One Piece - خطر اسپویل (پست اول حتما خوانده شود)

emperor 69

Killer
کاربر سایت
Mar 7, 2008
3,801
نام
حسن
با احترام به نظر شما من این نوع تحلیل رو قبول ندارم چون برپایه نظره نه دلیل. مثلا اینکه بگیم اکاینو از بقیه ادمیرال ها قویتره چون نشون داد که قویتره اصلا قانع کننده نیست. حداقل در مورد ائوکیجی کسی بود که به تنهایی جلوی سونامی وایتبرد رو که میرفت همه جا رو نابود کنه گرفت و در واقع اگر این کار رو نمیکرد چیزی باقی نمیموند که مثلا اکاینو بخواد بجنگه یا بازهم این ائوکیجی بود که تونست وایتبرد رو منجمد کنه بدون اینکه اسیبی ببینه ( چون چند بار نشون داده مثل یک تیکه یخ خرد میشه و دوباره درست میشه) ولی اکاینو ناجور از شیروهیگه خورد. اینکه دوستان اکاینو رو قویتر میدونن بنظرم حاصل خشم کور و بیرحمی که اکاینو نشون میده و با تمام قدرت میجنگه نه اینکه از بقیه سر تر باشه. انصافا ائوکیجی رو در حالت خشم و عصبانیتی که اکاینو داره هنوز ندیدیم که معلوم بشه میخواد چیکار بکنه.

در مورد تیچ هم دوباره همون بحث قبلی مطرح شد. اصلا بحث سر این نیست که قویه یا نه(حالا کاری ندارم ماژلان رو شکست داده). شما تیچ رو مثل یک دیوانه ای در نظر بگیرید که کلید پرتاب موشک هسته ای دستشه. تیچ از این نظر خطرناک بود و سنگوکو به وضوح گفت که مارینفورد براش مهمه. تیچ بسادگی تونست یک سونامی بجایی که محل زندگی اژدها های اسمانی بود بفرسته (حتی بدون اینکه عمدی باشه ) واضح بود که سنگوکو بخاطر خرابی های تیچ میخواست جنگ تموم بشه وگرنه اینکه بگیم شنکس و گروهش " کاملآ از لحاظ خدمه و قدرت به همه کسایی که اونجا بودند برتری داشت " این فکت نیست و دلیل برای قضیه لازمه وگرنه من هم دلم میخواست شکنس اونجا به همه برتری داشته باشه ولی با وجود اینکه بالا گفتم دوباره میگم از مارینها فقط اکاینو صدمه دیده بود و کیزارو و ائوکیجی کاملا اماده بودن و سنگوکو تازه داشت گرم میشد و گارپ هم معذوریت درگیری با لوفی و ایس رو نداشت حالا چطور میتونیم بگیم شنکس کاملآ از لحاظ خدمه و قدرت به همه کسایی که اونجا بودند برتری داشت.
دیگه از این واضح تر که نداریم تعادل قدرت یعنی مارینها در مقابل 4 یونکو . اینجا یکی از یونکو ها مرده و 2 تای دیگه هم نیستن ولی از مارینها غیر از اسیب کمی که اکاینو دیده بقیه کاملا اماده هستند حالا چطور یک یونکو برتر از مارینهاست؟ تازه یک یونکو که فقط با یک کشتی و بدون متحدینش اومده. شیروهیگه با اون عظمتش به تنهایی نیومد و اگه اشتباه نکنم 14 تا محتدش همراهش بودن حالا شنکس به تنهایی نتنها تعادل رو حفظ میکنه که بر بقیه سرتر هم هست؟ مسلما نه وگرنه من هم دلم میخواست اینطوری بود.
در مورد باهوش ترین هم قضیه خیلی با قوی فرق میکنه. نیکو روبین هم باهوشه ولی از نظر قدرت هیچی نیست. اگر معاون شنکس از یک ادمیرال قویتره پس دیگه خود شنکس باید به تنهایی کل مارینفورد رو حریف باشه که نیست و قبلا گفته شده حریف میهاوک بوده الانم میشه فرض کرد کمی از میهاوک قویتر باشه میشه بین یک شیچیبوکای و یک ادمیرال.
کلا باز هم تکرار میکنم من به نظر دوستان احترام میذارم ولی اعتقاد دارم تحلیل باید منطقی و بر اساس واقعیتها باشه نه احساسات و اون چیزی که دوست داریم باشه.


دلیل اینکه ما اوکیجی رو ضعیفتر از از اکاینو میدونیم قابلیت ها میوه نوع لوگیاش هست کسی مثل اوکیجی در مقابل ایس هم نمیتونست کاری انجام بده اینجا بحث سر قابلیت های افراد هست اوکیجی نسبت به نوع میوه مقابلش ضعف داره در صورتی که اکاینو این ضعف رو نداره در ضمن اگه اوکیجی هم مثل اکاینو هی پاپیچ وایت بیرد میشد و باعث مرگ ایس میشد بدون شک مورد غضب شیروهیگه قرار میگرفت اینکه شیروهیگه هدفش رو اکاینو قرار داده بود دلیل نمیشه که کیزارو و اوکیجی رو نمیتونست بزنه که به نظر من توانایی له کردن هر سه تاشون رو تک به تک داشت


من هنوزم معتقدم شنکس توی اون جنگ نسبت به همه برتری داشت اول در مورد خدمه شنکس که معتقدم خیلی خدمه خفنی داره هنوز چیزی نمیدونیم و مطمعنآ بهتر از خدمه وایت بیرد نبودن کمتر از اونا هم نبودن حالا از لحاظ تعداد کاری نداریم به هر حال مارکو و ... هم اونجا بیکار وا نمیستادن و کسی مثل شنکس که توی یه زمان خیلی کم میتونه جنگ با یه یونکو رو تموم کنه و خودش رو به مارینفورد برسونه نشون میده که کم کسی نیست و در مورد مارین ها همونطور که قبلآ هم گفتم بیشتر یونکو ها در مقابل تک تک ادمیرال ها پیروز خواهند بود شیروهیگه به اون وضع خرابش به جرات میشه گفت که اکاینو هیچ شانسی در مقابلش نداشت حالا که شنکس سرو حال و اماده بود

در مورد بکمن هم توقع ندارید که کسی مثل بکمن رو با نیکو روبین تو یه سطح بدونیم کسی مثل بکمن که طبق اطلاعات هاکی یوزر هست به عنوان دست راست شنکس محسوب میشه که بعد از اون بهترین جنگ اور هست مثل زورو بعد از لوفی اونوقت با نیکو روبین مقایسه بشه که تخصصش اصلآ چیز دیگست ؟

در مورد اخر هم اگه مارین ها قادر بودند با کل قواشون از پس یونکو ها بر بیاند هیچوقت وقت رو تلف نمیکردند با حمله بهشون نابودشون میکردند مارین ها بیشتر از اینکه قدرت داشته باشند فرصت طلب هستند و البته سیاست هاشون برای نابودی شیوه های دیگه ای هست


بی صبرانه هم منتظر نشون دادن یه جنگ درست حسابی از شنکس یا دراگون یا حداقل یه فلش بک از راجر دلمون خنک شه:d

ویرایش :

اگه پست من نقل قول شدو من جواب ندادم جسارت نشه خدمت دوستان دارم میرم مسافرت نیستم که نظرم رو بگم
 

kan'aan

کاربر سایت
Jan 14, 2007
1,881
نام
کنعان
منم خیلی نیست که سری رو شروع کردم و الان دقیقا رو قبل از شروع طوفان وایتبرید متوقفش کردم تا بعد امتحانای دانشگاهی !

یسری کامتای بچه ها رو خوندم شوق و ذوقم به ادامه 100 برابر شد !!!
الانم شخصیتایی که دوست دارم ببینم و از قدرتاشون سر در بیارم نه وایتبرید نه شنکس نه حتی ادمیرال سوم !

به شدت دوست دارم با شخصیت Kaido آشنا بشم !!! ندیده خوشم ازش اومده .

اول بحث سر قدرت ها در مورد مارین ها شیجوبوکای ها بود :

من این سومی رو ندیدم و نمیتونم چیزی بگم ، ولی چیزی که واضحه به نظرم اینه که کیزارو راحت تر از آکویجی شکست میخوره

راجب شیچیبوکای ها هم به نظر من (چیزی که دیدم ) ، کوما از همه قوی تره !
بین کوما و میهاک و دون فلامینگو و فیشمنه (اسمش یادم نیست) و کروکودایلو و حتی تیچ ، کوما تا جایی که من دیدم قوی تر نشون داده !!!
و البته قدرت میهاک قابل انکار نیست ! قبول که دارید شمشیرزنا تو دنیایه دریا و دزد دریایی وزنه ای انکار ناپذیرن ؟ پس اگه یکی بهترینشون باشه یعنی از خیلی ها در همون جهان قوی تره !!
و باز صد البته یه دست و پا چوبی مثل باگی اگه استعداد داشت دشمن بزرگ همین آدم بود :d


یکی همین استفاده یه نفر از دو نوع میوه شیطانیه! مسئله ای که فک کنم از انیس لوبی مطرح شد و من هیچ وقت درست و حسابی نفهمیدم که مکانیزمش چجوریه؟ که حالا به یه شکل دیگه در مارین فورد مطرح شد و بلک بیرد قدرت وایت بیرد رو دزدید.

یه جا تو انیمه یکی توضیح داد که اگه دو تا میوه شیطانی خورده بشه شیطان درون میوه ها با هم به مبارزه میپردازن که آخرش به مرگ استفاده کننده ختم میشه چون از نظر بدنی نمیتونه این حجم رو بپذیره ، ولی به نظر میاد تیچ به خاطر قدرت بدنیش که تو جنگ با ایس هم خودش بهش اشاره کرد و گفت که من به خاطر فرم بدنیم خیلی بیشتر ضربه میتونم تحمل کنم تونسته این کارو انجام بده !!!
 
آخرین ویرایش:

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,534
نام
کورش
دلیل اینکه ما اوکیجی رو ضعیفتر از از اکاینو میدونیم قابلیت ها میوه نوع لوگیاش هست کسی مثل اوکیجی در مقابل ایس هم نمیتونست کاری انجام بده اینجا بحث سر قابلیت های افراد هست اوکیجی نسبت به نوع میوه مقابلش ضعف داره در صورتی که اکاینو این ضعف رو نداره
خب اینکه شد همون قضیه سنگ کاغد و قیچی که دوستان بهش اشاره کردن. نمیشه گفت چون ایس جلو ائوکیجی ایستاد و جلوی کیزارو نتونست مقاومت کنه پس کیزارو برتر از ائوکیجی. یعنی اگر به مقایسه میوه هاست حداقل باید رودر روتوانشون سنجیده بشه. ضمن اینکه قضیه ایس یک مقدار تفاوت داشت و برای نجات اوفی پرید وسط و از پشت ضربه خورد و مثل مبارزه با ائوکیجی نتونست قدرتش رو احضار کنه.
مورد دیگه در مقایسه قدرت ائوکیجی با دو ادمیرال دیگه یک نکته ای هست که اکثرا نادیده میگیرن هم نوع تحمل ضربه است. هم کیزارو و هم اکاینو برای دفع ضربه اون رو از خودشون عبور میدن که طرف اگه هاکی خوبی داشته باشه اسیب میبینن. مثل ضربه ای که اکاینو از شیروهیگه خورد یا بیخیال شدن کیزارو بخاطر هاکی معاون شنکس. ولی ائوکیجی عبور نمیده ظاهرا ضربه رو جذب میکنه میشکنه و دوباره از اول درست میشه یعنی مثل اینکه هیچ اتفاقی نیافتاده. این تفاوت اگه از دید طراح تصادفی نباشه در اینده احتمالا به نفع ائوکیجی تموم بشه چون تا این لحظه ندیدم اسیب ببینه بر خلاف کیزارو و اکاینو.
من هنوزم معتقدم شنکس توی اون جنگ نسبت به همه برتری داشت اول در مورد خدمه شنکس که معتقدم خیلی خدمه خفنی داره هنوز چیزی نمیدونیم و مطمعنآ بهتر از خدمه وایت بیرد نبودن کمتر از اونا هم نبودن حالا از لحاظ تعداد کاری نداریم به هر حال مارکو و ... هم اونجا بیکار وا نمیستادن و کسی مثل شنکس که توی یه زمان خیلی کم میتونه جنگ با یه یونکو رو تموم کنه و خودش رو به مارینفورد برسونه نشون میده که کم کسی نیست و در مورد مارین ها همونطور که قبلآ هم گفتم بیشتر یونکو ها در مقابل تک تک ادمیرال ها پیروز خواهند بود شیروهیگه به اون وضع خرابش به جرات میشه گفت که اکاینو هیچ شانسی در مقابلش نداشت حالا که شنکس سرو حال و اماده بود

اجازه بدین اینطوری بررسی کنیم. شنکس devil fruit که نخورده. یک دست هم نداره. تواناییش هاکی و شمشیر زنیش هست. در مورد هاکی قبلا دیدیم که افراد رده بالای شیروهیگه تونستن در مقابلش مقاومت کنند. در شمشیر زنی هم صد بار گفته شده بهترین شمشیر زن میهاوک ـه. شنکس در بهترین حالت میشه مساوی با میهاوک ( فراموش نکنیم زورو میخواد میهاوک رو شکست بده نه شنکس رو ) به این قدرت هاکی رو هم اضافه کنیم ( که رده بالا ها جلوش مقاومت میکنند) میشه یخورده قوی تر از میهاوک. نفرات بعدی هم که قرار نیست از کاپیتانشون قوی تر باشند. این یه اصله که تو وانپیس دیدیم تاحالا. حالا من نمیدونم همچین تیمی چطور در اون لحظه از سنگوکو و ائوکیجی و کیزارو و اکاینو و گارپ و اسموک و بقیه دریابان ها که اسمشون یادم نیست سرتر باشه؟ جالبه که یک مقایسه تصویری کارگردان انجام داد و تیم شنکس رو تک به تک رو در روی تیم تیچ نشون داد. حالا گیرم کمی از دارو دسته تیچ قویتر ولی بنظر میرسید سنگوکو بتنهایی برای تیم تیچ کافی بود.
تازه دوستان تیچ رو چنان ضعیف در نظر میگیرن که انگار عددی نیست. فراموش نشه تیچ بود که ایس رو دستگیر کرد و ماژلان رو هم شکست داده.
مطمئنا من هم معتقدم شکنس و تیمش قوی هستن ولی هیچ جوری نمیشه این رو قبول کرد که اونجا از همه قویتر بودند و در واقع سنگوکو اگر ترس از نابودی کامل مارینفورد رو نداشت در نابودی شنکس لحظه ای تردید نمیکرد. اینی هم که میگیم شنکس قویـه بخاطر اینه که علاوه بر قدرت بالا از هوش و سیاست زیادی هم برخوردارن ( یا اینطور به نظر میرسن) وگرنه در جنگ مارینفورد جلوی فرماندهان مارینها هیچ شانسی براشون قائل نبودم.
بی صبرانه هم منتظر نشون دادن یه جنگ درست حسابی از شنکس یا دراگون یا حداقل یه فلش بک از راجر دلمون خنک شه
آمین فقط بیصبرانه اگه منتظر باشید عذاب زیادی داره چون 5 یا 6 سالی باید بیصبرانه منتظر بمونید.

به شدت دوست دارم با شخصیت Kaido آشنا بشم !!! ندیده خوشم ازش اومده .
کایدو هوز نشون داده نشده و چیز زیادی در موردش نمیدونیم.
راجب شیچیبوکای ها هم به نظر من (چیزی که دیدم ) ، کوما از همه قوی تره !
بین کوما و میهاک و دون فلامینگو و فیشمنه (اسمش یادم نیست) و کروکودایلو و حتی تیچ ، کوما تا جایی که من دیدم قوی تر نشون داده !!!
و البته قدرت میهاک قابل انکار نیست ! قبول که دارید شمشیرزنا تو دنیایه دریا و دزد دریایی وزنه ای انکار ناپذیرن ؟ پس اگه یکی بهترینشون باشه یعنی از خیلی ها در همون جهان قوی تره !!
کوما رو من سوم میدونم. بعد از هانکوک و میهاوک.
 

A.T.HELLBOY

کاربر سایت
Aug 20, 2009
2,362
نام
علیرضا
بی صبرانه هم منتظر نشون دادن یه جنگ درست حسابی از شنکس یا دراگون یا حداقل یه فلش بک از راجر دلمون خنک شه:d
ما هم بی صبرانه منتظریم ولی فکر کنم تا 4 5 سال دیگم چیزی ازینا نبینیم .
پ.ن : تا کی می خواد ادامه داشته باشه !!؟؟:d
یه خرده دارن زیادی طولش می دن . من شرط می بندم هنوز داستان به نصفشم نرسیده :d

اجب شیچیبوکای ها هم به نظر من (چیزی که دیدم ) ، کوما از همه قوی تره !
بین کوما و میهاک و دون فلامینگو و فیشمنه (اسمش یادم نیست) و کروکودایلو و حتی تیچ ، کوما تا جایی که من دیدم قوی تر نشون داده !!!
و البته قدرت میهاک قابل انکار نیست ! قبول که دارید شمشیرزنا تو دنیایه دریا و دزد دریایی وزنه ای انکار ناپذیرن ؟ پس اگه یکی بهترینشون باشه یعنی از خیلی ها در همون جهان قوی تره !!
و باز صد البته یه دست و پا چوبی مثل باگی اگه استعداد داشت دشمن بزرگ همین آدم بود :d
به نظرم میهاک اول از همه قوی تره بعد کوما !! 2 فلامینگو هم قوی می زنه میوه شیطانی باحالی خورده:d
من این سومی رو ندیدم و نمیتونم چیزی بگم ، ولی چیزی که واضحه به نظرم اینه که کیزارو راحت تر از آکویجی شکست میخوره

به نظرم کیزارو قوی تره !!! میوه شیطانی که خورده به نظرم خیلی قوی تره !! اما لامصب خیلی خونسرده :d
 

emperor 69

Killer
کاربر سایت
Mar 7, 2008
3,801
نام
حسن
خب اینکه شد همون قضیه سنگ کاغد و قیچی که دوستان بهش اشاره کردن. نمیشه گفت چون ایس جلو ائوکیجی ایستاد و جلوی کیزارو نتونست مقاومت کنه پس کیزارو برتر از ائوکیجی. یعنی اگر به مقایسه میوه هاست حداقل باید رودر روتوانشون سنجیده بشه. ضمن اینکه قضیه ایس یک مقدار تفاوت داشت و برای نجات اوفی پرید وسط و از پشت ضربه خورد و مثل مبارزه با ائوکیجی نتونست قدرتش رو احضار کنه.
مورد دیگه در مقایسه قدرت ائوکیجی با دو ادمیرال دیگه یک نکته ای هست که اکثرا نادیده میگیرن هم نوع تحمل ضربه است. هم کیزارو و هم اکاینو برای دفع ضربه اون رو از خودشون عبور میدن که طرف اگه هاکی خوبی داشته باشه اسیب میبینن. مثل ضربه ای که اکاینو از شیروهیگه خورد یا بیخیال شدن کیزارو بخاطر هاکی معاون شنکس. ولی ائوکیجی عبور نمیده ظاهرا ضربه رو جذب میکنه میشکنه و دوباره از اول درست میشه یعنی مثل اینکه هیچ اتفاقی نیافتاده. این تفاوت اگه از دید طراح تصادفی نباشه در اینده احتمالا به نفع ائوکیجی تموم بشه چون تا این لحظه ندیدم اسیب ببینه بر خلاف کیزارو و اکاینو.


اجازه بدین اینطوری بررسی کنیم. شنکس devil fruit که نخورده. یک دست هم نداره. تواناییش هاکی و شمشیر زنیش هست. در مورد هاکی قبلا دیدیم که افراد رده بالای شیروهیگه تونستن در مقابلش مقاومت کنند. در شمشیر زنی هم صد بار گفته شده بهترین شمشیر زن میهاوک ـه. شنکس در بهترین حالت میشه مساوی با میهاوک ( فراموش نکنیم زورو میخواد میهاوک رو شکست بده نه شنکس رو ) به این قدرت هاکی رو هم اضافه کنیم ( که رده بالا ها جلوش مقاومت میکنند) میشه یخورده قوی تر از میهاوک. نفرات بعدی هم که قرار نیست از کاپیتانشون قوی تر باشند. این یه اصله که تو وانپیس دیدیم تاحالا. حالا من نمیدونم همچین تیمی چطور در اون لحظه از سنگوکو و ائوکیجی و کیزارو و اکاینو و گارپ و اسموک و بقیه دریابان ها که اسمشون یادم نیست سرتر باشه؟ جالبه که یک مقایسه تصویری کارگردان انجام داد و تیم شنکس رو تک به تک رو در روی تیم تیچ نشون داد. حالا گیرم کمی از دارو دسته تیچ قویتر ولی بنظر میرسید سنگوکو بتنهایی برای تیم تیچ کافی بود.
تازه دوستان تیچ رو چنان ضعیف در نظر میگیرن که انگار عددی نیست. فراموش نشه تیچ بود که ایس رو دستگیر کرد و ماژلان رو هم شکست داده.
مطمئنا من هم معتقدم شکنس و تیمش قوی هستن ولی هیچ جوری نمیشه این رو قبول کرد که اونجا از همه قویتر بودند و در واقع سنگوکو اگر ترس از نابودی کامل مارینفورد رو نداشت در نابودی شنکس لحظه ای تردید نمیکرد. اینی هم که میگیم شنکس قویـه بخاطر اینه که علاوه بر قدرت بالا از هوش و سیاست زیادی هم برخوردارن ( یا اینطور به نظر میرسن) وگرنه در جنگ مارینفورد جلوی فرماندهان مارینها هیچ شانسی براشون قائل نبودم.


در این دو مورد فکر نمیکنم به نتیجه یکسانی برسیم تحلیل و من شما با هم فرق میکنه پس اجازه بدید دیگه در موردش بحث نمیکنیم فقط یه نکته در مورد اوکیجی اونم اینکه هاکی روی همه لوگیا یوزر ها اثر میکنه و صدمه میزنه شاید در مورد اوکیجی تا حالا اینجوری به نظر نرسیده باشه ولی کسی که از هاکی استفاده میکنه و نوع ضربش فرق میکنه و حتمآ هاکی روی کسانی مثل اسموکر و اوکیجی هم اثر میکنه چون اونطوری که :

مانگا :

ریلی در مورد هاکی توضیح داد وقتی یه هاکی یوزر ضربه ای رو به یه لوگیا یوزر وارد میکنه بدن اون فرد دیگه خاصیت میوه شیطانی خودش رو نمیتونه حفظ کنه و ضربه رو با بدن واقعی خودش متحمل میشه


به شدت دوست دارم با شخصیت Kaido آشنا بشم !!! ندیده خوشم ازش اومده .

کایدو هوز نشون داده نشده و چیز زیادی در موردش نمیدونیم.


تو انیمه یا مانگا بود یادم نیست فقط یه عکس مبهم از کایدو بیگ مام نشون داده و به نظر خیلی ها از جمله خودم لوفی با اولین یونکویی که در گیر خواهد شد کایدو خواهد بود ولی کی خدا میدونه :d


ما هم بی صبرانه منتظریم ولی فکر کنم تا 4 5 سال دیگم چیزی ازینا نبینیم .
پ.ن : تا کی می خواد ادامه داشته باشه !!؟؟:d
یه خرده دارن زیادی طولش می دن . من شرط می بندم هنوز داستان به نصفشم نرسیده :d

خب در جواب این سوال باید به مانگا مراجعه کنم اگه دوست داشتی بخون :

وقتی مانگا به مدت 4 هفته تعطیل شد و وان پیس یه جهش زمانی دو ساله رو طی کرد اودا همون موقع مصاحبه ای رو انجام داد که گفت من داستان رو تموم کردم و وان پیس هم به نیمه خودش رسیده :d
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,252
نام
امیر حسین
مثل اینکه این شخصیت های مهمی که حسن گفته بود وارد میشن دارند میاند کم کم :d
فعلا تا حدودی دراگون رو نشون دادن! :d
قسمت بعد هم که مثل اینکه دزدا قراره لشکرکشی کنند :d
 
  • Like
Reactions: kan'aan

emperor 69

Killer
کاربر سایت
Mar 7, 2008
3,801
نام
حسن
دوستانی که مانگا رو دنبال میکنن :


خب بعد یه فلش بک طولانی داستان به روند خوب سابقش برگشته پوستر 400 میلیونی لوفی بالاخره نشون داده شد و زورو و اسوپ و بروک هم که دستگیر کردن ابله ها تو زندانن :d

این هفته دو تا عکس رنگی هم داشت یکیش که کاور مجله شونن بود و دومیش هم کاور خود وان پیس بود که هر دو تا عکس خیلی جالب کار شده بود کلآ بعد یه هفته تعطیلی مانگا چسبید :d
 

octavius

کاربر سایت
Apr 29, 2006
286
دوستانی که مانگا رو دنبال میکنن :


خب بعد یه فلش بک طولانی داستان به روند خوب سابقش برگشته پوستر 400 میلیونی لوفی بالاخره نشون داده شد و زورو و اسوپ و بروک هم که دستگیر کردن ابله ها تو زندانن :d

این هفته دو تا عکس رنگی هم داشت یکیش که کاور مجله شونن بود و دومیش هم کاور خود وان پیس بود که هر دو تا عکس خیلی جالب کار شده بود کلآ بعد یه هفته تعطیلی مانگا چسبید :d

اینا جالب بود ولی به نظرم این یکی جالب تر و مرموزتر بود

اونجا که روبین داره اون بنای سنگی تاریخی رو میخونه! (اسماشون یادم رفته:d) که یه نامه معذرت خواهیه.joy boy?
یه حدسی هم میزنم که اون کسی که قراره شیراهوشی رو اموزش بده لوفیه و اصلا احتمال داره شیراهوشی عضو بعدی دسته کلاه حصیری ها باشه!
 

octavius

کاربر سایت
Apr 29, 2006
286
وان پیس لحظات به یاد موندنی زیاد داره. از یکی اون لحظه ها که خیلی باهاش حال کردم و خیلی خدا بود چند تا عکس میذارم واسه اینکه خیلی توپ بود و ارزش 20 بار نگاه کردن هم داشت.

hxo1rpzc3r0jm6a8gj2i.png
hisdkxlvbx09jpjn33s.png
7irmszi0ff8gct9s3gf.png
ka3coknz0ykhlnctpje1.png

4xv1yuuvheupbkwr8brl.png




@ octavius
به فکر مدت لود صفحه هم باش !

همین یه بار بود. سخت نگیر! :D
 
آخرین ویرایش:

emperor 69

Killer
کاربر سایت
Mar 7, 2008
3,801
نام
حسن
اینا جالب بود ولی به نظرم این یکی جالب تر و مرموزتر بود

اونجا که روبین داره اون بنای سنگی تاریخی رو میخونه! (اسماشون یادم رفته:d) که یه نامه معذرت خواهیه.joy boy?
یه حدسی هم میزنم که اون کسی که قراره شیراهوشی رو اموزش بده لوفیه و اصلا احتمال داره شیراهوشی عضو بعدی دسته کلاه حصیری ها باشه!


مربوط به مانگا :

دو تا مشکل هست اول سایز شیراهوشی کلآ تو کشتی جا نمیشه دوم سانجی هستش اگه شیراهوشی رو ببرن سانجی رو همونجا باید دفن کنن :d

در ضمن عضو بعدی کلاه حصیری ها هم کاریبو خودمه :)) ای اگه این عوضی عضو بعدی خدمه باشه ای میخندیم :d:))

در کل چپتر خوبی بود ادم واقعآ بعد یه هفته منتظر موندن از خوندن مانگا وان پیس راضی میشه ولی امثال و ناروتو بلیچ حوصله ادم و سر میبرن و کلآ یه خط هم خط سیر داستانی پیش نمیره :d
 

emperor 69

Killer
کاربر سایت
Mar 7, 2008
3,801
نام
حسن
مربوط به مانگا :

هفته دیگه هم شاهد یه جنگ سطح بالا بین لوفی و جینبی خواهیم بود ( هاکی یوزر ها )اگه کسی این وسط پارازیت نندازه جنگ خوبی میشه هرچند که با تموم توانشون نمیجنگن
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
کلا بین کاراکتر ها 2 نفر رو اصلا دستکم نمیگیرم(البته از نظر شخصیتی و کاراکتر و رفتارشون و نه قدرت). یکی ائوکیجی و یکی دیگه شنکس.
ائوکیجی کهنه کاره از قدیم و ندیم با گارپ و سنگوکو میپریده :D.
شانکس هم جزو خدمه اصلی رُجَ (:D) بوده و خیلی عاقلانه و باسیاست; با مسائل برخورد میکنه.
اسپویل مانگائی:
فک نکنم رُجَ کلاه ش رو همینطوری واسه خنده به شانکس داده باشه :d
.........
ویرایش:
قدرت شیروهیگه (وایتبرد) خیلی بیشتر از ادمیراها بود. اگر میخواست بیپروا بجنگه، جون افرادش رو به خطر مینداخت. خیلی بادقت از قدرتش استفاده میکرد.
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
درود
502 رو دیدید؟ عظمت قدرت دراگون رو دیدید؟ :D. این دراگون کی هست که ایوانکوف و کوما جزو خدمه کشتیش بودند !!. عاشق دارگون اَم.
کوما.... از لحظه ی که وارد داستان شد نظرم رو جلب کرد. نمیدونم چرا اینقدر خوشم میاد ازش :D.
 

emperor 69

Killer
کاربر سایت
Mar 7, 2008
3,801
نام
حسن
درود
502 رو دیدید؟ عظمت قدرت دراگون رو دیدید؟ :D. این دراگون کی هست که ایوانکوف و کوما جزو خدمه کشتیش بودند !!. عاشق دارگون اَم.
کوما.... از لحظه ی که وارد داستان شد نظرم رو جلب کرد. نمیدونم چرا اینقدر خوشم میاد ازش :D.


مگه غیر از این انتظار داشتی دراگون کبیر کسی هستش که میخواد دنیا رو تغییر بده و هدفش خیلی با دزدان دریایی فرق میکنه ما هم خیلی دوستش داریم معلوم نیست :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر