Gran Turismo Fan Club

Reza Razor

کاربر سایت
Jul 25, 2007
1,487
یه سوال بود گفتم بیام از تاپیک Fan Club بازی بپرسم دیدم نیست گفتم چه جسارتـــــــــا !
این از تاپیک
این از سوال
اسم آهنگ ابتدایی GT2 کسی میدونه چیه ؟ میخوام کاملش و ورژن های مختلفشو گوش کنم
خیلی ازش خاطره دارم
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
intro ورژن اروپا و امریکای بازی آهنگ My Favourite Game از The Cardigans هست، البته ورژن اروپایی remix شده. واقعاً آهنگ زیبایی بود، منم خیلی دوست داشتم.
ورژن ژاپنی هم که Moon Over The Castle معروفه.
 

Reza Razor

کاربر سایت
Jul 25, 2007
1,487
دستت درست :>
فکر کنم سر GT2 بیشتر از هر بازی Racingـی وقت گذاشتم
یه مسیر کوهستانی داشت با ماشین ارزون و محبوب اون زمانم Opel Vectra چندصد بار اون مسیرو میرفتم تا بودجم بره بالا بتونم مسابقات کلاس بالاتر رو برم
سری GT هم اکثرا Intro های قشنگی داره
 

aliatlas

کاربر سایت
Jul 16, 2008
1,922
دستت درست :>
فکر کنم سر GT2 بیشتر از هر بازی Racingـی وقت گذاشتم
یه مسیر کوهستانی داشت با ماشین ارزون و محبوب اون زمانم Opel Vectra چندصد بار اون مسیرو میرفتم تا بودجم بره بالا بتونم مسابقات کلاس بالاتر رو برم
سری GT هم اکثرا Intro های قشنگی داره
دوستان نمیدونم این GT1 چی داره که من هیچ وقت ازش خسته نمیشم!
یه ماشین ارزون میخرم تا جایی که میشه تیونش میکنم:d
نسخه 2ش هم عالی هست ولی 1 بهتره:>
نمیدونم این GT چی داره که فورزا با وجود همه زیباییش نتونسته جاش رو واسه من بگیره
من الان FM3 رو بازی میکنم بازیش بسیار عالی هست ولی نمیدونم یه چیزی کم داره:-s
ولی در کل همیشه موزیکهای GT از FM خیلی بهتر بوده
این قسمت لیسانس گرفتن هم عالیه و واقعا یکی از برتریهای GT هست
کارواش:x
کاش T10 هم این قسمت کارواش و لیسانس رو اضافه میکرد=(( یه فکری هم به حال موزیکهای بازی میکرد)x
 

Reza Razor

کاربر سایت
Jul 25, 2007
1,487
Suzuki ها هم خیلی عالی بودن.
اوه اوه تازه یادم اومد یه مدل سوزوکی قرمز بود فکر کنم حدود 1000 اسب بخار قدرت داشت ... کافی بود 2.000.000 تا جمع میکردیم و اینو میخریدیم .
هر ریس حداقل یه دور زودتر از بقیه تموم میکرد :>
چیز عجیب قریبی بود !
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,003
نام
آریا
سری Gran Turismo ویژگی های زیادی داشته که باعث شده طرفدارش بشم :
1. مجموعه کاملی از انواع ماشینها که هر سلیقه ای رو جذب خودش میکنه. توی هیچ بازی ای نمیشه ماشین سال 1886 (Mercedes Benz Patent Motor Wagen) رو دید. هیچ بازی ای وجود نداره که به بازیکن اجازه رانندگی با ماشینی مثل Nike One 2022 رو بده. هر نسخه از GT تا جایی که امکان داره ماشینهای مختلف برای سلیقه های مختلف رو ارائه میده. کسی که به فرمولا وان علاقه داره با Ferrari F2007 حال میکنه. کسی که اهل رالی هست , انواع و اقسام ماشینهای رالی رو در اختیار داره. کسی که (مثل خودم) به ماشینهای عجیب و مفهومی علاقه داره , یه لیست خیلی خوب از این ماشینها رو میبینه. یکی مثل من ماشینهای جالب قدیمی رو دوست داره , از فولکس بیتل قدیمی (همون قورباغه ای خودمون !) تا تویوتای 40 سال پیش رو در اختیار داره ! بگذریم از Ford T ! و البته هیچ وقت یادم نمیره روزی رو که داشتم توی GT4 میگشتم و چشمم به زانتیا افتاد !!!
2. گیم پلی فوق العاده ای که GT داره , شاید در ابتدا برای خیلی ها سخت باشه و اونها رو زده کنه , ولی بعدش به اعتیادآورترین گیم پلی ممکن تبدیل میشه. مسابقه های فوق العاده طولانی و چند ساعته هم با این گیم پلی شیرین میشه !
3. گرافیک فوق العاده که همیشه در بهترین حد ممکن هست. توجه به کوچکترین نکات و ریزترین قسمتها که بعضی وقتا آدم رو از شدت دقت عصبانی میکنه ! :D این دقت توی آخرین نسخه به بخش انیمیشن هم راه پیدا کرده و انیمیشن راننده و تعویض دنده از این واقعی تر نمیشه !
4. مدل های ماشینها. این بخش میتونه ارتباطی با بخش گرافیک هم نداشته باشه. مدل ماشین چیزی هست که باعث میشه یه بازی نسل قبل بتونه از بازی این نسل هم جلوتر باشه. همین الآن مدل های GT4 با خیلی از بازیها (به جز عنوانهایی مثل Forza 3 یا NFS: Shift) قابل مقایسه هستن. یعنی دقت در اندازه و ابعاد ماشین که باعث میشه دقیقآ مشابه نمونه واقعی باشه.
5. ترک ها و مسیرهای بازی که همیشه بیشترین تنوع ممکن رو داشته. GT به جای اینکه 100 تا مسیر شبیه هم توی پیستهایی که از هر نظر مشابه هستن داشته باشه , مسیرهای شهری و پیستی و بیابونی و ... رو به بهترین شکل ترکیب میکنه. از مسیرهای خاکی و برفی برای رالی گرفته تا مسیر بارون خورده اون هم توی شب , تا شبیه سازی واقعآ زیبای شهرها (توی نسخه جدید رُم و مادرید و لندن از این نظر فوق العاده هستن) و ... که باعث میشه بازیکن بعد از 10 ها ساعت بازی احساس خستگی نکنه.
6. قسمت لیسانس که یکی از اعتیادآورترین قسمتهای GT هست و تا حالا نمونه ـش رو به این شکل جای دیگه ای ندیدم. قسمتی که هیجان خیلی بالایی هم داره.
7. نوع جایزه دادن که اشتیاق بازیکن رو چند برابر میکنه. با تموم کردن هر سری مسابقه یک ماشین آزاد میشه و به همین دلیل تا آخرین مسابقه هم خسته نمیشین و به بازی کردن ادامه میدین تا ماشینهای جدیدتر رو آزاد کنین.
8. شیک بودن :D شاید مسخره به نظر بیاد ولی GT یه حس عجیبی از باکلاس بودن داره که با آهنگهای فوق العاده دلنشین در منوها همراه میشه و البته Forza هم توی آخرین نسخه بهش رسید !

نمیدونم این GT چی داره که فورزا با وجود همه زیباییش نتونسته جاش رو واسه من بگیره
IGN چند سال پیش بهترین جواب ممکن رو داد ! GT یه جادوی خاص داره که بقیه بازیها فاقد اون هستن. به قول بروبچ GTPlanet حتی اگه همون GT4 هم به صورت HD عرضه بشه , باز هم با جون و دل میرن میخرنش ! برای همینه که هنوز GT های قبلی رو میشه بازی کرد و احساس کهنه بودن به آدم دست نمیده !

اوه اوه تازه یادم اومد یه سوزوکی قرمز بود فکر کنم حدود 1000 اسب بخار قدرت داشت ... کافی بود 2.000.000 تا جمع میکردیم و اینو میخریدیم .
یادمه :( قیافه عجیب و بی ریختی هم داشت ! اسمش هم یه چیز تو مایه های اسکودو بود ! (الآن رفتم دیدم Escudo Pikes Peak بوده)
یادش بخیر این سوزوکی ! اون موقع توی ایران خیلی ها ماشین سوزوکی رو نمی شناختن ! اکثرآ فقط موتورهاش رو دیده بودن. یه بار سر کلاس انگلیسی داشتیم اسم فامیل (!!!) بازی میکردیم , با حرف سین بود و من توی قسمت ماشین نوشتم سوزوکی. حالا بیا و درستش کن ! ملت ریخته بودن سرم که سوزوکی ماشین نداره و فقط موتور میسازه !! انقدر دعوا بالا گرفت که معلمه هم فهمید چه خبره ! :D
من با نسخه Concept هم خیلی حال میکردم. توش ماشینهای عجیب غریب و مفهومی بود (اسمش معلومه دیگه :D) بعد مثلآ یه ماشینی بود شبیه جعبه ! سرعتش رسمآ 5,6 کیلومتر بر ساعت بود :D این نسل میتونن به جای یه نسخه جدا , توی DLC همچین چیزی رو منتشر کنن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر