شایعه Alan Wake 2 برای نسل بعد مایکروسافت ؟

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
952
نام
امید
games_alan_wake_2.png


طبق گزارشات اخیر، Remedy، سازنده بازی Alan Wake، به سختی درحال کار بر روی دنباله ای برای بازیست. ولی طبق این شایعات این دنباله برای این نسل حاضر عرضه نخواهد شد.

طبق گزارشاتی از سایت CVG، آخرین شماره از مجله Xbox World به Remedy (و همچنین Lionhead , Rare و Turn 10) و شروع به کار این شرکت بر روی سخت افزار نسل بعدی مایکروسافت اشاره دارد. "ما شندیده ایم که سازندگانی که با مایکروسافت روابط دوستانه ای دارند، در حال کار بر روی بازی های نسل آینده هستند. آیا این مساله، دلیل سکوت Remedy در مورد Alan Wake 2 است؟ (بله)"

Remedy، به روشنی از علاقه و میل خود در مورد ساخت چیزهای بیشتری از Alan Wake، سخن گفته و در کنار این مساله هیچ کسی از اقدامات مایکرو برای ساخت عناوینی درخور برای نسل بعد تعجبی نخواهد کرد. این "شایعه" با توجه به آگهی کار Remedy، که هفته های گذشته نظرات سایت ها را به خود جلب کرده بود، قوت بیشتری میگیرد.
 
  • Like
Reactions: Dreadlord

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,128
نام
حسین
من که از خدامه بره نسل بعد تا مثل شماره قبل بخاطر محدودیت کنسولها از لحاظ گرافیکی ضربه نخوره.

راستی وقتی شماره یک اومد و بازی کردیم به فرخ گفتم 100 درصد شماره 2 میره برای نسل بعد.فرخ تحویل بگیر
:d
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
آیا این مساله، دلیل سکوت Remedy در مورد Alan Wake 2 است؟ (بله)"
دقیقا ! به نظر من به همین علت هم بوده remedy پلتفرم بازیه جدیشون را اعلام نکردند و همه فکر کردند بازی مولتی شده !
یعنی اینا اگه قرار بود بگن کدوم پلتفرم باید میگفتند xbox720 :D خب نمیشد که ! مجبور شدند سکوت اختیار کنند .
و حدس هم میزنم اینا داشتند روی aw2 روی 360 کار میکردند و بعد دیدند که قراره کنسول نسل بعد مایکروسافت زود باید بیخیال شدند و ترجیح دادند روی کنسول جدید کار کنند .
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
بهترین کار ممکن همین ـه که alan wake 2 بره نسل بعد یعنی زمانی که قدرت واقعی انجین Wake ببینیم احتمالاً دو سه تا شایدم بیشتر سکته رو زدیم :d
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
اینا 5-4 سال کار کردن و مورتور بازی رو واسه 360 بهینه کردن بعد فقط با یک بازی میرن نسل بعد؟ :-/ :D من که میگم بازی بعدیشون تو E3 سال دیگه رونمایی میشه واسه همین نسل هم هست، یعنی امیدوارم اینطور باشه. تا نسل بعد کلا داستان بازی یادمون رفته آخه :D

پ.ن: دوستان هنوز هیچی نشده هایپ Alan Wake 2 رو شروع کردن :D خدا به خیر کنه مجددا :D
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
اینا 5-4 سال کار کردن و مورتور بازی رو واسه 360 بهینه کردن بعد فقط با یک بازی میرن نسل بعد؟ :-/ :D من که میگم بازی بعدیشون تو E3 سال دیگه رونمایی میشه واسه همین نسل هم هست، یعنی امیدوارم اینطور باشه. تا نسل بعد کلا داستان بازی یادمون رفته آخه :D

پ.ن: دوستان هنوز هیچی نشده هایپ Alan Wake 2 رو شروع کردن :D خدا به خیر کنه مجددا :D
همین رو بگو کلا خودشون رو جر دادن بعد آخرش هیچی؟
یعنی برای یه نسل بعد اینا میخوان موتور بسازن و بهینه کنند؟ :|.
امریکا جهان خواره این مایکروسافت بازی خوار ...
 

Heart Broken

کاربر سایت
Feb 22, 2011
2,418
نام
Ali
همین که نسخه دومی وجود داره کفایت میکنه حالا چه بهتر که میخواد بره نسل بعد، امیدوارم باز یک بازی انحصاری نباشه، تا همه از بازی کردنش لذت ببرند.
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
امریکا جهان خواره این مایکروسافت بازی خوار ...
لول، مایکروسافت 5 سال صبر کرد تا Remedy هر وقت بازی رو تکمیل کرد بده بیرون، حالا شده بازی خوار؟:-/
اونوقت اگه تحت فشارشون قرار میداد که مثلا 2008 بدن بیرون چی میشد؟:-/
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
لول، مایکروسافت 5 سال صبر کرد تا Remedy هر وقت بازی رو تکمیل کرد بده بیرون، حالا شده بازی خوار؟:-/
اونوقت اگه تحت فشارشون قرار میداد که مثلا 2008 بدن بیرون چی میشد؟:-/
عزیز چرا به فشار های ماکروسافت اشاره نمیکنی که باعث شد بازی زود رونمایی بشه و کلی تو چشم بیاد که سطح انتظارات بالا بره؟
بعد هم که Remdey خواست حالت بازی رو از Open World به خطی تبدیل کنه نتونستن به اندازه کافی روی بازی کار کنن و باعث شد بازی مشکلاتی داشته باشه و یه قسمت هایی حالت نیمه کاره داشته باشه.
این حرفها رو دقیقا از روی حرفهای فن های این بازی میگم.چون زمانی که از بازی ایراد میگرفتیم این حرفها رو تحویل ما میدادن حالا هم ما به خود شما تحویل میدیم :)
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
عزیز چرا به فشار های ماکروسافت اشاره نمیکنی که باعث شد بازی زود رونمایی بشه و کلی تو چشم بیاد که سطح انتظارات بالا بره؟
بعد هم که Remdey خواست حالت بازی رو از Open World به خطی تبدیل کنه نتونستن به اندازه کافی روی بازی کار کنن و باعث شد بازی مشکلاتی داشته باشه و یه قسمت هایی حالت نیمه کاره داشته باشه.
این حرفها رو دقیقا از روی حرفهای فن های این بازی میگم.چون زمانی که از بازی ایراد میگرفتیم این حرفها رو تحویل ما میدادن حالا هم ما به خود شما تحویل میدیم :)
شما اصولا عادت داری بدون اطلاعات یه حرفی بزنی نه؟!

زمانی که AW معرفی شد اصلا هنوز ناشر نداشت! خود Remedy معرفیش کرد و بعدا مایکروسافت باهاش قرارداد بست.
تبدیل کردن OW به خطی هم هیچ ربطی به مایکروسافت نداره، خود Remedy چنین تصمیمی گرفت.
نشد ما یه پستی بدیم یه نفر نیاد رو هوا نقل قولش کنه و الکی یه جوابی بده، انگار پست دادن هم فشار داره...:D
 
  • Like
Reactions: kayne

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
شما اصولا عادت داری بدون اطلاعات یه حرفی بزنی نه؟!

زمانی که AW معرفی شد اصلا هنوز ناشر نداشت! خود Remedy معرفیش کرد و بعدا مایکروسافت باهاش قرارداد بست.
تبدیل کردن OW به خطی هم هیچ ربطی به مایکروسافت نداره، خود Remedy چنین تصمیمی گرفت.
نشد ما یه پستی بدیم یه نفر نیاد رو هوا نقل قولش کنه و الکی یه جوابی بده، انگار پست دادن هم فشار داره...:D
شاید حرف شما در مورد رونمایی درست باشه ولی باقیش نه!
بله رمدی تصمیم گرفت بازی رو خطی کنه ولی ماکروسافت فشار آورد که حتما بازی به 2010 برسه. واسه همین بازی OW موند فقط محیط رو محدود کردن.
یعنی کل محیط بازی رندر میشد ولی به همش دسترسی نداشتی!! همین به گرافیک بازی ضربه زد! به جای لود شدن محیطی که بهش دسترسی نداری میشد روی رزولوشن و بریدگی تصویر و... کار کنن.
به گیم پلی هم صدمه زد.مخصوصا بخش ماجراجویی که در طول روز اتفاق میافتاد. که نتونستن کاملا با یه بازی خطی هماهنگش کنن و یه چیزایی رو کلا حذف کردن.
باز هم میگم من این حرفها رو از خودم در نیاوردم. کسانی مثل خود شما اینها رو به اسم دلیل موجه برای ایراد های بازی به ما تحویل دادن...
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
لول، مایکروسافت 5 سال صبر کرد تا Remedy هر وقت بازی رو تکمیل کرد بده بیرون، حالا شده بازی خوار؟:-/
اونوقت اگه تحت فشارشون قرار میداد که مثلا 2008 بدن بیرون چی میشد؟:-/
این مایکروسافت با اون مایکروسافت 4 سال پیش قابل مقایسه نیست. همینا نمیتونستن به رمدی زیاد فشار بیارن چون بازی Ip اش دست رمدی بوده هر وقت زیر فشار ها کم میاورد میزاشت میرفت و مایکروسافت میموندو فشار های وارده ای که به خودش بر میگشت. بانجی مگه نبود؟ فرار کرد از دست فشار های مایکروسافت ...
در وصف بازیخواریش همین که مولینیو بدبخت رو کرده مولینکس همه کاره :|./

بله رمدی تصمیم گرفت بازی رو خطی کنه ولی ماکروسافت فشار آورد که حتما بازی به 2010 برسه. واسه همین بازی OW موند فقط محیط رو محدود کردن.
بحث خطی شدن بازی ربطی به مایکروسافت و سیاست هاش نداشت. ماجرا از اینجا شروع می شد که رمدی به معنای واقعی نمیدونست داره چه غلطی میکنه. آخرای کار تازه فهمیده بود میخواد چی بسازه که خیلی دیر بود برای همین به این نتیجه رسید بازی رو خطی کنه ربطی به فشار های مایکروسافت نداشت. که متاسفانه این مسئله خیلی به پیکره بازی ضربه زد البته یادمه اینا توی موتورشون از یک قابلیتی استفاده میکردن که یه چی تو مایه های نیمه روشن ماه و نیمه تاریکش هست. یعنی مثلا درختی که تو بازی ندر میشه 100 درصد رندر نمیشه قسمت هائیش که شما نمی تونی ببینی رندر میشه تا کمتر به سیستم فشار بیاد.

خلاصه الان این نسل یه الن ویک دیگه باید بیاد. نیاد توف به ذاتشون :D.
مایکروسافت هم گیم خواره. همه استودیوهای زیر دستش رو داره بدبخت میکنه.
 
آخرین ویرایش:

sami_19

کاربر سایت
May 1, 2008
708
نام
SaMaN
بله رمدی تصمیم گرفت بازی رو خطی کنه ولی ماکروسافت فشار آورد که حتما بازی به 2010 برسه.
آقا ممنون میشم شرایط استخدام توی رمدی رو فردا که رفتی استودیو از همکارات بپرسی. آب و هوای اسپو چطوره؟ مارو بی خبر نزار.
بانجی مگه نبود؟ فرار کرد از دست فشار های مایکروسافت ...
نه انگار اینجا همه یه پا ویکی لیکس هستن برا خودشون ... :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر