Guerrilla Games به طرفداران KZ قول داد که سومین قسمت از این سری بسیار روانتر از قبل اجرا خواهد شد و همچنین مشکلات لگ در کنترلر که در KZ2 وجود داشت نیز برطرف شده است.
طی صحبت با EDGE کارگردان بازی آقای Mathijis de Jonge گفت:"در حالی که ما در حال افزایش و بررسی فریم ریت بودیم,من KZ3 را در حال اجرا در کنار KZ2 بررسی کردم و باید بگویم KZ3 بسیار روانتر اجرا میشود.این بار شما میتوانید به سمت کاورها سُر بخورید,به سرعت بیرون آیید و با خشونت به دشمن حمله کنید,بسیار روانتر و با تاخیر کمتر!ما سعی خود را کردیم تا با لحظات آزاردهنده ی کمی مواجه شوید."
او افزود:"KZ2 از لحاظ تکنیکی کمی مشکل در کنترل داشت که من فکر میکنم که حالا ما آن مشکلات را حل کردیم.مانند لگ زیاد در کنتلر.با حل کردن این مشکلات,کمی آن حس سنگینی که در کنترل سلاح حس میشد را از دست دادیم.ما سعی کردیم تا آن تجربه ی ناب را حفظ کنیم,اما اگر همچنان آن کند بودن را در کنترل حفظ میکردیم ممکن بود با خطر از دست دادن مخاطبانمان روبرو شویم و آنها را به سمت رقبایمان هدایت کنیم!"
در صحبت در مورد لوکیشنهای بازی Herman Hulst رئیس GG گفت:"یکی از پیشرفتهایی که نسبت به KZ2 داریم این است که اکنون هر مرحله ظاهر منحصر به فردی دارد.این بار مراحل بازی از جنگلهای هلگاست تا خرابه ها را شامل میشود و در پایان هم فضا!این یک تفاوت بزرگ با KZ2ـی است که 5 مرحله ی ابتدایی آن در محیط های شهری اتفاق می افتاد."
KZ3 به طور اختصاصی 22 Feb در US و 25 Feb در UK برای PS3 عرضه میشود.
طی صحبت با EDGE کارگردان بازی آقای Mathijis de Jonge گفت:"در حالی که ما در حال افزایش و بررسی فریم ریت بودیم,من KZ3 را در حال اجرا در کنار KZ2 بررسی کردم و باید بگویم KZ3 بسیار روانتر اجرا میشود.این بار شما میتوانید به سمت کاورها سُر بخورید,به سرعت بیرون آیید و با خشونت به دشمن حمله کنید,بسیار روانتر و با تاخیر کمتر!ما سعی خود را کردیم تا با لحظات آزاردهنده ی کمی مواجه شوید."
او افزود:"KZ2 از لحاظ تکنیکی کمی مشکل در کنترل داشت که من فکر میکنم که حالا ما آن مشکلات را حل کردیم.مانند لگ زیاد در کنتلر.با حل کردن این مشکلات,کمی آن حس سنگینی که در کنترل سلاح حس میشد را از دست دادیم.ما سعی کردیم تا آن تجربه ی ناب را حفظ کنیم,اما اگر همچنان آن کند بودن را در کنترل حفظ میکردیم ممکن بود با خطر از دست دادن مخاطبانمان روبرو شویم و آنها را به سمت رقبایمان هدایت کنیم!"
در صحبت در مورد لوکیشنهای بازی Herman Hulst رئیس GG گفت:"یکی از پیشرفتهایی که نسبت به KZ2 داریم این است که اکنون هر مرحله ظاهر منحصر به فردی دارد.این بار مراحل بازی از جنگلهای هلگاست تا خرابه ها را شامل میشود و در پایان هم فضا!این یک تفاوت بزرگ با KZ2ـی است که 5 مرحله ی ابتدایی آن در محیط های شهری اتفاق می افتاد."
KZ3 به طور اختصاصی 22 Feb در US و 25 Feb در UK برای PS3 عرضه میشود.