Silent Hill Game Community (خلاصه داستان در پست اول)

گفتگو در 'Game Communities' ایجاد شده توسط Silent Dream, ‏Sep 28, 2005.

انتخاب شما برای شخصیت محوری داستان برای قسمت بعد؟

  1. SH1 - Cybil Bennet

    13.0%
  2. SH1 - Michael Kaufmann

    2.2%
  3. SH1 - Lisa Garland

    8.7%
  4. SH2 - Angela Orosco

    4.3%
  5. SH2 - Eddie Dombrowski

    0 رای
    0.0%
  6. SH2 - Laura

    10.9%
  7. SH2:BFAW - Ernest Baldwin

    4.3%
  8. SH3- Stanley Coleman

    0 رای
    0.0%
  9. SH3 - Douglas Cartland

    2.2%
  10. SH4 - Eileen Galvin

    2.2%
  11. SH4 - Cynthia Velasquez

    2.2%
  12. SH4 - Joseph Schreiber

    0 رای
    0.0%
  13. SH:HC - Elle Holloway

    2.2%
  14. SH:HC - Judge Holloway

    0 رای
    0.0%
  15. SH:SM - Michelle Valdez

    0 رای
    0.0%
  16. SH:DP - Howard Blackwood

    0 رای
    0.0%
  17. SH:DP - JP Sater

    0 رای
    0.0%
  18. SH:DP - Kids

    0 رای
    0.0%
  19. سایر

    4.3%
  20. هیچکدام-شخصیت جدید

    43.5%
  1. Я!5Ξ UP کاربر فعال

    ارسال ها:
    10,531
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 4, 2011
    نام:
    تونی آلمِیدا
    باز دوباره جادوی سایلنت هیل منو اسیر خودش کرد (که صد البته با اشک و فحش و بد و بیراه به کونامی همراه بود) و رفتم چک کنم ببینم سایلنت هیل از کجا استارت خورد:

    ساخت شماره اول سپتامبر 1996 کلید خورد. توسط تیمی به اسم Team Silent که گروهی از کارکنان استودیو Konami Computer Entertainment Tokyo بودن. صاحبان جدید کمپانی مادر این استودیو یعنی کونامی خواستار عنوانی بودن که بتونه توی ایالات متحده موفق باشه. در نتیجه این موضوع، یه اتمسفر هالیوودی برای شماره اول در نظر گرفته شد. اعضایی که برای ساخت این عنوان در نظر گرفته شدن، توی پروژه های قبلیشون شکست خورده بودن. این افراد قصد ترک کردن کمپانی رو داشتن چرا که اجازه تحقق بخشیدن به ایده های خودشون رو نداشتن و همینطور با تیم های دیگه توی این کمپانی جفت و جور و همساز نبودن. به گفته یامائوکا، سازنده ها حتی نمیدونستن چه رویکردی رو نسبت به پروژه سایلنت هیل در پیش بگیرن. با گذشت زمان، پرسنل و مدیریت کمپانی ایمانشون رو نسبت به پروژه از دست دادن و اعضای تیم سایلنت شدیدا احساس طرد شدگی و بیگانگی میکردن. با وجود رویکرد سود گرایی که کمپانی مادر یعنی کونامی اون زمان در پیش گرفته بود، سازنده های سایلنت هیل آزادی عمل زیادی داشتن چرا که بازی با بودجه کم عناوین دو بعدی اون زمان ساخته میشد. در نهایت اعضای سازنده تصمیم میگیرن که محدودیت های ناشی از برنامه های اولیه کونامی رو نادیده بگیرن و سایلنت هیل رو عنوانی بسازن که احساسات بازیکنان رو مورد هدف قرار بده و تحت تاثیر بذاره.

    در همین راستا، تیم سازنده "ترس از ناشناخته ها" رو به عنوان یه نوع ترس روانی معرفی میکنه. پلات اصلی بازی مبهم و گاه و بیگاه ضد و نقیض پی ریزی میشه تا معنی واقعی خودش رو راحت نمایان نکنه و بسیاری از نکات رو توی تاریکی پنهان کنه و بازیکنان رو وادار کنه تا در مورد برخی از قسمت های غیر قابل توضیح، تامل کنن. تویاما (چی‌توز) سناریو بازی رو مینویسه و اوواکو که اون زمان برنامه نویس بود، متن معماها رو مینویسه. تویاما اون زمان تجربه زیادی در زمینه فیلم های ترسناک نداشت اما به UFO ها، اسرار غیبی و مرموز و فیلم های دیوید لینچ علاقه داشت که همه اینا تاثیر زیادی توی روند ساخت بازی داشتن.

    یه کمپانی بومی سازی به اسم Latina International که قبلا روی Final Fantasy VII کار کرده بود، متن داستان بازی رو به انگلیسی برمیگردونه. تیم سایلنت شهر سایلنت هیل رو به تعبیری، یه جامعه کوچک آمریکایی تصور کرده بود. این تصور بر اساس ادبیات و فیلم های غربی و همچنین تصاویری از شهرهایی با معماری اروپایی و روسی استوار شده بود. پایان فان بازی بر اساس یه ایده که از یه صندوق پیشنهادات که برای پیدا کردن یه توضیح دیگه برای رویداد های رخ داده توی بازی ساخته شده بود، بیرون اومده بود، نشات گرفته شده بود (این قسمت رو یه خورده زور بزنید متوجه منظورش میشین :D)


    یه آرتیست به اسم Takayoshi Sato میاد تناقضات داستانی رو تصحیح میکنه و کرکترهای بازی رو هم طراحی میکنه. چون یه کارمند جوون بود، به کارهای ساده مثل طراحی فونت و مرتب کردن فایل ها محدود شده بود. این آرتیست همچنین دموهای سه بعدی و یه سری نمایش ها رو هم ساخته بود و به اعضای قدیمی تر، پایه و اساس مدل سازی سه بعدی رو هم یاد داد. اما به خاطر این کارش اعتباری بهش داده نشد چرا که توی کمپانی به اندازه اعضای قدیمی تر براش احترام قائل نبودن. ساتو در نهایت میره سراغ اعضای رده بالای کمپانی و یه دموی کوتاه که خودش رندر کرده بود رو ارائه میکنه و تهدید میکنه که اگر به کارهای سه بعدی گماشته نشه، این دانش تکنیکی رو از اعضای دیگه پنهان میکنه و دیگه چیزی به اونا یاد نمیده. در نتیجه مافوق هاش به خواسته-ش تن در میدن و طراحی کرکترها به عهده ساتو قرار میگیره. به جای متکی شدن به تصاویر و پرتره ها، ساتو مدل های کامپیوتری کرکترها رو همزمان با پیش چشم نمودار کردن اونا، میساخت. او به هر کرکتر ویژگی های متمایزی داد اما شخصیت هری رو تقریبا بی تفاوت و خنثی طراحی کرد چرا که میخواست از تحمیل توضیحات و تفاسیر بازی به بازیکنان جلوگیری کنه. ساختن فرم جمجمه های کرکترهای آمریکایی کاری سخت و طاقت فرسا بوده چرا که هیچ همکاری از نژاد قفقازی نداشته که به عنوان رفرنس ازش استفاده کنه. اگرچه ساتو در این زمان به طور عمده مسئول صحنه های سینماتیک بازی و کرکترها بوده، اما مافوقش هنوز نمیخواسته کاملا به کارش اعتبار بده و تلاش میکنه که یه سرپرست جلوه های بصری رو برای اون در نظر بگیره. برای جلوگیری از به وقوع پیوستن این موضوع، ساتو داوطلب میشه تا به تنهایی ویدئوهای فول موشن بازی رو بسازه. در طول دو سال و نیم، اون توی دفتر تیم سازنده زندگی کرد چرا که میبایست صحنه ها رو با استفاده از 150 کامپیوتر لینوکس همکارانش وقتی که محل کارشون رو ترک میکردن، در اختیار اون قرار میگرفته، بسازه.

    ساتو بودجه مورد نیاز بازی رو 3-5 میلیون دلار تخمین زد. اون گفت که تیم سازنده قصد داره که یه شاهکار بسازه نه یه بازی که به طور سنتی فقط فروش گرا باشه و اینکه اونا قصد ارائه یه داستان جذاب رو دارن که مثل ادبیات موفق در طول زمان جاودانه باشه. بازی توی E3 سال 1998 به نمایش در میاد که اونجا نمایش صحنه ها و فیلم های توی بازی تشویق و تمجید عموم رو به دنبال خودش میاره. این استقبال کونامی رو متقاعد میکنه که پرسنل بیشتری رو برای این پروژه به کار بگیرن. کونامی بعد ها طی یه همایش دیگه توی لندن دمویی از بازی رو در کنار عنوان دیگه-ش یعنی MGS در دسترس عموم قرار میده.

    اسامی و طراحی ها برخی از جونورها و پازل های داخل بازی از کتاب های مورد علاقه کرکتر آلسا توی بازی مشتق شدن مثل دنیای گمشده از آرتور کانن دویل و آلیس در سرزمین عجایب از لوییس کارول. بازی شامل چندین رفرنس واقعی میشد خصوصا اسامی کرکتر ها. به عنوان مثال اسم شریل میسون از اسم یه بازیگر به اسم شری لی گرفته شده یا فامیلی لیزا گارلند از یه بازیگر به اسم جودی گارلند گرفته شده. یا اسم و فامیل کرکتر مایکل کافکن از 2تا تهیه کننده به اسامی مایکل هِرز و لوید کافمن گرفته شده. اسم اولیه آلسا در اوایل Asia بود و دالیا، Daria، که از اسامی بازیگرانی به اسم Asia Argento و مادرش Daria Nicolodi گرفته شده. اسم هری در ابتدا Humbert و اسم شریل در ابتدا Dolores بوده که از اسم شخصیت های اصلی رمان Lolita اثر ولادیمیر نابوکوف گرفته شده. اعضای آمریکایی تیم سازنده این اسامی رو تغییر دادن چرا که به نظرشون خیلی غیر معمول بودن. اقلام مذهبی ساختگی که توی بازی بودن از مذاهب متعددی به عنوان پایه و اساس استفاده کرده. برخی از آیتم و درهای توی "دنیای ناکجا" اسامی خاصی بر اساس المان های علوم غیبی داشتن تا صفات جادویی کرکتر دالیا رو بهتر نشون بدن. اسامی این در ها از اسامی فرشته هایی چون Ophiel, Hagith, Phaleg, و Bethor گرفته شده که در یه کتاب قرون وسطی یی به اسم Black Magic بودن و هر کدومشون به یه سیاره حکومت میکردن.

    بر طبق گفته اوواکو، این اصل دادن اسامی که سیارات رو مد نظر قرار میده، برای این بوده که داریم " به بخش های عمیق تری از قلمرو ذهنی آلسا" وارد میشیم.

    پ.ن: این ساتو بدبخت عجب عنصر ناشناخته و مهمی بوده:| کونامی از همون قدیم لجن زار بوده ظاهرا:)
     
    آخرین ویرایش: ‏Nov 18, 2016
    D@SHR3ZA, Mr. Children, graywolf و 7 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,609
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 19, 2008
    نام:
    مرام آدم مهمِ نه اسمش
    سلام
    اینا سایلنت هیل هستن یا سایلنت هیل اینا هستش؟!
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    genesis007, Mr. Children, Frozen Flame و 8 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    452
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 1, 2007
    نام:
    احمد
    سلام
    اینها سایلنت هیل هستند اما سایلنت هیل اینها نیست.... سایلنت هیل وابسته به هیچ قالب مکان و زمانی نیست.
    سایلنت هیل سایلنت هیل است.
     
    genesis007, ERFAN27, horror_08 و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,252
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 24, 2012
    قالَ بزرگی علیه سلام :D

    کلن همینطوری اومدیم ببینیم تو سایلنت هیل چه خبره که عکسا رو دیدیم بسی جالب انگیز و بسیار دلتنگ اون روزا ;)
     
    graywolf, msbazicenter و horror_08 این نوشته را Like کرده اند.
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,467
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 22, 2007
    نام:
    Ashkan
    سایلنت هیلی که سایلنت هیل نباشه سایلنت هیل نیست.
     
    ERFAN27, abouzar337, graywolf و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,609
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 19, 2008
    نام:
    مرام آدم مهمِ نه اسمش
    سلام
    چه روزایی هم بود.8-|
    اینو من می‌خواستم بگم.:|
     
    graywolf و Devil-Girl این نوشته را Like کرده اند.
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    113
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 27, 2009
    نام:
    aRaSh
    سلام بچه ها
    من برای هر کدوم از سایلنت هیل های اصلی یه ویدئو ادیت کردم برای وقتایی که از سایلنت هیل دور هستین و می خواین برای چند دقیقه هم که شده دوباره برین توی اون دنیا . لینک ویدوها :

    Silent Hill 1 Vibe
    Silent Hill 2 Vibe
    Silent Hill 3 Vibe
    Silent Hill 4 The Room Vibe


    خوشحال میشم نظر دوستان رو در مورد ویدئو هایی که ساختم بدونم
     
    Mr. Children, Forza 6, ERFAN27 و 5 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,609
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 19, 2008
    نام:
    مرام آدم مهمِ نه اسمش
    سلام
    خيلي هم عالي>:D<
    فقط اگه ميشه او يه جايي مثل آپارات آپ كن كه چيلتر نباشه
     
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    483
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 26, 2014
    نام:
    Dani
    سلام
    مدتِ مدیدی بود دور بودم از همه چیز از دستِ درس و امتحان و هزار و یک جور فاجعه دیگه. خبری از بازی جدید یا ریمیک یا هر چیزی از سایلنت هیل نیست دوستان؟
    چه عکس های فوق العاده ای!
     
    msbazicenter این نوشته را Like کرده است.
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    313
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 7, 2012
    نام:
    بد نیست دوستان یه نگاهی به این بندازید.
    یه لبخند هم به لبتون بیاره فکر کنم ارزششو داشته باشه.
     
    genesis007 و msbazicenter این نوشته را Like کرده اند.
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,609
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 19, 2008
    نام:
    مرام آدم مهمِ نه اسمش
    سلام
    امیدوارم ختم به خیر شده باشه امتحانات.
    فعلاً هیچ خبری نیست.
    میتونی لینک بدون چیلتر بدی؟
     
    genesis007 و OgIoN این نوشته را Like کرده اند.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    313
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 7, 2012
    نام:
    نه متاسفانه. مگه اینکه دانلودش کنم و آپلود جای دیگه که اونم زمان بر هست سرعت نتم پایینه
    ولی جالبه! ورژن xbox سالنت هیل 2 هست که بشدت bug و glitch داره و خود اینا یه سری ترس های جدید تو بازی آورده!
     
    msbazicenter این نوشته را Like کرده است.
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,609
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 19, 2008
    نام:
    مرام آدم مهمِ نه اسمش
    سلام
    گفتی glitch یاد انیمیشن Wreck-It Ralph افتادم.
    تصور کن آدم بتونه تو محفل ضدقهرمان‌ها سایلنت هیل شرکت کنه بشینه بغل دست آقا سرهرمی!
     
    genesis007 و OgIoN این نوشته را Like کرده اند.
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    452
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 1, 2007
    نام:
    احمد
    بعد ببینه پیرامید کلا یه شخصیت متفاوت با اونچه میشناختیم داشته باشه!
    اصلا این اقا اومده تا سایلنت هیل رو از لحاظ جمعیتی پر رونق کنه ولی بیچاره توی خونوادشون پدرش این چیزارو بهش یاد نداده و رفته از والتیل و باقی دوستان ناباب{شاید اصلا خود پدر انجلا} پرسیده و دچار سوتفاهم شده!

    اصلا یه سوال یه شخصیت منفی توی بازی سایلنت هیل وظیفش چیه؟
    باقی شخصیت ها هم میتونن پیرامید هد رو ببین یا نه؟
     
    OgIoN و msbazicenter این نوشته را Like کرده اند.
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,609
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 19, 2008
    نام:
    مرام آدم مهمِ نه اسمش
    سلام
    شرمنده كه سوالت رو با يه سوال جواب ميدم؛ اصلاً مگه تو سايلنت هيل شخصيت منفي وجود داره؟
     
    graywolf و OgIoN این نوشته را Like کرده اند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید