Quantic Dream روی تکنولوژی جدیدی کار می کند، نه Horizon !

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,080
davidcage.jpg

David Cage، خالق Heavy Rain گفت که آنها دارند تکنولوژی های لازم برای بازی های بعدیشان را فراهم می کنند. او در صحبتی که با Eurogamer داشت گفت به جای Milk کردن و ادامه دادن HR او می خواهد به ریسک های بیشتری دست بزند.

Cage گفت: " بیشتر تیم Quantic Dream در حال حاضر روی تکنولوژی های نسل بعدی کار می کنند. ما داریم این تکنولوژی رو نسبت به HR فوق العاده ارتقا می دهیم، ریسک های جدیدی میکنیم و در زمینه های جدیدتری کار می کنیم.

بسیاری از مردم تعجب می کنند که بعد از موفقیت Heavy Rain ما یک ادامه برای آن نمی سازیم، شاید این برای مردم عجیب باشد اما من واقعا این طور به شرکتم نگاه نمی کنم. ما حقیقتا دوست داریم پیشگامان این صنعت باشیم و تجربه های جدید خلق کنیم، به این معنی که ریسک های بیشتری بکنیم و همیشه چیزی به مردم ندیم که انتظارش را دارند.
من به این تلاش نیاز دارم، من به هیجان و دلهره یک ایده جدید احتیاج دارم، من برای قانع کردم تیمم باید مبارزه کنم، که خطر و ترس را احساس کنند، هیجان کار کردن روی چیزی که باورش دارند را احساس کنند. "

قبلا شایعه شده بود که او روی پروژه ای به نام Horizon کار می کند، اما Cage این شایعه را تکذیب کرد و گفت که اگر این خبر درست بود او درباره آن انقدر مخفی کاری نمی کرد.

او گفت: " من نمی دانم این خبر از کجا آمده، اما من روی پروژه ای به نام Horizon که درباره ی زوجی در دنیایی علمی-تخیلی است کار نمی کنم. البته اگر فیلمنامه آن وجود دارد، ایده خوبی به نظر می رسد!
همانطور که می دانید، من سر پروژه های Quantic پنهان کاری نمی کنم. هر موقع که آمادگی پیدا کردیم، آنها را به صورت رسمی اعلام می کنیم. "

صفحه اصلی
 

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین
ممنون :)

ما حقیقتا دوست داریم پیشگامان این صنعت باشیم و تجربه های جدید خلق کنیم، به این معنی که ریسک های بیشتری بکنیم و همیشه چیزی به مردم ندیم که انتظارش را دارند.

به خاطر همین خصوصیاتش هست که عاشقشم :x
 

MANIX

کاربر سایت
May 18, 2007
2,500
نام
حميدرضا
بازي بعدي از Move پشتيباني خواهد كرد و "تكنولوژي جديد" استفاده از Move و جنبه هاي تكنيكي قوي تري هست كه كلا موتور HR رو دگرگون ميكنه.

ّFahrenheit يك بازي نوآور بود كه البته داستان تخيلي ، يا شايد كليشه اي هم داشت، Heavy Rain از اون هم نوآور تر بود و كلا يك داستان واقعي خلق كرد ولي ماجراي يك قاتل زنجيره اي چيزي بود كه در Se7en هم مشاهده كرديم. بازي بعدي همانند دو عنوان قبل يك قدم جلو تر و عجيب تر خواهد بود، طوري كه كيج ميگه:" دوباره مي خواهيم بازي بسازيم كه كسي انتظار نداره".

پروژه جديدي از HR هم چالش برانگيز تر و سخت تر است و حتي خود كيج هم دوباره همانند چند سال قبل از ساخت Fahrenheit و Heavy Rain دچار ترس و ترديد شده كه البته اين احساسات به قول خود ديويد جذابيت بازي سازي هست.

به زودي يك بحث مفصل و اختصاصي از بازي سنتر با ديويد كيج در سايت قرار خواهد گرفت.;)
 

keivan_depp

کاربر سایت
Apr 9, 2010
303
به زودي يك بحث مفصل و اختصاصي از بازي سنتر با ديويد كيج در سايت قرار خواهد گرفت.;)
میشه یکم زود تر اینکارو کنین ؟ممنونتون میشم.


مرسی بابت خبر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر