بحث و تبادل نظر در مورد سری زیبای Castlevania

محبوبترین کاراکترتون(قابل بازی) تو سری Castlevania

  • Albus

    رای‌ها: 0 0.0%
  • Christopher Belmont

    رای‌ها: 0 0.0%
  • Eric Lecarde

    رای‌ها: 0 0.0%
  • Hector

    رای‌ها: 0 0.0%
  • Hugh Baldwin

    رای‌ها: 0 0.0%
  • John Morris

    رای‌ها: 0 0.0%
  • Jonathan Morris

    رای‌ها: 0 0.0%
  • Julius Belmont

    رای‌ها: 0 0.0%
  • Juste Belmont

    رای‌ها: 0 0.0%
  • Nathan Graves

    رای‌ها: 0 0.0%
  • Richter Belmont

    رای‌ها: 0 0.0%
  • Shanoa

    رای‌ها: 0 0.0%
  • Soma Cruz

    رای‌ها: 0 0.0%
  • Trevor Christopher Belmont

    رای‌ها: 0 0.0%
  • سایر کاراکترها

    رای‌ها: 0 0.0%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    4

Javidmojallal

کاربر سایت
Nov 4, 2006
562
نام
جاوید
به نظرم بهتره با همین LOS و اینکه کدوم شماره رو مبنا قرار بدیم برا مقایسه و ... شروع کنیم

فقط اگه دوستان علاقه به شرکت تو بحث دارن پستها رو کامل بخونن و در مورد مطالبی که گفته میشه نظر بدن و از بحث خارج نشن


اما ادامه بحث
با مبنا قرار دادن Super Castlevania IV موافق نیستم
به چند دلیل
1-تنها نقطه مثبت Gameplay امکان Whip زدن به تمام جهات هست و تمام و در بقیه موارد تغییراتی انجام نشده
2-بازی از نظر رنگبندی محیط و کاراکتر(Simon) و ... مشکل اساسی داره به طوری که تصویر قاطی پاتیه
3-موزیکهای بازی در حد خوب بودن ولی موزیکی نداشت که بگیم WoW

پس به این دلایل نمیتونه معیار خوبی باشه
اما Dracula X میتونه معیاری برای قبل از SOTN باشه
چون
1-تغییرات بسیاری تو گیم پلی داده شد که مهمترینش Secend Weapon های قابل استفاده برای Richter بود که به طرز جالب و زیبا اضافه شده بودن.یکی دیگه از نکات خوب دیگر(که اولین بار در Bloodlines دیدیم) امکان Jump در مواقعی که روی پله هستیم(که در برخی موارد نبود این قابلیت واقعا دردسرساز میشد و میرفت رو اعصاب).نکته دیگه Boss Fight های بسیار جالب بود که واقعا عالی و متفاوت از شماره های قبل کار شده بود
2-در مورد موزیک که واقعا میشه گفت عالی بود چه از نظر زیبایی خود موزیک و چه از نظر تطابق با مرحله ها(همخوانی موزیک و موقعیت در مراحل مختلف)
3-بازی از نظر بصری در سطح بالایی قرار داشت چه از جنبه تکنیکی و چه هنری(که تو قسمت هنری عالی بود)


اون unique ـی که شما گفتی به "حس و حال" ربط نداشت که.:d
اما در مورد یونیک بودن بازی
شما بگو تعریفت از گیم پلی چی هست؟
گیم پلی شامل مواردی مثل جو بازی(تم بازی) و دیالوگهای بازی و داستان بازی و سلاحهای بکار رفته و آیتمهای موجود در بازی و Boss Fight ها و ....

در ضمن به سوالی که پرسیدم جواب ندادی
شما وقتی Symphony of The Night و شمارهای بعدی(اونایی که شبیه همین SOTN هستن) رو که بازی میکنی یاد metroid میوفتی؟
و وقتی LOS رو که بازی میکنی یاد GOW و SOTC نمیوفتی؟

بحث من در مورد گیم پلی چه تو سری Castlevania و چه هر سری دیگه اینکه وقتی بازی Style مخصوص به خودشو داره(تو هر زمینه) نباید بره از بازیهای دیگه تقلید کنه چون با اون Style شده Castlevania یا Resident Evil یا هر بازی دیگه
اما میتونه به جای تقلید تغییراتی بده تو گیم پلی که باوجود متفاوت بودن با شماره های قبل باز هم یونیک باشه به طوری که خودش المان یا المانهای جدیدی به وجود بیاره که مختص خودش باشه(همون کاری که تو Symphony of The Night یا تو سری Re تو Re4 اتفاق افتاد)
من مخالف خارج شدن سری از فرم Flat به فرم 3D نیستم ولی معنیش این نیست که چون بازی 3D میشه و Reboot هم میشه پس المانهای خودشو ول کنه بره از بازیهای دیگه تقلید کنه(واینکه تا امروز در تغییر فرم خوب عمل نکرده سری و به حالت Flat برگشته دوباره)
نمیدونم تا چه اندازه منظورمو رسوندم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر