One Piece - خطر اسپویل (پست اول حتما خوانده شود)

Omid_King

کاربر سایت
Jun 3, 2009
171
نام
-TrancE-
سلام , خیلی ذلم لک زده دوباره وان پیس رو از اول ببینم اما کلا همراه هاردم پوکید ...
یه جونمردی راهنمایی میکنه از کجا میتونم آرشیو وان پیس تا آخرین قسمتش رو خریداری کنم ؟
پیشاپیش ممنون
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
اینو من بعد از اولین حظور کاتاکوری نوشتم:
فکر نمیکنم کسی این تاپیک رو بخونه دیگه پس تو اسپویل نمیگم :D

این کاتاکوری کاریزمای عجیبی داره و بنظرم خوفناکترین عضو خانواده شاروت هست. همون حسی رو نسبت بهش دارم که به ایتاچی دارم.

نظرم عوض شد گذاشتم تو اسپویل :D
بعد از گذشت این همه شماره از ارک کیک ایلند و وقایع اخیر !! محبوبیت کاتاکوری به شدت رشد کرده :D. پتانسیلش رو داره حتی بعد از تمام شدن ارک هم راهش به راه کلاه حصیری ها
گره بخوره (کراس فینگرز :D)
 

Sterben

Shinu made
کاربر سایت
Dec 14, 2007
2,090
نام
هومن
تو این ارک من فقط فقط منتظرم سانجی پاور اپ بشه~X(
در مورد کاتاکوری هم داره قربانی تصمیم اودا میشه!وگرنه این کاتاکوری رسما همه رقم از لوفی قویه و تا الا کلی با هاکی و... زده اینو ولی لامصب هی برمیگرده با یه قدرت جدید که اصلا نبایدم بر می گشت:-q
خلاصه این ارک یکی از سینوسی ترین ارک هاست یه قسمت عالی یک قسمت صفر
 
Last edited by a moderator:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
896 رو خوندم. صفحه 6-7-8-9 برام نامفهومه که چی شد اونطوری شد!. کلا دری وری بود.

با توجه به اختلاف سنی و اینکه طرف دست راست یونکو هست و صفرهای جلوی رقم جایزه سرش رو نمیشه شمرد، محاله به بچه 17-19 ساله بتونه کاری از پیش بره جلوش اونم تا این حد !!.

اودا داره وان پیس رو میکشه. منظورم اینکه فرار نکردن از مبارزه با کاتاکوری خودش یه پیروزی خیلی بزرگ حساب میشه، چه برسه به گلاویز شدن باهاش. نباید اینطوری میشد. واقعا متاسفم.
 
Last edited by a moderator:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
سلام
یه چیزی دیگه اضافه کنم در این مورد:
اوج مسخره بودن ماجرا اینجاست که کاتاکوری هم درجه مارکو - بن بکمن و جک هست. مارکو توی مارین فورد نشون داد چیکاره ست. کیزارو با دیدن بکمن تقریبا خودش رو خیس کرد. جک هم یه تنه داشت کشور مینکها رو نابود میکرد. لوفی بجای اسنیک من، دراگون من هم بشه باز جلوی همچین هیولاهایی کاری از پیش نخواد برد.
 

Vagabond

کاربر سایت
Oct 21, 2019
137
یه خورده تاپیک رو گردگیری کنم :D
ملاقت دوباره جیمبی با کلاه حصیری ها عالی بود :x این آرک وانو هر چی جلوتر میره بهتر میشه!مبارزات پیش رو خیلی هیجان انگیزند
 
آخرین ویرایش:

Mobina. m

عضو جدید
Jul 15, 2023
1
نه اتفاقا بنظرم شما اشتباه میکنی. البته هم نظر من و هم نظر شما نظر شخصی حساب میشه ولی قضیه اینه که ملت به دو دلیل به میهاوک رای میدن یکی تیپ و قیافه و دومی ابهتی که براش در قضیه حمله به کشتی دونکریگ ایجاد شد . الان هم میدونیم که دونکریگ چقدر ضعیف بوده برای میهاوک برتری خاصی محسوب نمیشه.کلا اگر بخواهیم میهاوک رو خیلی قوی در نظر بگیریم همون بهتر که بگیم هنوز قدرتش رو نشون نداده چون تابحال کار خاصی ازش دیده نشده. مساوی با یکی از زیر دستان وایتبرد(تازه نه فرمانده اول و دوم) برای کسی که بخواهیم قویترین شیچیبوکای حسابش کنیم فاجعه حساب میشه.
در مورد دو فلامیگو هم که حرفشم نزن. در ظاهر توانایی خوبی داره و قبول ولی دقیقا مشکل نیکو روبین رو داره یعنی توانایی کنترل روی همه رو نداره و تابحال رو قویها کار خاصی انجام نداده. یعنی اگه قرار بود تواناییش بطور یکسان به همه اثر کنه همون اول میرفت سراغ وایتبرد و نتیجه جنگ رو معلوم میکرد یا جلوی تیچ رو میگرفت ولی مشخصه که مثل نیکو روبین ( یخورده قویتر از روبین حسابش کنیم) جلوی ضعیف ها شیره و حتی در سطح شیچیبوکای سابق کروکدایل هم نیست که بخواد به تنهایی کاری رو انجام بده و بوضوح نیاز به کمکش داشت. زیر دستش هم که یکی مثل بلامی بود که فقط با یک مشت لوفی نابود شد. پس دو فلامیگو هم عددی نیست.
ولی در مورد بواهانکوک اولا دیدیم که حتی یکی مثل اسموک که لوگیا داره در مقابلش چیزی نبود و با اولین ضربه اسلحه اش پودر شد( اسموک هم کم چیزی نیست و به نظر خیلی ها در حد ادمیرال ـه و دیدیم که یکی مثل دراگون تونست لوفی رو از چنگش نجات بده) ثانیا کسی بود که به تنهایی جلوی سایبورگهای مشابه کوما ایستاد و اتفاقا خیلی هم راحت بود. حالا نمیدونم این رو چی فرض میکنید ولی دیدیم که وقتی سایبرگ ها اونقدر قوی بودن وارد جنگ شدند نتیجه جنگ رو عوض کردند.چند بار هم نشون داد که یک ضربه برابر با سنگ شدن بود و ضمنا هانکوک دارای هاکی سوم یعنی هاکی پادشاهی هم بود که بقیه شیچیبوکای ها ندارن.فقط همین هاکی سوم میتونه باعث برتری هانکوک بشه حالا بقیه به کنار. فراموش نکنید حتی vice admiral ها هم ازش بشدت میترسیدن و این رو هم فراموش نکنید که بواهانکوک اصلا انگیزه ای برای جنگ نداشت و فقط بخاطر لوفی مجبور به دخالت شد. این اگه واقعا با انگیزه میجنگید چیکار میکرد.
کلا ممکنه من اشتباه کنم ولی روشم اینه که وقتی فیلمی انیمه ای میبینم یا داستانی رو میخونم در مورد توانایی افراد بر اساس تیپ و قیافه و فن بیسشون قضاوت نمیکنم بلکه رویدادهای داستان برام مهمه.

چی چه فرقی میکرد؟ تسلیم نشد حضور یک کاراکتر صاحب هاکی باعث میشد تمرکز لازم برای هدف گرفتن زیردریایی رو نداشته باشه چون ممکن بود در همون حال از طرف حریفش اسیب ببینه ضمن اینکه این قضیه باعث میشد یک زمانی برای فرار زیر دریایی به عمق اقیانوس که نفوذ نور(لوگیای کیزارو) در اونجا کمتره بوجود بیاد و بتونن از تیررسش خارج بشن وگرنه اینکه دستشو بالابرد به معنی این نبود که واقعا بخواد تسلیم بشه و خیلی راحت جلو طرف کم بیاره و بعدش هم دستبند بخوره. درواقع داشت مزه پرانی میکرد ( که در قسمتهای قبلی هم این روحیه کیزارو رو دیدیم).


اصلا قضیه ترس از خود تیچ نیست. ترس از دیوانه بازی تیچ بود وگرنه سنگوکو چرا همونجا تیچ رو بجرم داغون کردن جزیره دستگیر نکرد؟ کلا ترس سنگوکو از بین رفتن کامل جزیره بود و تحریک تیچ میتونست باعث این بشه . خودش هم گفت که ساختمان رو میشه دوباره ساخت ولی جزیره نماد نیرویی دریایی ـه و از همه چیز برای سنگوکو مهم تر بود بهمین دلیل کوتاه اومد نه ترس از شنکس و گروهش.

مارکو که رسما از کیزارو شکست خورد. همونجا که حواسش پرت شد و سوراخ سوراخ شد. ظاهرا بخاطر خاصیت فونیکس تونست زنده بمونه و سلامتیش رو بدست بیاره. ایس جلوی اوکیجی رو هم خوب بهش پرداخته نشد ولی بعید میدونم جلوی ائوکیجی حرفی برای گفتن داشته باشه(البته دلیلی بر برتری ائوکیجی ندارم ولی دلیلی بر شکستش هم نیست) . ضمن اینکه شخصیت ائوکیجی خیلی پیچیده تر از اینهاست و واقعا نمیشه گفت ته دلش چی فکر میکنه. چیزی که مطمئنم اینه که ائوکیجی برخلاف اکاینو با تمام قدرت نجنگید و تابع عدالت کور نیست.
اسپویل از مانگا:
با توجه به اینکه سنگوکو ائوکیجی رو به عنوان جانشین خودش در نظر گرفته تقریبا مطمئنم که از دو ادمیرال دیگه سر تره.
من یه سوالی داشتم و خیلی ذهنم رو درگیر کرده(چرا گارپ وقتی مارکو میخواست به آیس کمک کنه جلوش و گرف و مثل یه فرمانده رفتار کرد) با اینکه براش به نظرم براش خیلی سخت بود؟ ممنون میشم جواب بدید
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,514
نام
کورش
من یه سوالی داشتم و خیلی ذهنم رو درگیر کرده(چرا گارپ وقتی مارکو میخواست به آیس کمک کنه جلوش و گرف و مثل یه فرمانده رفتار کرد) با اینکه براش به نظرم براش خیلی سخت بود؟ ممنون میشم جواب بدید
این پست مربوط به عصر حجر بود. من قسمتهای اخیر رو هنوز ندیدم فکر کنم یه 100 قسمتی عقبم ولی در مورد گارپ این یادمه که انجام وظیفه و تعهد به مارین براش مهم بود برای همین جلوی نجات ایس رو نگرفت. در واقع گارپ اصلا یکی از اعدام کنندگان ایس بود چون سمت مارینها بود مشخصه نمیاد از ایس حمایت کنه.

یه نکته هم بعد از این همه سال دیدن انیمه های بلند بهش رسیدم اینکه منطق داستان انیمه های بلند رو اصلا جدی نگیرید فقط از داستان لذت ببرید. چون در واقع انیمه های بلند منطق و پیوستگی داستانی ندارند. نویسنده 10 سال پیش یه جور فکر میکرده دو سال بعدش یجور دیگه و 3 سال بعدش کلا یجور دیگه. فقط هم وانپیس نیست. مثلا در ناروتو اوائل در داستان گفته میشد که ساروتوبی هیروزن مشهور به خدای شینوبی هاست. این جمله معنیش مشخصه. وقتی یکی رو به خدا تشبیه میکنی یعنی از همه بالاتره. یعد وقتی مادارا برگشت نویسنده زد زیرش و ساروتوبی شد یه هوکاگه معمولی بجاش هاشیراما شد قوی ترین شینوبی. در داستان های بلند غیر ادبی ( کاری به اثار جدی ندارم) که برای صرفا سرگرمی ساخته میشه دلیل و منطق اونقدرها مهم نیست. نویسنده اکثر مواقع یادش میره 100 قسمت قبل چی گفته بود و کی چی بود فقط کلیات یادشه و بر اساس اون میره جلو. من سر داستان ناروتو یا وان پیس کلی بحث میکردم و وقتم رو هدر میدادم الان بنظرم اشتباه میکردم. البته لذت خودش رو داشت و اینم هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر