The First Templar-First look

R@m!n

کاربر سایت
Jun 21, 2010
135
نام
رامین

بازی The First templar که درجریان نمایشگاه e3 2010 معرفی شد و دمویی از این بازی را به نمایش گذاشتند."اولین تمپلار" یک بازی اکشن ماجرایی است که توسط استودیو بازی سازی Haemimont که در حال سپری مراحل ساخت و تولید برای دو پلتفرم PC و xbox360 سپری می کند.

داستان بازی در اواخر قرن سیزدهم اتفاق می افتد زمانی که تاریکی سرتاسر اروپا را گرفته بود، فرهنگ اروپایی روندی رو به نابودی طی می کرد. زمانی که همه ی کلیساها تخریب شده بودند.شوالیه ها وظایف خود را انجام نمی دادند(در قرون وسطی شوالیه ها وظیفه ی حفاظت از شهر و شهروندان را بر عهده داشتند)و به راهزنی و غارتگری روی آورده بودند.قهرمان بازی یک تمپلار(عضو فرقه اى ازصليبيون نظامى قرون وسطى)است که وظیه اش برگرداندن آرامش و قوانین به آن سرزمین است.دیگر کاراکتر قابل بازی یک زن اشراف زاده است.که به اتهام فاسدالعقیده بودن متهم شده،بنابراین او سعی می کند شهرت و افتخار سابق خود را دوباره به دست بیاورد.




بازی به جنبه ی تاریخی و واقعی بودن داستان تاکیید می کند.بنابراین در بازی اثری از جادو و جادوگری وجود ندارد پس دوست و دشمن های شما همگی انسان هستند.شما در نقش یک شمشیر زن از انواع شمشیر و سپرر استفاده می کنید و کاراکتر دیگر از انواع تیر و کمان و خنجر. می توانید بازی"اولین تمپلار" را هم به صورت تک نفره(در این صورت نفر دوم به وسیله هوش مصنوعی هدایت می شود) و هم به صورت همکاری دونفره Co-op در یک کنسول مثل نسخه ی ایکس باکس بازی کنید.در قسمت تک نفره می توانید هر لحظه بین دو کاراکتر تعویض کنید.همچنین در قسمت Co-op قابلیت Drop-in and drop-out این امکان را به شما می دهد که نفر دوم هر لحظه داخل یا خارج شود(مانند بخش دونفره همکاری بازی رزیدنت اویل ۵). با توجه به اکشن ادونچر بودن بازی علاوه بر اکشن معما و پازل هم در بازی وجود دارد.باید اضافه کرد که در قسمت اکشن هم مخفی کاری و هم مبارزه تن به تن موجود دارد که یکی از بهترین ویژگی های بخش گیم پلی بازی است.

گرافیک بازی در حد بازی های بزرگ روز نیست و در حد متوسط قرار دارد.اطلاعات زیادی هم از تنوع محیط در دسترس نیست محیط هایی که فعلا مشاهده کرده ایم جنگل،روستا و قصر بوده اند .طبق گفته ی سازنده گان 21 مگان تاریخی آن دوره بازسازی شده اند.گرفیک بازی بد نیست،ولی آن چنان هم خوب نیست که با بازی های روز رقابت کند چه برسد به بازی های سال 2011.




در بعضی قسمت های بازی بعضی از عناصر نقش افرینی هم دیده می شود که زیاد تاثیری در روند بازی ندارند مانند درخت مهارت ها (skills tree)هر کاراکتر داری سه نیروی منحصر به فرد است که با به دست آوردن XP می تواند این سه مهارت خود را در بخش درخت مهارت ها ارتقا دهد.اگر سازنده ها بخش های مختلف بازی را بهبود ببخشند و بازی را از لحاظ گرافیک بهتر کنند شاید حرفی برای گفتن در بهار 2011 داشته باشد در غیر این صورت یکی از بازی های و متوسط آن زمان خواهد بود.

دانلود تریلر: با کیفیت( SD(8mb و( HD(24mb مدت زمان: 1:43
 
آخرین ویرایش:

Quantic Dream

کاربر سایت
May 31, 2010
1,432
معرفی کوتاه و خوبی بود ، با توجه به سابقه درخشان شرکت سازندش به نظر من چیزی فراتر از یه بازی متوسط میشه ، اگه سعی کنه گیم پلی و داستان و موزیک بهتری نسبت به بقیه بازی های این سبک ارائه بده حتما بازی موفقی میشه!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر