1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition) | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط Isildur, ‏Dec 12, 2010.

  1. Rise and Shine Mr. Freeman Special User

    ارسال ها:
    8,164
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 10, 2006
    نام:
    امیرحسین
    [​IMG]


    Developer : Bethesda Softworks
    Publisher : Bethesda Softworks
    Genre : RPG
    Release date : 11/11/2011​

    بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


    گرافیک :

    ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

    طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

    دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

    از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

    مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

    رفتار NPC ها :

    یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

    در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

    Animations :

    طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

    این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

    همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

    یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

    ساختار ماموریت ها :

    OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

    همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


    TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 1, 2011
    Fratos, KiLL3R/4/Ev3r و arash gh این نوشته را Like کرده اند.
  2. The Death Fleet Descends ناظم انجمن

    ارسال ها:
    7,951
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    نام:
    Blue Shadow
    منظور سوال اول رو که نفهمیدم.
    ولی‌ برا ازدواج باید از Temple of Mara تو Riften یه Amulet of mara بخرین و بعد اینکه اون رو انداختین به یکی‌ پیشنهاد ازدواج بدین.
     
  3. Rise and Shine Mr. Freeman Special User

    ارسال ها:
    8,164
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 10, 2006
    نام:
    امیرحسین
    بتسدا Skyrim SE رو به اکانت کسایی‌ که Skyrim و بسته های الحاقی رو داشتن اضافه کرد.
    پریلود بازی هم با حجم ده گیگ شروع شد.
     
    Parsa13, Fratos, The Listener و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    15,379
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 23, 2006
    داره دانلود میشه و بلاخره بعد از 5 سال میتونم وارد این دنیا بشم، اونم 4K :D
     
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    169
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 20, 2016
    نام:
    رایان
    مهم ترین ویژگی نسخه ریمستر واسه جماعت پی سی گیمر 64 بیت بودنشه. مشکلات مادینگ به لطف همین ویژگی بسیار کمتر میشن که همین باعث میشه که این نسخه فنداسیون به مراتب بهتری واسه مادینگ باشه. :D
    الان داره دانلود میشه. دلم واسه بهترین بازی عمرم تنگ شده بود...
     
    SMB2VF و Destruction این نوشته را Like کرده اند.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,523
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    نام:
    پوریا
    دوستان اگه سی دی کی Legendary Edition رو بخرم به اکانت من هم اضافه میشه؟ کاش زودتر اقدام کرده بودم#-o
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    169
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 20, 2016
    نام:
    رایان
    اگه تا قبل از عرضه ی ریمستر بخری اضافه میشه فکر کنم.
     
    Destruction این نوشته را Like کرده است.
  8. The Death Fleet Descends ناظم انجمن

    ارسال ها:
    7,951
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    نام:
    Blue Shadow
    بعد عرضه هم بخری اضافه می‌شه.:D کلا نسخه پی‌ سی‌ رو جدا نمیفروشن. در کنار نسخه اصلی‌ اسکایریم هست که حرکت خیلی‌ خوبیه به نظرم.:D(فعلا البته، بعد یک زمان مشخصی‌ یکی‌ دو روز جدا هم فروخته می‌شه فکر کنم)
     
    آخرین ویرایش: ‏Oct 28, 2016
    Fifa 10, Parsa13 و The Listener این نوشته را Like کرده اند.
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    15,379
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 23, 2006
    من که تازه واردم توی این گیم ولی کهنه کارها میگن دوستامون تو بتزدا فقط تکنیکهای قدیمی رو با جدید جایگزین کردن رفته!. باگها و گپلیچ ها و ... همه سرجاشه :D
     
  10. s.1 s.1

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    5,660
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 28, 2011

    نسخه قبلی هم می شد 4k زد\m/
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    15,379
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 23, 2006
    از ماد استفاده کنیم اچیومنت از کار میافته مثب کنسول؟


    [​IMG]

    براي من اتفاق افتاد!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    آخرین ویرایش: ‏Oct 30, 2016
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    169
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 20, 2016
    نام:
    رایان
    بله از کار می‌افته بر خلاف نسخه ی اصلی. اما یه ماد هست که این مشکلو برطرف میکنه.

    Achievements Mods Enabler at Skyrim Special Edition Nexus - Mods and Community
     
    Fratos این نوشته را Like کرده است.
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,523
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    نام:
    پوریا
    واقعا توی کار این شرکت موندم؟ هنوزم یه سری باگ از نسخه ی قبلیش داره. ریمستر یعنی چی اخه؟ سیو کنید. یه مشت بزنید به فروشنده. دوباره لود کنید. میبینید که دوباره پولاش پر میشه!!!!!! هنوزم این گلیچ رو داره. عجب.
     
    Fratos و daniel.bryan12 این نوشته را Like کرده اند.
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    15,379
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 23, 2006
    من عاشق اين مادهام همه رقم همه مدل تغييرات إيجاد ميكنن. شگفت انگيزه.
    بتزدا باگ دوست داره!.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    169
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 20, 2016
    نام:
    رایان
    چند ساعتی نسخه ی ریمستر رو بازی کردم و باید بگم که نظرم تا اینجا بسیار مثبته. :D

    اولا پیشرفت گرافیک با این که اصلا در حد اسکایریم تا خرخره ماد شده نیست ولی با این حال واقعا چشمگیره. به طوری که اگه کسی بگه که فرقی با نسخه ی اصلی نداره باید یه سر به چشم پزشک بزنه. :D البته اکثر این بهبود ها واسه مناظر بیرون دره. ساختمون ها و دانجن ها فرق خاصی نکردن.
    ولی حالا بهبود اصلی. بازی به لطف انجین آپدیت شده و 64 بیت بودنش به مراتب، تکرار میکنم به مراتب بهینه تر از بازی اصلیه! نه تنها بازی به طور کل خیلی stable تره بلکه فریم دهی هم به طرز عجیبی بسیار بهتر شده :D برای اینکه به درستی حرفم پی ببرین این ویدیو رو تماشا کنین:


    watch?v=JRzLgRvqfDs

    البته جا داره اشاره کنم که یه مشکل کوچک هم داره اونم اینه که فایل های صوتی compress شدن! اگه از اسپیکر استفاده میکنین چندان فرقی احساس نمیکنین ولی کافیه که هدفون وصل کنین تا قشنگ این موضوع مشهود بشه. هرچند بتزدا گفته که به زودی حل میکنه این موضوع رو.
     
    Destruction این نوشته را Like کرده است.
  16. The Death Fleet Descends ناظم انجمن

    ارسال ها:
    7,951
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    نام:
    Blue Shadow
    یه چیزی که خیلی‌‌ها بهش توجه نمیکنن، این هست با 64 بیتی شدن بازی پتانسیل مادینگ خیلی‌ بالاتر رفته و محدود‌هایی‌ که تو انجین قبلی‌ بود دیگه تو این نسخه نیست. یک سری از پروژه‌های بزرگ مثل Skywind به خاطر همین موضوع از نسخه اصلی‌ به این یکی‌ کوچ کردن. حتی برا کاربر‌های ساده هم این موضوع خیلی‌ خوب هست، چون می‌شه بدون مشکل از‌ Modification های خیلی‌ بیشتر و بهتری استفاده کرد.
    ======
    با توجه به اینکه نسخه ریمستر الان داغ هست (:D). تاپیک برا مدتی‌ مهم می‌شه.
     
    The Listener, Fratos و armin_shadow این نوشته را Like کرده اند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید