نخستین اطلاعات از Syndicate

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
6355.syndicate_5F00_top_5F00_jd.jpg


هفته ی گذشته بود که بالاخره پس از ماه ها شایعات پیرامون پروژه ی مشترک Starbreeze و EA،تائید شد که این عنوان که با اسم رمز Project Redlime شناخته می شد،چیزی نیست جز ریبوتِ Syndicate،عنوان کلاسیک EA.این عنوان بر خلاف عنوان اصلی که در سبک Real-Time Strategy و در سال 1993 ساخته شده بود،در سبک FPS خواهد بود.
به لطف پیشنمایش 8 صفحه ای مجله ی PSM3،اکنون اطلاعاتی از بازی منتشر شده است:
همانطور که احتمالا می دانید،این ریبوت توسط استودیوی خلاق سوئدی Starbreeze ساخته می شود که در کارنامه ی آن ها دو عنوان موفق The Chronicles of Riddick و The Darkness دیده می شود.سازنده از این ریبوت به عنوان یک FPS داستان محور و خاطره انگیز یاد کرده است.اتفاقات بازی در سال 2069 به وقوع می پیوندد و همانند عنوان اصلی،می توان الهامات بسیاری که از بزرگان ژانر Sci-Fi در عرصه ی پرده ی نقره ای گرفته شده است مشاهده کرد که از این میان می توان به Blade Runner و Terminator و همچنین در میان عناوین جدید تر به The Matrix و Inception اشاره کرد.
بازیکنان در نقش Miles Kilo یک مامور اتحادیه ی Eurocorp خواهند بود.از مایلز به عنوان یک فرد عملگرا و خشن یاد شده.همچنین گفته شده یک چیپ نظامی از مدل Dart 6 در پشت سرش جاسازی شده است که به او قابلیت های خاصی می دهد.در پیش نمایش ذکر شده است که Syndicate به خاطر وجود دشمنانی با هوش و انعطاف پذیری بالا،یک تجربه ی چالش برانگیز خواهد بود.
همچنین قابلیتی جدید به نام "Dark Vision" معرفی شد که شبیه قابلیت Bullet Time در سری بازی های مکس پین عمل می کند و با بدست آوردن IPA Point می توانید آن را ارتقا دهید.
Syndicate هنوز تاریخ عرضه ی مشخصی ندارد.
 
  • Like
Reactions: Fratos and HDV 7

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
2,365
نام
mazyar
چی شد ناگهان همه به Blade Runner علاقه مند شدن ؟!:d
ولی واقعا یکی از بهترین فیلمهای ساخته شدست. جوش عجیب گیراست
 

DRIVER

کاربر سایت
Sep 6, 2006
569
نام
مهیار
نسخه ی اولش خیلی جالبه :D برای سال 93 خیلی زیبا کار شده و جو اینده رو خیلی زیبا نشون داده
این بازی هم مطمئنم یه FPS عالی میشه هرچند که احتمالا هیچ ربطی به اون یکی نداره :D
 

test84

کاربر سایت
Aug 22, 2006
4,743
چه اصراریه هرچی خاطره خوب از دوران طلایی بازی های PC داریم، دونه دونه به گند و کثافت (بخوانید Commercialized ) کشیده شدنش رو شاهد باشیم ...
پس فردا Thief رو هم reboot میکنن لابُد.
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,243
نام
امیرحسین
THI4F توسط Eidos Montreal در دست ساخت هست و خیلی وقت تایید شده ، با توجه به HR این هم به نظرم عنوان با کیفیتی خواهد بود .

در مورد Syndicate هم به نظرم 90 % گیمرهای امروز تا حالا بازی اصلی رو ندیدن ، حالا اصرار EA برای استفاده از این نام چیه من نمیدونم ! اما Starbreeze خودش از معدود سازندگانی هست که بازی هاش بسیار از استاندارد های دوران طلایی شوترها رو رعایت میکنن .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر