نینتندو: Wii U، مناسب برای گیمرهای هاردکور.

SiLeNt DeλtH

کاربر سایت
May 12, 2008
900
نام
توری | مسیح
نینتندو معتقد است که Wii U، هاردکور گیمرها را به خوبی ساپورت خواهد کرد. این شرکت قبول کرد که کنسول قبلی آن ها یعنی Wii، صرفا دستگاهی بود که هدفش در سرگرم کردن افراد یک خانواده خلاصه میشد، اما اینبار شرایط فرق میکند.



66828179574778351007.jpg



مدیر شرکت نینتندو، Satoru Iwata امیدوار است که ویژگی های جدید Wii U، به ویژه گرافیک HD، کنسول آن ها را به دستگاهی مناسب برای گیمرهای هاردکور تبدیل کند.

" به فاصله ی کوتاهی پس از عرضه ی Wii، رسانه ها و علاقه مندان به دنیای گیم از Wii به عنوان دستگاهی برای سرگرمی و بازی در کنار خانواده یاد میکردند، در حالی که کنسول های Sony و Microsoft را کنسول هایی میدانستند که برای کسانی که به طور جدی بازی میکنند و عاشق گیم هستند مناسب اند."
" به نظر من قطعا Wii نتوانسته بود طوری عمل کند که به تمام خواسته های گیمر پاسخ داده شود. در حال حاضر مردم جوری فکر میکنند که Nintendo با گذشت زمان به سمت کژوال گیمرها بیشتر پیش رفته است، و این مشکلی است که میخواهم آن را برطرف کنم."

Shigeru Miyamoto طراح نینتندو هم از Wii، به دلیل ساپورت نکردن گرافیک HD خیلی انتقاد کرد. چیزی که بلافاصله پس از ورود به نسل جدید، Xbox 360 و PS3 را برتر جلوه میداد.

" یکی از دلایل اصلی اینکه امروزه دسته های متفاوتی مانند هاردکور و کژوال در دنیای گیم وجود دارند این است که ما تصمیم گرفتیم در Wii گرافیک HD نداشته باشیم. البته که موارد دیگری مانند سختی کنترل و چیزهای دیگر هم هست، اما فکر میکنم که گرافیک HD بزرگترین تفاوت کنسول ها بود و بدین ترتیب مردم تفاوت ها را به خوبی درک میکردند میدانستند که میخواهند به چه سمتی بروند."

Iwata گفت که Wii U میتواند نظر مردم را راجع به اینکه Nintendo و کنسول های این شرکت صرفا مناسب کژوال گیمرها هست عوض کند.

" چیزی که دو قشر متفاوت گیمرها ( هاردکور و کژوال ) را از یکدیگر جدا میکند صرفا موارد ذهنی و روانی هستند، فقط حسی که مردم در مورد ما داشتند. به عنوان مثال سری The Legend Of Zelda از همان ابتدا از پس بالاترین انتظارات برآمد، پس اینطور نیست که در Nintendo ما توانایی ساخت بازی برای هاردکور گیمرها را نداشته باشیم."​
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: mahi58 and Fratos

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
يكي به اين نيتندو بگه باو گيرم اين سيني براي هاردكور جماعت مناسب باشه بعد بازيهاتون روچي كار كنيم خيلي هاردكور هستن؟:))
 

Fallen Soul

کاربر سایت
May 15, 2009
1,656
نام
ali
الان تمام هاردکور ها PS3 یا PC هاشونو میفروشن برن WII U بخرن !
منم دارم متاثر میشم PS3 و X360 رو با هم بفروشم اینو بخرم چون شنیدم گرافیکش در حد ایناست !! (حدودا 1 نصل عقبه )
 

BIGnote

کاربر سایت
Apr 14, 2010
1,040
نام
مجید
فک کنم دیگه کم کم باید شاهد افول نینتندو تو صنعت گیم باشیم چون ورودش به بازار هاردکور تو این موقعیت با این کنسول اشتباه بزرگیه. تنها مشخصه این کنسول برای جماعت هادکور قدرت سخت افزاریه که این موردش هم با توجه به اینکه اواخر این نسل هستیم چیز چشمگیری نیست. نینتندو نه توانشو داره نه Resource کافی داره که بتونه تو این نسل و نسل آینده با این شرایطی که وجود داره با Microsoft و Sony رقابت کنه.
نینتندو باید همون بازار کژوال رو سفت میچسبید هر کاری داشت همونجا انجام میداد اینجوری شاید میتونست سهم بیشتری از بازار گیم رو داشته باشه.
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
اتفاقا راست میگه ... سخت افزار این کنسول در حد و اندازه های PS3&XBOX 360 هست ؛ یکی از مشکلات کنسول قبلی نینتندو همین ضعف سخت افزارش بود که نتیجش وجود نداشتن بسیاری از بازی های هاردکُر بر روی Wii میشد .
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
اگه رو این زیاد تمرکز کنه شکست می‌خوره، چون فن‌های هاردکر اون یکی‌ کنسول‌ها یک دفعه تغییر جهت نمیدان.
 
  • Like
Reactions: RoCoCo

Panther_X

کاربر سایت
May 31, 2011
1,204
اینا فکر کنم درست هنوز هاردکور درک نکردن...از فردا فقط بخاطر این خبر همه جا میگن فقـــــــــــــــط نیتندو ...اصلا من نفهمیدم این شکلش دقیقا از چی الگو گرفته شده شبیه آتاری دستیه که من 2سالم بود داشتن :D
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
ایشالاه همین که میگه باشه. من که سالهاست نینتندو رو به فراموشی سپردم ... فقط ای کاش این سینی چایی طوری باشه که بتونه همه رو راضی کنه ... من خودم به شخصه تشنه نوآوری و امتحان کردن چیزهای جدید هستم. کنسول قبلیش به قدری ضعیف و ضایع بود که اصلا نمیشد طرفش رفت .... حساب کنید تو یه تلویزیون 40 اینچ بازی رو با رزولوشن 480*640 اجرا کنید ! شرم آوره...به خاطر همین امر به قدری کینکت برای من باارزش شده که بی تعارف بگم نمیتونم هیچ گونه کنترلری رو تو دستم بگیرم... دوست دارم خودم کنترل باشم ..... Always Free Hand
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر