همه ی استودیو های بازی سازی ایرانی

rahro

کاربر سایت
Aug 17, 2010
43
امیدوارم رو حساب این همه عضو(خدا بیشترش کنه :D)ی که بازی سنتر داره بشه اینجا یه لیست کامل از استودیو های بازی سازی جمع کرد
همه اونایی که به صورت گروهی دستی در ساخت بازی دارن بیان اینجا و خودشون رو معرفی کنن و از مسائل فنی شون بگن و هر چیز دیگه ای راجع به بازی شون....
فکر کنم همین قدر توضیح کافی باشه
هر چقدر بیشتر توضیح بدید بهتره. من یه چند تا محور پیشنهاد میدم رو اونا مانور بدید اگه چیزی جا موند اضافه تر توضیح بدید:
اعضا و حرفه شون
امکانات فنی
پروژه های در حال کار
پروژه های در دست بررسی
نحوه ارتباط اعضاگ(حضوری، اینترنتی)
سال شروع فعالیت
سوابق
 
آخرین ویرایش:

Karama2d

کاربر سایت
Sep 18, 2010
104
سلام . خب من شروع میکنم (این اولین پستم هم هست در ضمن :d )
نام استودیو :
نام کاربریم :
KARAMA-2D Game Studio
اعضا و حرفه شون :
1- سید امیر حسین . ش (خودم)
مدیریت پروژه ، برنامه نویس فیزیک ( الگوریتم نویس ) و نیروها ، طراح گیم پلی ، مسئول قسمت کوچکی از کارگردانی هنری و طراحی مراحل
2- همین جناب رهرو (ا.س)
معاونت پروژه (هر چند گروه کوچیکه ولی در غیاب من ایشون مسئوله) ، طراح HUD ، برنامه نویس AI ، برنامه نویس و پیاده ساز مراحل (البته بنده هم در این پروسه نقشکی دارم ;) )
3- semej-pc از اعضای همین فروم (س.غ.ش)
داستان نویس و شخصیت پرداز ، قسمت اعظم کارگردانی هنری ، قسمت زیادی از طراحی مراحل
4- یه بنده خدای دیگه :d (م.ج.ا)
برنامه نویس فیزیک ( کد نویس ) و نیروها و AI ( بیشتر کد نویسی ) ، پیاده سازی و برنامه نویسی احتمالی HUD ، دستی هم دارن ایشون در بقیه کارا :d
از این قسمت به بعد اعضای ناثابت پروژه هستند که بیشتر به صورت آوت سورس کار میکنن :
5- گرافیست احتمالیمون (آقای ح.ز)
گرافیست کل پروژه + انیماتور ... هم سه بعدی کار میکنن و هم دو بعدی برای ما کار دو بعدی میکنن ولی طراحیش تو مکسه ... فکر کنم متوجه شده باشید ;)
6- طراح کمیک (مجهول الهویه - همین جا درخواست میکنم اگه کسی هست که بخواد طراح کمیک شه به من پی ام بده ;) )
همین دیگه طراح کمیک دو بعدی :d
7- موزیسین (اسمشو سمج پی سی بیاد بگه من نمیدونم خودش مذاکره کرده)
طراحی و اجرای موزیک دیگه !
برای قسمتای دیگه مثل صدا گذاری و دوبله و امثال اینها هنوز تصمیم قطعی نداریم ولی لونم پیدا میشه حالا :d
امکانات فنی
یک اتاف 25-30 متری هستش با 3 تا PC (تقریبا سیستمای شاخین !) و تعدادی میز و اینها ... امکانات اولیه برای تهیه و تنظیم مستندات و چاپگر و اینها هم که بغلشه + وایت برد و ... (کلا برای دو بعدی میشه گفت کامله ... )
پروژه های در حال کار
پروژه ی دوبعدی TorT که تا 1 سال و چند ماه دیگه آماده میشه و چند هفته ای هست که بعد از تنظیم چارت های کاری و ... رسما کلید خورده (البته کار واقعی روی پروژه از خرداد ماه آغاز شده یعنی تا حالا شده 4 ماه ! )
پروژه های در دست بررسی
TorT 2 هستش که حدود کلی گیم پلیش که مثل نسخه ی یکش خلاقانست و قسمتی از داستانش فقط گفته شده ولی طراحی مستندات موکول شده به اواخر پروژه ی فعلی
نحوه ارتباط اعضا(حضوری، اینترنتی)
همه در یک محلیم به جز قسمت آوت سورس که به صورت دیدارهای حضوری روزانه هفتگی و ماهانه هماهنگ میشیم ...
سال شروع فعالیت
از اواسط 1388 به طور رسمی
سوابق
طراحی پلتفرم انجین کاراما که که کد هاش در تمام زمینه ها (فیزیک حرکتی کاراکتر ، یک Aim and Shoot system کامل ، سیستم نور پردازی دو بعدی ، سیستم بگ و اینونتری و کلا عناصر ادونچر مثل استفاده از اهرم ها و مانیا و ... ، جعبه ها و هل دادنشون ، بشکه ها و دیگر عناصر انفجاری و یک HUD تقریبا کامل ) قابل قبول بود و هسته ی فنی کار فعلی مون رو تشکیل میده (البته سطح فنی این کار بالاتر از اون پلتفرم انجینه هر چند اونم خیلی خوب بود به نسبت پروژه اول ;) )
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Hesam_1994

Karama2d

کاربر سایت
Sep 18, 2010
104
شاید اشتباه از من بود که اسمشو گذاشتم استودیو ولی :
1- ما گرافیست داشتیم ولی با ما راه نیومد و رهاش کردیم
2- همون طور که نوشتم ما گرافیست داریم ولی احتمالیه یعنی چند نفر مد نظرن ایشون از همه بهتره شرایطش و در ضمن همشهریه ... من جایی نگفتم نداریم :d
3- اولین بسته ی گرافیکی در چارت کنترل پروژه مربوط میشه به یک بازه ی زمانی در حدود یکی دو ماه بعد پس نیاز نیست بقیه کار ها رو متوقف کنیم تا گرافیست بیاد ، در ضمن این گرافیست عزیز پولی تشریف دارن و ما هم بدنبال حمایت گرفتن ;)
حله ؟ :)
 

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
شاید اشتباه از من بود که اسمشو گذاشتم استودیو ولی :
1- ما گرافیست داشتیم ولی با ما راه نیومد و رهاش کردیم
2- همون طور که نوشتم ما گرافیست داریم ولی احتمالیه یعنی چند نفر مد نظرن ایشون از همه بهتره شرایطش و در ضمن همشهریه ... من جایی نگفتم نداریم :d
3- اولین بسته ی گرافیکی در چارت کنترل پروژه مربوط میشه به یک بازه ی زمانی در حدود یکی دو ماه بعد پس نیاز نیست بقیه کار ها رو متوقف کنیم تا گرافیست بیاد ، در ضمن این گرافیست عزیز پولی تشریف دارن و ما هم بدنبال حمایت گرفتن ;)
حله ؟ :)
میبخشید دوست عزیز :D ، شما احیانا همون پویان df games نیستید :D ؟
بعد توی یه تاپیک گفتید پویان اینجا گفتید امیرحسین :D ! چیه قضیه :D ؟

چرا همچین فکری کردین !؟ من آقا پویان و خیلی از اعضای تیمشون رو میشناسم و یکیشون هم دوست و هم مدرسه ای من هستش ...
نخیر بنده سید امیر حسین هستم پویان نیستم :d در ضمن اسم استدیوی من Karama هست برای آقا پویان Df این چه ربطی داشت !؟ :d
پ.ن : دوستان لطفا تاپیک رو نمنحرفین ;)
توی این تاپیک آخه گفتید من پویانم منم فکر کردم ایشون هستید ! البته الان که جمله رو میخونم بیشتر میبینم یه ویرگول کم داره و منظورتون به کسه دیگه ای بوده !
به هر حال غذرخواهی میکنم و همچنین اینکه موفق باشید توی کار تون ;) .
ج.پ.ن : نمنحرفین :D !! این دیگه چه جورش بود :D ؟!
 
آخرین ویرایش:

Karama2d

کاربر سایت
Sep 18, 2010
104
:))
چرا همچین فکری کردین !؟ من آقا پویان و خیلی از اعضای تیمشون رو میشناسم و یکیشون هم دوست و هم مدرسه ای من هستش ...
نخیر بنده سید امیر حسین هستم پویان نیستم :d در ضمن اسم استدیوی من Karama هست برای آقا پویان Df این چه ربطی داشت !؟ :d
پ.ن : دوستان لطفا تاپیک رو نمنحرفین ;)

نه بابا من کی گفتم پویانم ! همون اشتباه از خوندن شما بوده ;)
شومام مرید باشید :d منظورم همون موید بود :d
ج.ج.پ.ن : یعنی منحرف نکنین دیگه :d
 
آخرین ویرایش:

labkhand

کاربر سایت
Jun 12, 2012
17
با سلام خدمت همه ی اعضای محترم انجمن بازی سنتر

درست یک سال پیش یک گروه دوستی با هدف تولید بازی های رایانه ای تشکیل دادیم.
در این مدت در طراحی، پیش تولید و تولید چندین بازی مختلف در ژانرهای مختلف نقش ایفا کردیم.
تا امروز حضور 5 عنوان از بازی هایی که بر اساس طرح های گروه ما ساخته شده در نمایشگاه بازی سال 91 تهران قطعی شده است.
احتمالا 3 بازی دیگر هم به نمایشگاه برسد.
از سایت ما دیدن کنید.
Labkhand.net
برایتان جالب خواهد بود!

---------- نوشته در 08:54 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 08:51 PM ارسال شده بود ----------

(از آنجایی که هنوز نمینوانیم مبحث جدید باز کنیم این موضوع را اینجا می نویسم، امیدوارم خلاف قوانین نباشد.)

بازی "باباقوری علیه آدم زمینی ها" یک بازی کوچک برای دستگرمیه!
هدف اولیه ما از ساخت این بازی تست HTML5 برای ساخت بازی بود.
از کلیت بازی خوشمون اومد و تصمیم گرفتیم کم کم و در اوقات فراغت این بازی رو به یک بازی MMO تبدیل کنیم. احتمالا تا پایان تابستان نسخه ی MMO از این بازی البته با داستان و نام دیگری آماده می شود.

در ساخت این بازی از آیکون هایی که لایسنس رایگان دارد استفاده شده است.
نسخه ی اولیه و آنلاین این بازی با امکان ثبت رکورد را می توانید از طریق لینک زیر بازی کنید و جزو قهرمانان بازی باشید.

بازی "باباقوری علیه آدم زمینی ها"

البته بازی پر از اشکال است، (انواع باگ های مختلف!) که مهم هم نیست، چون برایمان فعلا جنبه ی R&D کار مهم است. پس از اتمام R&D و با شروع توسعه ی MMO رفع باگ ها را نیز شروع می کنیم.

امیدوارم از بازی لذت ببرید و جزو قهرمانان ما باشید!

اطلاعات بیشتر درباره ای این پروژه ی آزمایشی گروه لبخند، در Labkhand.net موجود است.
 

Vitallity

کاربر سایت
Jun 3, 2010
27
با سلام خدمت همه ی اعضای محترم انجمن بازی سنتر
...

بازی "باباقوری علیه آدم زمینی ها" یک بازی کوچک برای دستگرمیه!
هدف اولیه ما از ساخت این بازی تست HTML5 برای ساخت بازی بود.
از کلیت بازی خوشمون اومد و تصمیم گرفتیم کم کم و در اوقات فراغت این بازی رو به یک بازی MMO تبدیل کنیم. احتمالا تا پایان تابستان نسخه ی MMO از این بازی البته با داستان و نام دیگری آماده می شود.
...
البته بازی پر از اشکال است، (انواع باگ های مختلف!) که مهم هم نیست، چون برایمان فعلا جنبه ی R&D کار مهم است. پس از اتمام R&D و با شروع توسعه ی MMO رفع باگ ها را نیز شروع می کنیم.
MMO ?
با Game Maker ?
ساخت MMO تو اوقات فراقت ؟
ساخت MMO تو سه ماه تابستون ؟

البته وقتی به نقل از بلند پایه‌ترین مقام اجرایی کشور "یه دختر 15 ساله تو زیر زمین خونشون اورانیوم غنی می‌کنه"؛ دیگه از شنیدن همچین چیزی متعجب نمی‌شم.

نکته: بهتر بود باز کننده تاپیک اول چند تا شرکت رو معرفی میکرد و جدی یه بحث رو شروع می‌کرد تا اینجا به چت روم تبدیل نشه.
 

labkhand

کاربر سایت
Jun 12, 2012
17
اولین تریلر بازی “گنجشکک خاشی فری” منتشر شد

تریلر بازی گنجشکک خاشی فری را می توانید از از طریق لینک زیر مشاهده یا دانلود کنید.


باید اشکالات گرافیکی کار را ببخشید، هنوز خیلی از بخش ها ناقصند ولی احتمالا تابستان امسال بازی منتشر می شود.
 

labkhand

کاربر سایت
Jun 12, 2012
17
سلام
این دو کار کوچک هم همین هفته زدیم، ببینید، امیدوارم خوشتون بیاد.
1- بازی آموزشی "توپخانه ی عملگر"
2- بازی آموزشی "تابلو"
یادتان باشد اینها پروتوتایپ هستند نه یک بازی کامل.
احتمالا فردا و پسفردا غروب دوباره یک وقتی برای توسعه ی بازی باباقوری بگذاریم، قراره امکان داشتن سیستم سیارات بازی به صورت محدود و آزمایشی را تست کنیم.
سیستم سیارات در بازی باباقوری در حالت تعداد نامحدود چیزی شبیه آبادی های تسخیر نشده در بازی تراوین خواهد بود.
 

Behnam_1

کاربر سایت
Jun 22, 2012
38
من در این فکر هستم که یه شرکت بازی سازی بزنم ولی خودم اطلاعات فنی در خصوص ساخت بازی ندارم یعنی برنامه نویسی و طراحی نمی دونم ولی سرمایه برای شروع کار را دارم


یه تاپیک می خواستم بزنم و سوالاتم را بپرسم ولی ظاهرا باید 10 پست داشته باشم و 20 روز هم گذشته باشه :(
 

labkhand

کاربر سایت
Jun 12, 2012
17
سلام
یک هفته ی گذشته خیلی درگیر بودیم نشد دستگرمی های جدیدمون رو معرفی کنیم
دو بازی کوچک HTML5 دیگر منتشر کردیم
یکی از آنها تست ما برای ترکیب دو گیم پلی BreakOut و Tower Defence در ساده ترین حالت ممکن بود و اسمش را گذاشتیم "زربان"
برای اطلاعات بیشتر درباره ی بازی "زربان" کلیک کنید

دیگری یک ایده ی کوچک و با مزه با الهام از بازی های اندرویدی برای آموزش های مختلف بود که به صورت نمونه آموزش اعداد 1 تا 9 برای کودکان را اجرا کردیم و نامش را گذاشتیم "پرش پیشی"
برای اطلاعات بیشتر در باره بازی آموزشی "پرش پیشی" کلیک کنید

امیدوارم براتون جالب باشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر