ستایش Sega از PS Vita

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
vita.jpg


مشخص است که Sega نقشه های بزرگی برای PS Vita در سر دارد و از روز اول با Virtua Tennis و چندین عنوان دیگر در صحنه حضور خواهد داشت.
مدیر عامل شعبه ی غربی شرکت سگا،آقای Mike Hayes در همین خصوص گفت:
"وقتی PSP برای اولین بار به بازار آمد ما Virtua Tennis World Tour را به عنوان یکی از پرفروش ترین بازی های 3rd Party در زمان لانچ،داشتیم-که به طور مشخص در اروپا پرفروش تر از ایالات متحده بود-اما در حال حاضر ما قصد داریم تا از بسیاری از امکانات Vita استفاده کنیم و خیلی روشن مشخص کردیم که با عناوینمان قصد حمایت از سونی را داریم.Vita بسیار جالب است.در حقیقت خارق العاده و زیباست و بازی کردن با آن بسیار لذت بخش است.سونی کاملا مشخص کرده است که آن ها در درجه ی اول بازیکنان حرفه ای را هدف قرار داده اند.بنابراین ما نیز با عناوینمان سعی در تحقق هدف آن ها خواهیم داشت."
علاوه بر اینکه Vita یک کنسول دستی قدرتمند و متمرکز بر روی باز های Core است،Vita همچنین این فرصت را برای توسعه دهندگان فراهم می کند تا عناوینی با تنوع بالا و قیمت های متفاوت که حتی برخی از آن ها مستیم قابل دانلود هستند،بسازند.در این زمینه به نظر می رسد سونی از eShopـه 3DS جلوتر باشد.Hayes بر این باور است که این مورد نقطه ی قوت بزرگ Vita خواد بود.
"من فکر می کنم یکی از چیز های جالب در مورد Vita این است که Vita قرار است به یک کنسول دستی با محدوده ی قیمت متفاوت [برای بازی ها] باشد و نه فقط یک پلتفرم با بازی های پر هزینه و قیمت های بالا.شما می توانید بازی هایی با قیمت متوسط،نظیر عناوینی که در XBLA یا PSN و کمی هم نرم افزار های Apple میبینید،بسازید.برای من قدرت این دستگاه در نوع نگرش آن به مقوله ی نرم افزار است که یا بر روی دیسک و یا به صورت دیجیتال عرضه می شود.برای ما به عنوان توسعه دهنده،این مورد یک تفاوت اساسی محسوب می شود."
کنسول قابل حمل جدید سونی،Vita، از طرف سازندگان زیادی تعریف و تمجید و ستایش شده است.Ted Price از Insomniac از Vita به عنوان "پیشنهادی فوق العاده برای گیمر ها" یاد کرده است.حتی Bobby kotick مدیر عامل Activision به آن لقب "سخت افزاری شگفت انگیز"داده است.Cevat Yerli رئیس Crytek نیز Vita را "پلتفرمی خارق العاده" خواند ولی در مورد موفقیت بر روی یک پلتفرم قابل حمل تردید داشت و اعتقاد داشت با در نظر گرفتن ترقی و پیشرفت زیاد Smartphone ها و Tablet ها،ممکن است Vita کمی دیر در حال عرضه باشد.
 

nathan mckane

کاربر سایت
Jul 14, 2009
979
نام
عباس
از لحاظ ارزش که واقعا چیز جالبیه. قدرتش هم خیلی هوبه تا حدی که این virtua tennis رو اگه تریلرش رو دیده باشید تقریبا با نسخه ی کنسولیش فرقی نداره. خیلی جالب میشه اگه GTA 5 رو برا اینم پورت کنن. فروشش رو تضمین میکنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر