Dead Rising 2 | PS3

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
بچه ها خیلی گشتم ترد مورد نظر یافت نشد. اگر تکراری هست اعلام کنید. ممنون.

deadrising2_Header.jpg

در سال 2006 شرکت کپکام که اکنون دیگر با نماد زامبی ها شناخته می شود، عنوانی انحصاری را برای کنسول 360 با نام Dead Rising منتشر کرد. این بازی شما را در یک فروشگاه زنجیره ای با موج عظیمی از زامبی ها روبرو می کرد که شما بایستی با هر وسیله ای که در فروشگاه زنجیره ای به دست می آوردید به جنگ زامبی ها می رفتید و خود را نجات می دادید. شماره دوم این بازی نیز معرفی شد اما این بار به صورت مولتی پلتفرم. سازنده شماره دوم به شرکت Blue Castle Games تبدیل شده اما ناشر همان شرکت کپکام خواهد بود. واگذاری یکی از IP های موفق، به شرکتی غیر از شرکت اصلی ریسکی بود که کپکام آن را پذیرفت.
 

rjammehr

کاربر سایت
Oct 15, 2011
209
نام
رضا
پایش مهم بودنه خوده بازیه که این بازی اندازه پشم هم مهم نیست:D
اصلا این بازیرو کردی نادون این بازی تو دنیای خودش منحصر به فرد هست خیلیم فروش کرده تو دنیا منم عاشقشم و این که یکش یه شاهکاری بود که من همیشه در حسرتش هستم زیرا پی اس تیری دارم و پولم به ایکس باکس فقط به خاطره این بازی مامانی نمیرسه و تو که این جوری برای خودت یک چیزی میگی با اون تفکره جهان سومیت برو همون کال اف دوتیتو بازی کن کوچولو :happy:
 
آخرین ویرایش:

dr.ice

کاربر سایت
Dec 17, 2010
2,027
نام
میثم
اصلا بازی کردی اینو نادون این بازی تو دنیای خودش منحصر به فرد هست خیلیم فروش کرده تو دنیا منم عاشقشم و این که یکش یه شاهکاری بود که من همیشه در حسرتش هستم زیرا پی اس تیری دارم و پولم به ایکس باکس فقط به خاطره این بازی مامانی نمیرسه و تو که این جوری برای خودت یک چیزی میگی با اون تفکره جهان سومیت برو همون کال اف دوتیتو بازی کن کوچولو :punish:
منتظر باش سال 2018 جوابتو میده اون دوستمون .....تاپیک های فسیل شده رو از کجا اوردی:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر