The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition) | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط Isildur, ‏Dec 12, 2010.

  1. Rise and Shine Mr. Freeman Special User

    ارسال ها:
    8,168
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 10, 2006
    نام:
    امیرحسین
    [​IMG]


    Developer : Bethesda Softworks
    Publisher : Bethesda Softworks
    Genre : RPG
    Release date : 11/11/2011​

    بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


    گرافیک :

    ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

    طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

    دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

    از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

    مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

    رفتار NPC ها :

    یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

    در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

    Animations :

    طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

    این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

    همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

    یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

    ساختار ماموریت ها :

    OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

    همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


    TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 1, 2011
    Fratos, KiLL3R/4/Ev3r و arash gh این نوشته را Like کرده اند.
  2. The Death Fleet Descends ناظم انجمن

    ارسال ها:
    7,959
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    نام:
    Blue Shadow
    برا گرگینه باید عضو‌Companion ها بشین تو شهرWhiterun.
    برا خون آشام هم یا باید Dawnguard رو نصب کنین یا اینکه تو راه‌ها بخوابین که یه خون آشام گاز بزنه کاراکتر تو.
    خرید و فروش هم با هر کدوم از فروشنده‌ها صحبت کنین گزینه داره.
     
    Justiciar این نوشته را Like کرده است.
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,283
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 9, 2007
    نام:
    امیرحسین
    علاوه بر چیزه که دوستان گفتن، اگه گرگنما شدی دیگه مریض نمی شی و خون آشامی هم که جزو مریضی هاست هم از بین می ره. پس فقط یکیشو می تونی داشته باشی.
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    12
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 2, 2016
    سلام. چطور میشه تو سطح نقشه اژدها پیدا کرد؟(مثل گرگ و روباه)
     
  5. The Death Fleet Descends ناظم انجمن

    ارسال ها:
    7,959
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    نام:
    Blue Shadow
    کوه‌هایی‌ که تو نقشه‌ علامت اژدها دارن روشون اژدها هست. در غیر این صورت به صورت Random ظاهر میشن.
     
    KiLL3R/4/Ev3r این نوشته را Like کرده است.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    12
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 2, 2016
    سلام.
    چطور میشه سوار قایق یا کشتی شد؟
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,548
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 13, 2012
    تو بازی اصلی نمیشه، ولی با Dawnguard قایقی اضافه میشه که با پرداخت هزینه‌اش میتونید سفر کنید
    قایق‌های اسکایریم قابل روندن نیستند ولی مود هست برای این کار
     
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    12
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 2, 2016
    چطور تو کالج جادوگری عضو بشیم؟

    و

    دراگون بورن چیه؟
     
  9. The Death Fleet Descends ناظم انجمن

    ارسال ها:
    7,959
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    نام:
    Blue Shadow
    برین شهرWinterhold،موقع ورود ازتون یه جادو میخوان که اون رو انجام بدین و تمام.
    Dragonborn هم شما هستین.:D
     
    Justiciar و armin_shadow این نوشته را Like کرده اند.
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    12
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 2, 2016
    سلام.
    من هر دری رو که میخوام قفلشو بز کنم میگه شما خارج شدید؟
    چه کار باید بکنم؟
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,101
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 17, 2011
    معلومه کلا این گروه رو نمیشناسی و این مود رو
    این مود چند سالیه که داره ساخته میشه
    به عنوان بهترین مود سالهای 2012.13.14 انتخاب ششده
    قبلا این سایت بهترین مودهای سالهای 2010.11 رو ساخته بوده
    2015 هم چون در حال اتمام کار این بوده نبرده
    این مود تو دنیای اسکایریم دنیاشو میسازه یعنی چیزی به بازی اضافه نمیشه
    کل دنیای اسکایریم حذف میشه یه دنیای دیگه بجاش میاد با شخصیتهای جدید داستان جدید اب و هوای جدید مناطق جدید و صداگذاری جدید
    30-100 ساعت گیم پلی داره
    یه گروه فوق حرفه ای
    مود nehrim رو هم برای oblivion ساخته بودن که تو review هاش 9/10 گرفت
    مودهاش اینقدر حرف ای هست که سایتهای بازی میان و براش نقد مینویسن
    این سایت این مود
    SureAI.net
    نسخه انگلیسیش اخر ماه میاد المانیش اومده
     
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,514
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 4, 2013
    نام:
    محمد
    اینا اومدن نسخه بعدی رو تایید کردن ، ولی همش فکر میکنم کجای نقشه Tamriel رو قرار بسازن ؟ :D بعد فکر کردم که اسکایریم که کوهستانی و سرد بود ، نسخه قبل از اسکایریم هم که دشت مانند بود و خیلی سر سبز ، دو نسخه قبلی هم یه حالت ترسناک بیابونی و مه آلود داشت نسخه های اولیه هم که توی Hammerfell و Highrock بودن ، نوبتی هم که باشه نوبت یه منطقه ساحلی تقریبا استوایی ماننده مثل Summerset Isle ـع :Dمخصوصا که من بشدت علاقه دارم به نژاد Altmer که اونجا پر هستن :D و کلا این جزایر خیلی کم ازشون صحبت شده تو سه نسخه اخیر و یه حالت رمزآلودی دارن.

    شاید هم مثل نسخه های ابتدایی سری ، بخوان تو چند منظقه پراکنده از کل Tamriel بازی رو بسازن.که امیدوارم اینطوری نباشه.
     
    Spider-Mαn و Destruction این نوشته را Like کرده اند.
  13. The Death Fleet Descends ناظم انجمن

    ارسال ها:
    7,959
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    نام:
    Blue Shadow
    Valenwood :D
     
    Justiciar و Древний Иран این نوشته را Like کرده اند.
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,514
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 4, 2013
    نام:
    محمد
    اینو تایید کردن؟ منم شایعه اش رو شنیده بودم :D اینم خوبه یه محیط جنگلی شبیه نسخه oblivion هست تاحدودی ولی حیف اگه اینجا باشه :D
     
    Destruction این نوشته را Like کرده است.
  15. The Death Fleet Descends ناظم انجمن

    ارسال ها:
    7,959
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    نام:
    Blue Shadow
    تایید رسمی‌ که نشده اما با Black Marsh و Elsweyr محتمل‌ترین گزینه هست.:D
    البته Valenwood با Cyrodill فرق داره یکم،Valenwood کاملا جنگلی‌ و بارانی هست.بیشتر شبیه Mirkwood از LOTR هست مثلا تا دشت‌های سرسبز Cyrodill. ستینگ خیلی‌ جالبی‌ داره به نظر من.:D
     
    Древний Иран این نوشته را Like کرده است.
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    12
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 2, 2016
    سلام.
    من هر دری رو که میخوام قفلشو باز کنم میگه شما خارج شدید؟
    چه کار باید بکنم؟
    و
    چطور میشه زدواج کرد؟
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید