Batman: Arkham City | PS3

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین
Publisher : Warner Bros. Interactive Entertainment
Developer : Rocksteady Studios
Genre : Fantasy Action Adventure
Release Date : TBA

شماره ی دوم از سری Batman : Arkham Asylum
شماره یک بازی بدون شک یکی از بهترین بازی ها در سبک اکشن/ماجراجویی بود و البته امتیازات فوق العاده و فروش فوق العاده ای هم داشت .
در شماره یک بازی شما با گرافیک بالا ، موسیقی عالی و داستان بی نظیری روبرو بودید و مهمترین نکته ی مثبت شماره 1 هم گیم پلی عالی و بی نقص و معماهای جالب بود .
اطلاعاتی که از بازی می دانیم : ( با تشکر از دوستان )

سلام دوستان

همونطور که احتمالا میدونید قسمت دوم از سری بازی های بتمن با نام Arkham City مدتی پیش توسط Rocksteady سازنده ی این بازی و Warner Bros معرفی شد . اولین بار اطلاعات این بازی که در مجله ی Game informer به چاپ رسیده بود توسط فروم اختصاصی این بازی یعنی arkhamcity.co.uk لیک شد و اطلاعات محدودی در مورد داستان بازی به دست علاقه مندان رسید . اکنون هم مدیر این فروم اطلاعات ارائه شده را به صورت جامع تری در اختیار دوستداران این بازی قرار داده است . این مقاله ی کوتاه را با هم مرور میکنیم :


95w2hrlj14jbq2ldze.jpg


Cover مجله ی OPM ، شماره ماه October


یک سال پس از اتفاقاتی که برای تیمارستان ارخام افتاد ، Quincy Sharp تمام تلاش خود را برای کنترل وقایع اتفاق افتاده توسط Joker به کار بست ، او تصمیم گرفت هر چه در توان دارد برای پشتیبانی از Gotham خرج کند و نتیجه ی این عمل هم رسیدن به شهرداری Gotham بود . اولین اقدام او بعد از تصدی شهرداری Gotham این بود که اعلام کند که تیمارستان ارخام و زندان Black Gate امادگی نگهداری زندانیان را ندارد . او بعد از اینکه فهمید توانایی نگهداری زندانیان در این دو مکان را ندارد ، تصمیم گرفت مناطقی از Gotham که قسمت های فقیر نشین و زاغه ی این شهر بود را خریداری کند ، او این قسمت از شهر را Arkham City نامید . او دور تا دور این محوطه را دیوار کشید و با قرداد امضا کردن با گروهی تبهکار به نام Tyger انها را مسئول حفاظت از این محیط کرد . Sharp به گروه Tyger اعلام کرد : شما فقط یک وظیفه دارید و ان وظیفه این است که نگذارید کسی فرار کند و به انها بفهمانید نتیجه ی فرار ، مرگ است . این دستور Sharp به یکی از قوانین شهر مبدل شد . اکنون زندانیان ازاد هستند تا هرچه را میخواهند در دست داشته باشند ، Hugo Strange اکنون ریاست زندانیان را به دست گرفته است . Two-Face وقتی وارد Arkham City میشود و متوجه این قضایا میشود ، در صدد این است با یک عمل بزرگ تاثیر عمیقی بر روی زندانیان بگذارد . او Catwoman را دستگیر میکند و اعلام میکند که میخواهد Catwoman را اعدام کند . او باور دارد که با انجام این کار به یک مجسه ی قدرت و اقتدار در Gotham تبدیل میشود .

در مورد گیم پلی بازی نیز اطلاعات جالبی منتشر شده است ، اکثر gadget ( ابزار ) هایی که شما در بازی اول به دست اورده اید از ابتدای بازی Arkham City در دسترس شما هستند ، این که اکثر ابزار ها از اول در اختیار شما قرار دارند تایید شده است ولی هنوز تایید نشده است که ایا تمام ابزار ها را از اول در اختیار دارید یا خیر . اکنون بتمن دارای یک Broadcast analyzer نیز در بازی است . به نظر میرسد این وسیله بیشتر برای دریافت پیام هایی از Joker است . همچنین این دستگاه قادر است برنامه های GCPD Dispatch و Gotham FM را پخش کند .اوراکل گم شده است و اکنون الفرد یار وفادار بروس وین مجبور است به یاری او بیاید . مبارزه ها کمی پیچیده تر شده است ، البته در این شماره شما قابلیت dual counter را دریافت کرده اید و همچنین اعلام شده است این بار استفاده از ابزار Batman اسانتر شده است . مثلا RS برای مثال اعلام کرده میتوان از ژل های انفجاری در پشت دشمنان استفاده کرد همچنین اعلام شده است در این شماره بمب های دودزا هم به ابزار بتمن اضافه شده است . اگر اینها برای شکنجه کردن دشمنان و اذیت کردن انها کافی نیست ، شما قادر به مسخره کردن انها نیز هستید !! هنوز راهکار این بخش مشخص نشده است اما این مورد با فشار دادن چند دکمه پشت هم اتفاق میافتد ! RS مدعی شده است به دنبال ارائه کردن حداکثر جزئیات برای ساختن Arkham City است و همچنین اعلام کرده است این بار معما های بازی پیچیده تر و بیشتر شده اند . اکنون گروه های تبهکار توسط Villain های اصلی بازی رهبری میشوند و به صورت ازادانه در شهر پرسه میزنند ، البته در Batman’s Criminal Database اطلاعات انها ثبت و ضبط شده است و بتمن به عنوان یک عامل کمکی میتواند از این دستگاه استفاده کند . شما میتوانید با بازجویی از گروه خلافکاری منتصب به Riddler مکان هایی که ایتم ها در انجا پنهان شده اند پیدا کنید . بازی دارای چند ماموریت فرعی نیز است Zsasz و برای این بخش تایید شده است و میتوانید در نقش او هم بازی کنید و در اخر RS هنوز هیچگونه صحبتی در مورد بخش مولتی پلیر بازی نکرده است .

امیدوارم لذت برده باشد .

منبع

1281478328.jpg

اطلاعاتی در مورد داستان و گیم‌پلی بازی منتشر شده است که به شرح زیر می‌باشد:

در مورد داستان:
  • Quincy Sharp به دنبال شهردار شدن نیست.
  • Arkham Asylum و زندان Gate Prison دیگر جای مناسبی برای نگهداری زندانیان نیستند.
  • Quincy Sharp قسمت‌هایی از Slum( مناطق فقیر نشین و جلبی‌آباد‌ها) را خریداری کرده و دور آن را دیوار کشیده و Arkham City را بوجود می‌آورد.
  • Two-Face به دنبال کشتن Catwoman است تا با این کار برای خود پست و مقامی در بین زندانیان کسب کند.
  • مشکل Joker ممکن است به خاطر مصرف بیش از حد Venom نباشد.

در مورد گیم‌پلی:
  • این بار شما می‌توانید 2 حمله همزمان را در یک لحظه دفع کنید( Counter attack)
  • پازل‌ها و معماهای بیشتری در بازی وجود دارد.
  • همه Accessoryهایی که در بازی قبلی داشتید، حالا از همان ابتدا در دسترس شما هستند.
  • ماموریت‌های فرعی در بازی وجود دارد.
  • آمار و اطلاعات گروه‌ها و اشرار شهر در Batman's criminal database ثبت و ضبط می‌شود.
  • با افرادی برخورد می‌کنید که برای Ridler کار می‌کنند. از طریق آن‌ها می‌توانید به Riddler Challenge ‌ها دسترسی پیدا کنید.
  • بمب‌های دودزای بتمن در بازی وجود دارند.

Source





 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Akiba

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,101
Batman: Arkham City - PS3 Version

.resized_505x300_bat1_1280.jpg
.resized_505x300_bat2_1280.jpg


کمپانی Warner که اوایل امسال استودیو Rocksteady (سازنده Batman Arkham Asylum) را خریده بود، ادامه این بازی موفق را با نام Batman: Arkham City معرفی کرد.

ساخت ادامه Arkham Asylum اولین بار در مراسم VGA پارسال با نمایش یک تریلر تایید شد، اما نامی برای آن مشخص نشده بود. در آن تریلر جوکر و هارلی کوئین حضور داشتند که در واقع تایید حضور آنها در بازی بود. همچنین شایعاتی مبنی بر حضور Tali Alu Ghul و Mr. Freeze نیز در بازی وجود دارد.

در اولین کاور بازی که در مجله Gameinformer گذاشته شده است، Catwoman و Two Face نیز به چشم میخورند.

Batman: Arkham City پاییز 2011 عرضه خواهد شد.
 
  • Like
Reactions: Akiba

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
خب بالاخره تاپیک دوباره را افتاد :d یه آرت زدم برای این بازی امیدوارم خوشتون بیاد :"> هر کم و کاستی ایش رو به بزرگی خودتون ببخشید. راستی این یکی کیفیتش خوبه ! اسکن شدس :d

http://

ویرایش:
عکس ویرایش شد ! :biggrin1: کفشش کوچیک تر شد :biggrin1:
ممنون از همه ی دوستان به خاطر توجه و نظرتون. اون پای بیچاره رو هم اگه منظورتون اینه که از طول بزرگه دیگه نمی تونم کاریش بکنم مگه اینکه از اول بکشم :biggrin1: ایشالا تو کارهای بعدی جبران می کنم :biggrin1: هنوز یکسال مونده :biggrin1: راستی الان خودم عکس رو آپلود شدش رو دیدم خیلی داغونه ! اول سیو کنید بعد روی سیستم خودتون ببینیدش :biggrin1:
 
آخرین ویرایش:

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
خب بالاخره تاپیک دوباره را افتاد :d یه آرت زدم برای این بازی امیدوارم خوشتون بیاد :"> هر کم و کاستی ایش رو به بزرگی خودتون ببخشید. راستی این یکی کیفیتش خوبه ! اسکن شدس :d


عالبه فقط یه خرده پاهای بتمن زیادی بزرگه:d و گرنه خیلی توپه ! ;)
دستت درد نکنه رفیق ! :d
پ.ن : کاشکی یه نفر از اسپایدی هم میکشید ! :d
 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,488
نام
Ali
خب بالاخره تاپیک دوباره را افتاد :d یه آرت زدم برای این بازی امیدوارم خوشتون بیاد :"> هر کم و کاستی ایش رو به بزرگی خودتون ببخشید. راستی این یکی کیفیتش خوبه ! اسکن شدس :d


ببین احسان اون پاهاش یکم شبیه پای غول ـه :d اون رو درست کنی عالی میشه :p

بزنم به تخته بچه های اینجا همه هنرمند هستند ، من هیچی حالیم نی:d

کلا از طراحی و نقاشی و اینا یه درخت و گل و ابر و خورشید و کوه بلدم !:d
 

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین
اخبار و عکس های بازی به پست اول اضافه شد .
یکی از دوستان هم لطف کنند و اسم تاپیک رو اضافه کنند .
 

Mandozma.

کاربر سایت
Jun 28, 2009
396
نام
علی
خب بالاخره تاپیک دوباره را افتاد :d یه آرت زدم برای این بازی امیدوارم خوشتون بیاد :"> هر کم و کاستی ایش رو به بزرگی خودتون ببخشید. راستی این یکی کیفیتش خوبه ! اسکن شدس :d

خیلی قشنگ شده ... :d
پاهاشم همچین بد نیست فانتزیه :d
 

SHePArd

کاربر سایت
Mar 7, 2010
1,549
نام
کاماندر شپارد A.K.A آوسام
ببخشید موتور بازی پیشرفتی داشته؟منظورم از لحاظ جزئیاته.چون فرق زیادی بین نسخه قبلی و این نمیبینم.(سوال کردم.فک نکنین توهینه.من همیشه فن بتمن بودم با اجازه)
 

ArianUndead

Strike the shepherd, Sheep will scatter
کاربر سایت
Nov 6, 2009
2,512
نام
آریان
ببخشید موتور بازی پیشرفتی داشته؟منظورم از لحاظ جزئیاته.چون فرق زیادی بین نسخه قبلی و این نمیبینم.(سوال کردم.فک نکنین توهینه.من همیشه فن بتمن بودم با اجازه)
اره منم همین احساس رو دارم ولی بعید میدونم تغییری نداده باشن.
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,012
نام
محمد امین
نسخه قبلی عالی بود گرافیک بازی هیچ مشکلی نداشت که الان بخواد تغییر آنچنانی کنه اصل BATAMN به گیم پلی و روایت داستانه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر