Feist | PC

developer: Feist Team
publisher: Feist Team
genre: arcade 2D platformer
platform: PC - Mac
release date: June 2013
play modes: single player


feist1.jpg


فقط چند لحظه به تصاویر بازی نگاه کنید. تقریبا امکان نداره که بعد از دیدن اونها به یاد یکی از معروفترین بازیهای دوبعدی پلتفرمر منتشر شده در سال 2011 نیفتید. بله درسته Limbo.

طراحی گرافیکی, محیطی اکثرا برنگ سیاه بهمراه موجوداتی تاریک, Side-Scrolling بودن بازی و حتی چشمان شخصیت اصلی بازی, از شباهتهای انکار ناپذیر این دو بازیست.

ولی بنظر میرسد که این شباهتها در مورد روند گیم پلی بازی کمی فرق داشته باشد. برعکس Limbo که تاکید بسیاری بر حل معماهایش داشت, در این بازی تاکید بیشتر بر اکشن بازی قرار داده شده و شاید اصلا معمایی در این بازی وجود نداشته باشد.

در هر صورت, همانطور که در زیر مشاهده میکنید, Feist جوایز بسیاری رو از آن خود کرده و ما عاشقان بازیهای دوبعدی را چشم انتظار انتشارش در سال 2012 خواهد کرد...

Feist_3_1920.jpg


تصاویر

Feist_2_1920.jpg


FEIST3.jpg


f109b.jpeg

وبسایت

Feist = سگ كوچك و پرسروصدا​
 
آخرین ویرایش:

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782
عالي
منم عاشق بازي هاي دو بعدي ام
ولي اين هارو از كجا پيدا مي كني؟
كي دانلودش مي ياد؟

از خیلی جاها:
سایتهای خبری بازی - سایتهای تصویری بازیها - سایتهای دانلود بازی و ...
دانلودش سال 2012 میاد :d - هر موقع اومد خودم همینجا اعلام می کنم مثل تمام بازیهای دیگه که تاپیکشونو زدم
 

Mr.unknown

کاربر سایت
Aug 29, 2012
434
سال 2010 بود که تو یه انجمن ایرانی یه تاپیک زدم و این بازی رو معرفی کردم و امروز امدم که اون تاپیکمو کپی کنم اینجا که دیدم پاکش کردن!:(تو گوگل که جستجو کردم در منابع فارسی اینترنت فقط همین تاپیک هست که از این بازی اسمی برده و اونو معرفی کرده.بازی هنوز عرضه نشده ولی به احتمال زیاد امسال (2012) عرضه میشه چون بازی از سال 2008 یا شاید 2007 در دست ساخت هستش!:-bو در سال 2008 جوایز Best Overall Game and Best Visual Design را از Unity Awards کسب کرد.اگر به بازیهای در سبک پازل علاقه مندید من بازی little wheel را توصیه میکنم.تصاویری از بازی:
little-wheel-robot-game.jpg
6468041_orig.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر