برنامه 60 دقیقه ای کیج برای نشان دادن تکنولوژی پروژه بعدی Quantic Dream

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
952
نام
امید
همه با کیج و ساختارشکنی های او آشنا هستیم؛ کسی که یکی از بهترین تجربه های این نسل را به بازیبازها هدیه کرد. اینبار وی در GDC قصد دارد از تکنولوژی پروژه بعدی خود و QD پرده برداری کند و طی یک سخنرانی 60 دقیقه ای، در ماه مارچ در مورد چگونگی کپچر کردن احساسات توسط تکنولوژی مورد نظر سخن بگوید.


David-Cage.jpg


David Cage

موضوعاتی که وی برای این برنامه مد نظر دارد شمامل بازیگرهای مجازی (virtual actors)، انجام کپچر و کارگردانی هنری و مسیر آن خواهد بود که برای اولین بار Tech demoـیی با محوریت این موضوعات به نمایش در میاورد.

همچنین کیج در GDC به "چگونگی استفاده از تکنولوژی های Real Time در ایجاد احساسات" خواهد پرداخت. اگر به یاد بیاورید در E3 سال 2006، وی Tech demoـیی که شامل عکسی از HR (که در آن زمان مراحل ساخت را طی مینمود) بود، به نمایش داورد. به نظر کیج به تکمیل ایده های بلندپروازانه خود نزدیک میشود، ایتدا فارنهایت، سپس Heavy Rain و معلوم نیست بازی بعدی وی چه خواهد شد (!).


heavy_rain.jpg

لازم به ذکر است که GDC از تاریخ پنجم تا نهم مارچ در سن فرانسیسکو برگذار خواهد شد و استودیوهای مطرحی چون Naughty Dog ،Blizzard ،Electronic Arts ،Mojang و Halfbrick در آن حضور خواهند داشت.


GOOD-LUCK

 
آخرین ویرایش:

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
واي دستت درد نكنه بابت خبر خيلي خوشحال شدم اون دموي هوي رين رو كه گفتي چندباري ديدم واقعا تحت تاثير قرار گرفتم!! بشدت منتظر بازيشم !! كيج دوست داريم پسر
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
پ منبع کو ؟!
تنها دلیل زنده موندنمون همین استاد کچل هست , ایشالا اینبار بازیش با 5 شخصیت و بسیار بزرگتر از قبلیا روایت خواهد شد ... :x
فقط امیدوارم انحصاری نباشه (که 100% هست) تا همه بتونن از شاهکارش لذت ببرن ... :x
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
HR که شدیدا منو اذیت کرد.
بازی خوبی بود و داستان قشنگی داشت اما از لحاظ گیم پلی شدیدا تکراری میشد یه جورایی وسط بازی دیگه ادامه دادنش مسخره بود!!!
داستان هم یه جوری بود تقریبا 25 تا 30 درصد رو که میرفتی قشنگ قاتل رو میتونستی حدس بزنی کی هست و پیچیدگی که ایجاد کرده بود اینقدر سطحی بود که اصلا جای شکی نمیزاشت.

به نظرم فارنهایت خیلی عنوان بهتری بود تا HR . . .
 

.:Pouria:.

کاربر سایت
Sep 20, 2009
2,382
نام
-_-
ای جونم :x:x:x یکی از بهترین خبر های این چند وقت برای من بود !:x یه بازی دیگه از دیوید کیج توی این نسل >:d<

ولی تا مارچ که دو-سه ماه مونده :(
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
اسم این که میاد چهار ستون آدم میلرزه..
جداً خسته نشدی ؟ کلاً پست یا بهتر بگم Spam دادن هات هرجا که اسمی از کیج باشه قابل پیشبینی ـه ! بنده خدا هم فقط گناهش اینه که یک بازی انحصاری با میانگین 89.30 برای PS3 ساخته !
 
آخرین ویرایش:

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
HR شاهکار بود و لحظاتی توش وجود داشت که تو هیچ بازی نمیشد تجربش کرد قشنگ دو روز منو از کار و زندگی انداخته بود و تا یه هفته مدام بهش فکر میکردم به ششششدت منتظر شاهکار بعدی استاد کیج خواهیم بود
 

Meysam

کاربر سایت
Apr 11, 2006
4,955
جداً خسته نشدی ؟ کلاً پست یا بهتر بگم Spam دادن هات هرجا که اسمی از کیج باشه قابل پیشبینی ـه ! بنده خدا هم فقط گناهش اینه که یک بازی انحصاری با میانگین 89.30 برای PS3 ساخته !

نچ! یه مشکل دیگه هم داره اونم دماغشه!!!!
 

Amin.J

کاربر سایت
Feb 23, 2010
1,737
آقاي كيج عزيز:x
بنده و دوستانم يك بازي ديگر در اين نسل از شما مي خواهيم . به ما بلطف و ما را مورد مرحمت خود قرارده و مارا آن ده كه آن به و مگذار مارا به مه و كه :d
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
ایول. شدیدا منتظر اثر بعدی دیوید کیج هستم. با هوی رین زندگی کردم :D فارنهایت هم همینطور.
در آخر هم برای پیش گیری از هر نوع جنجال ، درگیری و خون ریزی باید بگم:
Haters Gonna Hate :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر