1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition) | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط Isildur, ‏Dec 12, 2010.

  1. Rise and Shine Mr. Freeman Special User

    ارسال ها:
    8,164
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 10, 2006
    نام:
    امیرحسین
    [​IMG]


    Developer : Bethesda Softworks
    Publisher : Bethesda Softworks
    Genre : RPG
    Release date : 11/11/2011​

    بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


    گرافیک :

    ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

    طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

    دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

    از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

    مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

    رفتار NPC ها :

    یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

    در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

    Animations :

    طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

    این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

    همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

    یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

    ساختار ماموریت ها :

    OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

    همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


    TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 1, 2011
    Fratos, KiLL3R/4/Ev3r و arash gh این نوشته را Like کرده اند.
  2. 8 کاربر سایت

    ارسال ها:
    18,288
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 5, 2007
    نام:
    سینا
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    8,209
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 10, 2009
    نام:
    وحید
    شاهکار RPG شرکت Bethesda بالاخره تایید شد.
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,016
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 7, 2005
    واقعا خبر خوبی بود. جای یه بازی نقش آفرینی درست حسابی خالی بود
     
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,618
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 14, 2007
    دمشون گرم .... بعد از مس افکت 2 ( که اونم بیشتر اکشن بود تا نقش آفرینی!) عنوان به درد بخور نقش آفرینی درست و حسابی که سرش به تنش بیرزه نیومده بود ... امیدوارم ارزش صبر کردن رو داشته باشه ...
     
    آخرین ویرایش: ‏Dec 12, 2010
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    8,583
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 21, 2010
    نام:
    حسین
    خداکنه گرافیک بازی هم مثل شماره 1 که تو زمان خودش قولی بود برا خودش چشم نواز باشه و سیستم ها را بخوابونه :d
    شماره 1 بازی جذاب بود یادش بخیر همه بازی خوردم تو چند ماه
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,184
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 31, 2005
    نام:
    محمد علی
    منظور شما، شماره ی چهارمه؟
    شماره های 1 و 2 خیچ کدوم گرافیک نابی نداشتند:d
     
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    226
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 13, 2010

    منور ایشون اولین سری oblivion نیست .منظورشون اولین نسخه next generation این بازی بود که سال 2005 اومده بود .چون سری های قبل از اون که ارزشی نداشت .
    توی این تریلر هم که چیزی نشون نداد فقط دروازه جهنم دوباره باز شد و گفت که هنوز دشمن ها از بین نرفتن و زنده هستن بعد اژدها اومد آتیش زد به همه چی و همه چی دوباره جون گرفت و زنده شد .
     
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    150
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 27, 2008
    بی خیال بابا
    میگم والا شما چه حوصله ای دارین از یه سال مونده به اومدن بازی میاین تاپیک میزنین
    تازه بازی تایید شده کو تا بیاد
    حداقل میذاشتین یه اطالاعاتی، یه داستانی، یه گیم پلی، یه چیز درست حسابی از بازی منتشر بشه بعد بیاین اینجا برای ما تعریف کنین:d
     
  10. 8 کاربر سایت

    ارسال ها:
    18,288
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 5, 2007
    نام:
    سینا
    Fratos این نوشته را Like کرده است.
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    11
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 22, 2011
    نام:
    Sullen
    تقریبا گریم گرفت وقتی خبرش رو شنیدم.دلم تنگ شده واسه یک elder scrolls حسابی.خدا کنه bethesda یک multiplayer هم اونجاها قایم کنه حال کنیم.
     
  12. 8 کاربر سایت

    ارسال ها:
    18,288
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 5, 2007
    نام:
    سینا
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    8,209
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 10, 2009
    نام:
    وحید
    نمی دونم چرا هر چی می خوام، نمی تونم از بازیهای نقش آفرینیه شرکت Bethesda خوشم بیاد.
    با وجود اینکه Oblivion یه شاهکار بود اما هیچ وقت درست و حسابی 10 ساعت بازیش نکردم. یا حتی Fallout 3.
    امیدوارم Skyrim من رو با شاهکارهای RPG این شرکت آشتی بده.
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    243
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 25, 2009
    من با Oblivion و شیورینگ زندگی کردم

    خیلی خاطرات دارم باهاش به خدا

    3 ماه وفتمو گرفت
     
  15. 8 کاربر سایت

    ارسال ها:
    18,288
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 5, 2007
    نام:
    سینا

این صفحه را به اشتراک بگذارید