sly cooper fans

PS1FOREVER

کاربر سایت
May 22, 2010
210
نام
بهنام محمدی
ایشون خیلی لطف کردن و زحمت زیادی برای جمع آوری این مجموعه برای این بازی کشیدن ، ممنون امیر حسین جان:)
نمیدونم ، حتما نشده از یک بازی تا سرحد جنون لذت ببرید که اینو میگید، چون منم از یه بازیایی خوشم میاد که کمتر دیده شدن ، ولی من دیوونشونم ! مثل:hard edge :d
 

amirhosein s.a

کاربر سایت
Oct 10, 2010
785
نام
experimental man
ایشون خیلی لطف کردن و زحمت زیادی برای جمع آوری این مجموعه برای این بازی کشیدن ، ممنون امیر حسین جان:)
نمیدونم ، حتما نشده از یک بازی تا سرحد جنون لذت ببرید که اینو میگید، چون منم از یه بازیایی خوشم میاد که کمتر دیده شدن ، ولی من دیوونشونم ! مثل:hard edge :d
قابلی نداشت داداش
اینجور بازیا خاطره ایجاد میکنه
 

amirhosein s.a

کاربر سایت
Oct 10, 2010
785
نام
experimental man
ادامه بیوگرافی
[h=1]Klaww Gang
کاربران

دلیلی برای تاسیس باند یک راز است ، اما برنامه آنها نیست. اعضای آنها عبارتند از :

* Arpeggio -- رهبر / مخترع ، نوآور ، ابداعکننده / مغز (مرحوم)
* Neyla -- شاگرد سابق Arpeggio و تبه کار اصلی در 2 حیله گر (مرحوم)
* Contessa -- هیپنوتیزم کننده (عامل املاک و مستغلات)
* دیمیتری -- جاعل (مشهور غواص از پوست)
* ژان گاومیش کوهان دار امریکایی -- ترانسپورتر (منجمد / احتمالا مرحوم)
* راجان -- پروردگار ادویه غیر قانونی و تامین کننده (مالک فعلی حق رای دادن پادشاه Karpet)[/h]

---------- نوشته در 04:21 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 04:19 PM ارسال شده بود ----------

From:English





To:Persian





Translate text or webpagePlan The Klaww Gang's apparent plan had been to use the Illegal Spice for profit; While Rajan would produce the spice in India and ship it around the world, Jean Bison utilized his Iron Horses to spread the shipments across the North American continent and the Contessa used her incarceration facility in Prague to hypnotize criminals who consumed the spice into revealing the location of all their stolen loot along with Dimitri's night club assissting in having the citizens of Paris purchase it. Once they stole the recovered components of Clockwerk, founder of the Fiendish Five, and adapted the components for their own use via Arpeggio, their spice operation accelerated in profit; Rajan was able to produce ten times the amount of spice then before, the Contessa was able to increase her hypnotic abilities, and Jean Bison was able to improve his trains so they could run endlessly day and night. Clockwerk's body was also able to allow Dimitri to begin a counterfeiting operation, with the refined alloy in the tailfeather's composition doubling as printing plates. The actions of the Klaww Gang earned the attention of Sly Cooper, who began hunting down each of them to recover their stolen Clockwerk Parts. However, Arpeggio as part of his own grand design, planned on luring the Cooper Gang to steal the parts from his cohorts, and eventually hoped to steal them back and keep them in his posession. Rajan would grow the spice as part of the original plan; meanwhile, he would assign Jean Bison to convert the Northern Lights into a battery and ship the spice to Paris, where Dimitri would distribute it throughout the city. Hypnotic devices created by the Contessa would be powered with the Northern Light energy to deliver the same hypnotic frequencies as her own devices in Prague (but at a far longer range since the ones in Prague work at close range to specific people). After integrating these methods into his blimp, Arpeggio would fly over Paris and the spice consumed by Paris' citizens would allow the Klaww Gang to enact mass hypnosis, putting them into a violent rage. It is implied this plan of Arpeggio's was given the rouse as being an extension to the original and was to be used to help increase the purchasing of spice for their operation. In reality, the rage generated by the hypnosis would create a massive hate generator which would empower Arpeggio once he merged himself with a reassembled Clockwerk to become immortal. It is unknown what his plans were once he obtained immortality.



Type text or a website address or translate a document.
Cancel

Listen
Read phonetically



[h=3]English to Persian translation[/h]





طرح
طرح آشکار باند Klaww است از ادویه غیرقانونی برای سود استفاده شده بود ، در حالی که راجان ادویه در هند تولید و کشتی آن را در سراسر جهان ، ژان گاومیش کوهان دار امریکایی استفاده اسبها آهن خود را به گسترش محموله در سراسر شمال قاره آمریکا و Contessa استفاده می شود او تسهیلات حبس در پراگ به خواب هیپنوتیزم کردن مجرمان که ادویه را به آشکار ساختن محل همه غارت دزدیده شده خود را همراه با دیمیتری شب assissting باشگاه در داشتن شهروندان پاریس آن را خرید مصرف. زمانی که آنها به سرقت برده اجزای بهبود Clockwerk ، بنیانگذار پنج شیطانی ، و اقتباس از اجزاء را برای استفاده خود از طریق Arpeggio ، عملیات ادویه خود را از شتاب در سود ؛ راجان شد قادر به تولید ده برابر مقدار ادویه سپس قبل از Contessa قادر به افزایش توانایی هیپنوتیزم او را ، و ژان گاومیش کوهان دار امریکایی قادر به بهبود قطار خود را به طوری که آنها شب و روز بی وقفه می تواند اجرا بود. بدن Clockwerk نیز قادر به اجازه می دهد دیمیتری یک عملیات جعل و تقلب برای شروع ، با آلیاژ تصفیه شده را در دو برابر شدن ترکیب tailfeather به عنوان صفحات چاپ.

اقدامات این باند Klaww را به دست آورده توجه کوپر حیله گر ، که شروع به شکار کردن هر یک از آنها برای بازیابی قطعات Clockwerk آنها به سرقت رفته است. با این حال ، Arpeggio به عنوان بخشی از طرح بزرگ خود او ، در luring باند کوپر به سرقت قطعات از همکارانش برنامه ریزی شده ، و در نهایت امید آنها را سرقت و نگه داشتن آنها را در اختیار او است. راجان ادویه را به عنوان بخشی از طرح اولیه رشد و در عین حال ، او را ژان گاومیش کوهان دار امریکایی برای تبدیل چراغ شمالی را به یک باتری اختصاص و کشتی ادویه به پاریس ، جایی که دیمیتری آن را در سراسر شهر توزیع. دستگاه های هیپنوتیزم ایجاد شده توسط Contessa خواهد بود با انرژی نور شمالی به ارائه همان فرکانس هیپنوتیزم به عنوان دستگاه های خود را در پراگ (اما در طیف به مراتب طولانی تر از آنهایی که در کار پراگ به در محدوده نزدیک به افراد خاص) پیگیری شده است. Arpeggio پس از یکپارچه سازی این روش ها به نوعی بالون هوایی کوچک خود ، که بیش از پاریس پرواز و ادویه مصرف شده توسط شهروندان پاریس که این امکان را می دهد باند Klaww هیپنوتیزم جمعی را تصویب ، قرار دادن آنها را به خشم و خشونت آمیز.

است ضمنی از این طرح از Arpeggio بهیجان در اوردن به عنوان پسوند به اصل داده شد و مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به افزایش خرید ادویه برای عملیات خود را. در واقع ، خشم تولید شده توسط هیپنوتیزم ژنراتور نفرت عظیم که Arpeggio توانمندسازی یکبار او خود را با Clockwerk دوباره بهم وصل برای تبدیل شدن به جاودانه با هم ادغام را ایجاد کنید. هنوز مشخص نشده است برنامه های خود را یک بار از او به دست آمده جاودانگی بودند.

---------- نوشته در 04:22 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 04:21 PM ارسال شده بود ----------

سقوط

پس از در حال توسعه به طور کامل برنامه ریزی و داشتن خریداری قطعات Clockwerk از ژان گاومیش کوهان دار امریکایی، Arpeggio نوعی بالون هوایی کوچک خود را بر روی البته به پاریس از کانادا تعیین و شروع به احیای دستگا Clockwerk برای مرحله نهایی در بینایی concoted خود است. حیله گر کوپر ، که نفوذ نوعی بالون هوایی کوچک، ناخواسته قفل شده است قطعه Clockwerk با هم به جای شکستن آنها را از هم جدا و هشدار داده Arpeggio از این توسعه های جدید است. تحت تاثیر قرار توسط اعمال حیله گر، Arpeggio تشکر شده کوپر و آماده خود را ادغام و در نهایت اجرای طرح خود را. بلافاصله، Neyla به او خیانت و خود را با بدن Clockwerk با هم ادغام شدند به جای. دوبله خود "شبانه روزی لا"، او Arpeggio درمانده در منقار او خرد، از کشتن او. با مرگ Arpeggio و بعد از تخریب شبانه روزی لا، باند Klaww سقوط بدون هیچ گونه عضو فعال چپ.

---------- نوشته در 04:23 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 04:22 PM ارسال شده بود ----------

پس از باند Klaww
هنگامی که باند Klaww سقوط کرد و هر یک از پرداخت بدهی خود را به جامعه (به جز ژان گاومیش کوهان دار امریکایی ، که دستگیر شد اما به نوعی تغییر از قلب) ، از اعضای سابق این باند Klaww راه خود را رفت.

* دیمیتری یک معلم رقص در کشتی کروز پس از خدمت زمان شد و بعدها در زندان به پایان رسید به دلیلی نامعلوم دوباره به عنوان نشان داده شده است در اوایل 3 حیله گر. او آزاد شد و بعد از استخدام به غواص برای کار کوپر خرک. اعتقاد بر این است اشغال سابق فعال بود زمانی که حیله گر و باند سفر با دیمیتری به خلیج حمام خون.
* راجان آغاز شده Karpet شاه حق رای دادن نمایندگی فرش در شمال امریکا است.
* Contessa sucessful ترین کارگزار املاک و مستغلات در منطقه میلواکی بزرگ تبدیل شد. همانطور که از مشتریان خود را در صحنه دیده می شود ، به نظر می رسد استعداد خود را در هیپنوتیزم کمک کرد.
* ژان گاومیش کوهان دار امریکایی شروع به کار برای EPA و به پایان رسید تا دوباره یخ زده هنوز در ماموریت برای نجات پنگوئن های کودک.
* Appeggio مرحوم شده توسط شبانه روزی لا له.
* Appeggio مرحوم شده توسط شبانه روزی لا له.

---------- نوشته در 04:24 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 04:23 PM ارسال شده بود ----------

قطعات Clockwerk
هنگامی که باند Klaww قطعات Clockwerk از موزه تاریخ طبیعی در قاهره، مصر به سرقت برده و قطعات را در میان پنج مورد از آنها تقسیم شده است. قطعات آنها در زمان بستگی دارد چه بود مفید ترین عضو.

* Clockwerk دم پر -- دیمیتری
* Clockwerk بال -- راجان
* Clockwerk قلب -- راجان
* چشم Clockwerk -- Contessa
* Clockwerk ریه ها و معده -- ژان گاومیش کوهان دار امریکایی
* Clockwerk Talons -- ژان گاومیش کوهان دار امریکایی
* کلیه بخش های دیگر که نامش ذکر نشده -- ژان گاومیش کوهان دار امریکایی | Arpeggio
* Clockwerk مغز -- Arpeggio
* Clockwerk متنفرم تراشه -- Arpeggio | Neyla / شبانه روزی لا

---------- نوشته در 04:26 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 04:24 PM ارسال شده بود ----------

بعدی
[h=1]Rajan
250px-Rajan.jpg
[/h]"موری، ترس خود را تجدید"

"چه کسی" موری؟ "من می بینم چربی، احساساتی، کم بنیه است!"

-- راجان و موری

---------- نوشته در 04:38 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 04:26 PM ارسال شده بود ----------

راجان ببر شخصیت انسان را از بازی ویدیو 2 حیله گر است. او به عنوان متکبر، کوتاه ذوب، شخصیت پارانوئید که ظاهرا دوست دارد هندوانه هندی دیده می شود. صدای او بازیگر همان یکی برای دیمیتری، دیوید Sculley.
زمینه

مرد خود ساخته که در خانواده فقیری در خیابانهای کلکته، هند بزرگ شده، او شروع به زندگی خود را به جرم فروش ادویه جات ترشی جات غیرقانونی در بازار سیاه، در نهایت ساز و برگ های کوچک خود را به یک عملیات قابل ملاحظه ای در حال رشد و درآمد خود را به یک صندلی در باند معتبر Klaww . او از تاج گذاری خود را "ارباب تپه" ، و در حالی که او را به طول های بزرگ می رود برای متقاعد کردن دیگران از اعضای خانواده سلطنتی خود را عمدتا به خود متقاعد کند.Listen
Read phonetically
Rate translation

---------- نوشته در 04:39 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 04:38 PM ارسال شده بود ----------

داستان

تعقیب باند کوپر پس از راجان پس از بنتلی یاد می گیرد که او در اختیار داشتن بال Clockwerk است. آنها به حزب او را در قصر خود را به تازگی خریداری اجدادی در هند را بشکند. آن نشان داده است که Carmelita ، Neyla و Contessa تحت پوشش در طرح به رکود راجان چرا که او ابلهانه نمایش بال در وسط سالن رقص او هستند. ژان گاومیش کوهان دار امریکایی و Arpeggio (اعضای Klaww باند) نیز این حزب شرکت کنند.

پس از به دست آوردن اطلاعاتی بیشتر در راجان ، با غلبه بر برخی از امنیت و تنظیم چیزهایی برای دزدی ، باند کوپر آغاز عملیات خود را. موری به عنوان حیله گر distracts Carmelita و مهمانان حزب ، خود را کاهش می دهد بر روی یک چرخ یا دستگیره کشدن الکترونیکی به سرعت جدا بال Clockwerk و فرار است. به محض این که فرار موری Carmelita خندق ، حیله گر. همانطور که موری را ترک حزب ، بنتلی او دفاع با هلی کوپتر RC خود ، و سپس همه آنها فرار. هنگامی که Carmelita متوجه او حیله گر فریب بود ، او خودش را نشان می دهد به عموم مردم و شروع به ساختن بازداشت چپ و راست است. راجان مجبور به فرار به عمق جنگل هند همراه با قلب Clockwerk شده بود. اگر چه این باند پیروزی می رسد ، حیله گر می داند که راجان است از وجود دارد و احساس می کند همه چیز بدتر است.

پس از یک استراحت کوچک ، سر باند به کاخ هند و استفاده از برخی از پلیسی به کار که Rajans را به مخفی کردن عمیق در معبد هند ، بازسازی آن را به یک مرکز تولید ادویه رفته. یکی از نیمی از قلب Clockwerk را مورد استفاده قرار گرفته است برای افزایش تولید ادویه و از سوی دیگر شده توسط راجان به عنوان یک سلاح در کارکنان خود استفاده می شود. پس از سرقت نقشه های عملیات راجان و snagging حتی نیمی از قلب Clockwerk (به Neyla) این باند آغاز عملیات خود را. Neyla خیانت در اوج عملیات ، این باند ضربه از حیله گر و ساعتهای به عنوان موری و راجان در برابر یکدیگر بایستند. حتی با کمک از پاسداران و نگهبانان خود و کارکنان به روز رسانی خود ، راجان شکست خورده است و می گذرد ، ترک موری به ادعای قلب Clockwerk ، اما می روم او را بسیار خسته و زیادی برای پلیس های دریافتی است. Neyla سرعت چرخش Contessa علیه Carmelita و راجان ، حیله گر ، موری و Carmelita ، بازداشت شدگان به عنوان ساعتهای بنتلی از یک فاصله بی اراده می شود. ناشناخته آن که آیا او به زندان اینترپل یا زندان فاسد Contessa فرستاده شد ، با این حال فرض بر این است که Contessa تا به حال هیچ استفاده برای راجان و بیشتر علاقه مند در باند کوپر بود.

پس از زندانی شدن خود ، راجان برای تبدیل شدن به صاحب حق رای دادن نمایندگی قالیچه در شمال امریکا ، اعلام شد. با این حال ، نگاه دیمیتری ، ممکن است او هنوز در زندان دوران محکومیت خود است.

---------- نوشته در 04:39 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 04:39 PM ارسال شده بود ----------

شنیدها راجان

راجان تا به نگهبانان کاخ خود را است. اما حتی پس از او مجبور به ترک قصر اجدادی خود، آنها هنوز به او وفادار است. فقط در هند خال خال وجود دارد. پنج نوع وجود دارد : baboons ریشو و سوزش، بز ناهنجار، غربت اورنگوتان، و فیل تحریکی. کبرای مخفی، هر چند ممکن است یک استثنا، از آنجایی که آنها واقعا وحشی مارها، به جای آنهایی که اهلی شده.
 

amirhosein s.a

کاربر سایت
Oct 10, 2010
785
نام
experimental man
Baboons ریشو

نزدیک مبارزه

این baboons نیزه حمل بینایی خوبی دارند و می تواند شما را از راه دور نقطه. اگر شما آنها را نقطه از دور ، آنها سنگ به شما بزنند. اگر شما را در حمله به محدوده ، آنها خواهید پرتاب ناگهانی شما را با نیزه و یا spinn خود را در اطراف در کف با آن. آنها همچنین به کوه نوردان خوب است ، و پرش به بالا به پشت بام بعد از شما.

توجه : این ها همان موش های کلوپ شبانه در سطح 1 است.

یکنوع میمون یا عنتر دم کوتاه است که یک شمشیر دو تیغه نیز وجود دارد ، و در جنگ آنها را در کف سرش و سعی کنید به شما با آن ضربه.
سوزاندن BaboonsEdit سوزاندن Baboons sectionEdit

جلوگیری از دشمن نزدیک

مانند خود نیزه و دارای حق اعمال برادران ، این میمون قاتلی دیوانه با انتقام حمله کند. این توصیه نه خیلی نزدیک به یکی برای بیش از یک دوم یا دو ، آنها را به عنوان جرعه از بطری های آنها حمل و مایع به شدت قابل اشتعال را با مشعل خود را به استفاده از یک اسپری سوزان راه خود را در شعله های آتش گرم به ارسال .
ترشرو GoatsEdit ناهنجار بز sectionEdit

توجه

مانند baboons ، بز سنگ به شما از راه دور پرتاب و پرش به بالا به پشت بام بعد از شما. بز حمل چاقو ، و شما را در سه مرحله حمله بریده بریده. آنها همچنین هر چند وقت حشرات مجهز به لیزر است که در یک خط مستقیم پرواز ، مجروح شدن هر کسی که اتفاق می افتد به پرتو قدم بازی شیر یا خط. برخی از این شنیدها همچنین قادر به حمل megaphones ، که آنها استفاده خواهد کرد به تقویت تماس بگیرید. از بین بردن آنها را به سرعت و یا شما باید برای مقابله با یک بسته کامل!
غربت RhinosEdit غربت اورنگوتان sectionEdit

قوی

این ماموران گشت زنی منطقه شهر با چراغ قوه ، و تعداد نامحدودی از خنجر را در عبور از هر کسی به نور خود را پرتاب. اگر چه آنها بزرگ هستند ، آنها می توانند با صبر و عزم و اراده صورت گرفته است ، اما آسان تر به مراقبت از با شخصیت موری. این است که در safehouse از قسمت 3 که راجان می توانید تمام نگهبانان کرگدن اعتماد از او شنیده ام برخی از آنها فرو بردن به ادویه نشان داد.
تحریک تحریک ElephantsEdit فیل sectionEdit

جستجوی دشمن

شما سهم عادلانه از فیل ها در طول اقامت خود را در هند پیدا کنید. در حالی که اکثر شما حمله نمی کنند ، آنها به طور معمول Baboons ریشو را در پشت خود حمل. اگر شما اتفاق می افتد را به یکی از spotlights که زمین در بالای پشت خود را اسکن ولگرد ، فیل ترومپت زنگ هشدار و سپاه پاسداران پرش به پایین به شما در battle.Standing شرکت در مقابل از این elephantsisnt ایده خوب برای گول زدن چراغ خود آنها می توانند استخوان های شما را به شما در هر زمان سر و صدا.

---------- نوشته در 04:44 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 04:42 PM ارسال شده بود ----------

کبرای

مقاومت -- به دنبال دشمنان

این دوستان هم در برگ ها مخفی شده در India.They در یکی ضربه. هنگامی که شما در نزدیکی برگ های مخفی خود را دریافت کنید، آن را بیرون می آید و تلاش می کند تا شما را نیش می زنند. آنها نیاز به عقب قبل از گاز گرفتن هر چند ، که معمولا برگ های آنها را باز. مراقب باشید، اگر شما بدون کشتن آن اجرا می شود و آن را به شما خال خال، نگهبانان این نزدیکی هست در you.They می آیند معمولا در نزدیکی safehouse در EP مخفی. 2.

---------- نوشته در 04:46 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 04:44 PM ارسال شده بود ----------

چیزهای بی اهمیت

* او می تواند قدیمی ترین تبه چهارم کوپر باند مواجه است ، قدیمی ترین Octavio که پس از Clockwerk و ژان گاومیش کوهان دار امریکایی.

* او همچنین تنها عضو باند Klaww به توسط موری را شکست خورد .

* وقتی که شما او را مبارزه گرفتن نگهبانان او و پرتاب آن را در او و او را زدم و شما را در او و او را تنها رئیس است که توسط موری grabable پایکوبی.
* در سطح صفحه نمایش را انتخاب کنید ، او تنها حریف که صورت به نظر می رسد دو برابر است. ژان گاومیش کوهان دار امریکایی و Contessa ، مخالفان دیگر دشمن اصلی در دو سطح هستند ، چهره شخصیت های مختلف ظاهر می شود (Arpeggio به نظر می رسد برای رسیدن به سطح گاومیش کوهان دار امریکایی را ، در حالی که Neyla به نظر می رسد برای Contessa).
* راجان رئیس برای اولین بار در تاریخ حیله گر به رئیس یکی دیگر از همان نژاد در یکی دیگر از بازی (ال Jeffe در 4 حیله گر) است.
 

amirhosein s.a

کاربر سایت
Oct 10, 2010
785
نام
experimental man
شخصیت بعدی مهمترین فرد در سری sly cooper این زن رابطه جالبی با اسلای داشت
Carmelita Fox
19657_Carmelita_Fox_Sly_3.jpg


چگونه می توانم یخ زمانی که قلب من گرم در نزد خیلی از شما؟
حیله گر کوپر remarking Camelita در رویارویی برای اولین بار در بازی خود است.
بازرس Carmelita مونتویا فاکس یک شخصیت را در بازی های ویدئویی کوپر حیله گر، عضو اینترپل که دائما پس از حیله گر کوپر و دارودسته اش تعقیب است. او روباه است ، در هر معنی واقعی کلمه است.


بازرس Carmelita مونتویا فاکس یک شخصیت را در بازی های ویدئویی کوپر حیله گر، عضو اینترپل که دائما پس از حیله گر کوپر و دارودسته اش تعقیب است. او روباه است ، در هر معنی واقعی کلمه است.


بازرس Carmelita مونتویا فاکس یک شخصیت را در بازی های ویدئویی کوپر حیله گر، عضو اینترپل که دائما پس از حیله گر کوپر و دارودسته اش تعقیب است. او روباه است ، در هر معنی واقعی کلمه است.
 

amirhosein s.a

کاربر سایت
Oct 10, 2010
785
نام
experimental man
مایه

چشم انداز Carmelita در جرم و جنایت بسیار سیاه و سفید است و او معتقد است که هر قانون شکن را باید به دست عدالت سپرده ، صرف نظر از این چگونه جزیی و یا عمده تخلف ممکن است. به دنبال این دیدگاه را با تپانچه شوک اش ، Carmelita سفت و سخت در این دیدگاه و به دنبال همه جنایتکاران با عزم برابر ، از قاتلان به jaywalkers به ​​دزد مانند حیله گر و شرکت. با این حال ، او عمل عادلانه به اسیران خود ، در یک نقطه اطمینان حاصل اسیر حیله گر هم تیمی موری در سلول موقت او راحت است و حتی ارائه یک کیسه حبوبات ژله کرگدن و نه گرسنه. Carmelita به شغل خود اختصاص داده است ، اما او نیز زنی که از نظر بسیار عاطفی است که باید همواره خلق و خوی خود را به نگه داشتن در چک است. هیچگاه به صورت کاملا توضیح داد : آنچه تحت تاثیر قرار علاقه خود را در اجرای قانون ، هر چند آن اشاره شده است که او شاهد وقوع یک جرم است. او و حیله گر احساس برای یکدیگر دارند ، اما رابطه خود را نه دوپهلو در سراسر این سریال به تصویر کشیده است.

گرچه در ابتلا به کلاهبرداران بزرگ است ، او هرگز قادر به گرفتن حیله گر ، به غیر از پایان ، از مجموع 2 حیله گر : باند دزد ، که در آن حیله گر خود را تبدیل در مقابل برای اجازه دوستان خود ، بنتلی لاک پشت و موری ، کرگدن رایگان. البته ، فرار حیله گر و بازرس فاکس برگشت به تعقیب او است. حیله گر کوپر Carmelita از مشکلات بدست تا به حال چندین بار در 2 حیله گر و نیز تلاش خود را به او را ضبط. Carmelita تقریبا بیش از حیله گر و ابتلا به او وسواس ، توضیح می دهد که خشم و استرس خود را. او تمایل به ضرر مجرمان در روند گرفتن آنها ، یک راه از عقدهگشایی تجاوز او. در بازی اول قطاری خود را از مجرمان توسط سرفصل کاغذ ، که humorously دولت جذابیت او و پس از آن توهین به زیبایی خائنانی نشان داده شده است. آنها همچنین بیننده بازیکن / که او آمریکای لاتین است ، آگاه خواهد کرد.

سلاح او انتخاب تپانچه شوک الکتریکی ، که آتش پشت سر هم برق قادر به قربانیان خیره کننده آن و از بین بردن فقط در مورد هر چیز دیگری از آن بازدید می باشد. او اغلب نقش "دوشیزه در زجر نقش ، گرفتار در وضعیتی که نیروهای حیله گر تا او را نجات. این شامل شدن در اتاق گاز Clockwerk اسیر شده است ، تحت نظر قرار گرفته و تقریبا توسط Contessa هیپنوتیزم ، و در حال رشد بیش از 100 فوت ارتفاع در حالی که پوشیدن ماسک زمین تاریک است.

بسیاری از نکات ظریف کاهش یافته در سراسر مجموعه نشان می دهد که Carmelita می کند ، در واقع ، بندر برخی از احساسات را برای حیله گر ، از جمله اینکه او چگونه به او به عنوان "جنایی او" را در ماموریت نهایی حیله گر 3 اشاره است. وی همچنین با واکنش حسادت قابل توجه طرح جعلی به لباس به عنوان عمومی Tsao و ازدواج "عروس محجبه زمانی که حیله گر نشان می دهد." حیله گر کوپر او را lures و می شود که او به عنوان عروس محجبه عمل در "طرح" ، طرح جعلی است که آثار کاملا.
 

amirhosein s.a

کاربر سایت
Oct 10, 2010
785
نام
experimental man
کارملیتا

ادامه بیوگرافی
[h=3]Before Sly Cooper and the Thievius Raccoonus
Carmelita مونتویا فاکس ، مانند حیله گر به دنیا آمد و به یک خط طولانی از حرفه او است. از کجا به عنوان حیله گر از طریق سرقت بزرگ شد، او متولد و بزرگ شده در اجرای قانون است. مادر او فوت شد زمانی که او خیلی جوان است. Carmelita برای اولین بار حیله گر در طول وقایع به تصویر کشیده شده در طنز حیله گر کوپر ملاقات منتشر شد برای ترویج 2 حیله گر. Carmelita، در آن زمان افسر رده پایین پلیس که به عنوان جانشین معلم او بازرس بارکلی مرتب با حفاظت از یک گردنبند از حیله گر وظیفه بود. او موفق به دریافت دست خود را بر روی آن نوشته شده است، اما توسط Carmelita تحت تاثیر قرار شد و بازگشت آن، حتی کمک به دیگر دزد که گردنبند را نیز پس از گرفتن او را.[/h]Listen
Read phonetically
Rate translation




[h=3]
[/h]

---------- نوشته در 12:51 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:48 PM ارسال شده بود ----------

[h=3]Sly Cooper and the Thievius Raccoonus
Carmelita برای اولین بار به نظر می رسد در آغاز ماموریت ، ظاهر می شود برای جلوگیری از حیله گر از فرار با فایل پلیس در پنج شیطانی است. پس از حیله گر فرار ، او را دنبال کرد به هر یک از محل استراحت مجرمان به نوبه خود ، برای اولین بار گرفتن سر رالی.
او در سطح شهر در مسا ظاهر شد ، و حیله گر به دنبال یک بار دیگر اما عدم او را شکست. او رفت و در را به تصرف خود Muggshot و MZ. روبی ، قبل از رفتن پس از بوسه تعجب حیله گر حیله گر را برای carmelita.
COOPERGIRLAdded توسط COOPERGIRL
دوباره در کوه Kunlun. Carmelita شکست خورده برای گرفتن

باند کوپر ، اما دستگیر پادشاه پاندا در جبران خسارت است. در طول ماموریت باند در روسیه ، Carmelita مخفیانه به پایه Clockwerk جلوتر از آنها با استفاده از یک بسته جت. او در اتاق گاز بوف دستگیر شد ، اما او و حیله گر بعد از تله آزاد شده بود توسط بنتلی. موافقت با آتش بس ، و این که او را حیله گر 10 شروع دوم یک بار آن را به پایان رسید را ، Carmelita به او پوشش
آتش در حالی که او از طریق نصب Clockwerk برای بازیابی عصا خود را زد. در تعجب حیله گر بوسه در نسخه ژاپنی بازی است.
MollyMonsterAdded توسط MollyMonster
حیله گر پس از آن jetpack او در نبرد علیه Clockwerk استفاده می شود ، و Carmelita دوباره با انفجار Clockwerk با تپانچه شوک او در طول مبارزه ، ایجاد سوراخ که حیله گر می تواند موشک را به آتش و در نتیجه تضعیف شیطانی پنج بنیانگذار کمک کرد. هنگامی که Clockwerk دف

eated ، Carmelita مواجه حیله گر بر روی یک راه باریک و گربه بالاتر از دهانه آتشفشان است. به کلمه او درست است ، او داد حیله گر وعده داده شده 10 دوم سر آغاز. در انتظار تا آخرین ، حیله گر و سپس او را با تعجب و آنها در زمان آغاز بوسیدن


Carmelita ، با وجود تا حد زیادی با بهره گیری از بوسه ، غضبناک هنگامی که او کشف کرد که اقدام حیله گر مجاز است

به دست کاف او را به راه باریک و گربه.[/h]
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر