Killzone 3 روانتر و با تاخیر کمتر.

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
killzone3.jpg



Guerrilla Games به طرفداران KZ قول داد که سومین قسمت از این سری بسیار روانتر از قبل اجرا خواهد شد و همچنین مشکلات لگ در کنترلر که در KZ2 وجود داشت نیز برطرف شده است.
طی صحبت با EDGE کارگردان بازی آقای Mathijis de Jonge گفت:"در حالی که ما در حال افزایش و بررسی فریم ریت بودیم,من KZ3 را در حال اجرا در کنار KZ2 بررسی کردم و باید بگویم KZ3 بسیار روانتر اجرا میشود.این بار شما میتوانید به سمت کاورها سُر بخورید,به سرعت بیرون آیید و با خشونت به دشمن حمله کنید,بسیار روانتر و با تاخیر کمتر!ما سعی خود را کردیم تا با لحظات آزاردهنده ی کمی مواجه شوید."

او افزود:"KZ2 از لحاظ تکنیکی کمی مشکل در کنترل داشت که من فکر میکنم که حالا ما آن مشکلات را حل کردیم.مانند لگ زیاد در کنتلر.با حل کردن این مشکلات,کمی آن حس سنگینی که در کنترل سلاح حس میشد را از دست دادیم.ما سعی کردیم تا آن تجربه ی ناب را حفظ کنیم,اما اگر همچنان آن کند بودن را در کنترل حفظ میکردیم ممکن بود با خطر از دست دادن مخاطبانمان روبرو شویم و آنها را به سمت رقبایمان هدایت کنیم!"

در صحبت در مورد لوکیشنهای بازی Herman Hulst رئیس GG گفت:"یکی از پیشرفتهایی که نسبت به KZ2 داریم این است که اکنون هر مرحله ظاهر منحصر به فردی دارد.این بار مراحل بازی از جنگلهای هلگاست تا خرابه ها را شامل میشود و در پایان هم فضا!این یک تفاوت بزرگ با KZ2ـی است که 5 مرحله ی ابتدایی آن در محیط های شهری اتفاق می افتاد."

KZ3 به طور اختصاصی 22 Feb در US و 25 Feb در UK برای PS3 عرضه میشود.
 

I love truth

کاربر سایت
Oct 29, 2010
141
این خوبه که نسخه 3 با وجود گرافیک بهتر با فریم ریت بالاتری اجرا میشه.
من گیم پلی جدید رو تجربه نکردم فقط امیدوارم بازی نسبت به نسخه قبل آسون تر نشده باشه.
نسخه 2 به غیر از گیم پلی سنگین، جو سنگینی هم داشت و بازی روی درجات سختی بالا واقعا درگیر کننده بود در عین به نظرم هوش مصنوعی در نسخه 2 خوب بود که اگر در نسخه 3 بهتر هم بشه، خوبه.
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,127
نام
حسین
این خوبه که نسخه 3 با وجود گرافیک بهتر با فریم ریت بالاتری اجرا میشه.
من گیم پلی جدید رو تجربه نکردم فقط امیدوارم بازی نسبت به نسخه قبل آسون تر نشده باشه.
نسخه 2 به غیر از گیم پلی سنگین، جو سنگینی هم داشت و بازی روی درجات سختی بالا واقعا درگیر کننده بود در عین به نظرم هوش مصنوعی در نسخه 2 خوب بود که اگر در نسخه 3 بهتر هم بشه، خوبه.
:-oخوب نبود.بلکه عالی بود.کیلزون 2 شاید بشه گفت تنها بازی این نسل بود که با بالا بردن درجه سختی-هوش مصنوعی دشمن واقعا بالا میرفت-نه اینکه مثل بازیهای دیگه فقط زودتر بمیری یا دشمن کیلویی نارنجک بندازه.کیلزون 2 به جرات میشه گفت بهترین هوش مصنوعی تاریخ رو داشت.واقعا عالی بود از این لخاظ و هیچ ایرادی بهش نبود.
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
اهم اهم:D این تیکه رو دقت کنید. دوستانی که گیر میدادند که محیط های بازی چرا کم و تکراری هست این هم از این. ببینیم گیر بعدی دوستان چی هست:D

در صحبت در مورد لوکیشنهای بازی Herman Hulst رئیس GG گفت:"یکی از پیشرفتهایی که نسبت به KZ2 داریم این است که اکنون هر مرحله ظاهر منحصر به فردی دارد.این بار مراحل بازی از جنگلهای هلگاست تا خرابه ها را شامل میشود و در پایان هم فضا!این یک تفاوت بزرگ با KZ2ـی است که 5 مرحله ی ابتدایی آن در محیط های شهری اتفاق می افتاد."
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,127
نام
حسین
اهم اهم:D این تیکه رو دقت کنید. دوستانی که گیر میدادند که محیط های بازی چرا کم و تکراری هست این هم از این. ببینیم گیر بعدی دوستان چی هست:D
یادش بخیر برهان:dزمانی که من به محیطهای کیلزون 2 گیر دادم-همه بهم گفتن تو میخوای بازی رو خراب کنی/:)البته تو نگفتیا:dولی واقعا محیطهای کیلزون 2 خیلی خسته کننده بود.ظاهرا تو این شماره با وجود-جنگل-برف-محیطهای شهری-میتونیم امیدوارم باشیم بهترین fps این نسل رو بازی کنیم:xمگه نه؟:d
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان

یادش بخیر برهان:dزمانی که من به محیطهای کیلزون 2 گیر دادم-همه بهم گفتن تو میخوای بازی رو خراب کنی/:)البته تو نگفتیا:dولی واقعا محیطهای کیلزون 2 خیلی خسته کننده بود.ظاهرا تو این شماره با وجود-جنگل-برف-محیطهای شهری-میتونیم امیدوارم باشیم بهترین fps این نسل رو بازی کنیم:xمگه نه؟:d
آره محیط های نسخه دو تکراری بود اما تفاوت هم داشت و دیگه خیلی داغون نبود:D درسته با این محیط های متفاوت، داستان خوب، گیم پلی استاندارد شده(که البته اگه اون سنگینی نباشه من مخالفم:D ولی تو متن خبر هم اومده که اگه این کار رو نمی کردن طیف وسیعی بازی رو تست نمی کردن و نمارتش هم کم میشد) و همه اینا به همراه یک آنلاین لذت بخش برای من که می تونه یکی از بهترین بازی های امسال باشه
 

vahid_ba

کاربر سایت
May 25, 2008
3,141
ایول حال کردم که گیم پلی رو سریعتر کردن. نسخه دوم فکر میکنم فریم روی 10 قفل بود:))

یکی از دلایلی که از نسخه دوم لذت نبردم همین کندی و حس سنگینی کاذب بود که به قوب دوستان سنگینی اسلحه بوده:))
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,997
نام
آریا
یکی از پیشرفتهایی که نسبت به KZ2 داریم این است که اکنون هر مرحله ظاهر منحصر به فردی دارد.این بار مراحل بازی از جنگلهای هلگاست تا خرابه ها را شامل میشود و در پایان هم فضا!این یک تفاوت بزرگ با KZ2ـی است که 5 مرحله ی ابتدایی آن در محیط های شهری اتفاق می افتاد
خیلی دلم میخواد این محیط های جنگلی بازی رو ببینم ! کلآ جنگل به استیل بصری KZ نمیخوره :D
 
  • Like
Reactions: Morteza

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
خیلی دلم میخواد این محیط های جنگلی بازی رو ببینم ! کلآ جنگل به استیل بصری KZ نمیخوره :D

من هم منتظرم ببینم این جنگلش چی میخواد بشه . اما واقعا نا امید میشم از مرحله های .... سریع رد شه داستان امید وارم تعداد مرحله های بازی هم زیاد شده باشه بیشتر از KZ2 باشه و ساعت گیم پلیش زیاد باشه .


برای من مهم ترین چیز بازی اول بخش داستانی هستش بعدشم بخش آنلاین . KZ2 در هر دو بخش عالی بود فقط روایت داستانش زیاد چنگی به دل نمیزد .
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,997
نام
آریا
KZ2 در هر دو بخش عالی بود فقط روایت داستانش زیاد چنگی به دل نمیزد .
به نظر میاد این دفعه خیلی بیشتر روی داستان و نحوه روایتش و ... کار شده :D اون تریلر آخریه خیلی جالب بود !

نکته اینه که چرا حتی یه شات از این محیط های متنوع بیرون نیومده ؟:-?
من که تا همین امروز فکر میکردم اون محیط جنگل و اینا فقط یه حرف سرسری بوده و خبری ازش نیست ولی چون دوباره بهش اشاره کردن یعنی حتمآ وجود داره :D حالا یا میخوان سورپرایز کنن , یا نسبت به محیط های شهری و قطبی و ... بی کیفیت تر هست و نشونش ندادن :D

من KZ2 بازی نکردم ولی جالب ترین مرحله ای که ازش توی youtube دیدم یه جایی بود که تم زرد رنگ داشت (یادم نیست صحرا بود چی بود !) و باد می وزید و فکر کنم شن و ماسه هم تکون میخورد :D شایدم به خاطر کیفیت بد ویدئو , شن و ماسه توش بوده (!) ولی هم از نظر هنری هم تکنیکی مرحله واقعآ زیبایی بود ! گویا حالت مخفی کاری هم داشت.
 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,488
نام
Ali
او افزود:"KZ2 از لحاظ تکنیکی کمی مشکل در کنترل داشت که من فکر میکنم که حالا ما آن مشکلات را حل کردیم.مانند لگ زیاد در کنتلر.با حل کردن این مشکلات,کمی آن حس سنگینی که در کنترل سلاح حس میشد را از دست دادیم.ما سعی کردیم تا آن تجربه ی ناب را حفظ کنیم,اما اگر همچنان آن کند بودن را در کنترل حفظ میکردیم ممکن بود با خطر از دست دادن مخاطبانمان روبرو شویم و آنها را به سمت رقبایمان هدایت کنیم!"
تا اینکه این "کمی" چقدر باشه ... حالا نزنن کلا نابودش کنن خوبه !!:)

نکته اینه که چرا حتی یه شات از این محیط های متنوع بیرون نیومده ؟:-?
نکته اینه که وقتی بازی اومد میتونی خودت شخصا تجربـش کنی تا تازگی داشته باشه !:d

من KZ2 بازی نکردم ولی جالب ترین مرحله ای که ازش توی youtube دیدم یه جایی بود که تم زرد رنگ داشت (یادم نیست صحرا بود چی بود !) و باد می وزید و فکر کنم شن و ماسه هم تکون میخورد :biggrin1: شایدم به خاطر کیفیت بد ویدئو , شن و ماسه توش بوده (!) ولی هم از نظر هنری هم تکنیکی مرحله واقعآ زیبایی بود ! گویا حالت مخفی کاری هم داشت.

دقیقا آریا صحرا بود (:d) یکی از بهترین مراحل بازی ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر