کاراگاه تیزبین

درود باز یک بازی ایرانی دیگر
بازییک ژانر آبجکت مخفی است به نوعی یک تست هوش و حافظه برای کاربران نیز محسوب می شود چرا که در آن باید اشیاء گمشده از میان سایر اشیاء متفرقه و رنگ های مشابه تشخیص داده شود.:d
داستان بازی ظاهرا در رابطه با سرقتی است که در یکی از خانه های تهران صورت می گیرد و "کاراگاه تیزبین" ماموریت پیدا می کند تا اشیاء سرقت شده را پیدا کند و به صاحب خانه برگرداند. وی بعد از تحقیقات گسترده و پیدا کردن سر نخ های مهم به تعدادی از افراد مشکوک شده و آنها را مورد بازجویی قرار می دهد تا سارق اصلی را پیداکند.

از نکات جالب این هست که بازی نزدیک به 16 مرحله دارد که هر يک از مراحل جذابيت‌هاي خاص خود را دارد، مکان‌هاي در نظر گرفته شده در بازي داراي تنوع و متفاوت از يکديگر است.

همچنين يکي از مهمترين ويژگي‌هاي بازي «کارگاه تيزبين» اين است که بازيکن مي‌تواند با پروفايل‌هاي مختلف وارد بازي شود و با شروع مجدد بازي مراحل آن تکراري نخواهد بود.

تصاویر بازی

12868262111446-img02.jpg


 
آخرین ویرایش:

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782
چه جالب - بالاخره ایرانیها هم وارد ساخت این سبک بازیها که تعداد بازیهاش بینهایت هست شدند... (اگه اشتباه نکنم, بطور میانگین هفته ای فقط 3-4 تا بازی تو این سبک, منتشر میشه)
ممنون بایت تاپیک
 

Tochini

کاربر سایت
Jun 16, 2009
122
بابا چرا میزنید تو سر استعداد وطنی ؟!
آمریکا (غرب) چوب کبریتم میسازه کلی کف میکنیم اما یه چیزی داخلیش ساخته میشه :((
باید این فرهنگ بد عوض بشه :D

اما این سبک رو به نظرم باید برای موبایل و کلا دستگاهای مثل تبلت ها بذارن در اولویت چون ملت این ور و اون ور بیکارن میتونن بازی کنن یواش یواش به بازی ایرانی عادت میکنن !
 

zers

کاربر سایت
Aug 28, 2008
311
نام
Z.E.R.S
بازیه ایرانیه ولی نه لوکیشنهاش ایرانی هستند و نه آبجکتها. مثلاً چند تا خونه تو ایران داریم که توش چوب بیسبال پیدا میشه؟!
اینجور بازیا حتی اگه بدست ایرانیها هم ساخته شوند باز هم تقلیدی هستند چه در داستان، چه در محیط، چه در سبک و سیاق، تا زمانیکه این جو بر بازیهای ایرانی حاکمه، چه دلیلی داره کسی دنبال این بازیا بره؟ کی نسخۀ اصلی رو ول می کنه و بدنبال تقلبی می گرده؟ حتی اگر جنس تقلبی Made in Iran باشه!
 

Tochini

کاربر سایت
Jun 16, 2009
122
به این نکته که شاید بازی غرب زده باشه توجه نکرده بودم.موافقم

هر وقت یه بازی اصیل ایرانی دیدید اما برید سراغش...بد نیست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر