The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition) | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط Isildur, ‏Dec 12, 2010.

  1. Isildur

    Isildur Rise and Shine Mr. Freeman
    Special User

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 10, 2006
    ارسال ها:
    8,173
    نام:
    امیرحسین
    [​IMG]


    Developer : Bethesda Softworks
    Publisher : Bethesda Softworks
    Genre : RPG
    Release date : 11/11/2011​

    بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


    گرافیک :

    ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

    طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

    دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

    از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

    مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

    رفتار NPC ها :

    یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

    در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

    Animations :

    طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

    این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

    همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

    یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

    ساختار ماموریت ها :

    OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

    همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


    TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
     
    #1 Isildur, ‏Dec 12, 2010
    آخرین ویرایش: ‏Feb 1, 2011
    Fratos, KiLL3R/4/Ev3r و arash gh این نوشته را Like کرده اند.
  2. mk_cod

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 1, 2013
    ارسال ها:
    655
    نام:
    مهدی
    دوستان Questـه Dragonslayer
    یا همون کشتن Alduin
    آخرین کوئست داستان اصلی بازیه؟ یکم کوتاه نبود؟ من هنوز لول بیستم :| درسته کوئست های غیر اصلی خیلی زیادی داره ولی خیلی کم بود داستان اصلی!
     
  3. afshin76

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 11, 2013
    ارسال ها:
    807
    سلام دوستان
    من قبلا روی یه سیستم دیگه اسکایریم بازی میکردم بدون مشکل
    الان روی یه سیستم جدید که باز میکنم هرچی مد میندازم توش با این گزینه غیر فعاله
    یادم نمیاد قبلا چیکار کرده بودم که فعال شد
    راهنمایی کنین لطفا
    [​IMG]
     
  4. farhoodnss

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 17, 2015
    ارسال ها:
    71
    بازی مراحل فرعی بسیاری داره که شاید سطحی باشند ولی مراحل گروه ها هرکدام یک بازی حساب می شوند ، خود من بیش از 100 ساعت بازی کردم و از هر لحظه بازی لذت بردم ، فکر کنم تا لول 80 رفته بودم ، DLC ها هم مراحل اصلی و فرعی زیادی دارند .
     
  5. amnjs

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 14, 2016
    ارسال ها:
    6
    سلام اسم کوئست دی ال سی Hearthfire چیه؟؟
     
  6. Destruction

    Destruction The Death Fleet Descends
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    ارسال ها:
    8,010
    نام:
    Blue Shadow
    اون DLC مأموریت آنچنان خاصی‌ نداره،تو شهر‌هایی‌ که Thane هستین با Jarl حرف بزنین که بهتون یه زمین بده و خونه بسازین.
     
  7. amnjs

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 14, 2016
    ارسال ها:
    6
    چجوری باید خان یه شهر شد؟؟
     
  8. Destruction

    Destruction The Death Fleet Descends
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    ارسال ها:
    8,010
    نام:
    Blue Shadow
    باید ماموریت‌های مربوط به اون شهر رو انجام بدین.معمولان با‌Jarlهای شهر‌ها حرف بزنین شروع میشن.
     
  9. amnjs

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 14, 2016
    ارسال ها:
    6
    تونستم خونه بخرم ولی نمیتونم خونه بسازم با فرمانروا چندتا شهرم صحبت کردم فکرکنم مراحله شو رفتم ولی نمیدونم زمین کجاست که برم خونه بسازم
     
  10. Destruction

    Destruction The Death Fleet Descends
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    ارسال ها:
    8,010
    نام:
    Blue Shadow
    باید با‌Jarl های شهر‌های کوچک صحبت کنین.تو سه تا شهر Morthal-dawnstar-Falkreath می‌شه خرید.
    تو هر کدوم هم باید یه ماموریت براشون انجام بدین تا بزارن بخرین.
     
  11. amnjs

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 14, 2016
    ارسال ها:
    6
    ممنون تونستم خونه بسازم
     
  12. amnjs

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 14, 2016
    ارسال ها:
    6
    چجوری میشه شیشه گیر آورد یا ساخت؟
     
  13. amnjs

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 14, 2016
    ارسال ها:
    6
    سلام تو قسمت mod configuration بعضی از مدهارو مثلDeadly Mutilation نشون نمیده دلیلش چیه
     
  14. wolf man

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 16, 2013
    ارسال ها:
    56
    نام:
    آرمین
    با درود...
    من مد Dual Sheath Redux رو نصب کردم، ولی میگه باید SKES 1.6.13 رو هم نصب کنم. خیلی جاها رو گشتم ولی پیدا نکردم حتی توی nexusmods هم گشتم ولی پیدا نکرد. اگه کسی داره میشه به منم بده؟
     
  15. Destruction

    Destruction The Death Fleet Descends
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    ارسال ها:
    8,010
    نام:
    Blue Shadow
    Skyrim Script Extender (SKSE)
     
    KiLL3R/4/Ev3r, armin_shadow, wolf man و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  16. wolf man

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 16, 2013
    ارسال ها:
    56
    نام:
    آرمین
    آقا تشکر...
    نصب کردم و اجرا کردم، ولی هنوز کار نمیکنه. میگه یک چیزی کمه؟ Not Deleted...!

    اما حالا که این رو ریختم خود به خود از وسط بازی میاد بیرون. به کل خارج میشه؟ قبل از این که Skse رو بریزم خوب بود. اما حالا این طوری شده؟؟؟ کسی میدونه مشکل چیه؟