باطری ویتا

ps vita

کاربر سایت
Aug 19, 2011
561
باتری ویتا

باتری ویتا

9ririklizh7kj03pm9lk.jpg


سونی اعلام کرده که باتری
در حالت اجرای بازی ، حدود 3 تا 5 ساعت دوام خواهد آورد . این زمان در هنگام مشاهده ی ویدئو تا بیش از 5 ساعت و در زمان گوش دادن به موزیک تا بیش از 9 ساعت افزایش خواهد یافت . زمان لازم برای شارژ کامل این کنسول از باتری 0% تا 100% نیز حدود 2 ساعت و 40 دقیقه اعلام شده است .


---------------------------------------------------

تست گرفته شده از عمر شارژ باطری PS Vita


با عرضه شدن نسل جدید کنسولهای دستی شرکت بزرگ سونی یعنی PS Vita ، تست ها و تجزیه و تحلیل این دستگاه نیز اغاز شد . یکی از یوزرهای سایت neogaf به تست عمر باطری PS Vita پرداخته است و نتایج ان را در این سایت منتشر نموده است . این کاربر توانسته است در تست خود دقیقا 4 ساعت و 29 دقیقه به صورت فعال و روشن کردن تمام اپشنها از Vita کار بکشد که نتایج ان را در زیر شاهد هستید ؛ این کاربر که برای تست خود مدت 30 دقیقه سوای بخش تک نفره بازی Ultimate Marvel vs Capcom 3 به بازی انلانین نیز پرداخته است وی همچنین بعد از این کار به جستجو در اینترنت پرداخته است و بعد از 4 ساعت و 11 دقیقه باطری دستگاه شروع به هشدار دادن میکند و دقیقا در مدت زمان 4 ساعت 29 دقیقه VIta خاموش میشود . با در نظر گرفتن این مقدار ساعت میفهمیم که عمر باطری PS Vita نسبت به PSP بهتر عمل کرده و عمر بیشتری دارد.



3G/Wifi Model*
Mobile Data (3G) ON (but is probably over-riden by*
Wifi ON (connected to home network) — this means I was getting notifications/etc the whole time, all on*
Bluetooth OFF*
Brightness MAX (note: Brightness in OS MAX, caps in-game at about 80% [battery saving measure -- even 80% brightness is* really bright...])
Near Auto-Updating ON*


-------------------------------------------------------------------------------------------------

قابلیت پشتیبانی از باطری جانبی در Vita


کنسول دستی جدید سونی , پلی استیشن ویتا از باطری های جانبی خارجی پشتیبانی خواهد کرد.

در گفتگویی با IGN رئیس استودیو های جهانی سونی آقای Yoshida در اظهار نظری گفت : همانطور که مطلع هستید ما قبلا لوازم جانبی زیادی را برای ویتا معرفی کرده بودیم که یکی از آنها باطری اضافه خارجی است که عمر باطری ویتا را گسترش میدهد , بنابراین اگر شما از سانفرانسیسکو به نیویورک در حال پرواز هستید یا بر عکس , اگر باطری اضافه داشته باشید دیگر لازم نیست نگران زمان بازی کردن خود باشید .
سونی چهار شنبه گذشته اعلام کرده بود که عمر باطری ویتا برای بازی کردن در حدود 3 تا 5 ساعت و برای موزیک گوش دادن نزدیک به 9 ساعت خواهد بود.:p

 
آخرین ویرایش:

Real Madrid 9

کاربر سایت
Jun 10, 2011
3,996
نام
M O E I N
دوستان یکی از دوستانم میخاد بدونه یه ویتا چقد باید شارژ نگه داره . ویتام فکر کنم پاور سوینگ داره اگه تو این حالت باشه چقد و عادی باشه چقد کار میکنه تشکر دوستان عزیز .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر