جزییاتی از شماره جدید Tomb Raider در شماره جدید مجله Game Informer

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
jan2011_cover_b_front.jpg




با سلام
از اسکن های شماره آخر مجله این جزییات تا بحال بدست آمده است





لارا در این بازی 21 سال دارد

این شماره فقط ریبوت franchise نیست بلکه ریبوت کامل برند Tomb Raider هست و به این جهت از مدل واقعی برای طراحی لارا استفاده نمی شود

در این بازی از ویژگی performance capturing استفاده می شود( استفاده از هنرمندان واقعی و سیستم Motion capture)

مرگ به شکل وحشیانه نیز موجود است.به طور مثال یک مرد وحشی به لارا حمله می کند و چاغو را در سینه لارا فرو کرده و پس از مردن او چشمانش را می بندد. نمونه ای دیگر شامل سقوط سنگی بزرگ بر روی پای او و سپس سقوط قطعه سنگی دیگر و متلاشی شدن سر لارا
CD در مورد اسلحه ها صحبت نمی کند ولی در عکس ها کمان و شاتگان و پیستول مشاهده می شود

سیستم قفل شدن هدف در تیراندازی به کل کنار گذاشته شده و سیستم نشانه گیری آزادانه به جای آن قرار گرفته که با نمونه های مشابه برابری می کند
Darrell Gallagher سرگروه تیم CD می گوید " تفاوت این بازی با شماره های قبل مانند دود و آینه هست( فکر می کنم اشاره ای به این موضوع هست که بازی های قبل تماما خطی بوده ولی حالا شما کاملا به هرجا می تونید قدم بگذارید )
در شماره های قبل شما آزادی مجازی و غیر واقعی داشتید چرا که بوسیله loading ها شما می توانستید به هرجا سفر کنید ولی آزادی در این عنوان کاملا واقعی است.شما می توانید به هر جایی که مشاهده می کنید بروید و راه خود را به انتهای برسانید بدون اینکه به مسیر خاصی هدایت شوید"


کارگردان تیم Noah Hughes می گوید:
"این موضوع بسیار مهم بود که نه تنها ابعاد شخصیتی لارا را به شکل احساسی وارد بازی کنیم بلکه آن را در خود گیم پلی بازی نیز پیاده کنیم و گیمر ها را به یک بازمانده کارکشته تبدیل کنیم"
" در طول جستجو ها لارا به وسایل جدیدی دست پیدا می کند که قابلیت های او را تقویت می کند. قابلیت های ورزشی لارا نیز در این میان به کار می آید"
"بعضی از قسمت های اوایل کار بدلیل محدودیت ابزار و یا قابلیت های فیزیکی غیر قابل دسترسی می باشد که پس از بدست آوردن ابزار مناسب و قابلیت مورد نیاز جزیره آماده است تا لارا آن را مال خود کند."


کمپ های مرکزی در محیط وجود دارد که در داخل آنها می توانید با مخلوط کردن قطعات مختلف، ابزار و وسایل جدید و در نتیجه قابلیتی به قابلیت های لارا اضافه کنید. همچینی می توانید بوسیله کمپ ها به مناطق مختلف به شکل سریع تری نقل مکان کنید.
باید آب و غذا برای زنده ماندن ذخیره کنید.


کاراکتر های دیگری نیز در بازی حضور دارند که بازماندگان کشتی به گل نشسته ای در کنار ساحل نیز تعدادی از آن ها را تشکیل می دهند

منبع
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
اوا باز هم توهین.:d
میخواین سایت برای بار شونصدم هیلتر بشه؟

جدا از شوخی سعی کنید این بحثها رو بزارید کنار.
این تاپیک آخر قلف میشه.:d

بابا این تاپیک که دیگه عمرش رو داد به ماها که توش اسپم بدیم ! ولی انصافاً یا الان چون بچس و نابلد کار یکم تپل هست و آخر بازی ورزیده میشه یا اینکه کلاً کسی که موشن کپچر میکنه براش یکم پت و پهن هست ! :D

زیاد حرص نخور ! پیر میشی دستات میلرزه نمیتونی بازیش بکنی ها ! از ما گفتن ! :D

LOL!!
پ.ن:حالا باز بزنین تو سر و کله ی هم واسش

واقعاً هدف والایی دارن ! این که ف.یلتره منم فیل شکنم تعطیله ! لا اقل یه گزیده متنی میذاشتی یکم مستفیض شم ! :D
 

HL2-GF

کاربر سایت
Apr 5, 2006
7,279
نام
نیما
این بدبخت ها که نمیخوان از جاذبه های ج*ن*سی این لارا کرافت استفاده کنن فقط وسط بازی میبینی این خانم خیلی مذهبی چیزی تنش نیست :d ، اونم فقط به خاطر اینکه مربوط به گرافیک بازی هست ، میخوان بهترین و زیباترین برجستگی های صنعت گیم رو به تصویر بکشن :d البته به همتایان ژاپنیشون نمیرسن :d
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
واقعاً هدف والایی دارن ! این که ف.یلتره منم فیل شکنم تعطیله ! لا اقل یه گزیده متنی میذاشتی یکم مستفیض شم ! :D
بفرما اینم کل متن:) :
May as well throw out the kitchen sink while you’re at it.



Crystal Dynamics’ art director Brian Horton has been talking about creating the new Lara Croft for Tomb Raider, where she isn’t going to be seen as a “s** object” as far as the studio is going.

“As far as s** appeal, we are always thinking about making a character that people want to play, and part of that is a level of attractiveness and being drawn to Lara,” Horton told Game Informer.

“But we don’t want to play up s**uality for s**ualities sake. We are constantly talking about context and motivation on this project. If for any reason we wanted to put her in a situation that would be alluring, it isn’t to be alluring. It would be because the situation called for it.

“Lara is a lover of archeology and she has these book smarts. Her brains are another huge part of her s** appeal. She is an attractive girl who doesn’t play up her looks, but she is super smart and she is very ambitious.”

Horton added that Croft’s “toughness” will ultimately define who she really is

“Ultimately, what I think is going to be compelling about this – and what our version of s**y is – is the toughness through adverse conditions,” he said.

“Seeing her survive through these moments. Her skin is still bare on the arms and there are going to be rips and tears on her clothes, but it won’t be about being revealing. It’s a way of saying that through these tough situations, there is a beauty and vulnerability coming through. I think that is s**y in its own way.

“There is a different tone we are going for across the board, and Lara Croft as a s** object isn’t our goal.

“No unlockable bikinis.”

Tomb Raider was announced earlier this week with no date, but will release on PS3, 360 and PC.​
................
این بدبخت ها که نمیخوان از جاذبه های ج*ن*سی این لارا کرافت استفاده کنن فقط وسط بازی میبینی این خانم خیلی مذهبی چیزی تنش نیست :d ، اونم فقط به خاطر اینکه مربوط به گرافیک بازی هست ، میخوان بهترین و زیباترین برجستگی های صنعت گیم رو به تصویر بکشن :d البته به همتایان ژاپنیشون نمیرسن :d
الان که گرفتن Mـش هم کردن!دیگه بدتر!:d
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
صحبت سر اینه که بیشتر قراره توی این شماره روی یک داستان قابل باور و واقعی و هوش و ذکاوت و ابعاد شخصیتی لارا فوکوس بشه تا فیزیک بدنیش و لباس های رنگارنگش
100 درصد قرار نیست لارا به یه قلچماق تبدیل بشه که هیچ جذابیت نداشته باشه ولی قرار هم نیست دیگه در آخر بازی اسکین بیکینی به گیمر داده باشه و به شکلی یه برخورد تینیجری با این شخصیت بشه بلکه اگه قرار هست لارا جذابیت داشته باشه باید به شکل طبیعی و واقعی این جذابیت وجود داشته باشه
مثلا در مورد لباس لارا یه لباس معمولی خواهد داشت که در طول بازی ممکنه قسمت هاییش پاره بشه ( البته مطمئنا قرار نیست مثلا یه قسمت لباس به شکل کامل پاره بشه و این بریدگی ها سطحی هست) و قسمتی از پوستش معلوم بشه که این ها جزء ریزه کاری هایی هست که قراره ظاهر لارا رو جذاب کنه نه ارضا کننده! لارا توی این شماره توی موقعیت سختی قرار گرفته و این ویژگی در اصل یکی از الزامات این داستان محسوب میشه و به باور پذیری موقعیتی که لارا درونش قرار گرفته کمک می کنه و برخلاف قبل که تنوع لباس ها به جهت جلب توجه مخاطب نسبت به بدن لارا بود این بار لباس لارا در عین اینکه تغییر چندانی نمی کنه فقط نقش واقعی و طبیعی خود رو در بازی ایفا می کنه و قرار نیست توجه زیادی رو نسبت به بدن لارا جلب کنه
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر