TGS 2010 | بازی Disgaea 4 معرفی شد!

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
disgaea 4.jpg


گویا سورپرایز‌های TGS امسال تمامی ندارد! لحظاتی پیش شرکت Nipon Ichi Soft نیز بالاخره لب به سخن گشوده و پرده از پروژه فوقالعاده هیجان انگیز خود برداشت که با استقبال پرشور گیمرها همراه بود. این عنوان جدید چیزی نیست جز شماره چهارم از سری بازی‌های Disgaea که باردگیر گیمرها را به دنیای شیاطین خواهد برد!

پس از تجربه مدرسه شیاطین در بازی قبلی، اینبار Disgaea 4 گیمرها را به جهنم شیاطین خواهد برد! جایی که شیاطین برای خود حسابی تشکیلات داشته و کابینه و کارمند دارند! هرچند اطلاعات بیشتری از داستان بازی داده نشده است اما با توجه به تم سیاسی که برای بازی در نظر گرفته شده است از هم اکنون نیز می‌توان داستانی فوقالعاده مفرح و خنده‌دار را برای شماره چهارم بازی در نظر گرفت! فقط کافی است دوباره مجلس سنا شماره دوم بازی را منتها در ابعادی بزرگتر در ذهن خود ترسیم کنید تا متوجه شوید رشوه دادن به شیاطین چقدر لذت بخش است!

خوشبختانه بازی جدید کماکان به صورت دو بعدی است اما برخلاف بازی قبلی دیگر خبری از اسپرایت‌های بی‌کیفیت و رزولوشن پایین نیست! در بازی جدید همه چیز به صورت نقاشی‌های دو بعدی (شبیه به آرتورک) طراحی شده و به صورت HD به نمایش خواهد درآمد. در تصویر به نمایش در آمده از بازی ما بار دیگر لاهارل سن (laharl شخصیت اصلی فوقالعاده محبوب شماره اول) را با ضاهری بسیار زیبا که شبیه به نقاشی‌های خوش آب و رنگ است می‌بینیم که علاوه‌بر نوید دادن گرافیکی متفاوت و زیبا خبر از بازگشت دوباره این شخصیت محبوب به بازی جدید می‌دهد!

همچنین گفته شده است D4 از بخش چند نفره نیز پشتیبانی کرده و NIS برنامه ویژه‌ای برای این قسمت ترتیب داده است.

این عنوان بسیار زیبا در 24 فوریه به صورت انحصاری برای کنسول PS3 در ژاپن منتشر خواهد شد. هرچند هنوز تاریخی برای عرضه نسخه انگلیسی آن در نظر گرفته نشده است اما می‌توان انتظار داشت همانند گذشته نزدیک 6 ماه بعد پس از انتشار بازی در ژاپن بازی به بازهای غرب نیز راه یابد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر