PC rFactor 2

سازنده
Studio 397
تاریخ انتشار
March 2013
ناشر
Studio 397
پلتفرم‌ها
  1. PC
rf2_rfactor2_theopenracingsimulation.png

grab017qt.jpg


Official_Logo.png

خب قبل اینکه بخوایم در مورد Rfactor 2 توضیحی داشته باشیم بد نیست کمی به عقب تر بریم و در مورد استودیوی اصلیِ
سازنده بازی (Image Space Incorporated یا به اختصار ISI) و تاریخچه اون کمی اطلاعات کسب کنیم .

استودیو ISI تو دهه نود تاسیس شد و تخصص اصلی استودیو در توسعه نرم افزارهای شبیه سازی گرافیکی بود.
اواخر دهه 90 استودیو طبق قراردادی که با EA امضا کرد، شروع به ساخت بازی برای اونها کرد .

موتور بازیسازی (Game Engine) که برای ساخت این بازیها مورد نیاز بود رو خودشون توسعه دادن و اسمش رو گذاشتن ISI Motor 1.0 .
طی قراردادی که با EA منعقد کردن در مدت 4 سال ، 7 عدد بازی ریسینگ برای EA ساختن که سبک اون بازیها بیشتر در مورد مسابقات فرمول 1 و ناسکار بود، در این بین 2 عدد از این بازیها مورد توجه عموم و منتقد ها قرار گرفتن.اون 2 بازی ریسینگ
F1 2002 F1 ، Challenge '99-'02 بودن.
ISImotor_Games_Low.jpg

بعد از این 2بازی بود که اونها شروع به ساخت ورژن دوم از انجین معروف خودشون کردن به اسم ISIMotor 2.
با خلق این موتور بازیسازی بود که عملا فصل جدیدی از ظهور بازیهای شبیه ساز رانندگی شروع شد.
حین توسعه ورژن دوم موتور ISI ، استودیوی ISI لایسنس استفاده از انجین قبلی خودشون (ISImotor 1) دراختیار استودیوی SimBin (که در حال حاظر در پی ورشکستگی و احیای دوباره با نام Sector 3 شناحته میشه)میزاره که در سال 2004 منجر میشه به ساخت بازی FIA GT Racing Game: GTR .
در ادامه با موفقیت GTR ، استودیوی ISI با مشاهده اینکه که پلیرها به چه شکل با این عنوان ارتباط برقرار کردن و برای اون افزونه و مد تولید میکنن، زیربنای عنوان بعدی خودش رو بر این پایه برنامه ریزی کرد که عنوانی کاملا باز و در دسترس برای جامعه مد سازها بسازه.
این دیدگاه منجر شد به ساخت Rfactor 1 که اولین بازی استودیو با انجین ISIMotor 2.0 بود که در سال 2005 ریلیز شد.

Rfactor 1 Low.png ویژگیهای منحصر به فردی که در ساخت این عنوان دیده شده بود که در ساخته SimBin موجود نبود، منجر به این شد که Rfactor برای سالها (بیش از 10 سال) اصلی ترین عنوانی باشه که جامعه SimRacing رو بخودش جذب میکرد.
بعد از ریلیز Rfactor استودیو شروع به فروش لایسنس ISIMotor 2.0 در وسعت بیشتری کرد:
تمام ساخته های بعدی استودیوی Simbin (GTR 2 , GT Legends ,Race 07 و...)
Slighty Mad Studios
سازنده PCars و NFS Shift ها
و...
ISImotor_2_Games.jpg

معماری باز این موتور و قدرت اون در شبیه سازی تخصصی ریسینگ منجر شد به ساخت Rfactor Pro که در طی این سالها این عنوان مورد استفاده اکثر تیم های شرکت کننده در رقابت های فرمول 1 و همیطور ناسکار قرار گرفته که از اون در شبیه سازهای خودشون برای تمرین راننده ها ، تست ستاپ ، تست پیست و... مورد استفاده قرار میگیره.
(Rfactor Pro فقط برای تیم های ریسینگ در دسترس هست و برای فروش به عموم هیچوقت ارائه نشده.)

بعد سالها تجربیاتی که استودیو از ساخته های قبلی خودش و همکاری با تیم های اتوموبیل رانی بزرگ با RFactor Pro بدست میاره، ISI انجین خودشون رو بار دیگه آپدیت میکنن و اسم این نسخه رو میزارن ISImotor 2.5 .

Rfactor_2_Tire_Deformation.gif

نتیجه این اقدام منجر میشه به ساخت RFactor 2 که تحول تازه ای در شبیه سازی پیست، تایر ها،AI پیشرفته،تغییرات آب و هوا،چرخه شب و روز، فیزیک و همینطور گرافیک بمراتب بهتر بوجود آورد.

متاسفانه با تمام پیشرفتهای فوق العاده ای که این عنوان داشت اینبار مسائل اونطور که باید پیش نرفت.
چرا که جامعه SimRacing با Rfactor 1 کاملا راضی بودن، نزدیکه به 1000 عدد ماشین مدل شده،تمام پیستهای رسمی و غیر رسمی، سبکهای مختلف اتوموبیل رانی از Cart گرفته تا فرمول 1، ناسکار، حتی سوپر تراک، هرچیزی که فکرش رو میکنید این پلتفرم باز در اختیار گیمرها گذاشته بود.
اینجا سازنده های مد هم رغبت نمیکردن که بخوان دوباره ماشینها و پیستهای ساخته شده خودشون رو برای RF2 بهینه کنن، چرا که بخوبی داشتن روی RF1 کار میکردن.
این نکات به علاوه اینکه ISI در سال 2013 عنوانی ریلیز کرد که بر پایه دایرکت ایکس 9 ساخته شده بود، در حالی که از چند سال قبل اکثر استودیوها به DX10 و حتی 11 کوچ کرده بودن.
بهمین دلیل نیاز به سخت افزار قویتر برای اجرای محتوائی بود که به خوبی داشت روی RF1 کار میکرد واین مدسازها رو ترقیب نمیکرد.
قیمت بالای RF2 هم دلیل دیگه ای بود که کمتر مورد توجه علاقه مندان شبیه سازی قرار گرفت،شما علاوه براینکه بازی اصلی میخریدید (حدود 35 دلار)، باید برای بخش آنلاین جداگانه پول پرداخت میکردید، تقریبا سالیانه حدود 12 دلار!
اگر هم میخواستید بصورت مادام العمر (سینگل پلیر و مولتی پلیر) بازی رو خریداری کنید بایستی مبلغ 85 دلار پرداخت میکردید!
با این شرایط مطمئنا درصد زیادی از گیمرها موفق نشدن که این عنوان رو تجربه کنن.
همه اینها یعنی کمبود محتوای ارجینال (که خود استودیو تولید کنه ونه مدسازها)، بهینه سازی نه چندان خوب،قیمت بالا،منجر به این شد که RF2 با تمام امکانات و پیشرفتهای فوق العادش رفته رفته نادیده گرفته بشه تا جائی که ISI تقریبا محتوای جدیدی برای اون ریلیر نمی کرد.
RF2_ghost_town_Low.jpg
از این فرصت بدست اومده بهترین استفاده رو بازیهای Assetto Corsa و project Cars بردن،چرا که تقریبا اکثر گیمرهائی که خواهان تجربه ای جدید و جذابتر بودن (به نسبت RF1) مجذوب این 2 عنوان شدن.

در اون زمان (اواخر 2015 و اوایل 2016) اکثرا به چیزی جز مرگ زودهنگام این پلتفرم فکر نمیکردن.از طرف دیگه ISI هم افکار دیگری در سر داشت و میخواست روی عنوانی جدید کار کنه ولی قصد نداشت عنوانی که براش سالها زحمت کشیده بود رو به حال خودش رها کنه.
29637199581_e2eb20f428_o.jpg
این بود که اواسط 2016 در خبری خوشحال کننده اعلام شد که ISI با شرکت Luminis به توافق رسیدن که مسئولیت توسعه RF2 رو به عهده بگیرن. Luminis شرکتی بود که با استودیوی کوچک Reiza همکاری کرد تا اونها بتونن عنوان ریسینگ Automobilista رو توسعه بدن.
در متن خبر اومده بود : Studio-397 که زیرشاخه "لومینیس" محسوب میشه مسئولیت کامل توسعه رو به عهده میگیره و ISI روی عنوانی جدید کار خواهد کرد(در مورد عنوان جدید ISI فقط این نکته مشخصا اعلام شده که قطعا Rfactor 3 نخواهد بود!).

DX11.jpg
خیلی سریع استودیوی جدید اولین اولویتهای خودش برای توسعه RF2 رو اعلام کرد که مهمترین اونها آپدیت انجین بازی به DX11 و همینطور ساپورت هدستهای VR بود (که امروزه امری جدا نشدنی از بازیهای ریسینگ هست).

فکر میکنم تا همینجا به عنوان مقدمه کافیه، در ادامه به ویژگیهای Rfactor 2 و استودیوی توسعه دهنده فعلی یعنی Studio 397 میپردازیم.

Studio_397.jpg
خب همونطور که قبلا گفتیم مسئولیت توسعه RFactor 2 در اختیار این استودیو قرار گرفته، استودیو 397 بعد از توافق ISI و لومینیس، فقط و فقط برای کار روی RF2 ایجاد شده و کاملا جدید التاسیس هست(2016 تاسیس شد).
استودیو در هلند واقع شده، ریس استودیو هم Marcel Offermans هست.

Tire Model​

به علت مهم بودن ساختار تایرها برای تیمهای اتوموبیل رانی و همکاری که با استودیو ISI در توسعه شبیه سازهای تیم ها صورت گرفت، RF2 اولین عنوانی بود که تونست از تکنولوژی های مدرنی در شبیه سازی لاستیکهای ماشینها به نسبت اونچه در واقعیت اتفاق میوفته استفاده کنه.
خورده شدن لاستیک ها، داغ شدن اونها، انتقال دما، تغییر فیزیکی وظاهری لاستیک، FlatSpot شدن (صاف شدن بخشی از لاستیک ) لاستکیها در اثر قفل شدن لاستیکها حین ترمز گیری و... از ویژگیهائی هست که فقط در بخش تایر مدل این عنوان استفاده شده که بعد 4 سال هنوز رقیبی در این بخش به خودش نمیبینه.



بمرور درحال آپدیت شدن...


با تشکر از @raya2 عزیز، استارتر اصلی تاپیک​
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,299
نام
مــاکــان
یک کلیپ که آپدیت هوای بارونی و چرخه شب و روز نشون میده.
مسابقه قبل طلوع آفتاب شروع میشه و کم کم آفتاب طلوع میکنه و هوا روشن میشه،تاثیر باران در هر 2 بازه زمانی میشه کامل دید و همینطور سیستم نورپردازی بازی بواسطه آپدیت DX11 بازی.


البته RF2 قبل این تغییر آب و هوا و ریزش باران رو داشت ولی شما روی شیشه جلو ماشین و روی آسفالت نمیتونستین اثری از باران پیدا کنید ولی تاثبر فیزیکی روی چسبندگی لاستیکها و... کاملا وجود داشت، این آپدیت فقط بخش ویژوال آب و هوای بارونی بروز کرده.
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,299
نام
مــاکــان
27717403938_d217984b43_o.jpg

دیروز آپدیت جدیدی برای بازی منتشر شد که تمرکزش روی بهینه کردن استفاده از CPU/GPU در بازی بود، از همین لحاظ RF2 خیلی سبک تر شده و بازی روی سیستم های معمولی تر هم FPS خیلی خوبی میده.

  • Released the newly designed HUD, optimized for Full HD screens and anything else with that aspect ratio, and made it the default. We have removed our old HUD designs from the install.
  • The “deltabest” indication gets reset at the start of a session only, instead of every time you get in the car. We also make sure to only show it when you’re on a valid lap.
  • Ensured that the Low-Speed Indicator (LSI) is still transparent.
AI
  • Fixed an issue with the AI throttle and brake application, which would cause poor acceleration at very low AI strengths.
Sound
  • Changed the way opponent volume works. If you set them to 100% in the past, they were way too loud. If you turned them down, they would not be as loud as the player car in external cameras. We introduced a damping factor now for the cockpit that can be configured per car and defaults to 0.3 that solves this issue.
  • The number of engine samples was increased to 12 and the number of transmission samples to 6 to allow much richer sounds for both.
Inputs
  • Changed the way in which we combine primary and alternate inputs for the throttle, brake, and steering to end up with more consistent behavior for both.
  • When using keyboard rates for analog, typically used with game controllers, we apply a lot of smoothing which initially results in a fast response, but eventually responds very slowly, making a car hard to control. We’ve designed a new algorithm that works a lot better and is more linear.
Development Corner
  • We have added some new 64 bit compatible 3D Studio Max 2012 plugins. They are still in “beta” but have been used at Studio 397 for some time now. These should help anyone working on larger scenes. Please note that, in order to improve stability, we strongly recommend updating Max to Service Pack 2.
  • As we no longer support Max 2010 and 2011, those plugins have now been removed.
  • We have removed gJED, as we feel the tool in its current state did not meet our quality standards.
  • The plugin API has been enhanced and bumped to version 8, with improved application lifecycle support. This brings back some of the data we had to remove because it was mixed with DirectX 9 information that we could no longer support. We also added the deltabest time for all cars. The new package and documentation for it will be released on our site soon after this release.
Bugfixes
  • Fixed the join/leave/join messages and unnecessary reloading of a car when you joined a server with car upgrades selected.
  • Fixed a bug in our SteamPlugin which accidentally returned the wrong API version, causing the game to try to invoke it wrongly and crash.
  • Fixed viewer crash on startup.
  • Fixed the very dark areas on the car in the showroom, which was caused by us not correctly setting up ambient light.
  • Fixed black screen that some people got when starting the physics (ptool) and tyre (ttool) tools.
  • Removed a redundant log file from the Steam distribution as it would cause a verify ever on every check.
  • Fixed two issues with the 32 bits version that crashed in specific circumstances.
  • Displaying the performance info now works on VR as well.


استودیو 397 اعلام کرده که اونها قصد دارن روی گرافیک خیلی بیشتر کار کنن (کما اینکه نتیجه کارشون تو این یک ساله بازی از این رو به اون رو کرده).

41546899352_1e9a2871c8_o.jpg

27717404158_d7f54b59c1_o.jpg

41546899712_7e2766cb2d_o.jpg
 
  • Like
Reactions: Eazy-E and raya2

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,299
نام
مــاکــان
این چند وقت که گذشته خبرهای زیادی از بازی اومده و محتویات زیادی برای بازی منتشر شده ،تو چند روز آینده خیلی سریع یک مروری بر خبرها میکنیم تا کم کم برسیم به خبرهای جدید تر :
تقریبا 3 ماه پیش DLC Endurance Pack ریلیز شد.این DLC شامل خودروهائی هست که در سری مسابقات استقامتی به اسم IMSA مورد استفاده قرار میگیرن.
که این بک نهایتا شامل 5 خودرو هست : 2 عدد خودروی LMP 2 و LMP 3 ،همچنین 3 خودروی کلاس GTE .

==================================​
Oreca 07 LMP2

41012644840_fe35ed68f6_c.jpg

سریع ترین خودروی این پک کلاس LMP2 هست، اولین حضور این خودرو در مسابقات IMSA برمیگرده به سال 2017 که در همون سال هم قهرمان مسابقات شد. این خودرو در حال حاضر توسط چند تیم شرکت کننده در IMSA مورد استفاده قرار میگیره.
استودیو 397 طی توسعه این خودرو بواسطه گرفتن لایسنس تونسته از مشاوره تیم های Duqueine Engineering، Dragonspeed و Jacky Chan Racing بهره مند بشه و از اطلاعات Telemetry این تیمها در هر چه نزدیک کردن این خودروها به مدل واقعی استفاده کرده.
================================
Norma M30 LMP3

42774329902_40567b5ec9_c.jpg

این خودرو در کلاس LMP3 شرکت میکنه که از لحاظ سرعت و قدرت چیزی در حد کلاس GT3 هست، ولی برخلاف کلاس GT3 نکته چالش برانگیز اینجاست که براساس قوانین مسابقات این خودروها اجازه استفاده از ترمز ضد قفل (Anti Lock Brakes) و همچنین سیستم کنترل کشش (traction Control) ندارند واین کنترل این ماشینها با توجه به دانفورس خیلی بالاتر و حجم قدرت و سرعتی که دارن خیلی هیجان انگیز میکنه.
هچنین استودیو 397 در توسعه این خودرو از مشورت کامل تیم Duqueine Engineering که با این مدل در مسابقات ELMS شرکت کرده باز هم استفاده کرده.
==================================
Porsche 911 RSR

rf2_porsche.jpg

یکی دیگر از نمادهای کلاسیک کمپانی پورشه ،از ترکیب مدل کلاسیک 911 و طراجی دوباره مدرن خودش همینطور استفاده از تکنولوژی Mid-Engine تونسته به یک فرمول فوق العاده دست پیدا کنه.
خودروئی که در این پک حضور داره آخرین ورژن اون هست.، این خودرو در کلاس GTE شرکت میکنه.
====================================
Corvette C7.R

42774330122_6ed9b26672_c.jpg

این خودرو توسط کمپانی Pratt & Miller و همینطور کمپانی شورولت توسعه داده شده که بتونه در مسابقات استقامتی شرکت کنه.
این مدل آخرین ورژن Corvette هست که دیفیوزر و باله پشت تغییرات داشتن.
البه مدل قبلی یعنی C6.R مدتها پیش برای RF2 ریلیز شده بود.
=====================================​
BMW M8 GTE

41858158765_21de303d86_c.jpg

خب میرسیم به مدل M8 از BMW که برای اولین بار هست که در بازی معرفی میشه و تا به حال در هیچ شبیه ساز دیگری مورد استفاده قرار نگرفته.
این خودرو که نسبت به بقیه خودروهای DLC جدیدتر هست و از تکنولوژِی جدیدتری هم استفاده میکنه، برای مسابقات فصل 2018 آماده شد.
همونطور که مشخصه زیبائی و پایه و اساس تکنولوژی خودرو هم از مدل BMW M8 گرفته شده.
با ورود این خودرو BMW مدل M6 GTLM در پایان فصل 2017 بازنشست کرد و بعد از 6 سال در مسابقات 24 ساعته لمان شرکت کرد.
==========​

در توضیح اینکه چرا کلاس LMP1 در این پک حضور نداره، اینکه این کلاس داره دستخوش تغییرات جدی میشه و درفصلهای آینده قرار هست از خودروهای جدید با تکنولوژی های متفاوت که جایگیزین مدلهای فعلی میشوند استفاده بشه، در آینده با معرفی خودروهای جدید احتمال اومدن اونها به این شبیه ساز خیلی بالاست.
 
آخرین ویرایش:

Eazy-E

کاربر سایت
Aug 29, 2016
617
نام
امیرعلی
عععع ماکان سبرینگ یادت رفت که :p
بالایی حرف‌هارو زد دیگه فقط این وسط توی گیمزکام بود فکر کنم که پیست سبرینگ هم به بازی اضافه شد. پیست توی 2تا تقویم اندورانس یعنی IMSA و WEC هستش.
یک گیمپلی ببینیم با M8 GTE توی سبرینگ همراه با ریپلی

اینم ریس با M8 GTE تو Road America

 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,299
نام
مــاکــان
سلام
الان نسخه ای از بازی هست که دارای تمام DLC ها و آپدیتهای منتشر شده باشه!؟ سایتهای ایرانی ندارن؟
rF2 بخاطز اینکه DLCهاش داخل ورکشاپ استیم هست،همشون کد شده هست و نمیشه کرکی بازیشون کرد.
از اونجائی که تمام محتویات جدید که تو 2 سال اخیر اومده همش کد شدست، برای همین بهتر که بازی خریده بشه.
===========
جالب اینه که همین دیروز توی استیم دموی rF2 آپدیت شده و دوباره ریلیز شده،با محتویات خوب.
Steam rFactor 2 Demo

بنظرم اگه کسی فرمون داره حتما این دمو دانلود کنه، بهترین شبیه ساز رانندگی هست این rF2.
این ویدئو خیلی خوب توضیح میده برای شروع بازی، نصب اجرا، نصب مدها و...
 
آخرین ویرایش:

Eazy-E

کاربر سایت
Aug 29, 2016
617
نام
امیرعلی
چرا این خبر رو زودتر نذاشتم نمیدونم :D توی Sim Racing Expo از پیست لیزراسکن شده نوربورگرینگ (هر دو layout گرندپری و Nordschleife) و سیستم نورپردازی جدید برای بازی رونمایی کردن. 2019 به بازی اضافه میشن.

تصاویری از مدل اسکن شده پیست:



سیستم نورپردازی جدید:



McLaren m23:



تریلری که تو Expo منتشر کردن:

 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: sadegh93

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,299
نام
مــاکــان
سلام علیکم
قبلا قرار بود خبرها رو به ترتیب از قدیم به جدید بزارم اما گقتم یک خبر جلوتر بدم.
اونم اینه که دارن روی انجین بازی خیلی جدی کار میکنن واونو از لحاظ گرافیکی آپدیت میکنن.
دارن روی سیستم نورپردازی بازی کار میکنن، همینطور رفلکشن و سیستم شیدرها و متریال تکسچرها
نتیجه کارشون کمتر از 5-4 ماه دیگه آماده نمیشه اما فعلا چیزی که تو این 4-3 ماهه تونستن بهش برسن این تصاویر هست :
1.jpg DnNnlYQX4AAA1dW.jpg DnNnnm2X0AEpJ00.jpg

دوستانی که بازی تست کردن میدونن که این تصاویر چقدر تفاوت داره با بازی فعلی، مثلا همین مکلارن تو تصویر اول رنگ نارنجی که میبینین از 9 لایه متریال تشکیل شده که از روی هم قرار گرفتن اونها چنین رنگی دیده میشه، یک جاهائی سفید، جاهائی مشکی و...
البته این تکنیکها اصلا جدید نیستن و تو اکثر بازیهای دیگه استفاده شده، ولی ترکیب این تکنیک با انجین قدرتمند RF2 نتیجیه رو خیلی واقعی(Realstic) کرده.
================
حالا بریم عقب تر
نمیدونم میدونید یا نه اما rFactor2 میزبان کلی خودروی کلاسیک هست که ترکیب اونها با معجزه RF2 که همون فیزبک/FFB هست(احیانا با داشتن فرمان)، نتیجه رو خیلی لذت بخش میکنه، حوری که تجربه بقیه ریسبنگها رو براتون دردآور میکنه.
حدود 2 ماه پیش 2 خودروی فرمول 1 کلاسیک دیگه به بازی اضافه شدن، دوستان فرمول باز میدونن که دوران کلاسیک فرمول 1 بهترین و جذابترین دوره این سری مسابقات هست، حالا جمع شدن تک تک اون نمادها (ماشین ها) بطور یکجا تو RF2 خیلی میتونه براشون لذت بخش باشه :

این 2 خودرو بطور کاملا رایگان به بازی اضافه شدن.

March 761
که در سال 1976 تو مسابقات شرکت میکرد، ساخت کمپانی انگلیسی March Engineering بود که بیشتر در ساخت خودروهای سری فرمول 2 تبحر داشت.
این خودرو تو اون سال در مجموع 16 امتیاز جمع کرد و نتیجه تیم چیزی بهتر از رده 9 نبود.
Brabham BT44b
کمپانی این خودرو در سال 1975 برای شرکت تو مسابقات آماده کرده بود،این خودرو به کارلوس روتمن راننده تیم Brabham کمک کرد تا بتونه در پایان فصل رده سوم جدول رانندگان به خودش اختصاص بده، دلیل اصلی سوم شدن اون هم برمیگرده به حضور 2 افسانه در اون سال یعنی Ferrari 312 T و Mclaren M23.
1-1920x1080.jpg 3-1920x1080.jpg 2-1920x1080.jpg 7-1920x1080.jpg
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: sadegh93 and Eazy-E

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,299
نام
مــاکــان
مدتی میشد که استودیو داشت اومدن زمستون Tease میکرد (#WinterIsComing) ، خب بالاخره سکوتش شکست و دیروز و امروز 2 تا ماشین جدید معرفی کرد:
2 عدد خودروی جدید از کلاس GT3 هستن:


Porsche GT3 R - BMW M6 GT3

BMW M6 GT3 Twitter.JPG
Porsche GT3 R Twiter.JPG

این2 عدد خودرو قرار هست که به خانواده GT3 که سال قبل استودیو 397 ریلیز کرد اضافه بشن (Mercedes ,Corvete ,Mclaren , Bentley) و تعداد ماشینهای این کلاس به 6 برسونن (تا این لحظه!).

اینطور که مشخصه معرفی همینطور ادامه داره، باید ببینیم این DLC جدید شامل چندعدد خودروی دیگه میشه.
آیا امکان اومدن Ferrari , Audi ,Lambo , Jaguar , Nissan و خودروهای دیگه این کلاس به بازی وجود داره؟
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,299
نام
مــاکــان
خب امروز هم Audi R8 LMS GT3 معرفی شد

Audi GT3.JPG

اگه این DLC شامل 5 تا ماشین باشه، خیلی جالب میشه 2تای باقیمونده فراری و لامبو باشه


 
  • Like
Reactions: Eazy-E

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,299
نام
مــاکــان
خب مثل اینکه آخرین خودرو قرار هست فردا معرفی بشه،و همینطور قرار هست فردا شب از بازی با DLC جدید استریم هم داشته باشیم.

کار برای حدس زدن آخرین خودرو خیلی سخت شد، چون همین Mclaren F1 720S GT3 واقعا میتونست به عنوان سورپرایز و اخرین ماشین جهت هایپ بیشتر معرفی بشه.
(rFactor 2 اولین بازی/شبیه سازی هست که میزبان این نسخه از مکلارن میشه، نزدیکترین بازی ACC هست که تابستون بعد این ماشین براش ریلیز میشه. )
حالا اون ماشین چی هست که میتونه از 720S GT3 سورپرایز بهتری باشه؟!
 
  • Like
Reactions: Eazy-E and Mahdi444

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,299
نام
مــاکــان
خب مثل اینکه واقعا حق داشتن که مکلارن آخر نشون ندادن و آخرین ماشین همرو سورپرایز کرد:

Aston Martin Vantage GT3 2019


هنوز بخاطر مشکل لایسنس اجازه پخش تصاویر داخل بازی نداره استودیو، اما تصاویر واقعی این ماشین میتونیم با هم ببینیم:
2019-aston-martin-vantage-gt3-gt4-look-intent-on-winning-races_4.jpg maxresdefault.jpg Capture.JPG
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر