اپیک از نسل خیره‌کننده‌ی بعدی موتور آنریل رونمایی می‌کند!

The Hoss

کاربر سایت
Apr 7, 2010
نام
سِد حسین
9u45yiwhyk2jv958gvp7.jpg

شرکت اپیک‌گیمز در نمایشگاه GDC از نسل بعدی موتور آنریل (Unreal Engine) پرده برداری کرد که البته بسیار تحیّر برانگیز ظاهر شد.
همزمان‌ با اینکه تریلر این موتور در حال نمایش بودن، سازند‌ه‌ی موتور اعلام کرد:"این پیشنهادی است که اپیک برای نسل بعدی بازی‌های کامپیوتری ارائه می‌دهد."
صحنه‌های به نمایش درآمده، توسط سری کارت‌های گرافیک انویدیا GTX 500 پردازش شده بود، اپیک افزود: "این حوزه‌ی جدیدی است که می‌توان با فن‌آوری Unreal Engine 3 به وجود آورد."
اپیک در اظهار داشت که: "این دمو به دست Epic با همکاری NVIDIA PhysX و تکنولوژی APEX ساخته و پرداخته شده است، که با تخریب‌پذیری بالا و بخش‌های پوشش همه و همه به هر چه واقعی‌تر شدن تعامل شخصیت و محیط کمک می‌کنند."
نایب رئیس شرکت اپیک، مارک رین (Mark Rein) گفت: "با تشکر از فن‌آوری عظیم NVIDIA PhysX و همچنین DirectX 11 ما Unreal Engine 3 را تسهیل کرده‌ایم تا بتوانیم سطوح بی سابقه‌ای از واقع‌گرایی و تخریب پذیری به وجود آوریم. چیزی‌هایی که نسل بعدی صنعت بازی‌های رایانه‌ای به آنها نیاز خواهند داشت."
این اظهارات به علاوه‌ی چندین تصویر از این فن‌آوری جدید پیشرفت قابل توجه این صنعت را در آینده‌ای بسیار نزدیک نوید می‌دهند.
در تصاویر می‌توانید مشاهده کنید که جزئیات محیط و شخصیت‌ها تا چه اندازه پیشرفت داشته‌اند و همچنین چقدر به واقیت نزدیک‌اند. بر روی هر پیسل کار شده است. تعداد پایلگان (چند‌ضلعی)ها بسیار بیشتر شده است، سایه‌ها بسیار پرجزئیات تر و افکت‌ها قدرتمندتر از قبل ظاهر شده‌اند و هر لحظه به واقعیت نزدیکر تر می‌شوند!
تصاویر جدید از این موتور:

تصویری از نورپردازی چهره‌ی شخصیت:
uas9q3mce14w8i26yh6.jpg

دو تصویر از یک سیگار در دو لحظه‌ی متفاوت:
b6xivrhdu72ie4xncl2.jpg

fyo69sfad1k2tc5m4hx.jpg

تماشای تریلر منتشر شده [با سپاس از Gartall (فرخ)]:
منبع

آخرین ویرایش:

game.fun

کاربر سایت
Dec 13, 2009
من خودم میگم بری نسل بعد هم نمیشه و الان lol .
این نسل شاید نشه ولی نسل بعد از این بیشتر میشه! یعنی باید بشه! :d
شما اول این نسول رو با الان مقایسه کن!
من انتظارم برای نسل بعد در حد دمو KZ2 تو E3 2005 یا 2006 (یادم نیست کدوم بود! :d) هستش! :d
این ویدیوشو یکی آپ کنه ما هم ببینیم! این لینکه شیلتره!

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
نام
امیرعلی
من الان خهب را خوندم نمیدونم طرف چطور این حرف را زده ولی یه چیزی گفته :D
That is a power of new low level middleware which Microsoft send to developers a year ago. This middleware called X-engine.

البته گفته تا e3 صبر کنید که سوپرایز بشیم و گفته با یه مقدار نورپردازی کمتر و همچنین در رزولیشن 720 روی 360 شدنی هست :D
من خودم میگم بری نسل بعد هم نمیشه و الان lol .

X-Engine نمیتونه به این نسل برسه. فقط قرار بوده که یه نسخه Beta داشته باشه برای این نسل که اونم به 343 و Fire Bird داده شده بوده. که احتمالا هم برای نظارت هست که نسل بعد مشکل نداشته باشه
البته احتمال استفاده جزئی از یه سری کد هاش تو بازی های این نسل هم هست

=====================

راستی دمش گرم با انگلیسیش :lol: سر درد گرفتیم!

Yes, that is not a next-gen. This is not Unreal Engine 4. This level of graphics will be on xbox 360 soon. With a limitation to 720p screen resolution and a bit lower lighting effects. That is a power of new low level middleware which Microsoft send to developers a year ago. This middleware called X-engine
but it will still look amazing. far better than PS3 best exclusives

My source have added more info about this

آخرین ویرایش:

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
نام
فرخ
X-Engine نمیتونه به این نسل برسه. فقط قرار بوده که یه نسخه Beta داشته باشه برای این نسل که اونم به 343 و Fire Bird داده شده بوده. که احتمالا هم برای نظارت هست که نسل بعد مشکل نداشته باشه
البته احتمال استفاده جزئی از یه سری کد هاش تو بازی های این نسل هم هست
اتفاقا منم میگم ممکنه تو halo جدید یکم از اثراتش را ببینیم .

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
نام
فرخ
طرف دیده تعدادی مسخرش کردند خبرش را بروز کرده :D
طرف از حرفایی هم که زده بسیار مطمئن هست که همون پشت درهای بسته نسخه 360 هم نمایش داشته و شما تا e3 باید صبر کنید تا به تمام ماجرا پی ببرید که من راست گفتم :D

more comments are here:
http://n4g.com/news/715239/microsof...gine-demo-is-possible-on-xbox-360-in-720p/com

update #2:
Ohh..Sonypaid admins on n4g deleted this post...:) LOL :) Cliffy B was right..Sony & buthurt = epic false.

update #3
Insider: "Every body's going to see this time... I think the fanboy's don't get it Ms has invested in the 360.. Its going to be around for another 3 / 4 years... The new unreal engine is real. And it runs on 360 and has for well over 1 year. Dice were smart to design BF3 on a new engine. Epic has been very open about the power unreal 3.5 has well behind closed doors.. I will make one thing clear tho this is not UNREAL 4 no it is only 3.5.

Kindom's is also running on a highly updated cry engine 3 "3.5" :)

you get the drift that we are going to see a refresh in Graphics on these older console. Only because the company's don't want to jump right in to unreal 4 / frostbite 3
So via implementing new stream processors and gpgpu compute processing it is possible to highly optimize for the console. This has not been done before well in some ways it was done with ps2 gow and xbox conker and such. And those games were better then ps3 and xbox360 first cycle games. The same is what were seeing here. The company's need to return a profit and this way they can. Sony can't sell a new ps4.. Nintendo don't want to sell wii2 and Ms are happy to push Kinect. It is the xbox560 and ps 550.

If you take a look back at history you can see that doom 3 couldn't run on nvidia and ati cards that were obsolete even at its release ... but home consoles like xbox could produce the same quality as a pc on less hardware.. Why because the hardware was specialized. Time was taken to optimize for that hardware set... Now a days people think that pc is superior in every degree.. Well one degree it will never be is "OPTIMIZATION"
No game is set optimized it is only scaled across a set amount of hardware in the pc domain nvidia pay for developers to implement optimization on some cards but its never to the same degree a console will be. If pc are so powerful then way is the 360/ and ps3 hardware labeld as inferior to pc ... A pc in theoretic terms could have stayed back in 1600hd cards or nivida gtx8800 and only had dual core cpus and 512mb of ram. But time and time again the 360 /ps3 have stayed @ the same lod as pc. But only low level optimizations have been implemented on the console till now. Pc will all ways be above in the Display resolution. What will happen next gen when we have 8gig console with 4 gpus and 16 cpus 40 threads... Will we see the death of pc will the tables turn no, its always going to be smoke and mirrors. Enough of my developer mind aggression. "

update #4
Me: Eahh..i know all this..as i develop 3d gfx back to 2002.

i have a tremendouse activity to this article. you are the man. you are the one who get xbox 360 fans hight with your info. and now we slap sonyfans right in their faces..a preparation before e3..:)

ohh..they failed to aprove. :)) the article was aproved only for 1,5 hours :)
Insider:I ant worried about it... I want to see the faces come e3.. Ms have to bring it this year they know that we all know that. no body's going to jumpship we have all worked on this tech so we know what can be achieved its only really now that MS are investing the money to push the graphic's .... As they know they can take that from sony as well this year... When they show it the uncharted killzone debate will be over.. What else can they say hey that blu ray has more space I don't see all that space effecting the pc platform. I don't thing any body really cares about blu ray but Sony.. As it is a selling point of there product... But WHO cares. It's good for moves that's about it. The day 360 hit 50million I think the game developers stopped care. Only the Japaneses will because it keeps jobs. But you don't here manny western developers screaming at the top of there lungs form the top of there campt builds. "The world is doomed because pc/360 don't have there games on blu ray". More smoke and mirrors... Like I heard all The Sony suits but tough I wonder if they really played Killzone 3 with move with 3d glasses. Nope I didn't thinks so because it didn't work well with move. Kinect on the other hands is surposed to be last gen tech and not beable to work but for some reason it sell like hot cakes people are smiling ear to er after playing it. I guess it broken tech well that would be what sony would have you believe. Smoke and Mirrors :)

Every body is laughing behind closed doors at n4g, that is in the industry. Only because they know Sony is dam good at marketing hype. you wont get Manny articles up on ng4 when it comes to 360 that is just the way it is come e3.

If Nintendo do announce wii 2 at e3 all announcements will be off the table, as Ms will bring forward the plan's no one and I do mean no one knows if Nintendo will move forward this e3 will have to wait and see this is thought all through out the industry while games are in development no body has the eta \> :)

update #5
In regards to your unreal 3.5 question is the engine available for xbox360 yes. I still need to clear this up before a shit storm hit the internet. Remember tho the footage was running on pc hardware "unoptimized" at gdc. Nvidia also payed a large sum of money and sent test rigs for demo purpose. But it was also shown on xbox platform behind closed doors. While l.o.d was not as high as the pc counterpart it was real time. And It still looked amazing, and none the less proved that the 360 can compete against the exclusive games that Sony's first party studios have been putting out well into this generation cycle.

Just an update!!
The 360 will not be able to produce the same quality at higher rez
It will be able to get closes tho at 720p "1280/720..
The engine can scale... And scale well... But the lighting and shader effects will not be on par with the high Pc quality. Every body is going to have to wait till e3 for more information. As it must come from Epic and MS it is there show stopper.

"This engine is scalable" For this gen and future console cycles...

And every fanboy or console enthusiast should put there love hate for ether platform aside.. e3 is going to be an evolution.

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
طرف از حرفایی هم که زده بسیار مطمئن هست که همون پشت درهای بسته نسخه 360 هم نمایش داشته و شما تا e3 باید صبر کنید تا به تمام ماجرا پی ببرید که من راست گفتم :D

خب الان منظورت چیه؟ نکنه میخوای بگی طرف ممکنه راست بگه؟ :D

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
نام
mazyar
اصلا این بگه 120p من باورم نمیشه!اینجا یه چیزی وجود داره به نام محدودیت منابع سخت افزاری.دیگه بعد این و گرافیک بالاتر رو کنسول فقط با جادو سرخپوستای مکزیکی ممکنه! یارو چیز مصرف کرده...

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
نام
فرخ
خب الان منظورت چیه؟ نکنه میخوای بگی طرف ممکنه راست بگه؟ :D

من خودم پستهای قبل پافشاری میکردم که برای نسل بعد هم زیادیه ! :D
ولی این طرف همچین داره مطمئن حرف میزنه که ادم به خودشم شک میکنه :D طرف با اطمینان میگه تا e3 صبر کنید ما هم صبر میکنیم lol

اصلا این بگه 120p من باورم نمیشه!اینجا یه چیزی وجود داره به نام محدودیت منابع سخت افزاری.دیگه بعد این و گرافیک بالاتر رو کنسول فقط با جادو سرخپوستای مکزیکی ممکنه! یارو چیز مصرف کرده...

خب من مگه حرفاش را تائید کردم ؟:D من خودم 10 صفحه با همه بحث کردم که برای نسل بعد هم سخته این گرافیک !

آخرین ویرایش:

Paranormal

کاربر سایت
Jan 9, 2010
نام
علی
چرا شما میگید برای نسل بعد این زیادیه؟ به نظر من این تریلری که نشون دادند و این عکس هایی که دادند در حد نسل حاضر موتور CE3 روی PC ـه ( روی کنسول رو اصلاً حرفشو نزنید :D )
نسل بعد بازی های خوب به پایینش در حد این تریلر میشن... :D

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
نام
فرخ
چرا شما میگید برای نسل بعد این زیادیه؟ به نظر من این تریلری که نشون دادند و این عکس هایی که دادند در حد نسل حاضر موتور CE3 روی PC ـه ( روی کنسول رو اصلاً حرفشو نزنید :D )
نسل بعد بازی های خوب به پایینش در حد این تریلر میشن... :D

شما مطمئنی تریلر را دیدید و میگی در حد ce3 ایناست ؟! حالا اصلا موتور را ولش که مقایسه کنی تو بازیهای الان را بچسب که دارن گرافیکش را تو گیم پلی برات نشون میدن . اپیک هم میکه شما این گرافیک را در نسل بعد تو خود گیم پلی میبینید ! برای بار هزارم دارم میگم خود بازی را با tech demo انجین مقایسه نکن . داره میگه شما این گرافیک را در گیم پلی بازی میبینید. حالا باز بیا با ce3 مقایسه کن !

دیگه راه دور نریم خود مازیار shefer جونمون :D که فن بیچون و چرای crysis و cryengine 3 هست با دیدن تریلر بهم گفت 7 سروگردن از بازی های الان بالاتره :D

Paranormal

کاربر سایت
Jan 9, 2010
نام
علی
مگر هر کس فن هر چیزی بود حرفش سنده ؟
به جرات میگم گرافیک Crysis Warhead در بهترین حالت با این قیافه هایی که اینجا نشون داده فرق خاصی نداره. حالا چه برسه به CE3 و گرافیکش با DX11... .
من هم قصدی ندارم مقایسه ی موتور انجام بدم. اما خب این چیزی که دیدم چندان هم شاخ نبود. واسه نسل بعد بهتر از این رو میشه دید. خیلی بهتر از این

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر