تکنیک های گیمرهای حرفه ای سبک RPG در بازی Dragon Age 2

MR TASH

کاربر سایت
Mar 6, 2011
454
نام
محمدحسن
دوستان حرفه ای تکنیک های برتر خودشون رو در مبارزه در این بازی بر روی درجه سختی Night Mare برای استفاده دیگران به صورت نوشتاری قرار دهند از همه شما متشکرم.

خوب دوستان یکسری نکته های وجود دارد در بازی که بر روی خیلی سخت قرار می گیرد که باید حتما به انها توجه شود .

1- همیشه یک جادوگر باید بر روی یک کلاس دارای قدرت زیاد باشد و کلاس های دیگر را به صورتی انتخاب کند و یا ارتقاء که به کلاس اصلی ان کمک مورد توجهی کند و یک بلاد میج همیشه باید یک کلاس اصلی داشته باشد که دارای پر ترین شرایط تکنیکی باشد و بعد از اینکه یک کلاس را کاملا اپگیرد کرد وارد مرحله بعدی شود و سعی کند همیشه از کلاس های استفاده کند که کلاس اصلی ان را بالا تر ببرد و به گذشت زمان با لول اپ شدن یک درخت ریشه دار برای تمام کلاس خود ساخته باشد پس توجه داشته باشید اگر یک کلاس اشتباه انتخاب بشه تا اخر اشتباه رشت پیدا میکنه و اگر هم از تمام کلاس ها یک تکنیک برداشته بشه بازهم درگرگونی زیاد میشه و قدرت هرز میره . یک راهنمایی میکنم شما همیشه به کارکتر کلاسی را بدهید که براش ساخته شده و یک کلاس را کاملا تکنیک هاشو پر کنید و بعد به دنبال ریشه یابی در کلاس دریگر به صورت دگرگون باشید و اگر خیلی حرفه ای عمل کنید حتی باید کلاس را به گونه ای انتخاب کنید که با کلاس دیگر یاران شما مچی کامل را داشته باشد. خب تا اینجا ما رسیدم به برترین تکنیک های برای مبارزات کارکترها.

2-چیزی که بسیار در مبارزات مهم است انتخاب درست کارکترها برای مبارزه است به شما می گویم که چه بردارید شما از یک جادوگر بلاد میج باید برای همیشه استفاده کنید چون بسیار تخریب کننده و گیج ساز است و قابلیت ارتقاء یاران دیگر و خود را دارد و خیلی هم ساپورت خوبی بر روی کلاس هاش دارد. از یک نفر که تخصص در شمشیر و سپر داره استفاده کند و بعد از لول اپ شدن کلاس شمشیر و سپر ان را تا خر خره افزایش دهید. سعی کنید شما شخصی باشید که بر روی سلاح سنگین و به قولی دو دست استادین چون ضربات محکم و سنگینی به دشمن وارد می کند و لول سلاح سنگین خود را تا اخرین گزینه ارتقاء دهید. از یک دو خنجر باز و یا دو شمشیر باز استفاده کنید و با پر کردن لول ان بر روی دو شمشیر به ارتقاء قدرت ان برای افزایش قدرت میان کاراکترهای یار بر کلاس های دیگر هم باشید. سعی کنید کلاس های گوناگونی برای ارتقاء سطح کیفی یارن دیگر شما با تکنیک ها خود داشته باشد در کل نخودی مبارزات ما باشد.

نکته ضروری: هیچ وقت از دو کارکتر هم کلاس در بازی استفاده نکنید و اگر از 2 جادوگر با هم استفاده کردین سعی کنید یکی از انها بلاد میج باشد.

3- در مبارزات سعی کنید دشمن را دسته جمعی نابود کنید و هیچ وقت نگذارید که یاران شما در مبارزه از دیگر افراد خیلی دور شوند و نابود کردن دشمنانی که مسافت های بسیاری از میدان مبارزه دارند را به عهده جادوگران و یا تیر اندازان بگذارید. بعد از گرد اوردن دشمنان در یک مکان به صورت دسته جمعی باید بازی را پاز کنید و یا سکون دهید و تمام یاران خود به جز جادوگر خود را بر رئیس دشمن معطوف دارید و از تکنیک های تخربی برای نابودی باس دشمنان استفاده کنید سپس از جادوگر خود بخواهید تا بارانی از اتش را بر سر دیگر دشمنان خلق کند بعد از 4 ثانیه بازی را دوباره نگه دارید و تمام یاران خود را به نقطه های متفاوتب راهنمایی کنید و قوی ترین یار خود را در میدان نبرد باقی گذارید در اینجا یاران ضعیف خود را شفا دهید و دوباره میدان نبرد را به دو مبارزه متفاوت و دو گروه تقسیم کنید فراموش نکنید که در بازی درجه سختی نایت مر به گونه ای است که ضربات و جادوهای شما به یاران شما و هم دشمنان شما صدمه وارد می کند. خب میدان را وقتی به دو مبارزه تبدیل کردید 10 ثانیه مبارزه کنید و قهرمان دشمنان را فراموش نکنید به جادوگر خود بگوید که قهرمان بازی را قفل کند و یا کند کند بعد گروه را دوباره به هم برسانید و تمام ضربات تکنیکی مخرب را بر باس وارد کنید و به جادوگر بگوید دوباره اتش باران کند و اگر اتش باران ان تهیه نشده بود . از نیروهای مخرب ان استفاده کنید مانند ساعقه و یا دست سنگی و هیچ وقت اگر کلاس ان متفاوت بود از نیروهای تجدید قدرت بر سلاح ها تمام گروه استفاده کنید در اینجا 5 ثانیه مبارزه کنید و دوباره پاز کنید و یاران خود را از موقعیت دور کنید و انهای را که خیلی مهم تر هستند در صورت نبود شفا دهنده شفا دهید و انها که ضعیف تر هستند را تا انجا که ممکن است از میدان دور کنید و بگزارید دشمن به طرف انها حمله ور شود تا کمی میدان خالی شود و باز به مبارزه ادامه دهید و به همین صورت کار را دنبال کنید و اگر شکست خوردید نا امید نشوید دوباره سعی کنید .
 

MR TASH

کاربر سایت
Mar 6, 2011
454
نام
محمدحسن
شما چگونه یک اژدها را باید به راحتی نابود کنید؟

شما جادوگر را به دور ترین نقطه هدایت کنید و بگزارید که از انجا به اژدها شلیک کند، بعد تمام افراد خود را به طرف اژدها حمله ور کنید، دقت کنید اژدها کدام یک از کارکترهای شما را مورد هدف گرفته به تشخیص ان بازی را نگه دارید و کارکتری که مورد حمله اژدها قرار گرفته را انتخاب کنید و ان را کمی از اژدها دور کنید به صورتی که اژدها به طرف ان برود و با این کار اجازه می دهید که دوستان شما بدون ضربه خوردن ان اژدها را مورد هدف قرار بدهند و توجه اژدها به شما پرت شود. و به کارکترهای دیگر اجازه ضربه زدن می دهد و اگر دوباره توجه اژدها به یاران دیگر شما پرت شد بازی را نگه دارد و ان یاری که مورد هدف قرار گرفته را فراری دهید تا اژدها به دنبال ان بیفتد و دیگران بتوانند بدون خطر به ان ضربه وارد کنند.

تکنیک های بسیار برتر در مبارزات بر روی درجه بسیار سخت

.دوستان باید توجه داشته باشید که همیشه یک کلاس را تا اخرش پر کنید و بعد به پر کردن سبک ها دیگر بپردازید و بهتر است کلاسی را پر کنید که مربوط بشه به سبک اصلی کاراکتر شما. بعد از این کار شما با کسب مهارت ها در طول نبردهای بازی لول اپ می شوید که میتوانید از مهارت کسب شده در کلاس خود که بخش متفاوتی تقسیم شده است استفاده کنید که من پیشنهاد میکنم توجه لازم را داشته باشید که کارکتر شما بیشتر نیاز دارد که ارتقا را در چه زمینه ای داشته باشد مثلا یک سریاز که به حمل شمشیر و سپر می پردازد نیاز دارد مهارت ان در قدرت بسیار افزایش داشته باشد و همچنین در خون و مقدار پایداری ان در نبردها و دیگر لازم نیست که مهارت درگیر ان را بیشتر از 12 و افزایش دهید و بهتر است مهارت استقامت ان را بر روی 15 قرار دهید و سعی کنید اکثر ان را بر روی قدرت و خون ان صرف کنید. اما در جادوگرها این مهارتها متفاوت است و باید مهارت ان در استقامت بسیار بالا باشد اما خون ان نیازی نیست بیشتر از 15 باشد و اکثر مهارت کسب شده ان باید بر روی استقامت و پایداری و قدرت استفاده از جادو گذاشته شود. و برای یک کمان دار و یا دوخنجر باز نیاز است که مهارت باید بر روی مهارتهای اصلی کارکتر خیلی زیاد خرج شود و توان مبارزه ان در جنگ یا همان خون کارکتر بیشرت از 20 نباشد و مهارت دیگری که در این سبک وجود دارد مهارت باز کردن صندوق های قفل دار است به نظر من وقتی از این تکنیک استفاده کنید که دو کارکتر هم سبک داشته باشید و یا حداقل خود شما این مهارت را کسب کنید البته بسته به مهارتی که نیاز بر این سبک بر ان باشد مثلا شما یک کاراکتر که به قدرت حمل در سلاح های سنگین مهارت دارد را به مهارت باز کردن صندوق مجهز نکنید و بیشتر این وظیفه را بر عهده ای کاراکترهای تیرکمان باز و یا دو خنجر باز بگذارید. سعی میکنم براتون عکس های بگذارم تا بهتر متوجه این موضوع شوید.

خیلی از دوستان در مورد سحر خونی از من سولاتی کرده بودند که در زیر من توضیح مختصری در مورد این نوع سحر میدم
تنها یک جادوگر قدرت انجام اینگونه سحر ها رو داره و اون شخص (مریل) است این جادوگر قدرت سحر و جادوی خون رو داره و شما با گذراندن چند ماموریت و ارتقا مهارت های کارکتر مذکور می توانید در قسمت کلاس ها کلاس سحر خونی را فعال کنید و به مهارت های ان بی افزاید. و منظور از بلاد میج یعنی جادوگری که خون خود را در اختیار ارواحی قرار می دهد که به او قدرت در دست گرفتن ذهن دیگران و یا قدرت نابودی سحرهای خیلی نیرو مند را می دهد و حتی به جادوگر قدرتی می دهند که شخصی را کاملا تلسم کرده و تمام رفتارهای ان را در اختیار بگیرد.همچنین به او قدرتی می دهند که بتواند تمام نیرو و توان دشمن را مال خود کند و ان را زمین گیر کند. اما نباید فراموش کرد که اگر جادوگر در این کار افراط کند و یا دانش کافی را نداشته باشد خود اسیر ان ارواح شده و به یک موجود پلید و نا پاک تبدیل می شود.
 
آخرین ویرایش:

MR TASH

کاربر سایت
Mar 6, 2011
454
نام
محمدحسن
شخصیت و مهارت سازی

دوستان همانطور که قول داده بودم تصاویری از بازی گرفتم و ان را برای شما اماده سازی کردم تا با شناختی که از کلاس ها و عملکرد کاراکترها پیدا می کنید بتوانید در موارد بسیار سخت و تکنیکی چه استفاده ای درستی از تکنیک های با اهمیت ببرید حتما عکسها در سایز بزرگتر مورد بررسی قرار دهید.

تصویر 1 مربوط به جادوگر می شود و تکنیک های مهم ان.
تصویر2 مربوط به ولگردها و دزدها میشه و روش تکنیک و مهارتی ان.
تصویر 3 مربوط میشه به جنگجویان و روش ارتقا تکنیک و مهارت صحیح ان
تصویر4 مربوط میشه به شکوفا سازی مهارت های یک جادوگر بلاد میج بسیار ماهر.
تصویر5 مربوط میشه به مهارت های جادوگری به نام آندرس.

شخصت و کلاس دیگر باقی مانده که سعی میکنم انها را برای شما اماده کنم. بعد از ان هم سعی خودم را میکنم تا بتونم تمام کلاس ها را به طور کامل معرفی کنم و اهمیت انها را در شخصیت ها برای شما شرح دهم .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر