اپیک از نسل خیره‌کننده‌ی بعدی موتور آنریل رونمایی می‌کند!

The Hoss

کاربر سایت
Apr 7, 2010
1,148
نام
سِد حسین
9u45yiwhyk2jv958gvp7.jpg

شرکت اپیک‌گیمز در نمایشگاه GDC از نسل بعدی موتور آنریل (Unreal Engine) پرده برداری کرد که البته بسیار تحیّر برانگیز ظاهر شد.
همزمان‌ با اینکه تریلر این موتور در حال نمایش بودن، سازند‌ه‌ی موتور اعلام کرد:"این پیشنهادی است که اپیک برای نسل بعدی بازی‌های کامپیوتری ارائه می‌دهد."
صحنه‌های به نمایش درآمده، توسط سری کارت‌های گرافیک انویدیا GTX 500 پردازش شده بود، اپیک افزود: "این حوزه‌ی جدیدی است که می‌توان با فن‌آوری Unreal Engine 3 به وجود آورد."
اپیک در اظهار داشت که: "این دمو به دست Epic با همکاری NVIDIA PhysX و تکنولوژی APEX ساخته و پرداخته شده است، که با تخریب‌پذیری بالا و بخش‌های پوشش همه و همه به هر چه واقعی‌تر شدن تعامل شخصیت و محیط کمک می‌کنند."
نایب رئیس شرکت اپیک، مارک رین (Mark Rein) گفت: "با تشکر از فن‌آوری عظیم NVIDIA PhysX و همچنین DirectX 11 ما Unreal Engine 3 را تسهیل کرده‌ایم تا بتوانیم سطوح بی سابقه‌ای از واقع‌گرایی و تخریب پذیری به وجود آوریم. چیزی‌هایی که نسل بعدی صنعت بازی‌های رایانه‌ای به آنها نیاز خواهند داشت."
این اظهارات به علاوه‌ی چندین تصویر از این فن‌آوری جدید پیشرفت قابل توجه این صنعت را در آینده‌ای بسیار نزدیک نوید می‌دهند.
در تصاویر می‌توانید مشاهده کنید که جزئیات محیط و شخصیت‌ها تا چه اندازه پیشرفت داشته‌اند و همچنین چقدر به واقیت نزدیک‌اند. بر روی هر پیسل کار شده است. تعداد پایلگان (چند‌ضلعی)ها بسیار بیشتر شده است، سایه‌ها بسیار پرجزئیات تر و افکت‌ها قدرتمندتر از قبل ظاهر شده‌اند و هر لحظه به واقعیت نزدیکر تر می‌شوند!
تصاویر جدید از این موتور:





تصویری از نورپردازی چهره‌ی شخصیت:
uas9q3mce14w8i26yh6.jpg


دو تصویر از یک سیگار در دو لحظه‌ی متفاوت:
b6xivrhdu72ie4xncl2.jpg



fyo69sfad1k2tc5m4hx.jpg

تماشای تریلر منتشر شده [با سپاس از Gartall (فرخ)]:
منبع
 
آخرین ویرایش:

amirmahmood

کاربر سایت
Nov 12, 2009
3,203
نام
امیر محمود
@ amirmahmood
اگر اینجوری بود که شما میگی کنسول ها باید سالها پیش منسوخ میشدن نه اینکه تا الان خیلی خوب عمل کردن و جلو اومدن.
در ضمن با کدوم کارت گرافیک 7800 یا 7900 ـی میشه بازی مثل Uncharted 2 , KZ3 , GOW 3 , LOS , RDR و... رو اجرا کرد ؟
راجع به منسوخ شدن نظری نمی دوم چون در هر صورت طرفدارن کنسول می ریزن سرم و تلفات میده تایپک! :d
خب دوست عزیز همه بازی هایی که نام موتور های گرافیکشون بر مبنای DX9ساخته شدن!
ضمنا انویدیا وقتی کارت 7800یا 7900 خودش روی این کنسول می گذاره که با کارتی که روی پی سی هم نصب چندان تفاوتی نداره و همون معماری G70را داره!
بعدشم بازی هایی که نام بردی همشون در انحصار کنسول یا در انحصار پی اس3 هستن خب طبیعیه سازنده بازی تمام تمرکزش روی بازی می ذاره و ضمنا سازنده کارت پی اس3 می شناسه و می دونه ثابته پس بر مبنای همون 7900تمام تلاشش رو میکنه!
اما یک سوال به نظرت چرا کارت 7900از پس کرایسیس2در پی سی که تازهDX9هستش بر نمیاد و حتی 5 فریم هم نمیده!در شرایطی که همین کارت بازی هایی را که نام بردی با فریم قابل قبول اجرا میکنه! ;)نمی خوای بگی که 7900روی پس اس3 زمین تا اسمون با کارت DESKTOPاش فرق داره!
بماند که موتور گرافیکی اون بازی ها چقدر بهینه شدن!


جناب amirmahmood بحث با شما آب در هاونگ کوبیدنه!
جالبه اول میاین تز میدین که این گرافیک حداقل 3 تا 580 میخواد که نه منبعی برای حرفتون هست نه استدلالی!
بعدشم یه تز دیگه میدین که سونی و مایکرو و ... نمیتونن فلان کارو بکنن!
مگه زمانی که کنسول ها میان قدرتی معادل قدرت یه سیستم 400$ دارن؟!!!
معماری کنسول با معماری PC فرق داره! فرق تو معماری هم مستقیما فرق در هزینه هستش!
پس نگید چون این با 3 تا 580 اجرا میشه (که تازه هیچ سند و مدرکی هم پست این حرف نیست!) کنسول هم قیمتش خیلی میره بالا! چون با یه سیستم 400$ نمیشه بازی در حد KZ یا Uncharted یا GOW یا GeOW یا AW یا ... اجرا کرد!

ولی در مجموع حق با شماست!
منم سعی میکنم در اولین تماسم با سران سونی و مایکرو شما را بهشون معرفی کنم که از هوش سرشار و اطلاعات فرای اطلاعات اونها، استفاده کنن! :)

در صورتیکه خواستید بحث رو ادامه بدید:
1- یه منبع یا یه استدلال تخصصی در مورد اینکه این گرافیک چرا نیاز به 3 تا 580 داره بدید!
2- یه استدلال دیگه که چرا سونی و مایکرو و ... نمیتونن همچین کنسولی با اون قیمت بدن!

دوست گرامی کارت گرافیک کنسول را عرض کردم همون دو شرکت درست می کنن و سونی و مایکروسافت از محصولات اون دو شرکت استفاده میکنن!
خب شما می گی چرا با سیستم400دلار نمیشه اون بازی ها را اجرا کرد!دلیل داره چون پی سی هر سال قطعات جدید براش عرضه میشه و قطعات قبلی تولید نمیشن!البته بماند تو همین حیطه پی سی یک عده برات با 400دلار یک کیس می بندن حداقل بازی های کنسول را از خود کنسول برات بهتر اجرا کنه! مانیتور هم خب طبیعیه حکم TVبرای کنسول را داره پس هزینش جداست! ;)

یه استدلال دیگه که چرا سونی و مایکرو و ... نمیتونن همچین کنسولی با اون قیمت بدن

خب سونی و مایکروسافت باید کنسولی درست کنن که از یک پی سی خیلی ارزون تر باشه تا ارزش خرید داشته باشه!(البته با در نظر گرفتن هزینه ساخت کنسول و ضمنا داشتن یک سخت فزار قوی برای اجرای بازی با فریم بالا! )هر چند وقتی قطعات سخت افزاری به تعداد انبوه که می خرن ارزون تر تمام میشه و سوذ بیشتری می کنن!
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
خُب دیگه نوع پردازش کنسول با PC فرق داره پس نمیشه توان گرافیکی به عنوان مثال کنسول PS3 رو با کارت گرافیک هایی مثل سری 7 مقایسه کرد. مورد دیگه این هست که Cell هم میتونه بخشی از کار های گرافیکی که به عهده GPU هست رو بدوش بکشه تا جائی که میبینیم گرافیک بازی هائی مثل KZ3 در سال 2011 چقدر جالب توجه هست با وجود PC و کارت های گرافیکی فضائیش!

شرایطی که همین کارت بازی هایی را که نام بردی با فریم قابل قبول اجرا میکنه! نمی خوای بگی که 7900روی پس اس3 زمین تا اسمون با کارت DESKTOPاش فرق داره!
معماری چیپ RSX کنسول PS3 با قدرت گرافیکی Cell رو به هیچ وجه نمیتونی با کارت های گرافیکی سری 7 مقایسه کنی.

پ.ن: کاری به بهینه سازی و اینا ندارم یعنی تاثیرش تا این حد نیست اما شما با کارت های سری 7 به عنوان مثال 7800 GS AGP بازی Limbo هم نمیتونی اجرا کنی چه برسه به U2 و...

---
یعنی شما می خوای بگی سخت فزار پی اس3 هنوز خیلی جا داره و اینده خوبی داره؟؟؟؟
تا اینجاش که فوق العاده بوده در حیطه کنسول های نسل هفتم, آینده اش هم طبق گفته اساتید روشنه.

دوست من اتفاقا بهینه کردن موتور گرافیکی بازی تاثیر نسبتا زیادی داره!همین موتورce3اگر بهینه نمی شد روی پی سی نمی شد با یک کارت گرافیک قوی فریم خوب گرفت چه برسه به کنسول!!!
نه در حدی که بشه GOW3 رو با 7800GS اجرا کرد.
در ضمن کیفیت C2 روی کنسول با PC متفاوت هست.

راجع این جملت نظری نمی دم!چون دوستانی یکم اطلاعات سخت افزاری داشته باشن به راحتی جمله شما تفسیر می کنن!
خب شما اینده پی اس3 از زبان اساتید بگید چون خودمم مشتاقم بدونم!
کنسول آقا جان کنسول، شما هوشت میره تو 4تا GTX 580
 
آخرین ویرایش:

amirmahmood

کاربر سایت
Nov 12, 2009
3,203
نام
امیر محمود
خُب دیگه نوع پردازش کنسول با PC فرق داره پس نمیشه توان گرافیکی به عنوان مثال کنسول PS3 رو با کارت گرافیک هایی مثل سری 7 مقایسه کرد. مورد دیگه این هست که Cell هم میتونه بخشی از کار های گرافیکی که به عهده GPU هست رو بدوش بکشه تا جائی که میبینیم گرافیک بازی هائی مثل KZ3 در سال 2011 چقدر جالب توجه هست.


.

اتفاقا نوع پردازش از نظر کلی تفاوتی با پی سی نداره! البته جزئی بخوای نگاه کنی بخاطر معماری متفاوت پی اس3 خب فرق هایی هم هست!
اما خب پی اس3 پردازشگر داره و هم GPUو مموری!
یعنی شما می خوای بگی سخت فزار پی اس3(کلا کنسول) هنوز خیلی جا داره و اینده خوبی داره؟؟؟؟ :>:-/

معماری چیپ RSX کنسول PS3 با قدرت گرافیکی Cell رو به هیچ وجه نمیتونی با کارت های گرافیکی سری 7 مقایسه کنی
من منکر این قضیه نشدم!ولی گفتم فرقش زمین تا اسمون نیستش! :d
پ.ن: کاری به بهینه سازی و اینا ندارم یعنی تاثیرش تا این حد نیست اما شما با کارت های سری 7 به عنوان مثال 7800 GS AGP بازی Limbo هم نمیتونی اجرا کنی چه برسه به U2 و...

دوست من اتفاقا بهینه کردن موتور گرافیکی بازی تاثیر نسبتا زیادی داره!همین موتورce3اگر بهینه نمی شد روی پی سی نمی شد با یک کارت گرافیک قوی فریم خوب گرفت چه برسه به کنسول!!!

شما هم پروفایلت را بستی نمیشه دو کلام با شما حرف زد!

تا اینجاش که فوق العاده بوده در حیطه کنسول های نسل هفتم, آینده اش هم طبق گفته اساتید روشنه.

راجع این جملت نظری نمی دم!چون دوستانی یکم اطلاعات سخت افزاری داشته باشن به راحتی جمله شما تفسیر می کنن!
خب شما اینده پی اس3 از زبان اساتید بگید چون خودمم مشتاقم بدونم! :);)

فعلا که خیلی ها هم برای کنسول از همون مانیتور استفاده می کنن!
در ضمن یه TV 26 هم که معمولیش حدود 500 تومن به پول خودمونه اضافه میشه به قیمت کنسول که البته مصارف دیگه ای هم داره و شاید حتی نسل بعد هم ازش استفاده شه! بعلاوه میشه از TV خونه استفاده کرد و هزینه ای هم نداد!


من کلا منظورم این بود که بالاخره برای کنسول هم مثل پی سی باید یک مانیتور یا یک TVچیزی در نظر گرفت!
ضمنا عزیز TVخونه رو که از مفتی نگرفتیم که اونم بالاخره خریدیم!


خُب منم میدونم باید کنسولی با ویژگیهایی که شما گفتید درست کنن! ولی چطوری! یعنی تنها دلیلش خرید انبوه هست؟! یعنس مایکرو یا سونی میرن میگن: "جناب رئیس شرکت nvidia ما میخوایم به صورت فلّه ای کارت گرافیک 7900 ازتون بخریم! بی چک و چونه آخرش چند؟!"
یا دلیل دیگه ای هم داره که شما نادیده گرفتی؟! مثلا تفاوت معماری!
تفاوتی که باعث میشه کارایی گرافیکی معادل با 7900 روی کنسول خیلی بیشتر از کارایی 7900 رو PC بشه!

خب فکر کردی چجوری سونی 400دلار کنسول رو می فروشه!حتما برای هر دستگاه سود نسبتا خوبی می کنه!در صورتی که سال 2006 کارت 7800 یا 7900 ارزون نبودن در صورتی که سونی اومده به تعداد زیاد خریده و ارزون تموم شده!

اول از همه لطف کن برای اون قسمتی که قرمز کردم قطعات رو و قیمتشون رو زمانیکه کنسولهای این نسل تازه اومده بودن را نام ببر ببینیم 400$ میشه یا نه! و اینکه میتونه بازیهای سال 2009 و 2010 رو بیاره یا نه!
اما قسمت سبز، یعنی اگه قطعات قبلی تولید میشدن شما میتونستی با همون قطعات بازیهای سال 2009 و 2010 و 2011 رو اجرا کنی؟! مسلما نمیشد! چرا؟! چون معماریشون فرق داره که هم هزینه رو کاهش و کارائی رو افزایش میده! که کلا شما این قسمت از حرف منو نادیده گرفتی تو جوابات!

اولا اون سیستم400دلاری یک مثال بود!چون اولا بازی انحصاری کنسول روی پی سی نمیاد!بعدشم اون سیستم را برای بازی های کنسول مثال زدم!
نه بازی های پی سی!خب بازی های پی سی مشخصه باید خرج بیشتر کرد!

خب شما اینده پی اس3 از زبان اساتید بگید چون خودمم مشتاقم بدونم!

جواب سوالم را ندادی عزیز!
--------------------------------

دوستان بحث تو همون حوضه تاپیک باشه!داریم از این موضوع خارج میشیم!
بحثی بود در پروفایلم در خدمتم!
 
آخرین ویرایش:

8800gt

کاربر سایت
Aug 25, 2008
580
دمو رو هم دیدم.با توجه به پیشرفتی که موتور گرافیکی داشته اما باز هم راه زیادی داره تا به کرای انجین برسه.در ضمن فرخ عزیز Real Time نیست.به بازی مثل ایکس من ولورین مراجعه کنید دموهای خیلی خفنتر از این رو میبینید.
 

game.fun

کاربر سایت
Dec 13, 2009
945
دوست گرامی کارت گرافیک کنسول را عرض کردم همون دو شرکت درست می کنن و سونی و مایکروسافت از محصولات اون دو شرکت استفاده میکنن!
آها! یعنی مایکرو و سونی میرن یه کارت گرافیک میخرن و اونو مثل قطعه PC جا میدن! تفاوت معماری هم کشک!
در ضمن من کجا گفتم مایکرو یا سونی گرافیک تولید می کنن؟! :-/ بحث من سر کنسول و قیمتشه که مربوط میشه به این دو شرکت!
خب شما می گی چرا با سیستم400دلار نمیشه اون بازی ها را اجرا کرد!دلیل داره چون پی سی هر سال قطعات جدید براش عرضه میشه و قطعات قبلی تولید نمیشن!البته بماند تو همین حیطه پی سی یک عده برات با 400دلار یک کیس می بندن حداقل بازی های کنسول را از خود کنسول برات بهتر اجرا کنه!
اول از همه لطف کن برای اون قسمتی که قرمز کردم قطعات رو و قیمتشون رو زمانیکه کنسولهای این نسل تازه اومده بودن را نام ببر ببینیم 400$ میشه یا نه! و اینکه میتونه بازیهای سال 2009 و 2010 رو بیاره یا نه!
اما قسمت سبز، یعنی اگه قطعات قبلی تولید میشدن شما میتونستی با همون قطعات بازیهای سال 2009 و 2010 و 2011 رو اجرا کنی؟! مسلما نمیشد! چرا؟! چون معماریشون فرق داره که هم هزینه رو کاهش و کارائی رو افزایش میده! که کلا شما این قسمت از حرف منو نادیده گرفتی تو جوابات!
مانیتور هم خب طبیعیه حکم TVبرای کنسول را داره پس هزینش جداست! ;)
فعلا که خیلی ها هم برای کنسول از همون مانیتور استفاده می کنن!
در ضمن یه TV 26 هم که معمولیش حدود 500 تومن به پول خودمونه اضافه میشه به قیمت کنسول که البته مصارف دیگه ای هم داره و شاید حتی نسل بعد هم ازش استفاده شه! بعلاوه میشه از TV خونه استفاده کرد و هزینه ای هم نداد!
خب سونی و مایکروسافت باید کنسولی درست کنن که از یک پی سی خیلی ارزون تر باشه تا ارزش خرید داشته باشه!(البته با در نظر گرفتن هزینه ساخت کنسول و ضمنا داشتن یک سخت فزار قوی برای اجرای بازی با فریم بالا! )هر چند وقتی قطعات سخت افزاری به تعداد انبوه که می خرن ارزون تر تمام میشه و سوذ بیشتری می کنن!
خُب منم میدونم باید کنسولی با ویژگیهایی که شما گفتید درست کنن! ولی چطوری! یعنی تنها دلیلش خرید انبوه هست؟! یعنس مایکرو یا سونی میرن میگن: "جناب رئیس شرکت nvidia ما میخوایم به صورت فلّه ای کارت گرافیک 7900 ازتون بخریم! بی چک و چونه آخرش چند؟!"
یا دلیل دیگه ای هم داره که شما نادیده گرفتی؟! مثلا تفاوت معماری!
تفاوتی که باعث میشه کارایی گرافیکی معادل با 7900 روی کنسول خیلی بیشتر از کارایی 7900 رو PC بشه!
در ضمن شما جواب این سوال رو ندادید هنوز! :arrowd:
1- یه منبع یا یه استدلال تخصصی در مورد اینکه این گرافیک چرا نیاز به 3 تا 580 داره بدید!
 
آخرین ویرایش:

amirmahmood

کاربر سایت
Nov 12, 2009
3,203
نام
امیر محمود
یه منبع یا یه استدلال تخصصی در مورد اینکه این گرافیک چرا نیاز به 3 تا 580 داره بدید!

اینم منبع!

Some things to note: this was only a tech demo – not a new game. Not that we’d mind if Epic made a Deus Ex-like action game, but we digress. Also crucial: Rein noted that the demo was running on three Nvidia GTX 580s



 

game.fun

کاربر سایت
Dec 13, 2009
945
من کلا منظورم این بود که بالاخره برای کنسول هم مثل پی سی باید یک مانیتور یا یک TVچیزی در نظر گرفت!
ضمنا عزیز TVخونه رو که از مفتی نگرفتیم که اونم بالاخره خریدیم!
یعنی شما اگه کنسول نخری پس TV برای منزل نمی گیرید دیگه؟!!!!
پس این هزینه یه چیز دلبخواه هست ولی مانیتور هم دلبخواه هست؟!
خب فکر کردی چجوری سونی 400دلار کنسول رو می فروشه!حتما برای هر دستگاه سود نسبتا خوبی می کنه!در صورتی که سال 2006 کارت 7800 یا 7900 ارزون نبودن در صورتی که سونی اومده به تعداد زیاد خریده و ارزون تموم شده!
شما مثل اینکه خبر نداری که سونی تا همین چند وقت پیش روی هر کنسول ضرر می داده!
اخبارشو اگه دنبال می گردید متوجه می شدید!
اولا اون سیستم400دلاری یک مثال بود!چون اولا بازی انحصاری کنسول روی پی سی نمیاد!بعدشم اون سیستم را برای بازی های کنسول مثال زدم!
نه بازی های پی سی!خب بازی های پی سی مشخصه باید خرج بیشتر کرد!
شما یه سیستم 400$ معرفی کن که همون بازی های مولتی رو با کیفیت کنسول اجرا کنه!
با توجه به اون قسمت قرمز خودتم متوجه شدی که با یه سیستم 400$ نمیشه بازی هارو در حد کنسول اجرا کرد!
در ضمن شما مثال زدی که یا 400$ میشه یه سیستم بست که بازی ها رو بهتر از تنظیمات کنسول اجرا کنه! حالا میگی نه؟!
اصلا بهتر از کنسول نه، در حد همون کنسول هم اجرا کنه راضی میشیم!
 

vector

کاربر سایت
Apr 1, 2008
383
چنتا مورد رو در نظر داشته باشید :
الان هم nvidia , ati . intlو IBM میتونن CPU و GPU هایی تولید کنند که چندین برابر نسل حاضر باشه با قیمت مناسب ولی بنا به قانون مور Moore's Law این پیشرفت باید هر دو سال یا هر ۱۸ ماه اتفاق بیفته که اون زمان این قانون بیشتر بخاطر محدودیت تو تکنولوژی بود ولی الان تبدیل شده به اتحاد بین شرکتها برای کاسبی که نباید زودتر از این موقع این اتفاق بیفته .

مورد دیگه اینه که وقتی یه شرکتی مثل SONY یا Micro$oft برای تولید یه قطعه با شرکتی قرار داد میبندن قیمت تولید قطعات نصب به تعداد فروش محاسبه میشه (فروش ۴۱ میلیون ps3 = فروش ۴۱ میلیون gpu توسط nvidia) و خیلی خیلی ارزونتر از قیمت فروش تک اون محصول میشه

همیشه این هم مد نظر داشته باشید یه اتحادی بین تمام بخشهای اقتصادی دنیا وجود داره Micro$oft و sony به ظاهر رغیبا ولی پشت پرده با هم زد و بند دارن یه نمونش چند سال پیش لو رفت که زد و بند ati و nvidia با هم بود سر تبانی قیمت فروش کارتهای گرافیکشون که دادگاهی هم شدن منبع
 
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
بعضی از دوستان هنوز که هنوزه فکر میکنن فقط عدد و ارقام مثلا سخت افزار کنسول ها از انقدر رم داره یا انقدر CPU داره به طور مثال کارت گرافیک 360 رو با کارت های سری 7 انویدیا مقایسه میکنن و میگن توان اون رو داره من رشته تحصیلیم سخت افزاره و با توجه به علاقم درباره این که چرا کنسول ها در این نسل خصوصا توان گرافیکی قابل توجه ای از خودشون نشون دادن البته لازم به ذکره نه با یه pc هزار دلاری مقایسه نمیکنم الان به هر حال یک پی سی قدرتمند طبیعیه که کیفیت بهتری رو ارائه میده البته اگه اون بازی خوب روش پورت بشه که البته درباره این موضوع صحبت میکنم کارت های سری 7 شرکت انویدیا از سیستم فیزیک معروف این شرکت به نام NVIDIA PhysX ساپورت نمیکنن و از geforce 8 به بالا این قابلیت رو دارن که NVIDIA PhysX رو ساپورت کنن حال اگه GPU 360 کلا که دوستان میگن سری 7 رو ساپورت میکنه چطور از NVIDIA PhysX پشتیبانی میکنه نمونه بارزش بازی Castlevania -Lords of Shadow که به طرز فوق العاده ای این سیستم فیزیک رو روی 360 و ps3 به نمایش در آورد اینم اطلاعات مربوط به NVIDIA PhysX
http://www.firingsquad.com/hardware/nvidia_geforce_physx_performance/page2.asp
که صد البته یک pc همین NVIDIA PhysX رو بهتر به نماش در میاره من صحبت اصلیم این هستش که اگه XBOX 360 معماری گرافیکیش به طور کامل بر پایه سری 7 بود صد در صد امکان نداشت از NVIDIA PhysX بهر ببره ببینید بازی rdr از تکنولوژیهای سری 8 هم استفاده در ضمن طراحی سیستم گرافیکی 360 رو ATI به عهده داشت به خاطر مسائل رقابتی این شرکتا ها از تکنو لوژی هایی استفاد در هردو سیستم گرافیکی استفاده کردن که در اون زمان اصلا روی کارت ها نیومده بودن (سری 7) ولی روی کنسول ها با توجه به زدو بند گذاشته بودن که دیدیم در این سال ها داره کم کم رو میشه به خاطر فروش کارت هاشون و این که اون سال ها HAVOK قوی ترین سیستم فیزیک رو به عهده داشت و با توجه به قرار داد های پشت پرده از این سیستم فیزیک پشتیبانی میشد وقتی شرکت سازنده PS3 یعنی SONY میگه کنسول ما تا 10 سال حالا با اغراق از لحاظ گرافیک کم نمیاره به خاطر تکنولوژی های گرافیکی هست که اعلام نکردن . البته بازم لازم به ذکر هستش به هر حال ما در حالتی صحبت میکنیم همیشه این گونه هستش که یک PC قدرتمند همیشه کیفیت بهتری رو ارائه میکنه درش شکی نیست ولی واقعا کنسول های این نسل توان خوبی رو از خودشون نشون دادن با توجه به قیمت مناسب و یک سخت افرار ثابت به نظر من مقایسه PC با کنسول مقاسیه درستی نیست
 

Black Roz

کاربر سایت
Oct 14, 2007
2,793
يه خبر از يک وب سايتی امده بيرون حالا چقدرش راست يا دروغ نميدونم..
نوشته قراره يه دمو از اين موتور رو xbox360 در حالت 720p بياد بيرون که تفاوتش با اون چيزی که ديدید در نور پردازی پايينتر و رزوليشن کمتر خواهد بود..

بعد نوشته شده اين موتور unreal engine 4 نيست و همچنين برای نسل بعد هم نمی باشد. ( اگه برای نسل بعد نباشه پس برای چيه؟)

http://misterxmedia.livejournal.com/72395.html
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
يه خبر از يک وب سايتی امده بيرون حالا چقدرش راست يا دروغ نميدونم..
نوشته قراره يه دمو از اين موتور رو xbox360 در حالت 720p بياد بيرون که تفاوتش با اون چيزی که ديدید در نور پردازی پايينتر و رزوليشن کمتر خواهد بود..

بعد نوشته شده اين موتور unreal engine 4 نيست و همچنين برای نسل بعد هم نمی باشد. ( اگه برای نسل بعد نباشه پس برای چيه؟)

http://misterxmedia.livejournal.com/72395.html
=)) دمش گرم ! یارو ذوق زده هم شده بود لینک N4Gـش رو هم توی صفحه گذاشته بود که الآن برداشته ! =))
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
يه خبر از يک وب سايتی امده بيرون حالا چقدرش راست يا دروغ نميدونم..
نوشته قراره يه دمو از اين موتور رو xbox360 در حالت 720p بياد بيرون که تفاوتش با اون چيزی که ديدید در نور پردازی پايينتر و رزوليشن کمتر خواهد بود..

بعد نوشته شده اين موتور unreal engine 4 نيست و همچنين برای نسل بعد هم نمی باشد. ( اگه برای نسل بعد نباشه پس برای چيه؟)

http://misterxmedia.livejournal.com/72395.html
خبر رو خوندم و باید بگم چرتو پرت، طرف برای اینکه بازدید وبلاگش بره بالا یک همچین چیزی رو بدون منبع منتشر کرده (حالا خوبه خود اپیک گفته نسل بعد). مثل همون موردی که یک سایت فارسی زبان ادعا کرده بود که کوجیما Crysis رو یک بازی مسخره دونسته.

زیاد توجه نکنید...


=))دمش گرم ! یارو ذوق زده هم شده بود لینک N4Gـش رو هم توی صفحه گذاشته بود که الآن برداشته ! =))
تشکر هم کرده بود که لینکش توی N4G اپروو شده :))
 
آخرین ویرایش:

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
=)) دمش گرم ! یارو ذوق زده هم شده بود لینک N4Gـش رو هم توی صفحه گذاشته بود که الآن برداشته ! =))

در آخرین Edit هم فرمودن 30% ضعییف تر از Demo هست و اینکه نمیدونم 30% 3تا 580 میشه رو کنسول یا نه ؟ :d

پ.ن: برای اطمینان 20% احتمال راست بودن رو هم بدیم که بعد یه دفعه فضایی Ok نشه ملت بخندن بهمون :d
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
من الان خبv را خوندم نمیدونم طرف چطور این حرف را زده ولی یه چیزی گفته :D
That is a power of new low level middleware which Microsoft send to developers a year ago. This middleware called X-engine.

البته گفته تا e3 صبر کنید که سوپرایز بشیم و گفته با یه مقدار نورپردازی کمتر و همچنین در رزولیشن 720 روی 360 شدنی هست :D
من خودم میگم بری نسل بعد هم نمیشه lol .
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
در آخرین Edit هم فرمودن 30% ضعییف تر از Demo هست و اینکه نمیدونم 30% 3تا 580 میشه رو کنسول یا نه ؟ :d

پ.ن: برای اطمینان 20% احتمال راست بودن رو هم بدیم که بعد یه دفعه فضایی Ok نشه ملت بخندن بهمون :d
کلآ نوشته های طرف انقدر خنده داره که نمیشه نخندید ! :D
دمو به گفته خود Epic روی 3 تا 580 اجرا شده که هرکدوم به مراتب قوی تر از کارت های گرافیک کنسولهای 5 ساله هستن ! بعد طرف انقدر بچگانه و جالب نوشته که آدم نمیدونه چطوری توی N4G همچین چیزی رو گذاشتن ! البته N4G معدن این جور سایتها و وبلاگ ها هست :D
یعنی منم میتونم راحت به وبلاگ بسازم و توش بنویسم در E3 امسال منتظر معرفی Halo 4 برای Xbox 720 باشین و بعد برم توی N4G لینکش رو بذارم تا 200 نفر نظر بدن و کل جهان وبلاگم رو بخونن !
این قسمتش هم خدا بود !!
but it will still look amazing. far better than PS3 best exclusives. =))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر