Activision از پتانسیل بالای عنوان بعدی Bungie می گوید.

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
Bungie-logo-540x360.jpg


Activision هنوز در قبال عنوان بعدی استودیوی Bungie محتاط عمل می کند و سعی میکند چیزی را لو ندهد ولی در عین حال نمی تواند جلوی هیجان زدگی خود را بگیرد.

این کمپانی در تحسین Bungie گفت:" Bungie یکی از با استعدادترین و با سابقه ترین استودیوها در صنعت بازی سازی است.این یک فرصت بسیار عالی برای ماست تا با آنها همکاری داشته باشیم.اگر چه بازی آنها امسال عرضه نمی شود,ولی جهانی که آنها با بازی جدیدشان خلق کرده اند پتانسیل بسیار بزرگی برای تبدیل شدن به یک پروژه ی طولانی مدت دارد و این برای ما به عنوان ناشر باعث خرسندی است."

تاکنون هیچ اطلاعاتی از این بازی در دست نیست ولی Activision بر تعهد مطلق خود به Bungie تاکید دارد:
"این تعهد یکی از طرح های کلیدی و استراتژیکی ما در قبال استودیوهایمان است و ما هم اکنون تمام زیربناهای مورد نیاز را فراهم کرده ایم"

April سال گذشته بود که Activision از قرداد 10 ساله ی خود با استودیوی Bungie برای حق انتشار بازیهای این استودیو پرده برداشت.پیش از این Bungie مشغول ساخت سری بازیهای بسیار موفق Halo به صورت انحصاری برای کنسولهای Microsoft بود.اکنون به لطف این قرداد جدید دارندگان همه ی کنسولها میتوانند از بازی بعدی bungie لذت ببرند چون این بازی قرار است برای تمام پلتفرم ها عرضه شود.
 
  • Like
Reactions: FrankinG

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
Activision: بروبچه های Bungie، میتونید برای 365 روز اینده یه COD ـه AAA تحویل بدید؟
Bungie: !!!ـ.
Activision: پس اوکیه همه چیز. به به... چه پتانسیل بالائی دارید.
 
  • Like
Reactions: Pythonistas

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
واقعا خوشحالم که عنوان جدید Bungie واسه همه پلتفرم ها هست ولی از یه طرف دل شوره دارم، چون این اکتیویژن تو گند زدن به استودیوهای مهم خیلی استاده. می ترسم Bungie به سرنوشت IW دچار بشه.
 

MαMαSαN

کاربر سایت
Mar 25, 2010
1,655
نام
مـحـمـد
چي هست حالا اين بازي؟ :-/
یه IP جدید و فوق العاده تو مایه های Halo که چندسال بعد از عرضه ــش همه میان میگن هیچ چیز جدیدی نداشت و همه چیزهای داخلش تقلید از عنوانهای قدیمی بود !
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,919
نام
نـــــــویـــــــــد
"این تعهد یکی از طرح های کلیدی و استراتژیکی ما در قبال استودیوهایمان است و ما هم اکنون تمام زیربناهای مورد نیاز را فراهم کرده ایم"

انشاالله . ببینیم و تعریف کنیم :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر