DotA 2 [پست اول خوانده شود]

2y6rofla3rjywpigletl.png


cs9kkjyxonbjsgoy88hj.gif



Category: PC
Language: English
Genre: MOBA
Publisher: Valve Corporation
Designer: IceFrog


بازی Dota2 توسط Valve در سال 2010 برگرفته از یکی از مپ های معروف Warcraft 3 یعنی (Defense of the Ancients(DOTA ساخته شد و به نوعی ادامه همون مپ در یک بازی کامل هست .سبک بازی در ژانر Action RTS قرار میگیره که بعد ها خودش زیر ژانری جداگونه MOBA رو پدید آورد.بازی به طور رسمی در سال 2013 از حالت بتا خارج و برای پلت فرم های Windows/Linux/Mac OS عرضه شد.

اطلاعات پایه: این روزها در سبک MOBA بازیهای زیادی از جمله League of Legends -Heroes of Newerth - Heroes of the Storm میشه پیدا کرد که تقریبا الگو های مشترکی دارند.شما در یک مپ به همراه 9 نفر دیگه در قالب دو تیم Radiant and Dire بصورت 5v5 قرار میگیرید.هر دو سمت Radiant و Dire دارای یک Ancients هستند که با نابودی اون تیم مقابل برنده بازی خواهد بود.
مپ بازی به سه لاین اصلی تقسیم شده و در هر کدوم از آنها 3 Tower از هر تیم وظیفه محافظت از اون رو در مقابل تیم دشمن به عهده داره.

seeshu2mm2rgc7iy08lw.png

Ancients دو تیم (Radiant در سمت راست --- Dire در سمت چپ)
2pw7aqqig1s8mtrble2q.png


Tower دو تیم (Radiant سمت چپ ---Dire سمت راست )


هر بازیکن کنترل یکی از هیرو های بازی (هم اکنون 110 هیرو رو شامل میشه) بر عهده میگیره که هر کدوم دارای استراتژی و اسکیل های منحصر به فرده خودشه.با کشتن Creep های بازی و دیگر هیرو ها شما XP دریافت میکنید و LVLUP میشید و میتونید از اسکیل های خودتون استفاده کنید.(Max لول در بازی 25 هست)همچنین شما با Gold میتونید برای هیروی خود از Shop های بازی آیتم خریده و اونو قویترش کنید.(غیر از کشتن کریپ و هیروهای دشمن هر ثانیه یک گلد هم به شما داده میشه).

e0lf5cgix05anwnbbsox.png

Map بازی

Fountain:محل respawn شدن هیروها و Shop اصلی(دارا بودن تمامی آیتم های اصلی).همچنین تو محدودش HP وMana هیروها رو با سرعت زیاد پر میکنه.
Tower:توضیح در بالا!
Side Shop: محل خرید آیتم که در لاین های بالا و پایین هست(آیتم های محدودتری نسبت به Fountain داره)
Secret Shop:یک سری آیتم که در shop اصلی نیست
Ancient:توضیح در بالا!
Barracks:سربازخانه ها که در کنار تاور های آخر و سوم هر لاین قرار داره که Creep های بازی رو تولید میکنه.در ابتدای بازی و در ثانیه 30 اولین Wave و بعد از اون در ابتدای هر دقیقه یک wave رو روانه لاین ها میکنه.با نابود کردن سربازخانه های تیم مقابل کریپ های خودی قوی تر میشن.همچنین هرچی از بازی بیشتر بگذره و طولانی تر بشه تعداد اونها در هر wave هم افزایش پیدا میکنه.
Roshan:محل قرار گرفتن Roshan!
Rune Spot:محل قرار گرفتن Rune ها که در 2 سمت رودخانه هست.rune ها یک سری قابلیت ویژه رو برای مدت محدودی به هیرو ها میدن و در ابتدای بازی و هر 2 دقیقه یکبار پدیدار میشن.6 نوع rune داریم:

  • 16px-Rune_icon_Bounty.png
    Bounty:
    با گرفتنش بهتون Gold و Xp میده.در ابتدای بازی هر دو rune از این نوع هستند و از دقیقه 2 به بعد همیشه یکی از rune هم Bounty هست.
  • 16px-Rune_icon_Double_Damage.png
    Double Damage:
    با گرفتنش DMG هیروتون رو 100% افزایش میده.
  • 16px-Rune_icon_Haste.png
    Haste:
    با گرفتنش هیرو شما به نهایت سرعت خود بازی میرسه و به هیچوجه slow نمیشه در این مدت.
  • 16px-Rune_icon_Regeneration.png
    Regeneration:
    با گرفتن این Rune هیرو شما HP و Mana تا وقتی که ضربه نخوره پر میشه.
  • 16px-Rune_icon_Invisibility.png
    Invisibility:
    با گرفتنش هیرو شما بعد از 1 ثانیه نامرئی میشه.
  • 16px-Rune_icon_Illusion.png
    Illusion:
    با گرفتنش 2تا ایلوژن از هیرو شما بوجود میاد.

Hero:
هم اکنون 110 هیرو از 112 هیروی DOTA در بازی وجود داره که در سه گروه Strength - Agility - Intelligence قرار میگیرند.



d8z48prv5ysy71rc3s2w.png
l730rlv6c80j5hudkq25.png
f1elh9cnzgqec6hgz5bf.png
STRENGTH
rg7m0d3pxc4muywwt5vm.png
sven_sb.png
tiny_sb.png
kunkka_sb.png
beastmaster_sb.png
dragon_knight_sb.png
rattletrap_sb.png
omniknight_sb.png
huskar_sb.png
alchemist_sb.png
brewmaster_sb.png
treant_sb.png
wisp_sb.png
centaur_sb.png
shredder_sb.png
bristleback_sb.png
tusk_sb.png
elder_titan_sb.png
legion_commander_sb.png
earth_spirit_sb.png
phoenix_sb.png
axe_sb.png
pudge_sb.png
sand_king_sb.png
slardar_sb.png
tidehunter_sb.png
skeleton_king_sb.png
life_stealer_sb.png
night_stalker_sb.png
doom_bringer_sb.png
spirit_breaker_sb.png
lycan_sb.png
chaos_knight_sb.png
undying_sb.png
magnataur_sb.png
abaddon_sb.png
AGILITY
5lk71o82c8x0ahzn2z3y.png
antimage_sb.png
drow_ranger_sb.png
juggernaut_sb.png
mirana_sb.png
morphling_sb.png
phantom_lancer_sb.png
vengefulspirit_sb.png
riki_sb.png
sniper_sb.png
templar_assassin_sb.png
luna_sb.png
bounty_hunter_sb.png
ursa_sb.png
gyrocopter_sb.png
lone_druid_sb.png
naga_siren_sb.png
troll_warlord_sb.png
ember_spirit_sb.png
bloodseeker_sb.png
nevermore_sb.png
razor_sb.png
venomancer_sb.png
faceless_void_sb.png
phantom_assassin_sb.png
viper_sb.png
clinkz_sb.png
broodmother_sb.png
weaver_sb.png
spectre_sb.png
meepo_sb.png
nyx_assassin_sb.png
slark_sb.png
medusa_sb.png
terrorblade_sb.png
INTELLIGENCE
9k3hlxpvbu8z35sa3yue.png
crystal_maiden_sb.png
puck_sb.png
storm_spirit_sb.png
windrunner_sb.png
zuus_sb.png
lina_sb.png
shadow_shaman_sb.png
tinker_sb.png
furion_sb.png
enchantress_sb.png
jakiro_sb.png
chen_sb.png
silencer_sb.png
ogre_magi_sb.png
rubick_sb.png
disruptor_sb.png
keeper_of_the_light_sb.png
skywrath_mage_sb.png
oracle_sb.png
techies_sb.png
bane_sb.png
lich_sb.png
lion_sb.png
witch_doctor_sb.png
enigma_sb.png
necrolyte_sb.png
warlock_sb.png
queenofpain_sb.png
death_prophet_sb.png
pugna_sb.png
dazzle_sb.png
leshrac_sb.png
dark_seer_sb.png
batrider_sb.png
ancient_apparition_sb.png
invoker_sb.png
obsidian_destroyer_sb.png
shadow_demon_sb.png
visage_sb.png
winter_wyvern_sb.png

نکات:
  1. با افزایش هر یک عدد Strength هیرو شما 19 HP دریافت میکند و 0.03 HP regen(یعنی با افزایش 33 عدد هیرو شما در هر ثانیه 1 عدد HP پر میکنه).همچنین هیروهای Strength خودشون 1 عدد به DMG اضافه میشه.
  2. با افزایش هر یک عدد Agility هیرو شما 1 عدد Attack speed دریافت میکنه و 0.14 Armor (یعنی با افزایش 7 عدد به هیرو شما 1 Armor اضافه میشه).همچنین هیروهای Agility خودشون 1 عدد به DMG اضافه میشه.
  3. با افزایش هر یک عدد Intelligence هیرو شما 13 Mana دریافت میکنه و 0.04 Mana regen(یعنی با افزایش 25 عدد هیرو شما در هر ثانیه 1 عدد ماناش پر میشه).همچنین هیروهای Intelligence خودشون 1 عدد به DMG اضافه میشه.

همینطور که در جدول بالا میبینید هر هیرو دارای یک ویژگی اصلی(Attribute) هست اما میزان رشد هر یک از این ویژگی ها در هیرو مختلف متفاوت هست به عنوان مثال در هیروی Anti mage به اضای هر level که میگیرید Agility شما 2.8 عدد اضافه میشه اما برای هیروی Drow Ranger این مقدار 1.9 هست.
*جدول بالا در حال آپدیت هست و به زودی تمام هیروها با توضیح و ترجمه اسکیل ها آپدیت خواهند شد به عنوان مثال اگه روی هیروی Earthshaker کلیک کنید میتونید مشخصات و توضیح اسکیل هاشو ببینید.


در حال آپدیت....
 
آخرین ویرایش:

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
درود بر پلیر های خسته:-B
بعد مسابقات Ti تقریبا زاویه دیدم نسبت به پوز 5 تیم عوض شد و خیلی درس ها گرفتم.
1-مسئولیت گرفتن کیل با شما نیست خصوصا در اول بازی.این به این منظور نیست که شما تو لاین حریف رو اذیت نکنید یا حتی کیل نگیرید درواقع به این معناست که تو اولویت پوز5 اصلا کیل نیست.این باعث میشه با فکر بهتر بازی کنید و برای گرفتن کیل خودتون رو به کشتن ندید شما اگر از ساپورت حریف کمتر فید بدید احتمال بردنتون خیلی بیشتر میشه.پس اول کیل ندادن بعد کیل گرفتن در غیر اینصورت دیگه چیزی شامل وظایف شما نمیشه.
همین نکته باعث شد تا بازی من با wd به کل عوض بشه و هیرویی که از 100 بازی 50 درصد winrate داشتم الان 5 تا بازی هست که با عوض کردن شیوه لول گیری نتیجه خوبی گرفتم به این صورت که فقط اسکیل1و2 پرمیکنم و اصلا سراغ 3 نمیرم هرچند که لول 3 مرسوم هست و متوجه شدم کار دکتر nuk کردن نیست.همانطور که میدونید بعضی از اسکیل ها تا max نباشن آنچنان اثر محسوسی رو اعمال نمیکنن به عنوان مثال sun ray phoenix تا max نشه تاثیر آنچنانی نداره مثل maledict wd.اما اگر اسکیل heal رو بیارید بالا به طرز عجیبی تفاوت رو به چشم میبینید.
پس در نتیجه شما میتونید با عوض کردن ذهنیت راجع به pos 5 انتخاب های بیشتر و بهتری داشته باشید
---------------------
پوز5 بازا بیان تجربیاتشونو به اشتراک بذارن ،نیازمندیم
 
آخرین ویرایش:

xxxmah

کاربر سایت
Feb 18, 2013
604
نام
احمد رضا
دوستان راهی هست پلیر ایرانی پیدا نکنه? میرم روسیه ، همه ایرانی ، میریم دبی باز ایرانی اصلا حال آدم گرفته میشه اینقدر زحمت بکشه بعد یه مشت روانی خراب کنن بازیو! چی بشه تو صد تا بازی 10 تا ایرانی خوب اصلا حرفه ایم نه ،پیدا شه
 

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
دوستان راهی هست پلیر ایرانی پیدا نکنه? میرم روسیه ، همه ایرانی ، میریم دبی باز ایرانی اصلا حال آدم گرفته میشه اینقدر زحمت بکشه بعد یه مشت روانی خراب کنن بازیو! چی بشه تو صد تا بازی 10 تا ایرانی خوب اصلا حرفه ایم نه ،پیدا شه
درود بر شما.
باید خدمت شما عرض کنم که هیچ راهی وجود نداره:Dاما این نکته رو هم توجه داشته باشید که در رنکای زیر 2k تراکم ایرانی خیلی بالاست و جو خیلی خیلی خراب هست ولی بالاتر از 2k تقریبا این مشکل ملایم تر میشه طبق تجربه شخصی.
میدونم خیلی سخته.بعضی وقتا حتی شده باید یک ساعت با 5 نفر همکلام و هماهنگ بشی.
ولی چند نکته که شاید کمکت بکنه.
1-به نظر من اونارو mute نکن و اجازه بده حرفاشونو بزنن و بهت غر بزنن و تو هم بشنو ،اینجوری اعصابت به مرور قوی میشه وفکرت خیلی بازتر و به دیگران این اجازه رو میدی که از بازیت خوششون نیاد و یا حتی بهت فحش بدن چون این یک چیز طبیعی هست.اوایل احساس ناراحتی میکنی و شاید با خودت بگی طرف خودش گند زده به بازی و حالا داره باخت رو گردن من میندازه. آره شاید داری درست میگی و تو تقصیری نداشتی اما اجازه بده بهت هر چی خواست بگه (البته ریپورتش رو هم بده) حتی به نظر من در جوابش مودبانه جواب بده و حتی اگر دیدی که کلا از بازی چیزی نمیفهمه وداره فحش میده یه چندتا im sry و my bad بدی احتمال زیاد آروم بگیره و اگر تو بتونی اون نفر رو آروم کنی این خودش خیلی به نفع تیمه و باعث میشه هم تیمهای خودت هم اعصاب آرومتری داشته باشن.در ضمن این به معنای کوتاه اومدن یا پر رو کردن طرف مقابل نیست در حقیقت این عمل از ذکاوت شما میاد ،شما خوب میدونی که 40 دقیقه برای انسان کردن یک آدم زمان کافی نیست:Dپس شما که میدونی جریان چیه سعی کن اون طرف مقابل رو آروم کنی .حتی حتی حتی اگر به قیمت این تموم شه که اون چند نفر دیگرو هم همراه خودش کنه.

2-شاید میان اون همه چرت پرت دوتا حرف حسابی هم ازش بشنوی که باز این خودش خوبه.اگر ذهنت قوی باشه وبتونی جلوی لحن و بی احترامی ها فیلتر بذاری احتمالا بتونی از این همه سرزنش یه چند نکته حتی در حد کلمه برداری.

3-پس به نظر من رو اعصابت کار کن و اجازه بده حتی به ناحق بهت فحش بدن و ایراد بگیرن واتفاقا به نظر من اون هارو بشنو و به خودت بگو که طبیعی هست و من باید بازی خوب خودم رو حفط کنم حتی با این شنیدن سرزنش ها.میدونی که تمام بازی کنان بزرگ دنیا همین الانش هم فحش میخورن و سرزنش میشن.استریم های بازیکنای بزرگ رو نگاه بکنی تقریبا همه تو بازیشون مورد حمله قرار میگیرن ولی هرچی بازیکن بزرگتر اثر پذیری کمتری از اون حرفا داره.

4-هیچ وقت یادت نره بهم ریختن اعصاب تیم یکی از بهترین تکنیک های تو بازی هست.اگر میدر بازیتون 2 بار گنک بشه من بهت قول میدم دیگه بازیش رو نمیکنه و ریج رو شروع میکنه پس برخلاف خیلی از بازیاو گیم های دیگه شما 3 وسیله کنترل داری موس+کیبورد+اعصاب ، یادت نره بزرگترین پلیرهای دنیا با اعصاب ضعیف هیچی نیستن و این همون پاشنه آشیلی هست که تیمای ایرانی از اون برخوردار هستن .به قول امیر فانتوم که یکی از پلیرهای خوب و با اخلاق هست خودش گفت تیمشون که انصافا یکی از بهترین تیمهایی بود که وجود داشت به خاطر رفتار خود اعضا disband شد.

5- شما در همه حالت ارزشمندی چه بازی بد کنی یا خوب و اگر هم کسی ایراد میگیره باید با زبان مودبانه و نرم باید ایراد بگیره و به هیچ وجه هیچ کسی حق ناسزا یا لحن بد نداره ولی در واقعیت اینطور نیست و همه همه اتفاقا برعکس هستن پس ما باید خودمون رو با شرایط سازگار کنیم که بالا هم اشاره کردم به معنای کم آوردن یا رو دادن طرف مقابل نیست به معنای ذکاوت شماست چون شما آگاهی و اون آگاه نیست.اگر بتونی سرزنش هارو بشنوی و در عین حال احساس ارزشمندی هم بکنی اونروز شما در رنک 8k هستی:D:D
 

Ac66

کاربر سایت
Jun 25, 2017
103
درود بر شما.
باید خدمت شما عرض کنم که هیچ راهی وجود نداره:Dاما این نکته رو هم توجه داشته باشید که در رنکای زیر 2k تراکم ایرانی خیلی بالاست و جو خیلی خیلی خراب هست ولی بالاتر از 2k تقریبا این مشکل ملایم تر میشه طبق تجربه شخصی.
میدونم خیلی سخته.بعضی وقتا حتی شده باید یک ساعت با 5 نفر همکلام و هماهنگ بشی.
ولی چند نکته که شاید کمکت بکنه.
1-به نظر من اونارو mute نکن و اجازه بده حرفاشونو بزنن و بهت غر بزنن و تو هم بشنو ،اینجوری اعصابت به مرور قوی میشه وفکرت خیلی بازتر و به دیگران این اجازه رو میدی که از بازیت خوششون نیاد و یا حتی بهت فحش بدن چون این یک چیز طبیعی هست.اوایل احساس ناراحتی میکنی و شاید با خودت بگی طرف خودش گند زده به بازی و حالا داره باخت رو گردن من میندازه. آره شاید داری درست میگی و تو تقصیری نداشتی اما اجازه بده بهت هر چی خواست بگه (البته ریپورتش رو هم بده) حتی به نظر من در جوابش مودبانه جواب بده و حتی اگر دیدی که کلا از بازی چیزی نمیفهمه وداره فحش میده یه چندتا im sry و my bad بدی احتمال زیاد آروم بگیره و اگر تو بتونی اون نفر رو آروم کنی این خودش خیلی به نفع تیمه و باعث میشه هم تیمهای خودت هم اعصاب آرومتری داشته باشن.در ضمن این به معنای کوتاه اومدن یا پر رو کردن طرف مقابل نیست در حقیقت این عمل از ذکاوت شما میاد ،شما خوب میدونی که 40 دقیقه برای انسان کردن یک آدم زمان کافی نیست:Dپس شما که میدونی جریان چیه سعی کن اون طرف مقابل رو آروم کنی .حتی حتی حتی اگر به قیمت این تموم شه که اون چند نفر دیگرو هم همراه خودش کنه.

2-شاید میان اون همه چرت پرت دوتا حرف حسابی هم ازش بشنوی که باز این خودش خوبه.اگر ذهنت قوی باشه وبتونی جلوی لحن و بی احترامی ها فیلتر بذاری احتمالا بتونی از این همه سرزنش یه چند نکته حتی در حد کلمه برداری.

3-پس به نظر من رو اعصابت کار کن و اجازه بده حتی به ناحق بهت فحش بدن و ایراد بگیرن واتفاقا به نظر من اون هارو بشنو و به خودت بگو که طبیعی هست و من باید بازی خوب خودم رو حفط کنم حتی با این شنیدن سرزنش ها.میدونی که تمام بازی کنان بزرگ دنیا همین الانش هم فحش میخورن و سرزنش میشن.استریم های بازیکنای بزرگ رو نگاه بکنی تقریبا همه تو بازیشون مورد حمله قرار میگیرن ولی هرچی بازیکن بزرگتر اثر پذیری کمتری از اون حرفا داره.

4-هیچ وقت یادت نره بهم ریختن اعصاب تیم یکی از بهترین تکنیک های تو بازی هست.اگر میدر بازیتون 2 بار گنک بشه من بهت قول میدم دیگه بازیش رو نمیکنه و ریج رو شروع میکنه پس برخلاف خیلی از بازیاو گیم های دیگه شما 3 وسیله کنترل داری موس+کیبورد+اعصاب ، یادت نره بزرگترین پلیرهای دنیا با اعصاب ضعیف هیچی نیستن و این همون پاشنه آشیلی هست که تیمای ایرانی از اون برخوردار هستن .به قول امیر فانتوم که یکی از پلیرهای خوب و با اخلاق هست خودش گفت تیمشون که انصافا یکی از بهترین تیمهایی بود که وجود داشت به خاطر رفتار خود اعضا disband شد.

5- شما در همه حالت ارزشمندی چه بازی بد کنی یا خوب و اگر هم کسی ایراد میگیره باید با زبان مودبانه و نرم باید ایراد بگیره و به هیچ وجه هیچ کسی حق ناسزا یا لحن بد نداره ولی در واقعیت اینطور نیست و همه همه اتفاقا برعکس هستن پس ما باید خودمون رو با شرایط سازگار کنیم که بالا هم اشاره کردم به معنای کم آوردن یا رو دادن طرف مقابل نیست به معنای ذکاوت شماست چون شما آگاهی و اون آگاه نیست.اگر بتونی سرزنش هارو بشنوی و در عین حال احساس ارزشمندی هم بکنی اونروز شما در رنک 8k هستی:D:D
کاملا موافقم ولی بیا قضیه رو از یه زاویه دیگه نگاه کنیم هممون میدونیم که پلیرای دوتا تقریبا از همه جای دنیا هستن و میشه گفت نژاد و ملیتی نیست که ما باهاشون بازی نکرده باشیم اما چی میشه که تقریبا همه ما قریب به یقین پلیرای وطنی رو بزرگ ترین نوبای این بازی میشناسیم حاضرم قسم بخورم به غیر از یه تعداد اندک و انگشت شمار تو این 3000 تا مچی که بازی کردم هرچی ایرانی به پستم خورده هم از نظر رفتار اجتماعی هم از نظر مهارتای بازی در پایین ترین و بدترین حالت ممکن خودش بوده همین امروز امتحان کنید برید تو بازی و اولین نفری که شروع کرد به ترش تاک کردن و فحاشی رو پروفایلشو چک کنید یا حتی ازش بپرسید قول شرف میدم بهتون ایرانی از اب درمیاد بعضی وقتا با خودم میگم نکنه تو اب ما ایرانیا چیز خاصی میریزن یا حتی این تاثیر پارازیتا باشه که انقدر ملت نوب و منگل و احمق و بی ادب شدن صرف نظر از راه حلای فوق العاده ای که پیشنهاد کردی به نظرم تو یه سری مواقع اصلا نباید باهاشون هم کلام شد و بزاریم فک کنن ما ایرانی نیستم ( چقدر بد واقعا که باید نژادتم پنهان کنی ) و گرنه کار به جاهای باریک میکشه من ترجیح میدم ریپورتامو نگه دارم واسه اینجور مواقع که حروم این انسان های نخستین کنم یکم دلم خنک شه زیر 2k هم به نظرم فقط باید کری پیک کرد که سریع از این منجلاب بیاد بیرون و گرنه ایرانی جماعت نه جنبه ساپورت شدن دارن نه عرضه کری کردن تیم
 

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
کاملا موافقم ولی بیا قضیه رو از یه زاویه دیگه نگاه کنیم هممون میدونیم که پلیرای دوتا تقریبا از همه جای دنیا هستن و میشه گفت نژاد و ملیتی نیست که ما باهاشون بازی نکرده باشیم اما چی میشه که تقریبا همه ما قریب به یقین پلیرای وطنی رو بزرگ ترین نوبای این بازی میشناسیم حاضرم قسم بخورم به غیر از یه تعداد اندک و انگشت شمار تو این 3000 تا مچی که بازی کردم هرچی ایرانی به پستم خورده هم از نظر رفتار اجتماعی هم از نظر مهارتای بازی در پایین ترین و بدترین حالت ممکن خودش بوده همین امروز امتحان کنید برید تو بازی و اولین نفری که شروع کرد به ترش تاک کردن و فحاشی رو پروفایلشو چک کنید یا حتی ازش بپرسید قول شرف میدم بهتون ایرانی از اب درمیاد بعضی وقتا با خودم میگم نکنه تو اب ما ایرانیا چیز خاصی میریزن یا حتی این تاثیر پارازیتا باشه که انقدر ملت نوب و منگل و احمق و بی ادب شدن صرف نظر از راه حلای فوق العاده ای که پیشنهاد کردی به نظرم تو یه سری مواقع اصلا نباید باهاشون هم کلام شد و بزاریم فک کنن ما ایرانی نیستم ( چقدر بد واقعا که باید نژادتم پنهان کنی ) و گرنه کار به جاهای باریک میکشه من ترجیح میدم ریپورتامو نگه دارم واسه اینجور مواقع که حروم این انسان های نخستین کنم یکم دلم خنک شه زیر 2k هم به نظرم فقط باید کری پیک کرد که سریع از این منجلاب بیاد بیرون و گرنه ایرانی جماعت نه جنبه ساپورت شدن دارن نه عرضه کری کردن تیم

همینطوره متاسفانه.به مقدسات هر کسی من نژاد پرست نیستم ولی نمیدونم چرا این ژن ایرانی فرق داره اساسی هم فرق داره.متملق ،چاپلوس ،عصبانی ،بیفکر،بی فرهنگ والبته مهمان نواز و فقط اینکه مادر دارای ارزش بالایی هست و پرستش فداکاری انتخابی در راهی که خودشون بخوان وجود داره:|مثلا مرگ 65 نفر تو قطار مهم نیست ولی 20 تا آتش فشان چرا.روزانه 50 نفر تو تصادفات فقط جاده ای فوت میکنن مهم نیست ولی رزمنده چرا.ژن عجیبیه و به شدت افسردگی توی ما موج میزنه.ما طرز حرف زدنمون پرتابیه و چون احساس ارزشمندی رو تجربه نکردیم وپر از عقده و سرکوب هستیم ما زاده ترسیم برای همین به شدت با پرخاش با هر چیز مخالفمون برخورد میکنیم،با نیش و کنایه مسخره کردن جواب میدیم.ادبیات دیگه ای رو بلد نیستیم متاسفانه.
بازی دوتا که بماند باور کن من از سر چهار راه میخوام رد شم با وجود اینکه چراغ قرمز و چراغ عابر سبز ولی فقط 10 ثانیه چک میکنم کسی رد نشه و همه ایستاده باشن.
وقتی ما نمیتونيم با خیال راحت از خط عابر رد شیم بدون که اون جامعه مدنی نیست همین بس برای تشخیص اینکه ما ایرانیا چه چیز و چه کس هستیم.بنابراین ایرانی ها تو تیم نمیگنجن ویا هر چیزی که با مدنیت یا یک ساختار سرو کار داشته باشه.
علاوه بر گفته های بالا باید به پیشینه هم نگاه کرد .مردمی بودیم که همیشه در خطر حمله و تهاجم یا استثمار بودیم و این استرس با خون ما عجین شده .یکی از استاید تاريخمون میگفت حتی معماری ایرانی هم تحت تاثیر استرس و دفع تهاجم ساخته شده به عنوان مثال اگر دقت کرده باشین ورودی بعضی از بازار های خیلی قدیمی سقف پایینی داره یا اینکه بعضی از در خونه ها نصفش زیر زمینه،اینا همه برای این بوده که اسب سوار نتونه وارد اون خونه یا بازار بشه و ...
فقط به لطف رشد تکنولوژی و ورودش به ایران، این ژن ایرانی در همه جا نفوذ پیدا کرده و میتونید به راحتی پیداشون کنید مخصوصا در بازی دوتا 2
 
آخرین ویرایش:

Ostad fariborz

کاربر سایت
Aug 22, 2016
774
دوستان راهی هست پلیر ایرانی پیدا نکنه? میرم روسیه ، همه ایرانی ، میریم دبی باز ایرانی اصلا حال آدم گرفته میشه اینقدر زحمت بکشه بعد یه مشت روانی خراب کنن بازیو! چی بشه تو صد تا بازی 10 تا ایرانی خوب اصلا حرفه ایم نه ،پیدا شه
ایرانی نوبه زیادم حرف میزنه .تنها کار مفید سایلنت کردنشونه
 
  • Like
Reactions: x-x and xxxmah

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
سلام خدمت عزیزان. می خواهم رونمایی کنم از یک گونه جاندار رایج که من اسم بز را برای اون مناسب تر دیدم.
خب بریم سراغ توضیح.این موجود بیشتر در midlane رویت میشود و کمتر در پست های دیگر بازی میکند.این نوع از گونه ی بزان در هر رنکی وجود و علاقه به پیک هیروهای خفن از نوع(همه رو یک جا بزن)، دارند.و بسیار علاقه دارند که همه ی دشمنان خود را با یک ضربه به دیار باقی بفرستند و رمپیج یک ضرب بگیرند و پای کوبی کنند(عزیزان دقت داشته باشن این یک ضربه خیلی مهمه نکنه که دو ضربه بشه).
یکی از این بزان برای 50 دقیقه با هم سفر شد.اول آشنایی بسیار خوب بود و این بز بزرگوار میدر مقابل خودش را به خوبی شکست داده بود به طوری که بسیار کیل گرفته و خوشحال گشته و به حالت اسنوبال در مپ قل میخوردند.همه چیز داشت به نحو احسنت پیش میرفت که ناگهان آیتم دیواین در inventory او رویت شد البته او اطمینان بسیار داده که ابدا اتفاقی نمی افتد.ناگهان بز در دقایقی از بازی مشغول گشت و گذار تنهایی در جنگل بالایی dire بود که 4 نفر از دشمنان به سر او ریختند و فانتوم لنسر دیواین اورا تصاحب کرد.در تیم غوغایی ایجاد شد ولی به علت بازی خوبی که کرده بود تیم کظم غیظ کرده و به خاطر شرایط خوبی که داشتیم به تذکری بسنده کردیم.
بعد از چند حرکت زیبا ، همه ی تیم حریف را کشتیم، اما دیواین را از لنسر نمی توانستیم پس بگیریم تا اینکه فکری به سر بز زد.او دوباره بدون مشورت تیم دومین دیواین غیر ضروری خود را آورد و معتقد بود با این دیواین میشود آن دیواین را پس گرفت:Dو اعتقاد داشت دمیج تیم کافی نمیباشد و برای جبران دست به کار شد.تا اینکه دقیقا بز عین قبل تنها گرفتار شد و دیواین دوم رو هم تقدیم فانتوم لنسر کرد:Dبز بعد از تقدیم دیواین دوم شروع به سرزنش تیم کرد .و البته چون دیدند که من اول بازی به جای ok نوشتم خن ،ایشان فکر کردند که من عرب هستم و شروع به دادن فحش عربی کردند:Dملیت این بز در آخر مشخص نشده و همچنان مجهول باقی ماند:D
نتونستم شبیه راز بقا دربیارم شرمنده:Dاینم از این Match 4104699066 ای خدا
 
آخرین ویرایش:

Ostad fariborz

کاربر سایت
Aug 22, 2016
774
سلام خدمت عزیزان. می خواهم رونمایی کنم از یک گونه جاندار رایج که من اسم بز را برای اون مناسب تر دیدم.
خب بریم سراغ توضیح.این موجود بیشتر در midlane رویت میشود و کمتر در پست های دیگر بازی میکند.این نوع از گونه ی بزان در هر رنکی وجود و علاقه به پیک هیروهای خفن از نوع(همه رو یک جا بزن)، دارند.و بسیار علاقه دارند که همه ی دشمنان خود را با یک ضربه به دیار باقی بفرستند و رمپیج یک ضرب بگیرند و پای کوبی کنند(عزیزان دقت داشته باشن این یک ضربه خیلی مهمه نکنه که دو ضربه بشه).
یکی از این بزان برای 50 دقیقه با هم سفر شد.اول آشنایی بسیار خوب بود و این بز بزرگوار میدر مقابل خودش را به خوبی شکست داده بود به طوری که بسیار کیل گرفته و خوشحال گشته و به حالت اسنوبال در مپ قل میخوردند.همه چیز داشت به نحو احسنت پیش میرفت که ناگهان آیتم دیواین در inventory او رویت شد البته او اطمینان بسیار داده که ابدا اتفاقی نمی افتد.ناگهان بز در دقایقی از بازی مشغول گشت و گذار تنهایی در جنگل بالایی dire بود که 4 نفر از دشمنان به سر او ریختند و فانتوم لنسر دیواین اورا تصاحب کرد.در تیم غوغایی ایجاد شد ولی به علت بازی خوبی که کرده بود تیم کظم غیظ کرده و به خاطر شرایط خوبی که داشتیم به تذکری بسنده کردیم.
بعد از چند حرکت زیبا ، همه ی تیم حریف را کشتیم، اما دیواین را از لنسر نمی توانستیم پس بگیریم تا اینکه فکری به سر بز زد.او دوباره بدون مشورت تیم دومین دیواین غیر ضروری خود را آورد و معتقد بود با این دیواین میشود آن دیواین را پس گرفت:Dو اعتقاد داشت دمیج تیم کافی نمیباشد و برای جبران دست به کار شد.تا اینکه دقیقا بز عین قبل تنها گرفتار شد و دیواین دوم رو هم تقدیم فانتوم لنسر کرد:Dبز بعد از تقدیم دیواین دوم شروع به سرزنش تیم کرد .و البته چون دیدند که من اول بازی به جای ok نوشتم خن ،ایشان فکر کردند که من عرب هستم و شروع به دادن فحش عربی کردند:Dملیت این بز در آخر مشخص نشده و همچنان مجهول باقی ماند:D
نتونستم شبیه راز بقا دربیارم شرمنده:Dاینم از این Match 4104699066 ای خدا
بز معتقد بود با این دیواین میشود ان دیواین را پس گرفت:tearsofjoy::sweatsmile::sweatsmile::tearsofjoy::clap::clap::Cheesygrin::Cheesygrin:
 
  • Like
Reactions: x-x and Ac66

Ac66

کاربر سایت
Jun 25, 2017
103
سلام خدمت عزیزان. می خواهم رونمایی کنم از یک گونه جاندار رایج که من اسم بز را برای اون مناسب تر دیدم.
خب بریم سراغ توضیح.این موجود بیشتر در midlane رویت میشود و کمتر در پست های دیگر بازی میکند.این نوع از گونه ی بزان در هر رنکی وجود و علاقه به پیک هیروهای خفن از نوع(همه رو یک جا بزن)، دارند.و بسیار علاقه دارند که همه ی دشمنان خود را با یک ضربه به دیار باقی بفرستند و رمپیج یک ضرب بگیرند و پای کوبی کنند(عزیزان دقت داشته باشن این یک ضربه خیلی مهمه نکنه که دو ضربه بشه).
یکی از این بزان برای 50 دقیقه با هم سفر شد.اول آشنایی بسیار خوب بود و این بز بزرگوار میدر مقابل خودش را به خوبی شکست داده بود به طوری که بسیار کیل گرفته و خوشحال گشته و به حالت اسنوبال در مپ قل میخوردند.همه چیز داشت به نحو احسنت پیش میرفت که ناگهان آیتم دیواین در inventory او رویت شد البته او اطمینان بسیار داده که ابدا اتفاقی نمی افتد.ناگهان بز در دقایقی از بازی مشغول گشت و گذار تنهایی در جنگل بالایی dire بود که 4 نفر از دشمنان به سر او ریختند و فانتوم لنسر دیواین اورا تصاحب کرد.در تیم غوغایی ایجاد شد ولی به علت بازی خوبی که کرده بود تیم کظم غیظ کرده و به خاطر شرایط خوبی که داشتیم به تذکری بسنده کردیم.
بعد از چند حرکت زیبا ، همه ی تیم حریف را کشتیم، اما دیواین را از لنسر نمی توانستیم پس بگیریم تا اینکه فکری به سر بز زد.او دوباره بدون مشورت تیم دومین دیواین غیر ضروری خود را آورد و معتقد بود با این دیواین میشود آن دیواین را پس گرفت:Dو اعتقاد داشت دمیج تیم کافی نمیباشد و برای جبران دست به کار شد.تا اینکه دقیقا بز عین قبل تنها گرفتار شد و دیواین دوم رو هم تقدیم فانتوم لنسر کرد:Dبز بعد از تقدیم دیواین دوم شروع به سرزنش تیم کرد .و البته چون دیدند که من اول بازی به جای ok نوشتم خن ،ایشان فکر کردند که من عرب هستم و شروع به دادن فحش عربی کردند:Dملیت این بز در آخر مشخص نشده و همچنان مجهول باقی ماند:D
نتونستم شبیه راز بقا دربیارم شرمنده:Dاینم از این Match 4104699066 ای خدا
الان بازیو دیدم اول از همه اینکه بازیتون نسبتا توش سکوت در جریان بود اینش خیلی خوب بود دوم اینکه این بز لعنتی عجب زمان بندی محشری داشت قشنگ میدونست وقتی مارک میکنه کی اولت کنه یا از تورنتش استفاده کنه با اینش خیلی حال کردم جدا از اینکه اون دیواین گرفتنش خیلی احمقانه بود اما این لیجن بیشعور هم کم بی تقصیر نبود خداییش این بشر یه ذره هم دمیج نداشت نمیدونم اون همه ارمور به چه کارش میومدنمیدونم شاید یه maelstrom تو همون early game میتونست نتیجه رو عوض کنه ولی خداییش این مدل باختا خیلی رو مخه بازی برده در عرض چن مین نتیجش عوض شد یه مدل دیگه م هست که میشه گفت هممون تجربه کردیم اینهبا مشقت بازی میرسه به مین 70 یا 80 اونوقت میبازیم این دیگه خیلی رو مخه این همه انرژی و وقت اخرشم با یه تار مو اختلاف بازی از دست میره و میبازیم
 
  • Like
Reactions: x-x

|PREDATOR|

کاربر سایت
Aug 4, 2011
2,309
نام
Rashed
سیستم mmr رو جم کردن؟معنیه این مدال ها که میده چیه؟به من گاردین 2 داده.بعدش یه % رو پروفایلم زده که زیاد میشه!قسمت stats هم برای solo زده 310.این یعنی چی؟
 
  • Like
Reactions: Ac66

Ac66

کاربر سایت
Jun 25, 2017
103
سیستم mmr رو جم کردن؟معنیه این مدال ها که میده چیه؟به من گاردین 2 داده.بعدش یه % رو پروفایلم زده که زیاد میشه!قسمت stats هم برای solo زده 310.این یعنی چی؟
سیستم هنوز سر جاشه فقط یه سری تغییر کوچیک کرده مچ میکینگ بر اساس همین مدالاست ینی گاردین ها باهم هرالد ها باهم ارکان ها با هم اون درصدی هم که زیرش زده نشون دهنده اینه که چقدر با مدال بعدیت فاصله داری ینی اگه زده 80 درصد ینی یه بازی دیگه ببری میشه گاردین 3 اون 310 هم که تو قسمت stats زده mmr هستش
 

Ostad fariborz

کاربر سایت
Aug 22, 2016
774
سیستم هنوز سر جاشه فقط یه سری تغییر کوچیک کرده مچ میکینگ بر اساس همین مدالاست ینی گاردین ها باهم هرالد ها باهم ارکان ها با هم اون درصدی هم که زیرش زده نشون دهنده اینه که چقدر با مدال بعدیت فاصله داری ینی اگه زده 80 درصد ینی یه بازی دیگه ببری میشه گاردین 3 اون 310 هم که تو قسمت stats زده mmr هستش

بازی بر اساس mmrو مدال با همه .یعنی اگه کسی‌ حتی بالاترین مدال رو هم داشته باشی ولی mmrپایین با کسانی میفته که mmr پایین دارن
 
  • Like
Reactions: x-x and Ac66

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
یعنی mmr من ۳۰۰ هست؟مدال ربطی به برد و باخت داره؟یا فقط بازی شخصیه خودمه؟
هر مدالی در یک بازه رنکی قرار میگیره .اینجا مدال هارو با توجه به mmr که کسب میکنید دسته بندی کرده.شما با افزایش mmr وقتی به بازه mmr مدال بعدی برسید اون مدال رو بدست میارید.اون درصدی هم که رو ی مدالتون هست فاصله شما تا مدال بعدیست.اما مدال هیچ وقت از دست نمیره و اگر شما mmr یا رنکتون پایین بیاد مدال شما همچنان ثابت میمونه و پایین نمیاد.
این تغییر به این علت هست که برای همه معلوم باشه هر کسی تا چه جایگاهی بالا رفته که الان افت کرده.از همین رو مدال رو هم کمی تاقسمتی در مچ میکینگ به حساب میاره که زحمت قبلی هر کسی هم به کل از بین نره و یه جورایی حفظ آبرو بشه جلوی عموم:Dاما همچنان mmr شما بیشترین تاثیر در مچ میکینگ رو داره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر