Age of Wulin [پست اول خوانده شود]

تاپیک آپدیت شد !

6/8/2013


35527119018252296301.jpg


نام : Age of Wulin
سبک : شبیه سازی واقعیت - نقش آفرینی
ناشر : gPotato
سازنده : Snail Games
تاریخ انتشار : 2012



[FONT=&amp]اگر به کونگ فو علاقه مندید و به دنبال چیزی هستید که شما را به آن تا حد بسیار زیادی نزدیک کند، درست آمدید[/FONT][FONT=&amp]![/FONT]


75913839468348681417.jpg



به نام خدا

مقدمه


با سلام.

[FONT=&amp]معمولاً در دنیای بازی‌های رایانه‌ای، سبک MMO[FONT=&amp] و[/FONT] MMORPG [FONT=&amp] دنیای عجیبی دارند. با این حال که بیشتر عناوین شاخص در زمینه تمامی ندارند اما بازیبازان آن چندین بار یک عنوان را تمام می‌کنند. بازی‌های [/FONT]MMORPG[FONT=&amp] دارای دنیای بزرگ و پویایی هستند که هر فردی را مجذوب خود کرده و بعد از مدتی زندگی مجازی خود را با استفاده ازابن بازی‌ها شروع می‌کنند. در کشور ایران وقتی صحبت از این سبک جاه‌طلبانه می‌شود، عناوین [/FONT]World of Warcraft[FONT=&amp] و [/FONT]Aion[FONT=&amp] همانند یک خورشید می‌درخشند. جز این دو عنوان، بازی‌های دیگر در این زمینه چندان خودنمایی نمی‌کنند. اما استودیو [/FONT]Snail Games[FONT=&amp]، خالق سه عنوان [/FONT]The Chosen[FONT=&amp]، [/FONT]Heroes of Gaia[FONT=&amp] و [/FONT]Ministry of War[FONT=&amp] تصمیم به ساخت عنوانی بسیار جاه‌طلبانه گرفت. این بازی که در سال 2007 و در ابتدای ساخت با نام [/FONT]Project 9[FONT=&amp] شناخته می شد، حالا به یک اثری بزرگ، حرفه‌ای و پویا تبدیل شده که بعد‌ها با نام [/FONT]Age of Wulin[FONT=&amp] معروف شد. بااین حال که استودیو [/FONT]Snail Games[FONT=&amp] نتوانسته در ساخت سه‌عنوان قبلی خود پتانسیل درونی یک استودیو مناسب را به رخ بکشد، حالا با ساخت این عنوان می‌خواهد عناوین شاخص در این سبک را به‌چالش بکشد و حتی برخی از آنها را به سخره بگیرد. چه ویژگی‌هایی باعث شده [/FONT]AoW[FONT=&amp] تا این حد سایت‌های خبررسانی و مجلات را به‌خود معطوف کند؟ [/FONT]Snail Games[FONT=&amp] چه بستنی قرار است در گرمای سوزان تابستان سال 2012 برای ما درست کند تا بتوانیم یک تابستانی خنک توام با سرگرمی و خوشی در کنار دیگر بازیبازان عنوان [/FONT]AoW[FONT=&amp] به‌همراه داشته‌باشیم؟ در آینده می‌خوانیم.[/FONT][/FONT]

03039322200774895866.jpg


این بازی به سبک MMORPG می باشد و کاملا هم مجانی یا همان Free To Play می باشد ولی بهتره بدانید همچین بازیی رو هرگز ندیدید!

اگه فکر می کنید F2P ها مشکلات سرور یا بالانس در بازی یا همچین چیز هایی دارند بهتره بدانید که سازنده بازی بر روی این بازی سرمایه گذاری زیادی کرده است و مشکل مالی نخواهد داشت و بهتره بدونید بازی از سال 2007 در دست ساخت می باشد و موتور گرافیکی بازی مخصوص این بازی طراحی شده و در مورد Cash Shop هم باید گفت که تا به حال چیزی جز لباس های خاص و اسب های خاص و ... در آن وجود ندارد!
فقط یک چیز وجود دارد به عنوان VIP Member که تا 1 ماه هم فعال می ماند و کارش هم این است که اسکیل های شما با آن با سرعت بیشتری لول آپ خواهند شد.
اگر مایل بودید شما هم یک VIP باشید می توانید مثل بازی WoW که باید ماهیانه پول پرداخت کنید تا در سرور اصلی بازی کنید، در این بازی یک بسته VIP Membership تهیه می کنید تا فکر نکنید که این بازی مثل خیلی بازی های دیگر Pay2Win می باشد !

برای شروع از ویژگی های منحصر به فرد بازی صحبت خواهیم کرد و بهتره بدانید که این تاپیک تا عرضه بازی و حتی بعد از آن هم آپدیت خواهد شد و در این پیش نمایش قصد داریم تمام اطلاعات موجود در بازی را قرار بدهیم و بازیکنان ایرانی را با این شاهکار آشنا کنیم تا جمعیت ایرانیان در بازی را به حداکثر برسانیم.




ویژگی های منحصر بفرد بازی


ویژگی 1>>>>> در این بازی Max Level و کلاس خاصی وجود ندارد.

74403531769622905011.jpg


00801398136525967192.jpg


شما پس از وارد شدن به محیط بازی می توانید با انجام کوئست، شغل، مدرسه و غیره اسکیل های جدید یاد بگیرید و این اسکیل های شماست که با تمرین کردن به سطح های بالاتر می رسند! تمرین کردن یک اسکیل اینطور نیست که به جایی پر از دشمن برید و ساعت ها بکشید تا لول آپ شود بلکه با تمرین های واقعی یعنی همان تمرین با چوب های کونگ فو، تمرین کردن فنون در محیط شهر یا خانه و غیره به سطح های بالاتر می رسند (که این تمرین ها با نام Qigong هم شناخته می شود) تا اینکه در یک اسکیل استاد شوید. و بهتره بدانید این اسکیل ها هستند که سطح قدرت و توانایی شما رو مشخص می کنند، نه اینکه برید صبح تا شب بکشید تا 1 لول برید بالاتر. در این بازی ممکن شما در اوایل شروع کردن بازیتان به جایی برید و اسکیلی رو یاد بگیرید که دیگران هیچ وقت یا خیلی دیر این اسکیل را بدست آورند؛ چون مساحت و جزئیات بازی به شدت بالا است و هر جای این جهان ممکن است با یک NPC گدایی برخورد کنید که بعد از کمک به او متوجه شوید که او یک استاد بزرگ کونگ فو بوده است!
در بازی کلاسی هم مثل Tank , Healer و ... وجود ندارد بلکه هر کسی می تواند اسکیل های خاص خودش رو داشته باشه و مدرسه کونگ فو دلخواه خودش رو انتخاب کند .
دلیل این ویژگی ها شبیه شدن بازی به واقعیت هست و همینطور بالانسی که هرگز به هم نمی خورد.



ویژگی 2 >>>>> مساحت زمین بازی چیزی در حد 130.000 متر مربع می باشد! ( 6 برابر مساحت WoW )

19030704947135566207.jpg

99216621091138954914.jpg

92403097115226440579.jpg


تمام محیط بازی از چین باستان به همراه جزییات و گرافیک خیره کننده برداشته شده است و بهتره بدانید که شما مکانی را مثل جای قبل نخواهید دید.


ویژگی 3 >>>>> وجود اسکیل های بسیار فراوان

بیش از 1000+ اسکیل در بازی هست که شما تمام آن ها را به مرور با انجام Quest و شغلتان و مدرسه کونگ فوتان و اتفاق های تصادفی به دست خواهید آورد! ممکن است کسی ماه ها بازی کند ولی یک اسکیل خاصی را نگیرد ولی شما این اسکیل را خیلی زود بگیرید!

73664056793301919520.jpg

78733437921450921751.jpg



ویژگی 4 >>>>> گرافیک فوق العاده محیط

در مورد گرافیک بهتره بدانید که در این بازی حتی وقتی کاراکتر شما به NPC ها برخورد می کند از داخلشون رد نخواهد شد بلکه آن ها را با دست کنار خوهد زد که چیزی شبیه بازی Assassins Creed می باشد و سایه همه NPC ها و بازیکن های واقعی و اشیا مثل خونه ها درخت ها و غیره و حتی سایه شما و اسبتان با نرمی و گرافیک چشم گیری وجود دارد که حتی زاویه نور خورشید هم بر روی آن ها تاثیر خواهد گذاشت و حتی لباس و برگ درختان و هر چیز دیگری بی تحرک نیست و با وزیدن باد و یا حرکت کردن لباس شما تکان می خورد و برگ درختان شروع به تکان خوردن می کنند. البته شما می تونید با تنظیمات بسیار زیادی که در اختیار شما قرار می گیرد گرافیک بازی را تا حد لازم کاهش دهید.

55391182746941019625.jpg



ویژگی 5 >>>>> هیچ وقت Offline نخواهید شد؛ اگه از بازی Log Out کنید کاراکتر شما به صورت NPC در خواهد آمد.

وقتی شما بازی را ترک کنید، کاراکتر شما به خواسته شما قبل از اینکه از بازی خارج شوید برنامه های قرار داده شده توسط شما را انجام خواد داد، مثلا Skill هایی که یاد گرفته اید را تمرین می کند تا در آن فن یا اسکیل قوی تر شوید، یا می توانید شغلتان را حتی وقتی بازی را ترک کرده اید ادامه دهید و کارهای طولانی و تکراری را به اتمام برسانید و مثلا در ازای کارتان پول یا هر چیز دیگری را دریافت کنید ! اگر هم برنامه ای به کاراکترتان ندهید، کاراکتر شما به قدم زدن در شهر می پردازد و با NPC ها صحبت می کند و یا حتی ممکن است به بازیکن های واقعی دیگر کمک کند ! ممکن است بازی رو در قسمتی از شهر ترک کنید و وقتی به بازی برگردید ببینید کاراکتر شما در قسمتی دیگر از بازی باشد که این می تواند به خاطر گروگان گرفته شدن کاراکتر شما باشد!



ویژگی 6 >>>>> شما می توانید بر روی دیوار به صورت افقی و عمودی و درختان و حتی آب راه بروید.

در بازی شما می توانید هنگام راه رفتن بر روی دیوار یا آب، حتی با بازیکن های واقعی دیگر به مبارزه بپردازید که همچین مبارزه ای فقط برای استادان کونگ فو و وقتی رخ خواهد داد که یک بازیکن واقعی هنگامی که شما در محیط به کار خودتان مشغول هستید به شما حمله کند و شما را وادار به مبارزه و یا فرار کند! این مبارزه می توند به خاطر اعمال غیر قانونی مثل دزدی و گروگان گیری و اعمال نظیر این نیز باشد.

02356291301774013672.jpg

47501340668317460741.jpg



ویژگی 7 >>>>> اتفاق های تصادفی

چنین اتفاقاتی توسط
NPC های معمولی به شما داده می شود و جایزه های ویژه ای با انجام آن بدست خواهید آورد. ممکن است شما در حال انجام ماموریتی باشید و در یکی از قسمت های این ماموریت بازی از شما بخواهد که با یک NPC صحبت کنید که در این مکالمه شما چند گزینه به عنوان جواب ببینید که اگر شما جواب مورد نظر یا بهترین جواب که برای درست جواب دادن به سوالات به شما راهنمایی هم خواهد شد، را بدهید در ادامه شما در یک مسیری قرار می گیرید که در انتها با انجام درست همه مراحل این Quest در جایی قرار بگیرید که یک استاد کونگ فو قرار دارد و به شما یک مهارت بی نظیر یاد بدهد یا اینکه به Dungeon ای بروید که در انتهای آن کتابچه ای باشد که توسط آن مهارت ویژه ای بدست آورید. البته ممکن است این مراحل اینطور هم باشند که شما در یک صحنه ای به جای مبارزه می بایست فرار کنید تا عمل درست باشد. در این مراحل با انجام درست هر قسمت به شما با یک علامتی در پاین صفحه نشان داده خواهد شد که شما آن قسمت رو صحیح رفتید تا در اطلاع باشید.




مدارس کونگ فو ( Kung Fu Schools ) :

بهتره بدونید که چهار مدرسه خوب، دو مدرسه بد و 2 مدرسه بی طرف در بازی وجود دارد که البته خوب به این معنی نیست که بهتر یا برتر می باشد بلکه فقط به این اسم یا لقب شناخته می شوند، که این به خاطر سبک زندگی یا فرهنگ این مدرسه ها است که خوب به خاطر مردمی بودن مدرسه و بد به خاطر خودخواه بودن مدرسه ها است و این دو در مقابل و حتی دشمن هم نیز هستند. بی طرف ها بین این دو هستند.

به ترتیب زیر می باشند :




================================================== =======
Good Schools/ مدرسه های صلح دوست


1 - Shaolin

72127835170478432741.jpg


با وجود Dhyana در دنیا، غم و غذاب و درد از بین خواهد رفت و صلح و دوستی جانشین خواهد شد.

شائولین نه تنها در سبک Dhyana استاد بود، بلکه در کل کونگ فو بی نظیر و خاص بود. شائولین ابدا کننده مهارت های External یا خارجی بود. گروهی عدالت خواه و صلح دوست. شائولین از شهرت بسیار بالایی در زمان خود یعنی Wulin برخوردار بود. این مدرسه جایی برای زنان ندارد و همه آن ها سر هایی بی مو دارند.

اسلحه قابل استفاده این مدرسه

Polearm چیزی شبیه به نیزه یا چوب

مهارت یا اسکیل ها :


  • Dharma Stick
  • Buddha Palm
  • غیره

================================================== =======

2 - Wudang

61325071855301878460.jpg



وقتی که یین و یانگ با هم یکی شوند، ظلم و ستم بی معنی خواهند شد.


تاسیس کننده Wudang فرد فوق العاده ای به نام Zhang Sanfeng بود که با تمرکز بر روی فنون نرم ضد ضربه ای به صفتی و سختی و دشمنی می زد. Wudang توجه بیشتری بر روی کشتن گروه Qi و استفاده از مهارت های داخلی که خودشان ساخته اند، داشت.


اسلحه قابل استفاده این مدرسه

Sword یا شمشیر


مهارت یا اسکیل ها :




  • Dragon Slaying Sword
  • Taiji fist
  • Taiji sword
  • Zhenwu formation
  • غیره

================================================== =======

3 - Emei

75693381849786206098.jpg


یکی از مهارت های این مدرسه که "Jinding soft finger" نام داشت می توانست یک جید را به استخوان و یک یخ را به گوشت تبدیل کند.


رئیس این مدرسه یعنی Guo xiang وقتی 40 سال بود اقدام به تاسیس این مدرسه کرد. گروه Emei فقط از زنان تشکیل می شود و هیچ وقت هیچ مردی نتوانسته به این مدرسه راه یابد. آن ها بدی را بزرگترین دشمن خود می دانستند و خیلی با اقتدار در مقابلش ایستادگی می کردند؛ آن ها همیشه آماده بودند که به ضعیفان یاری برسانند.


اسلحه قابل استفاده این مدرسه

سلاح های کوچک از جمله خنجر


مهارت یا اسکیل ها :



  • Zixiao Kong-fu
  • Ruyi Kong-fu
  • Xuannu formation
  • Tianyin tune
  • غیره

================================================== =======

4 - Beggar Sec

78611828335776359282.jpg


مطیع کننده اژدها و اهلی کننده ببر ، فقط برای کمک به مردم.

گروه فقیران بزرگترین گروه عدالت در کل سرزمین Jianghu بود. کار آموزان آن ها از پایین ترین قشر جامعه بودند، اما آن ها بسیار سخت کوش و باهوش بودند. گروه فقیران با سبک های "Dog Beating Staff Technique" و "Eight-een Dragon-subduing Palms" شهرت بسیاری را داشت.

اسلحه قابل استفاده این مدرسه

Staff یا چوب

مهارت یا اسکیل ها :



  • Dragon Subduing Palm
  • Dog-hitting stick
  • Yuyang kong-fu
  • Dog-hitting formation
  • غیره

================================================== =======

Neutral School/ مدرسه های بی طرف


5- Tang

29138367334294497138.jpg


بارش باران در سراسر آسمان گسترش یافته، عدالت و شر تنها یک فکر از هم جدا می باشد.



مردمان گروه Tang یک خانواده ای معروف در استفاده از سلاح های مخفی و خاص در زمان Wulin بودند. آن ها مهارت بی نظیری در استفاده از سلاح های مخفی و به کار بردن سم داشتند.


اسلحه قابل استفاده این مدرسه

سلاح های مخفی
و کوچک

مهارت یا اسکیل ها :



  • Stormy flower needles
  • Shihun blade
  • 5-poison scroll
  • Qisha scroll
  • غیره

================================================== =======

6 - Scholar

95787666010532424908.jpg


ققنوس رقص در آسمان نهم و نقش موسیقی غم Strichen.



کار آموزان گروه Scholar همگی استاد کارهای وقت گیر، فکری و ظریف مثل شطرنج، نقاشی، خطاطی و غیره بودند. سبک مبارزه آن ها از موسیقی و رقص الهام می گیرد که باعث می شود سبکی خاص و بی نظیری داشته باشند. همه آن ها فقط در استفاده از مهارت های داخلی مدرسه خود تمرکز می کردند.

اسلحه قابل استفاده این مدرسه

شمشیر و فلوت

مهارت یا اسکیل ها :


  • Anran melody
  • Phoenix sky
  • Mingyu kong-fu
  • Bagua formation
  • غیره

================================================== =======
مدرسه های بد و جنگ خواه/Bad Schools


7 - Royal Guard

54855573310072005996.jpg


روح خود را در جهنم عوض کرده اند و به دنبال روح ها در دنیا هستند.


گروه Royal Guard در زمان سلسله مینگ وجود داشت. Royal Guard ها یا ارتش سلطنتی توانایی های قدرتمندی در مهارت های شیطانی داشتند. این گروه در کل سرزمین Jianghu به عنوان منشا ترس و عذاب شناخته شده است.


اسلحه قابل استفاده این مدرسه

Saber یا شمشیری مدل دار و انحراف دار

مهارت یا اسکیل ها :



  • Tianmo Kong-fu
  • Xiuluo Kong-fu
  • Shiyue
  • Liuhe formation
  • غیره

================================================== =======

8 - Blissful

48234459768891464724.jpg


پادشاه شبه ها به آسمان ها نگاه می کند و پوز خندی به موفقیت های خود در آینده در قسمت هایی تو خالی در دنیا می زند.


کار آموزان این گروه خیلی مرموز و عجیب غریب، شیطانی و ظالم بودند که عده بسیار زیادی از مردم را کشته اند. این گروه یک گروه مخفی پر سر و راز در سرزمین Jianghu بود.

اسلحه قابل استفاده این مدرسه

Tonfa یا دو چوب کوچک

مهارت یا اسکیل ها :



  • Wugui Kong-fu
  • Duoming sword
  • Blissful fist
  • Tianyu
  • غیره

================================================== =======





باید گفت سیستم Guild یا اتحاد این بازی منحصر به فرد و عالی کار شده و در هیچ بازی دیگری برخی از این ویژگی هارو هرگز نخواهید دید.

78005893753783179924.jpg

77765828286477918788.jpg


ویژگی های اتحاد و توضیحات

وقتی شما یک اتحاد را تشکیل می دهید، می توانید یک جای دلخواه در بازی را به عنوان پایه قصرتون قرار بدهید. برای ساخت آن از شما منابعی خواهد خواست مثل 1000 چوب 1000 سنگ و از این جور موارد.. ( البته متریال بازی رو حدسی گفتم و ممکن فرق داشته باشند ! ) بعد شما باید منابع لازم برای ساخت ساختمان ها را بخرید و یا پیدا کنید. بعد از بدست آوردن منابع لازم، همانجا شروع به ساختن ساختمان اصلی, مکان تمرین و ... می کنید ساختمون های انتخابی بسیار زیادی هم داره، بعد از آن می توانید یک مرکز پیشرفت هم درست کنید. اما این ساختمان ها به چه دردی می خورند ؟ در این ساختمان ها شما می توانید به صورت مجانی تمرینات رزمی آموزش دهید یا از کسانی که از اتحاد خارج هستند و برای تمرین به پیش شما می آیند پول دریافت کنید و اگر هم شما استاد هنر های رزمی یک مدرسه باشید می توانید خودتان استاد مدرسه شوید و هنرتان را به دیگران آموزش دهید. حتی می توانید مسابقات داخلی با اعضا گیلدتان و یا با دیگر گیلد ها یا همان Guild vs Guild هم برگزار کنید.

شما در
اتحاد می توانید یک مسابقه داخلی برگزار کنید و یا دیگر اتحاد ها را به Tournament و یا مسابقه دعوت کنید و با هم به رقابت بپردازید و برنده یک جایزه مشخص شده و یا Respect و احترام کسب کند تا افراد بیشتری را جذب اتحاد کند.

29159834950435591935.jpg


دیگر ویژگی های اتحاد :

انتخاب و طراحی آرم یا عکس پرچم نمایشی اتحاد و رنگ کردن آن به سلیقه دلخواه.

انتخاب شکل و شمایل خانه یا ساخمان های درون
اتحاد.

رنگ آمیزی هر چیزی که در
اتحاد وجود دارد مثل زمین مبارزه های داخلی یا چوب های تمرین یا هر چیز دیگری.

انتخاب افرادی به عنوان ارشد و همیار شما که وقتی شما حضور ندارید آن ها به اعضا
اتحاد تمرین و آموزش دهند و کارهای لازم را انجام دهند.

در این بازی وقتی یک
اتحاد ساخته شد و در طول 3 روز کمتر از 4 نفر در آن آنلاین شوند خود به خود اتحاد از بین می رود تا اتحاد های غیر فعال وجود نداشته باشد.

وقتی که
اتحاد به بیشتر از 100 نفر عضو برسد و 20 نقره یا Silver (واحد پول بازی می باشد) در بانک قرار گیرد ، اتحاد به لول 2 ارتقا پیدا می کند و در این لول می توانید شما به جنگ های Guild vs Guild بروید... وقتی یک همچین جنگی در حال آغاز شدن باشد ، زمان کوتاهی به هر دو اتحاد ای که قرار است با هم جنگ کنند داده می شود که هر کدام نقشه هایشان را بکشند تا یک طرف دفاع موفقی داشته باشد و دیگری حمله موفقی داشته باشد.. استاد اتحاد ای که دفاع کننده است باید یک جای بسیار امنی برای تاج و تختش انتخاب کند تا دست اتحاد حمله کننده به آن نرسد چون اگر دشمن به آن دست پیدا کند مبارزه تمام خواهد شد و اتحاد ای که شکست خورده باید آنجا را ترک کتد و اتحاد ای که پیروز شده آنجا را تصرف می کند و پرچم خود را بر آنجا خواهد زد. اگر استاد جایی برای تاج و تختش انتخاب نکتد خود بازی به صورت اتوماتیک یک جایی را انتخاب خواهد کرد.

در این مبارزه هر
اتحاد حریف مقابلش را با اسمی به رنگ قرمز خواهد شناخت. کشتن در همچین مبارزه ای در "خوب یا بد بودن" یا "Good & Evil" تاثیری نخواهد گذاشت. در این مبارزه اتحاد حمله کننده در صورت پیروزی می تواند زن های NPC ای که در اتحاد مقابل وجود دارد را به بردگی گرفته و آن ها را به شهر برده و آن ها را با پول عوض کنند.


در مبارزه Guild vs Guild، در قلمرو
اتحاد ای که به آن حمله شده 8 پورتال وجود دارد که اتحاد میزبان در ابتدا می تواند از آن ها برای جابجایی سریع در همه جای قلمرویشان استفاده کنند که این پورتال ها امکان تخریب و سپس Capture یا گرفته شدن توسط اتحاد حمله کننده را دارد که در این صورت این حمله کننده ها هستند که از این پورتال ها برای جابجایی سریع استفاده خواهند کرد! البته اتحاد دفاع کننده می تواند دوباره آن ها را به تصرف خود درآورد.

مبارزه به محض اینکه
اتحاد حمله کننده هر 4 اتاق اصلی که تاج و تخت ممکن است در آن ها باشد را تصرف کند تمام خواهد شد و مالکیت آن به اتحاد مقابل داده خواهد شد و اتحاد شکست خورده باید آنجا را ترک کند.

09846801743496692120.jpg

(زمین اتحاد یا گیلد در حال سوختن)




طراحی و ساخت کاراکتر ( Character Creation )

در ابتدای شروع بازی، شما باید جنسیت و چهره کاراکترتان را طراحی کنید تا به شکل و شمایل دلخواه شما برسد. بازی امکانات زیاد و پیشرفته ای برای این کار در اختیار شما قرار خواهد داد تا به خواسته شما جواب دهد.

90437424991744997909.jpg

(نمایی از چگونگی ساخت کاراکتر)



خوب یا بد؟ خودتان انتخاب کنید!

در بازی سیستم یا حالتی به نام "Love & Hatred in the Martial Arts World" یا "عشق و نقرت در دنیای هنر های رزمی" وجود دارد که به این معنی می باشد که اعمال شما بر روی آدم خوب یا بد بودنتان تاثیر گذار می باشد و مشخص کننده رابطه شما با NPC ها و بازیکن های دیگر می باشد که شبیه به Good & Evil در بازی Fable هستش! در این سیستم شما با کشتن 10 تن از مردم اعم از NPC یا بازیکن های واقعی شما به میزان مشخصی Bad Karma کسب خواهید کرد که این که شما همچین کاری کردید در بازی با عنوان ""Pitiless Killer یا "قاتل بی رحم" نمایش داده خواهد شد که این عنوان با افزایش کشتن مردم تغییر خواهد کرد به این صورت که با کشتن 100 عنوان Heinous Killer"" یا "قاتل فجیح" نمایش داده خواهد شد و با کشتن 500 نفر عنوان "Bloodthirsty Devil" یا "شیطان خون آشام" نمایش داده خواهد شد که با هر چه بیشتر کشتن مردم، شما NPC ها و بازیکن های بیشتری رو مشتاق کشتنتون خواهید کرد که یعنی شما قادر نخواهید بود که حتی در شهر قدم بزنید ! با کوچکترین اثری از شما به دنبالتون می گردند و شما را ابتدا می کشند و از اونجایی که مردن معنایی نداره بعد از مرگ به زندان فرستاده خواهید شد تا مدتی آب خنک بنوشید ! ممکن است شما پول همراه خودتون داشته باشید و با رشوه دادن به مامور قانون خودتون رو به سرعت نجات بدید ! ولی در صورت بی پول بودن ممکن است حتی 2 ساعت هم در زندان نگه داشته شوید !


53888952383022204882.jpg

نمایی از زندان بازی

وقتی شما به میزان مشخصی مردم رو قتل عام کنید، اسم یا عنوان شما تغییر رنگ خواهد داد و مثلا به رنگ قرمز در خواهد آمد تا بازیکن های واقعی دیگر از چهره پلید شما با اطلاع شوند تا هیچ جایی امنیت نداشته باشید همیشه در حال فرار و یا مبارزه باشید !


کمک به Boss های ضعیف تر از خود

شما می توانید به باس هایی که در خطر هستند و خیلی ضعیف تر از شما هستند با شکست بازیکنان واقعی دیگر کمک کنید و از او جایزه های فراوان از جمله کتاب های یادگیری فنون جدید، لباس و تجهیزات جدید و غیره بگیرید!(باس های این بازی همگی انسان هستند.)
شما با نامه ای از طرف باس هایی که قبلا از شما شکست خوردند و شما را خیلی قوی تر از خود می دانند، به مکانی که او حضور دارد دعوت خواهید شد تا آنجا به باس با شکست تمام حمله کنندگان که بازیکنان واقعی هستند کمک کنید تا او زنده بماند تا در عوض از او جوایز ویژه ای را به عنوان پاداش دریافت کنید!


47370738838654835834.jpg

(در سمت راست باس و سمت چپ بازیکن واقعی قرار دارد.)


جایز بودن به اعمال غیر قانونی

در بازی اعمالی مثل دزدی، گروگان گیری NPC یا بازیکن آفلاین یا آنلاین، حمل و نقل کالا های خاص و غیره که غیر قانونی می باشند قابل انجام می باشند، اما وقتی کسی مثلا یک شخصی را گروگان بگیرد تمام بازیکنان کسی که حمل کننده یک گروگان می باشد را با علامتی مشخص خواهند شناخت و با کشتن او حتی جایزه هم می گیرند! پس همچین کارهایی نیاز به ریسک بالایی دارند و فقط با یک برنامه ریزی خوب باید دست به همچین کار هایی زد.
با موفق انجام دادن این کار ها شما پول خوبی دریافت خواهید کرد و مثلا وقتی یک گروگان را به یک خریدار بفروشید، اگر آن گروگان یک بازیکن واقعی بوده باشد، او باید از آن به بعد برای مدتی زیر دست آن
NPC کار کند و اجازه بیرون رفتن را نخواهد داشت! ممکن است آن بازیکنی که فروختید آفلاین بوده باشد و پس از بازگشت به بازی کاراکتر خودش را در حال کار کردن برای آن شخص ببیند که دیگر کاری از او بر نخواهد آمد جز اینکه مدتی کار کند.
برای گروگان گیری یک بازیکن آنلاین باید ابتدا او را با سم بیهوش یا کم هوش کنید سپس اقدام به گروگان گیری کنید.
ابزار این کار توسط NPC های خاصی به فروش می رسد.


99442807239790228995.jpg


76634491428603545798.png

(در این عکس می توانید گروگان را در گونی ببینید.)


Quest های اصلی و فرعی

داستان بازی تقریبا 30+ ساعت به طول خواهد انجامید که دارای 7 Chapter و پر از Cut Scenes های تماشایی و داستانی زیبا می باشد، تا به اتمام برسد و Side Quest ها یا ماموریت های فرعی بازی نامحدود می باشند، یعنی قدری زیاد و متنوع هستند که علاوه بر اینکه خسته نخواهید شد بلکه نباید به فکر تمام شدن آن ها بود، چون بی شمار ماموریت فرعی در بازی وجود دارد تا به شما در استاد شدن
کونگ فو کمک کند!



بازی کردن با Game Pad

بازی در حال حاضر با Game-Pad هم قابل بازی کردن می باشد اما هنوز به صورت کامل پشتیبانی نمیشه که سازنده بازی قول داده است که بد از عرضه بازی، روی این قابلیت کار کنند.



Cash Shop ( بی تاثیر یا حداکثر کم تاثیر بر روی بالانس بازی )

آیتم هایی که در این بازی با پول واقعی میتوان خرید اکثرا یا حتی همه آن ها در زمینه های تزیینی و زیبایی می باشند که بی تاثیر بر بالانس باشند. تا به حال چیزی جز لباس های خاص و اسب های خاص Cash Shop در بازی دیده نشده است.
سازندگان این بازی در یک گفت و گو با یک خبرنگار گفتند که با تست کننده های این بازی که مردم عادی هستند، مشورت های زیادی شده که این آیتم ها روی بالانس بازی تاثیر خاصی نگذارند و بازی بین همه یکسان و کاملا بالانس باشد.



07656680341461290460.jpg




تنها یک کاراکتر !

در این بازی فقط 1 کاراکتر برای هر Account قابل ساخت می باشد که دلیل آن بدون Class بودن بازی و بزرگی بی نهایت بازی می باشد که شما می توانید با همین یک کاراکتر یک عمر بازی کنید و باز هم کاری برای انجام دادن داشته باشید و انگیزه شما از بازی کردن کم نشود و به دنبال چیزی جدید باشید! ( یعنی اینطور نیست که شما بهترین یا یک ست قوی را در اختیار بگیرید و بعد فکر کنید که کاراکتر شما کامل شده است و به سراغ ساخت یک کاراکتر جدید بروید، میتونید انقدر پیشرفت کنید که فکرشم نمی کنید !)

26328178308984680768.jpg



سیستم حافظه NPC ها

هر عملی که شما در این بازی انجام می دهید به یاد NPC ها خواهد ماند! مثلا شما با کار هایی مثل کمک در کاری به یک NPC و یا انجام ماموریتی خاص و یا پیروز شدن در یک مینی گیم مثل شطرنج یا هر چیز دیگری به شما لباس، اسلحه، ابزار کار جدید و یا مهارت هایی آموزش بدهد ! این حافظه NPC ها شامل اکثر آن ها یا حتی همه ی آن ها می باشد و هر کاری که شما می کنید به رابطه شما با آن ها تاثیر خواهد گذاشت ! مثلا با کمک به یک NPC که فروشنده می باشد، او با شما دوست خواهد شد و با قیمت کمتری اجناسش را به شما خواهد فروخت !



ازدواج با NPC یا حتی بازیکنان واقعی!

در این بازی شما می توانید با NPC های جنس مخالف ازدواج کنید! آپدیت خواهد شد.

00695017880735061828.jpg



سیستم Teleport

Teleport در این بازی به این حالت می باشد که شما باید Portal یک قسمتی از بازی را با سفر از راه های عادی مثل سواری با اسب، پیدا و فعال کنید تا آنجا برای دفعات بعدی قابل Teleport شود. می توانید تمام Portal های بازی را با ماجراجویی فعال کنید!
شما با رفتن یک مسیر و Save کردن Portal آنجا ، بار دوم می توانید با Teleport به سرعت در آنجا ظاهر شوید.



سواری ( Mount )


34904085207312424341.jpg


(یکی از اسب های موجود در بازی بازی)

در بازی اسب، قایق، کاسکه و .. هم وجود دارد که از آن ها می توانید برای مسافت های زیاد استفاده کنید.
اسب ها را می توانید توسط انجام Quest ها به دست آورید و برای اینکه اسب همیشه با شما باشد در این بازی شما آیتمی یا اسکیلی خواهید داشت که با استفاده از آن اسب پیش شما ظاهر خواهد شد. اگر اشتباه نکنم 12 نژاد یا مودل اسب در بازی وجود دارد.
وسایل نقلیه دیگر را باید با مراجعه به NPC مربوطه سوار شوید که در Map آن ها را به راحتی پیدا خواهید کرد.




شغل های بازی ( Jobs )

بازی در حال حاضر 17 شغل برای انتخاب دارد که به ترتیب زیر می باشد :



================================================== ==
1 - Blacksmithing ( سازنده تجیزات )
================================================== ==
2 - Poisoner ( سمی کننده )
================================================== ==
3 - Chess Player ( بازیکن شطرنج )
================================================== ==
4 - Beggar ( گدا،فقیر )
================================================== ==
5 - Calligrapher ( خطاط )
================================================== ==
6 - Fortune Teller ( فال گیر )
================================================== ==
7 - Fisherman ( ماهی گیر )
================================================== ==
8 - Miner ( معدنچی )
================================================== ==
9 - Woodsman ( جنگلبان )
================================================== ==
10 - Hunter ( شکارچی )
================================================== ==
11 - Farmer ( کشاورز )
================================================== ==
12 - Goldsmith ( طلا فروش )
================================================== ==
13 - Tailor ( خیاط )
================================================== ==
14 - Apothecary ( دارو ساز )
================================================== ==
15 - Chef ( آشپز )
================================================== ==
16 - Doctor ( دکتر )
================================================== ==
17 - Musician (نوازنده )
================================================== ==

شما می توانید چندین شغل را همزمان یاد بگیرید تا در مواقع لازم از آن ها استفاده کنید. این شغل ها روی Skill های شما تاثیر گذار خواهند بود و مثلا یک بازیکن شطرنج که یکی از شغل های بازی می باشد، Skill هایی دارد که مثلا می تواند تاکتیک ای در گروه تشکیل دهد که مانند یک Buff عمل کند و به بقیه نیروی مضاعف دهد. یا مثلاشغل گدایی که در این شغل شما با ظاهر و لباس هایی شبیه به گدا در می یایید و NPC ها و یا بازیکن های دیگر رو وادار به پرداخت پول می کنید یا اینکه از آن ها با التماس کردن خواهش کردن و یا خود شیرینی تقاضای پول می کنید ... وقتی شما گدا می شوید به حالت یک NPC در خواهید آمد تا بازیکن های دیگر نتوانند تشخیص دهند که شما یک بازیکن واقعی هستید. حتی شما می توانید یک آیتم تقلبی رو به شکل یک آیتم خوب دیگه تبدیل کنید و با همون قیمت بفروشید !


Mini Game در بازی !

در بازی Mini-Game های بسیار زیادی وجود داره، مثلا شطرنج،موسیقی زدن با ابزار باستانی، نقاشی و خیلی موارد دیگر ! حدودا 20-30 Mini Game در بازی وجود دارد. می توانید این Mini Game ها را هم با NPC ها بازی کنید و هم با بازیکن های واقعی و یا دوستانتان !

90756623859238775283.jpg




ساخت اسکیل های قابل استفاده

در این بازی حتی شما هم می توانید Skill هایی را طراحی کرده و از آن ها استفاده کنید که سازنده بازی قول داده که بر روی این ویژگی وقتی Open Beta بازی آغاز شد کار بیشتری انجام شود تا کامل تر شود !



یاد دهی اسکیل یا مهارت های ساختگی به دوستان

در این بازی مهارت هایی که خود بازیکن ها آن ها را می سازند را می توان به دوستانتان هم یاد بدهید که آن ها هم بتوانند از این مهارت ها استفاده کنند ! حتی مهارت های عادی بازی را هم میتوان به دیگران یاد داد اما لازم به یک شخصی دارید که در شغل Appropriate Crafting باشد تا بتوانید مهارتی که خودتان دارید را به دوستانتان هم یاد بدهید که هر چه در این شغل سطح بالاتر یا حرفه ای تر باشید، Skill های قوی تری را می توانید به دوستانتان یاد بدهید.

98123846820265941386.jpg






گیم پلی ( فیلم ها )


مبارزه استادان کونگ فو

Age of Wulin advanced skills showcasing - YouTube

گرافیک بازی در تنظیمات High vs Low

Age of Wulin : High vs Low settings - YouTube

ماهی گیری

Age of Wulin (CN) CBT 1 - Fishing - YouTube

تمرین کونگ فو

Age of Wulin Training System (Qigong) - YouTube

ساخت کاراکتر

Age of Wulin (CN) CBT 1 - Character creation footage - YouTube

گدایی

Age of Wulin (CN) - Beggar life skill - YouTube

گیلد

Age of Wulin (CN) - Guild system - YouTube


گیم پلی از مبارزه مدرسه ها



مدرسه Shaolin

Age of Wulin : Shaolin novice skills - YouTube


مدرسه Wudang

Age of Wulin (CN) CBT 1 - Basic Wudang combat footage - YouTube

مدرسه Emei

Age of Wulin (CN) CBT 1 - Basic Er Mei combat footage - YouTube

مدرسه Tang

Age of Wulin (CN) CBT 1 - Basic Tang Clan combat footage - YouTube

مدرسه Scholar

Age of Wulin CN CB 2 : Scholar novice skills - YouTube

مدرسه Blissful

Age of Wulin : Blissful Valley novice skills - YouTube

مدرسه Royal Guard

Age of wulin : Royal Guard novice skills - YouTube






ثبت نام برای بازی



Age of Wulin - Register
(نسخه اروپایی)






سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی

CPU : Pentium Dual Core
RAM : 2GB
Graphic Card : GForce 9600GT
Video Card Memory : 512MB
CPU Cache : 2MB
Hard Drive : 10GB


حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی

CPU : Pentium4 2.4Ghz
RAM : 1GB
Graphic Card : GForce 6600
Video Card Memory : 128MB
CPU Cache : 1MB
Hard Drive : 10GB





یکسری اطلاعات مفید ارایه شده توسط کاربران همین سایت :




توضیحی در مورد چگونگی بدست آوردن اسکیل درونی یا Internal Skill مدرسه ها از زبان کاربر Papa22 :

گفتم بیام یک اموزش دیگه هم بزارم:
چطوری میتونین از skill internal 1 به 2 برین و 3 و 4
من برای مثال از مدرسه ی شائولین میگم: (همشون یکی ان فقط افرادی که کوئست میدن فرق دارن همین)
اینترنال اول مدرسه ی شائولین Meditationه برای اینکه به دومی برسین یعنی Two Fingers of Zen Meditation باید یک چیزایی رو داشته باشین: (2راه برای رسیدن از انترنال اولی به دومی هست)
اولین راه:
1.باید Meditation رو به لول 30 برسونین.
2.بعدش یک کوئست به شما داده میشه به اسم Changes in tiger roaring in central plains با حل این کوئست لول 1 تا 9 اینترنال مدرستون باز میشه. کلیه ی کوئست ها از Abbot Xuanhuai این فرد گرفته میشه.
3.بعدش نوبت به کوئست Buddha'as Halo in twilight village میرسه با حل این کوئست لول 10 تا 18 براتون باز میشه.
4.در بعد هم کوئست Green cloud castle mysterious case با حل این هم لول 19 تا 30 باز میشه.
5.برای باز کردن لول 31 تا 36 باید 100 تا از School Honor Certificates این مدال ها رو به Liao Yin بدین.(این مدال ها رو میتونین یا از spy یا patrol یا sect war بدست بیارین)
دومین راه:
فقط کافیه Jianghu Reputation رو به 30000 برسونین بعدش بجای حل کوئست از این مدال ها استفاده کنین:
15تا برای باز کردن 1تا10
20تا برای باز کردن 11تا20
25تا برای باز کردن 21تا30
100تا هم برای باز کردن 31تا36
برای رسیدن به اینترنال سومی یعنی Arhat Demon-Subduing Skill باید:
1.اول دوباره باید اینترنال دومی رو Two Fingers of Zen Meditation به لول 30 برسونین.
2.و باید Jianghu Reputation رو به 70000 برسونین.
3.در ادامه باید برین پیش این فرد Liaoye و یک کوئست به شما میده به اسم the Arhat Demon-Subduing Skill.
با حل این کوئست اسکیل سومی هم به شما داده میشه باز باید با دادن مدال هایی که بدست اوردید لول های اسکیل رو باز کنین.
برای اینترنال چهارمی باید:
این یکی خیلی سخته البته از خیلی هم خیلی تره
1.باید اینترنال 1 و 2 و 3 رو لولشون رو 36 کنین.
2.باید JR رو به 12000000 برسونین.
3.باید برین کوئست رو از این ادم بگیرین Jueneng اسم کوئست هم Xuantan Skillه
برای باز کردن لول ها هم مثل بالایی ها ولی ایندفعه خیلی خرکی مدال میخواد:
100تا برای 1تا9
500تا برای 10تا18
1000تا هم برای 19تا31
2000تا هم فکر کنم برای 31تا36


توضیحی در مورد Meridian ها و نحوه ارتقا سطح آن ها از زبان کاربر Papa22 :


خب این سیستم رو حتما تو بازی دیدین با زدن k و انتخاب اخرین تب درست مثل عکس زیر:


خب برای فهم بهتر شماره گذاری کردم که به نوبت توضیح میدم هر کدوم رو اول از همه بریم ببینیم این Meridians چیکار میکنه:
در چین باستان اعتقاد داشتن داخل بدن انرژی هست به اسم چی این انرژی رو به کار میگرفتن برای قوی تر شدن و............
اینجا هم از این نیروها میتونین استفاده کنین برای قوی تر کردن کارکترتون چی تو pve,pvp اولش فقط 3تا از این Meridians ها رو
میتونین فعال کنین بعدا که داستان مدرسه تموم بشه یکی دیگه هم میشه فعال کرد یعنی 4تا.
این شماره گذاری ها برای این بود که هر کدوم از اینها برای یک مدرسه ی:
1.Emei
2.Blissful Valley
3.Beggars
4.Wudang
5.Scholars
6.Tangmen
7.Royal Guards
8.Shaolin
برای فعال کردن هم کافیه گزینه ی Activate رو بزنید.(شماره ی 9)
شماره ی 10 هم برای اینه که اون Meridian رو لول اپ کنه که اسمش Cultivatingه
هر Meridian تا لول 36 داره برای اینکه بتونین از Meridian اولی مدرستون استفاده کنین باید Skill Internal اولی مدرستون رو به لول 25 برسونین
برای بعدی باید اینترال دومی مدرستون به لول 20 برسه تا باز بشه و بعدی هم همینطور.
برای اینکه این Qi زیاد بشه باید spy,patrol,attack mob,......میتونید برید.
بیش از حد توضیح نمیدم اخه چیزه زیادی نداره که بخوام بگم اگه جایی اشتباه گفتم حتما دوستان به من بگن تا درست کنم.

توضیحی دیگر در مورد Merdian ها از زبان کاربر Mage :

خوب بی مقدمه شروع میکنم.
قسمت اول:هر مدرسه مِردین جداگانه ای از دیگری ها دارد.
با عکس شروع میکنم که همه کاملا و 100% مطلبو بگیرن
خوب تمام عزیزان جیانگهو انترنال اسکیل رو دارن.به این عکسه پایینی یه توجهی کنین و اسمه اینترنال رو برای چند ثانیه به یاد داشته باشین 1- نامه اینترناله جیانگهو هست 2-هم قسمت مردین هست.

لینکه مستقیم: http://upload.tehran98.com/img1/l02n8zwg79wwrqjyhprx.jpg
خوب اینو بگم عکسا به ترتیب نیستن .هر بخش به خودش ربط داره.
تو این عکسه پایینی به قسمت سیاه رنگ کاری نداشته باشین فقط به قرمز و زرد ها توجه داشته باشین .خوب این همون جیانگهو اینترنال اسکیله (ماله مدرسه نیست .به یاد داشته باشین)

لینک مستقیم: http://upload.tehran98.com/img1/xpiobmn4c5whxxj65p.jpg
و این عکسه پایینی نشون میده که این مردین چه چیزای خاصی میده (البته این در لول 7 هست)


لینکه مستقیم: http://upload.tehran98.com/img1/oisq7g9h0qfk9zi5o2g.jpg

عکسه بعدی اینو رو نشون میده که میتونیم 3 تا مردین رو حد اکثر فعال نگه داریم (البته ناگفته نماند شرایطی پیش خواهد امد که میشه 5 تاشو اکتیو کرد بنده در AGE OF WUSHU تجربه کردم)
اون Close رو میبینین .نشون میده که اون اکتیو هست.اگه نباشه بجای close کلمه ی Active خواهد بود.ایکون تیک هم نشون دهنده اکتیو بودنش هست.



لینک مستقیم: http://upload.tehran98.com/img1/pmf9x2bb3jdkdun97vtv.jpg

و اما این عکس ها از این به بعد یکم مهم تر میشه کارمون
این عکس نشون دهنده نامه اینترنال اسکیله مدرسه رویال گارد هست نه مدرسه های دیگه.اون قسمت قرمزه.


لینک مستقیم : http://upload.tehran98.com/img1/1kccrhdvfsqee8is6pty.jpg
عکسه بعدی نشون دهنده اینترنال اسکیله مدرسه رویال گارد هست(با توجه به این عکس میتونین مدرسه های دیگرو هم پیدا کنین)
به قسمت های سیاه رنگ کاری نداشته باشین .فقط به زرد ها توجه کنین.
اون قسمت قرمز عکس بالایی رو دیدین حالا اونو پیاده میکنم رو این عکس که اون قسمته زرده.نشون دهنده اینه که ماله رویال گارده.و حتما هر کس ماله مدرسشو حد اقل اکتیو کنه و یکی هم جیانگهو اینترنال رو اکتیو کنه که در عکس های بالایی وجود داره


لینک مستقیم: http://upload.tehran98.com/img1/ku97hd26m1autkefy1y.jpg

اینم برای مثال نشون میده که مردین مدرسه رویال گارد چه چیزای خاصی رو نشون میده.(البته در لول 9)
اون Cultivation هم نشون میده که هنوز اون مردین در حاله لول آپ نیست اگه باشه کنارش یه Stop میاد.البته من لول آپ نمیکنم چون به لول اخر رسیده


لینک مستقیم: http://upload.tehran98.com/img1/mwfmn0lyf707pxjykihs.jpg

اینم نشون میده که هر ضربه هر اسکیلی که میزنیم رو دشمن یا حریف موجب لول آپ شدن مردین میشه


لینک مستقیم: http://upload.tehran98.com/img1/lckscno2xstf7g81gx87.jpg
و در اخری شورتکاتی برای نشون دادن اینکه چقدر لول شده مردین


لینک مستقیم: http://upload.tehran98.com/img1/1uy5l0lfhhzlp5himu07.jpg
*:فقط یک مردین رو میتونیم لول آپ کنیم.منظورم اینه که چند تا چند تا نمیشه یکی یکی .

توضیحی با تیتر "چگونه کارکتر خود را ارتقا دهیم ؟" از زبان کاربر VahidKing :

اکثر بازی های MMORPG از شما می خواهند تا کارکتر خود را برای مبارزه با هیولا های سخت تر ، رفت به سیاه چال ها و چیز های دیگه ارتقا دهید ، این بازی هم از این قاعده پیروی می کنه . سیستم ارتقاء در این بازی بی نظیر هست و در عین حال کمی پیچیده .


چگونه امتیاز تجربه (Exp) کسب کنیم ؟ امتیاز تجربه چه کار می کند ؟


برای دیدن اینکه چقدر امتیاز تجربه دارید ، روی آیکون Yin Yang ، پایین آواتارتون کلیک کنید :


کارهای متفاوتی میتونن به شما امتیاز تجربه بدن . وقتی که شما راه میرید ، اسب سواری میکنید و یا از توانایی های پروازتون استفاده میکنید و ... امتیاز تجربه کسب میکنید . امتیاز تجربه نمی تونه مستقیم استفاده بشه .




شما میتونین مقدار زیادی امتیاز تجربه ( 100 تا 160 امتیاز ) با جاسوسی در دیگر مدارس و همچنین تمام کردن مناطق ممنوعه ( سیاه چال ها ) بدست بیارید .
امتیاز تجربه هر 100 ثانیه به امتیاز اصلی بازی ( Cultivate Point ) تبدیل میشه . بازی کن هایی که Vip نیستند فقط میتونن 70% از این امتیاز رو کسب کنن ، 30% دیگر این امتیاز نیز در جایی از بازی دخیره میشه که می تونین با استفاده از گُلد اون رو برداشت کنین .


چه راه هایی وجود داره که میتونین میزان تبدیل شدن امتیاز تجربه به امتیاز اصلی بازی رو اضافه کنید :


1. نگهبانی از مدرسه ( Spying )
2. نگهبانی از قلمرو مدرسه ( Patroling )
3. آیتم های ارتقاء دهنده ( 25% ، 50% ، 100 ، 150 % و 250% که از هرکدوم فقط میتونید یکی رو در یک زمان استفاده کنید و هر کدوم 35 بار در هفته و برای بدست آوردنش میتونین از هربالیست ها بخرید یا اگر هربالیست هستین خودتون درست کنید .
4. استفاده از بازیکن هایی که شغل Divinator دارند . ( تا 400% و البته برای استفاده باید از Silver یا Silver Coin استفاده کنید . فقط کاربران ویژه میتونن این شغل ور انتخاب کنن )
5. دعا کردن ( 2% ، 4% و 6% ، 10 بار هر روز )

درجه تجربه :

درجه یک : ( 10 امتیاز اصلی در 100 ثانیه )
از طریق جاسوسی ، نگهبانی ، رویداد دزدین کتاب و...


درجه دو : ( 20 امتیاز اصلی در 100 ثانیه )
از طریق جاسوسی ، نگهبانی ، رویداد دزدین کتاب و...


درجه سه : ( 50 امتیاز اصلی در 100 ثانیه )
از طریق کوئست ها ، کوئست های مدرسه ، جاسوسی ، نگهبانی ، رویداد دزدین کتاب و...


درجه چهار : ( 100 امتیاز در هر 100 ثانیه )
از طریق تمام کردن مناطق ممنوعه ، کوئست ها ، کوئست های مدرسه ، جاسوسی ، نگهبانی ، رویداد دزدین کتاب و...


درجه پنج : ( 200 امتیاز در هر 100 ثانیه )
از طریق مناطق ممنوعه ، چالش ها ، کوئست ها ، کوئست های مدرسه ، جاسوسی ، نگهبانی ، محافظت از کاروان ها ، رویداد دزدیدن کتاب و ...

گیج شدین ؟ پایین توضیح میدم :

مثال : یکبار جاسوسی در مدرسه میکنین و 160 تا امتیاز تجربه بدست میارین که همشون شاید به امتیاز اصلی درجه 5 تبدیل بشن ( اگه بدشانس باشین ، ممکنه درجه 1 یا 2 گیرتون بیاد )

وقتی که همه درجه های امتیاز اصلی رو پر کرده باشین ، در نهایت چیزی شبیه این گیرتون میاد ( 10+20+50+100+200 = 380 امتیاز اصلی در 100 ثانیه اگر Vip باشین و اگر نباشین 266 امتیاز اصلی در 100 ثانیه )

اگر امتیاز اصلی درجه 3 و 5 تمام کنین چی میشه ؟ در این حالت چیزی شبیه این گیرتون میاد ( [10 + 20 + 100] * 70% = 91 امتیاز اصلی در 100 ثانیه ) ولی کاربران ویژه هنوز همون 360 امتیاز اصلی در 100 ثانیه رو خواهند داشت چون امتیاز تجربه شون به طور مساوی بین هر پنج درجه تقسیم میشه .

امتیاز اصلی :

امتیاز های اصلی برای تمرین کردن اسکیل ها به کار میرن که در کل 3 روش برای تمرین وجود داره :

تمرین فردی : که با گذشت زمان امتیاز اصلی رو به امتیاز برای ارتقاء اسکیل تبدیل میکنه ( کاربر های عایدی فقط وقتی که آنلاین باشن میتونن از این قابلیت استفاده کنن )

تمرین گروهی : بازیکن ها در جایی جمع میشن و با انجام یک مینی گیم امتیاز اصلیشون رو به امتیاز برای ارتقاء اسکیل تبدیل میکنن ، هرچه بازیکن های بیشتری باشه ، مقدار تبدیل هم بیشتر هست و نهایتا 10 نفر میتونن شرکت کنن . به همین خاطر اکثرا بازیکن ها 10 نفر جمع میشن و اینکار رو میکنن . در روز محدودیتی وجود داره .

تبدیل با پول : اینکار هم مقدار قابل توجهی رو تبدیل میکنه ولی محدودیت داره و پول زیادی هم میخواد و از هر دو نوع پول بازی میشه استفاده کرد .

توضیحی در مورد Kidnapping یا گروگان گیری بازیکنان واقعی و چگونگی شروع و پایان دادن به آن از زبان کاربر Papa22 :

kidnap=ادم دزدی
شما اول باید بری پیش یک فروشنده که تو مپ اسمش General Store Owner اینم شکلش تو مپ
آپلود عکس » مشاهده تصویر » snapshot_2013-07-23_100419.png
رسیدی بهش Bussines رو زدی رفتی قسمت خرید به این شکل هست
آپلود عکس » مشاهده تصویر » snapshot_2013-07-23_100844.png
براساس لول تقسیم بندی کردم همونطور که میدونی کارکتر ها لول بندی دارن از ضعیف به قوی اینم هر موادی برای بیهوش کردن لول بندی داره ادم ضعیف مواد ضعیف براش کفایت میکنه
ایتم رو خریدی میری پشت سره یه ادم افلاین فقط اینو یادت باشه که طرفی که افلاین ه برده نباشه یعنی قبلا دزدیده نشده باشه بعد میری پشت سرش مواد رو میزنی رو طرف و به شکل یه گونی جلوت ظاهر میشه
برای اینکه بدونی کجاها باید بری بفروشیش باید N بزنی بعد بری قسمت Jianghu بعد تو تب black-...... اونجا باز یه صفحه ی دیگه که 3تا تب داره تب 2وم رو میزنی مثل شکل زیر
آپلود عکس » مشاهده تصویر » snapshot_2013-07-23_100940.png
شماره 1 اسم اون شهری که توشی رو میاری و در قسمت 2وم اسم افرادی که میخرن رو میاره که روشون میزنی و تمام
یه چیزه دیگه بعد از دزدین و تحویل دادن یه buff میاد روت که نمیزاره تا 1ساعت ادم بدزدی باید صبر کنی باز تا این 1ساعت تموم بشه

توضیح و راهنمایی در مورد اولین Instance بازی یعنی Twilight Village از زبان کاربر Papa22 :
روستای گرگ و میش
Twilight Village



برای ورود به اینجا ابتدا به شهر Suzhou برید و بعد به جایی که در این عکس مشخص شده بروید و با تشکیل یک گروه 6 نفره توسط یک قایق وارد آن شوید



تانک:Wudang و Emei , دمیج های گروهی:Royal Guard و Shaolin

قبل از اینکه شروع کنیم به طرز زدن این اینس باید اول از ریست بودن اینس مطمئن بشین طبق این روش:
Click N -> Instance tab -> Info -> Reset
خب وقتی که داخل اینس شدیم اول کار باید با
Grandma Liu صحبت کنیم که فاز اول اینس شروع بشه
فاز اول:
باید به 10تا روستایی کمک کنیم که فرار کنن هر دفعه که بخواد یک روستایی عبور کنه 2تا موب میاد که باید سریع اونا رو بکشین البته بهتره این 2تا رو یکجا جمع
کنید و از دمیج های گروهی استفاده کنید
وقتی که 10تا تموم شد باس اول ظاهر میشه.
نکته:همیشه قبل از زدن باس از اسپل Array استفاده کنید.

باس اول به اسم
Zhou Lifeng ظاهر میشه برای زدن باس ها حتما سعی کنین از تانک استفاده کنید و اینکه خیلی راحت هم میخواره
فاز 2:
وقتی باس اول رو زدید دروازه رو باز کردید میبینید یکسری خونه ها اتیش گرفتن و جمعی از موب ها بقل خونه های اتیش گرفته وایستاده
اول از همه یکی از تانک ها بره کل موب ها رو جمع کنه تا با زدن دمیج های گروهی کلک کلشون رو یکجا بکنید وقتی که موب ها رو کشتید
بقل خونه ها Water Bucket هست که بر میدارین و میرین از تو دریا اب بر میدارین و میاین اتیش خونه ها رو خاموش میکنین 9تاست وقتی که
تموم شد باس دوم ظاهر میشه.قبل از اینکه برین سمتش اول از همه همتون سطل هاتون رو پر کنین بعد میگم واسه چی.

باس دوم به اسم Wei Buji این باس هم زدنش کاری نداره ولی به اسونی اولی نیست یک اسپل داره به اسم Grace of the Red Dragon که باعث میشه که یکی از
بازیکن ها اتیش بگیره وقتی که اتیش گرفت یا از همون سطل هایی که گفتم اب کنید استفاده میکنید که اتیش طرف رو خاموش کنید یا خوده طرف باید زودی بره
بپره تو اب دریا چیزه دیگه ای نداره این باس.

فاز 3:
برای شروع فاز 3 اول با یک زن ه که کناره درخته صحبت میکنید این فاز از 3منطقه تشکیل شده که باید تو هر منطقه 2نفر باشن تو این مناطق یکسری
صندوق هست که باید ازشون محافظت کنین کلا تو هر منطقه 5تاست که میشه 15تا صندوق وقتی که این محافظت کردن ها تموم شد باس بعدی ظاهر میشه
به اسم
Qian Xizhi وقتی این باس ظاهر شد 1تا3 نفر هم به عنوان Assassin از بازیکن های داخل بازی هم برای کمک به این باس ظاهر میشن برای زدن این باس کافیه
فقط یکی تانک شه 2نفر هم ترجیحا Royal Guard و Tangmen به خدمت این Assassin ها برسن بقیه هم باس بزنن بعدش که باس رو زدین از پله ها بالا میرین و
وارد فاز 4ام میشین.

فاز 4:
بالای این پله ها یکسری موب هست اونا رو میکشین اونجا یک فردی هست که بعدا ازش کلید رو میگیرید بعد میپرین اونوره دیوار و به راه ادامه میدین تا به یک خونه میرسین که سمت چپ اش 2 و وسط هم 2تا و راست هم 2تا این موب ها دور زن هستن دارت پرتاب میکنن و دمیج خیلی بالایی هم میزنن اول از همه برین سمت راست 2تا موب رو بکشین بعد هم وسطی ها اون چپی ها دیگه لازم نیست البته اگه دوست داشتید هم میتونید بکشید فقط یادتون باشه که وقتی 2تا موب رو کشتید باس ظاهر میشه این باس
اسمش
Ye Loukai هست یکی تانک میشه مثل بقیه ی باس ها بقیه پشت باس میرن و اتک میدن فقط تا میشه سعی بشه 2تا پلیر تو گروه باشه که Stun داشته باشن تا بتونن
اسپل هایی که باس میزنه رو خنثی کنن.
بقیش رو بعدا ترجمه میکنم اول خودم برم بعد من کلا تا اول فاز 4 رفتم شانس نداشتیم هر دفعه یا یکی Leave داده یا Off شده یا.........................

متن و آدرسی برای شروع یک Team Practice یا تمرین گروهی در تمام مدرسه ها از طرف کاربر Merikhi110 :

Royal Guards

Sacred TP (Team Practise) spots : Fast(Forest) cords: 300:200
Sacred TP (Team Practise) spots : not found


Shaolin Monk

Sacred TP (Team Practise) spots : Fast(Forest) cords: 545:-4
Sacred TP (Team Practise) spots : Fast(Cave) cords: 1226:241

Emei

Sacred TP (Team Practise) spots : Fast(Water) cords: 356:219
Sacred TP (Team Practise) spots : Fast(Cave) cords: 302:-59

Tangmen

Sacred TP (Team Practise) spots : Fast(Water) cords: 1423:-31
Sacred TP (Team Practise) spots : Fast(Cave) cords: 1319:-105

Scholars

Sacred TP (Team Practise) spots : Fast(Water) 596:757
Sacred TP (Team Practise) spots : not found

Beggers

Sacred TP (Team Practise) spots : Fast(Desert likish area with some trees) cords: 392:358
Sacred TP (Team Practise) spots : not found

Wanderers

Sacred TP (Team Practise) spots : Fast(Forest) cords: 57:9
Sacred TP (Team Practise) spots : not found

Wudang

Sacred TP (Team Practise) spots : Fast(Forest or Mautain) cords: 568:169
Sacred TP (Team Practise) spots : Fast(Cave) cords: 612:326



City Sacred TP (Team Practise) spots :

Chengdu Sacred TP(Team Practise) spot: Fast(Water) 1054:733
Chengdu Sacred TP(Team Practise) spot: Fast(Forest) 180:810
Chengdu Sacred TP(Team Practise) spot: Fast(Cave) 118:22

روشی برای سریعتر LvL Up شدن هنگامی که قصد دارید بازی رو ترک کنید اما از آن خارج نشوید :

برای اینکه سریعتر LvL Up شید اینکار رو بکنید :

1 - برید پیش Jianghu Spy ـه مدرستون که یک NPC ـه و انتخاب کنید که Spy Patrol ـه مدرستون بشید.
2 - برید یکجا که آب دور و ورتون باشه تا Cultivation Speed اتون به Moderatly Fast یا همون کمی سریعتر تغییر کنه. حواستون باشه یکجایی هم باشه که امن باشه تا کشته نشید.
3 - برید AFK و بازیرو یکجا رها کنید؛ وقتی برگردید می بینید که چقدر فرقش بوده با حالت عادی.

البته آب برای مدرسه Scholar هستش و برای مدرسه های دیگه فرق داره که می تونید از این راهنما استفاده کنید :

جایی که شما احساس آرامش و امنیت می کنید می تونید راحتر تمریناتتون رو انجام بدید به همین دلیل هم سرعت Cultivatate میره بالاتر و سریعتر LvL Up میشید ولی جایی که پر از سر و صدا و شلوغی ـه سرعت حتی پایینتر هم میره و دیرتر LvL Up میشید.

جاهایی هم که سرعت بالاتره اینجاهاس :

1 - کوهستان ها
2 - جنگل ها
3 - آب و دریا
4 - غار ها
5 - مکان های برفی


جاهایی هم که سرعت پایینه :

بازار ها و مکان های شلوغ

توضیحی در مورد رویداد دزدیدن کتاب از مدرسه های دیگر از زبان کاربر VahidKing :


  • در هر بازی MMO باید قابلیت هایی باشه که بازی رو خاص کنه ٬ Age of wulin مقدار زیادی از این قابلیت های خاص رو داره . امروز قصد دارم یکی از این قابلیت ها به اسم Sect Book Seizing رو معرفی کنم .
    کم و بیش از دوستان شنیدم که بازی دارای هیجان خیلی کمی هست ٬‌ پیشنهاد میکنم که حتما هر شب ساعت 19:00 به وقت سرور ( 10:30 به وقت ایران ) به رویداد کتاب دزدی بپیوندند و بهشون قول میدم 30 دقیقه سرتاسر هیجان رو تجربه میکنن . یکی از پر هیجان ترین رویداد های بازی هست که به شما جوایز خوب و ارزشمندی رو میده و البته به میزان قابل توجهی سخت هست .


زمان رویداد :



  • 19:00 تا 19:30 به وقت سرور
  • 10:30 تا 11:00 به وقت ایران


پاداش رویداد :



  • مقداری Exp
  • مدال افتخار مدرسه
  • صفحات اسکیل های مدرسه هدف ( در مجموع هر اسکیل 4 صفحه داره که صفحه اول با ارزش ترین هست )
  • جایزه ویژه : کتاب اینترنال مدرسه هدف

توضیح : بهترین پاداش این رویداد کتاب اینترنال مدرسه هدف هست که قیمتش در بازار متغیره و بین 500 تا 1.5 دینگ به فروش میرسه .
صفحات اسکیل هم با ارش ترینشون صفحه اول یا Chapter One هر اسکیل هست که تو بازار از 150 تا 400 متغیره .​

پیوستن به رویداد :

برای پیوستن به این رویداد مراحل زیر رو باید طی کنید :



  1. [*=1]N رو بزنید و به قسمت Sect برین .
    [*=1]از اونجا به قسمت Sect book seizing برید .
    [*=1]روی Join کلیک کنید .
    [*=1]یکی از دو مدرسه رو انتخاب کنین .

توضیح :
در این رویداد هر شب به کتاب خانه دو مدرسه مختلف حمله میشه . اگر جزء یکی از این مدارس باشین ٬ نمیتونین به مدرسه خودتون دستبرد بزنید .​

روش انجام شدن رویداد :

هدف اصلی این رویداد دزدیدن کتاب های مدرسه هدق هست که به دو روش دستبرد به کتابخانه و همچنین دزدیدن کتاب از بازیکن های آفلاین تقسیم میشه . بازیکن های آفلاین معمولا در قسمت اصلی مدرسه هدف برای خودشون میچرخن و شما باید روشون کلیک کنید و و روی آواتارشون کلیک راست کنین و Steal Book کلیک کنید .

بعد از اینکه به رویداد پیوستین ، در یک محل نزدیک به محل کتابخانه مدرسه هدف Spawn میشین . در این مرحله باید دنبال کتابخانه بگردین ٬ کتابخانه معمولا توی 4 جای مختلف مدرسه هست که هر روز به صورت تصادفی یک محل توسط سیستم انتخاب میشه . اینجا معمولا دنبال بقیه بازیکن ها برین زودتر کتابخانه رو پیدا میکنین .
دشمن ها در این رویداد بازیکن های واقعی هستن که هر لحظه ممکنه به شما حمله کنن و با رنگ سبز بالای سرشون شناخته میشن .
بعد از پیدا کردن کتابخانه ٬ باید روش کلیک کنین و یکم صبر کنین تا کتاب دزدیده بشه که بعد از دزدیده شدن کتاب یک ایتم روی کمر شما میاد که کتاب در اون قرار داره و در این لحظه هست که باید فرار کنین . در واقع اصل ماجرا از اینجا شروع میشه و بازیکن ها از این به بعد به شما حمله میکنن .
کاری که شما باید بکنین اینه که با اون ایتم روی کمرتون از نقشه خارج بشین ( نمیتونین از تلپورت استفاده کنین ) و بعد از اون به مدرسه خودتون برگرذین و به کتابدارتون (Library Guardian) بدین تا بهتون جایزه بده .
در حین فرار کردن اگر کشته بشین اون ایتم از شما گرفته میشه و نمیتونین از کتابخونه آیتم بدزدین و باید یا از بازیکن های آفلاین بدزدین و یا بازیکن های آنلاین با علامت سبز که دارای اون آیتم پشت کمرشون هستن ٬ با کشتن اونها آیتم Drop میشه و شما باید دوباره سعی کنید از نقشه خارج بشین .

پایه این رویداد رو بالا توضیح دادم ٬‌در حروف که میبینین شاید هیجان کم داشته باشه و یا آسون باشه ولی فقط یکبار امتحان کنید .

تا الان رفتین رویداد امتحان کردین ولی هنوز نتونستین کتاب بدزدین ؟ به پیشنهاد های زیر توجه کنین .​

پیشنهاد :



  • از غذا های افزایش دهنده سرعت استفاده کنید .
  • بعضی دعاها ( Pray ) در بازی به شما Buff افزایش سرعت میدن‌ ٬‌از اونا استفاده کنین .
  • قبل از شروع رویداد کمی منبع استخراج کنی ( Mine ) که به شما Buff افزایش سرعت میده .
  • از Pill های افزایش Dodge ( جاخالی دادن ) استفاده کنین .
  • اگر اسکیل افزایش سرعت دارین ٬‌دریغ نکنین .
  • مواظب بقیه کتاب دزد ها باشین ٬‌ممکنه به شما حمله کنن . ( همونطوری که دور کاراکترتون قرمز میشه )
  • پیشنهاد میشه اگر مردین یک بار از رویداد خارج بشین و دوباره بپیوندین .
  • مهم : امتیاز های Flying رو برای فرار کردن ذخیره کنین و هنگام فرار تا جایی که از دید دشمن خارج نشدین استفاده کنین .
  • مهم : برای فرار از نقشه Boatman ( شما رو با قایق جا به جا میکنه و روی نقشه با عکس قایق مشخص هست ) یا Cardman ( کسی که شما رو با اسب جا به جا میکنه و روی نقشه با علامت دو اسب کنار هم مشخص هست ) استفاده کنین . وقتی از این ها استفاده میکنین کسی نمیتونه به شما حمله کنه.

مکان عضو شدن و دانلود بازی Age of Wulin :

این لینک دانلود : http://file.gpotato.eu/wulin/install...T_20130615.zip

اینم سایت اصلی برای عضویت : Age of Wulin Official Website - Free to Play Martial Arts MMORPG

هیچ کار اضافه ای هم نداره، دانلود کنید و عضو شید و وارد بازی شید ;)

خواهشی که از یاری کنندگان محترم در جهت تکمیل این تاپیک دارم :

از دوستان هر کی می خواد در تاپیک کمک کنه تا کامل و مرجع بشه، در این موارد نیاز به کمک دارم :


1 - ترجمه کل منویی که بعد از فشردن N در بازی به نمایش در میاد. کل تب ها و هر توضیحی که لازم داره هر کدومش

2 - نحوه انتخاب شغل، کار هایی که با هر کدوم از شغل ها میشه انجام داد و میشه گفت کل چیزایی که در مورد شغل در منوی I در بازی وجود داره و اینکه چه شغل هایی رو میشه باهم دیگه یکجا داشت

3 - ماموریت یا Quest های Eight Trigrams و چگونگی پیشرفت در آن ها

4 - هر چیزی که لازمه در مورد Achievement ها در منوی U در بازی وجود داره و طرز بدست آوردن و مزیت هایی که دارن

5 - توضیحی مختصر در مورد تمام چیزهای لازم و بدرد بخور که در منوی J در بازی وجود داره


6 - توضیحی در مورد گزینه هایی که در منوی C در بازی وجود داره

هرکس در توانش بود و وقت و حوصله و اطلاعات لازم رو در مورد لیست بالا داشت خیلی لطف می کنه اگه در این تاپیک قرار بده تا پست اول کم کم آپدیت و به اطلاعات نسخه اصلی بازی در بیاد تا بازیکنای جدید ایرانی بتونن ازش به عنوان راهنما استفاده کنند. ( همونطور که خودتون هم می دونید این بازی واقعا به یک راهنما برای پیشروی لازم داره.)




داستان بازی


Age of Wulin Story







بازیکنان حاضر در بازی - نسخه Age of Wulin

99724321421734546045.jpg

10115715258279426180.jpg

89976684942846286264.jpg
85524229673899435620.jpg
13418306756897999039.jpg
05021772603894002284.jpg
00031946481901888246.jpg
22715671504824975120.jpg
Wood
Airyaman
Minatoo
Warwolf
Greatcyrus

Hirbod
Afrasiab
TictocAsunachan
Inferno
Dantemaycry

Smoke
Milad
Wyn
Javad
RikimaruWolf

Kingz
Yagamilight



EldercyrusHelpax
Daman
Niusha



DarkfairyJangsho
Abdolmajid
Nevermore



NightriderEhsan
WatêrGandohar



AzamiAlireza

Nightsoul



Ashinferno






Morigan






Nightsoul



Talisman


جمع کل : 38 نفر





منتظر انتخاب مدرسه شما هم هستیم و به محض اینکه شما مدرستون رو انتخاب کنید من در این جدول اسم ها رو اضافه خواهم کرد.

لطفا همگی یک مدرسه انتخاب کنند فقط برای داشتن آمار دوستانی که منتظر بازی هستند تا انگیزه دیگر دوستان هم افزایش پیدا کند.



N_aggressive%20%2839%29.gif
N_aggressive%20%2839%29.gif
N_aggressive%20%2839%29.gif
ممنون از تمامی دوستان
N_aggressive%20%2839%29.gif
N_aggressive%20%2839%29.gif
N_aggressive%20%2839%29.gif


 
آخرین ویرایش:

lavashark

کاربر سایت
Jul 5, 2015
3
هستن بچه ها فکر کنم ولی اینجا نمیان
اگه نمیتونی پول vip توی بازی رو بدی طرفش نرو ، وگرنه بازی خوبیه

ممنون داداش از جوابت
اشکال نداره قبلا هم بازی ها پای تو وین بازی کردم
ولی اینو فهمیدم که درسته پول یکی رو op میکنه ولی pro نمیکنه
مام کم کم خوب میشیم
فقط یه سوال ایرانی ها تو کدوم سرور یا مدرسه هستن

بازم ممنون
 

p30arman

کاربر سایت
Jan 10, 2012
769
نام
Kirito
ممنون داداش از جوابت
اشکال نداره قبلا هم بازی ها پای تو وین بازی کردم
ولی اینو فهمیدم که درسته پول یکی رو op میکنه ولی pro نمیکنه
مام کم کم خوب میشیم
فقط یه سوال ایرانی ها تو کدوم سرور یا مدرسه هستن

بازم ممنون

تو این بازی کافیه اسکیل خوب داشته باشی سرتو رو کیبورد هم بکوبی ادم میکشی :d البته من خیلی وقته لیو دادم شاید الان شرایطش تغییر کرده باشه نمیدونم

سرور که 1 دونه بیشتر نداشت اون زمان ، مدرسه هم پخش و پلان یه جا نیستن
 

rani

کاربر سایت
Oct 21, 2006
125
سلان من این بازی رو سال پیش بازی میکردم بعداز مدت ها اومدم بازی کنم دیدم آپدیت جدید داده بودش . ورژن جدیدش رو رو قبلیه دانلود کردم دوباره نصب کردم ولی هنوز که هنوزه گزینه Enter Game فعال نمیشه کسی میدونه مشکل از کجاست لطفا راهنمایی کنه
 

Greyrebel

کاربر سایت
Nov 24, 2013
35
نام
Plum Flower
سلام من 2 سال پیش بازی میکردم الان برگشتم همه چی یادم رفت . میشه یه راهنمایی برای انتخاب کلاسها بکنید و بگین کدوم برای سواو و تنها بازی کردن بهتره؟ و یه راهنمایی برای اینکه کدوم اینر هارو وچقدر باید آپگرید کنم و کلا یه راهنمایی استارتر :) مخصوصن درباره سکت ها. ممنون

- - -ویرایش - - -

و این faction ها چین ؟ مدرسه های جدیدن ؟
 

Greyrebel

کاربر سایت
Nov 24, 2013
35
نام
Plum Flower
سلام من بعد دو سال دوباره برگشتم یه اکانت جدید ساختم اسم کارکترم Thegrayrebel , اکه کسی اینجا لیو داده و دیگه بازی نمیکنه میشه لطفا متریال و گلداشو یا هرچیز که بوست کنه رو بفرسته بهم ؟ :) ممنون
 

dark king-p

کاربر سایت
May 31, 2014
7
سلام من 2 سال پیش بازی میکردم الان برگشتم همه چی یادم رفت . میشه یه راهنمایی برای انتخاب کلاسها بکنید و بگین کدوم برای سواو و تنها بازی کردن بهتره؟ و یه راهنمایی برای اینکه کدوم اینر هارو وچقدر باید آپگرید کنم و کلا یه راهنمایی استارتر :) مخصوصن درباره سکت ها. ممنون

- - -ویرایش - - -

و این faction ها چین ؟ مدرسه های جدیدن ؟
سلام من بعد دو سال دوباره برگشتم یه اکانت جدید ساختم اسم کارکترم Thegrayrebel , اکه کسی اینجا لیو داده و دیگه بازی نمیکنه میشه لطفا متریال و گلداشو یا هرچیز که بوست کنه رو بفرسته بهم ؟ :) ممنون


سلام
اول خوش آمدی به بازی نمیدونم از کجاش برات توضیح بدم کلی فرق کرده مثلا این faction که میگی خیلی وقته که اومده بهترینش که عامه هست faction rootless هست آپ کردنش زمان میبره سراغ اینا نرو فعلا بچسب به آ پ کردن ایننر مدرسه ها الان هم که ایینر 5 از 25 اگوست اومده merdian 180 باز شده
بچه های ایرانی هم اره هستند کلا فک کنم ی 50 تا شاید بیشتر باشن ولی متاسقانه متاسفانه با هم نیستن هر کی ی اکیپ 3 تا 4 نفره تشکیل داده با هم play میدن البته اکثرا با هم در ارتباط هستند و کمک هم میکنند به جز ی چند نفر که...... این دیگه بر میگرده به سلیقه خودت بینم با کدومشون بیشتر حال میکنی
 
آخرین ویرایش:

mage

کاربر سایت
Jun 27, 2011
771
نام
و نام خانوادگی
سلام
اول خوش آمدی به بازی نمیدونم از کجاش برات توضیح بدم کلی فرق کرده مثلا این faction که میگی خیلی وقته که اومده بهترینش که عامه هست faction rootless هست آپ کردنش زمان میبره سراغ اینا نرو فعلا بچسب به آ پ کردن ایننر مدرسه ها الان هم که ایینر 5 از 25 اگوست اومده merdian 180 باز شده
بچه های ایرانی هم اره هستند کلا فک کنم ی 50 تا شاید بیشتر باشن ولی متاسقانه متاسفانه با هم نیستن هر کی ی اکیپ 3 تا 4 نفره تشکیل داده با هم play میدن البته اکثرا با هم در ارتباط هستند و کمک هم میکنند به جز ی چند نفر که...... این دیگه بر میگرده به سلیقه خودت بینم با کدومشون بیشتر حال میکنی
آقا این 50 تایی که گفتی همشون تو wulin هستن؟:d
 

Greyrebel

کاربر سایت
Nov 24, 2013
35
نام
Plum Flower
خیلی لگه اینجا همش دی سی و دی لی ... نظرتون درباره age of kungfu چیه ؟ کلاینتش همینه نیاز به دانلود مجدد نداره سرور SEA هستش تازه یه سال شده عمر سرورش و الانم که تو وولین از ظهر یه دیسی شده کلا سرور برامن offlin هستش کلا سایتشم نمیتونم باز کنم...
 
آخرین ویرایش:

DSM

کاربر سایت
Sep 29, 2015
71
اقا age of wushu که مال امریکاس سرور جدید زده اگه میخاین بازی کنین برین اونجا خوبه منم هستم

منم رامینم WarWolf یه سریا میشانسن...خاستین بیاین اونجا با هم بترکونیم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر