The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition) | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط Isildur, ‏Dec 12, 2010.

  1. Rise and Shine Mr. Freeman Special User

    ارسال ها:
    8,168
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 10, 2006
    نام:
    امیرحسین
    [​IMG]


    Developer : Bethesda Softworks
    Publisher : Bethesda Softworks
    Genre : RPG
    Release date : 11/11/2011​

    بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


    گرافیک :

    ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

    طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

    دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

    از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

    مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

    رفتار NPC ها :

    یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

    در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

    Animations :

    طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

    این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

    همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

    یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

    ساختار ماموریت ها :

    OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

    همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


    TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 1, 2011
    Fratos, KiLL3R/4/Ev3r و arash gh این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    160
    تاریخ عضویت:
    ‏May 6, 2014
    نام:
    Ali






    یه نگاه به این تاپیک بکن ببین یه سریا (از جمله خودم ) دیونه این بازی هستن
    این بازی بهترین بازی نسل شد

    اینقدر مراحل فرعی داره که اصن تموم نمیشه

    اما درباره گرافیک کاملا میشه گفت وسیع ترین بازی هست البته ویچر هم خیلی وسیع هستش اما اون زرق و برق بازی مثل ویچر رو نداره ولی بازم گرافیک مردی داره

    موسیقی و ماموریت های داستانی هم عالیه

    ضمنا هیچوقت بازی های نسل هفت و رو با هشت مقایسه نکن چون اصن منطقی نیست رفیق
    ;)
     
  3. msf msf

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    273
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 4, 2007
    این بازی افسانه ایی بود در زمان خودش:x
    حتی الانم در برابر ویچر حرفی برا گفتن داره با اینکه 5 سال پیش ساخته شده;)
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    645
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 1, 2013
    نام:
    مهدی
    دوستان Questـه Dragonslayer
    یا همون کشتن Alduin
    آخرین کوئست داستان اصلی بازیه؟ یکم کوتاه نبود؟ من هنوز لول بیستم :| درسته کوئست های غیر اصلی خیلی زیادی داره ولی خیلی کم بود داستان اصلی!
     
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    803
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 11, 2013
    سلام دوستان
    من قبلا روی یه سیستم دیگه اسکایریم بازی میکردم بدون مشکل
    الان روی یه سیستم جدید که باز میکنم هرچی مد میندازم توش با این گزینه غیر فعاله
    یادم نمیاد قبلا چیکار کرده بودم که فعال شد
    راهنمایی کنین لطفا
    [​IMG]
     
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    70
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 17, 2015
    بازی مراحل فرعی بسیاری داره که شاید سطحی باشند ولی مراحل گروه ها هرکدام یک بازی حساب می شوند ، خود من بیش از 100 ساعت بازی کردم و از هر لحظه بازی لذت بردم ، فکر کنم تا لول 80 رفته بودم ، DLC ها هم مراحل اصلی و فرعی زیادی دارند .
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    6
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 14, 2016
    سلام اسم کوئست دی ال سی Hearthfire چیه؟؟
     
  8. The Death Fleet Descends ناظم انجمن

    ارسال ها:
    7,959
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    نام:
    Blue Shadow
    اون DLC مأموریت آنچنان خاصی‌ نداره،تو شهر‌هایی‌ که Thane هستین با Jarl حرف بزنین که بهتون یه زمین بده و خونه بسازین.
     
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    6
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 14, 2016
    چجوری باید خان یه شهر شد؟؟
     
  10. The Death Fleet Descends ناظم انجمن

    ارسال ها:
    7,959
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    نام:
    Blue Shadow
    باید ماموریت‌های مربوط به اون شهر رو انجام بدین.معمولان با‌Jarlهای شهر‌ها حرف بزنین شروع میشن.
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    6
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 14, 2016
    تونستم خونه بخرم ولی نمیتونم خونه بسازم با فرمانروا چندتا شهرم صحبت کردم فکرکنم مراحله شو رفتم ولی نمیدونم زمین کجاست که برم خونه بسازم
     
  12. The Death Fleet Descends ناظم انجمن

    ارسال ها:
    7,959
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    نام:
    Blue Shadow
    باید با‌Jarl های شهر‌های کوچک صحبت کنین.تو سه تا شهر Morthal-dawnstar-Falkreath می‌شه خرید.
    تو هر کدوم هم باید یه ماموریت براشون انجام بدین تا بزارن بخرین.
     
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    6
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 14, 2016
    ممنون تونستم خونه بسازم
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    6
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 14, 2016
    چجوری میشه شیشه گیر آورد یا ساخت؟
     
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    6
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 14, 2016
    سلام تو قسمت mod configuration بعضی از مدهارو مثلDeadly Mutilation نشون نمیده دلیلش چیه
     
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    56
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 16, 2013
    نام:
    آرمین
    با درود...
    من مد Dual Sheath Redux رو نصب کردم، ولی میگه باید SKES 1.6.13 رو هم نصب کنم. خیلی جاها رو گشتم ولی پیدا نکردم حتی توی nexusmods هم گشتم ولی پیدا نکرد. اگه کسی داره میشه به منم بده؟
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید