پیشنمایش | Homefront

Turok-71

کاربر سایت
Nov 28, 2009
508
پیشنمایش:

Homefront

j3y10su4ofa4iva9412.jpg

در سال 2027 ، کره شمالی به ایالات متحده آمریکا حمله می کند.ارتش کره شمالی (با میلیون ها عضو و با پشتیبانی پیشرفته ترین تسلیحات جهان) سواحل غربی آمریکا را اشغال کرده است و عمدا شهر می سی سی پی را به زباله های هسته ای خود تبدیل کرده که یک نوار رادیواکتیو عظیم در آمریکا ایجاد شده است.ارتش ایالات متحده در حال جمع آوری نیرو برای حمله متقابل مناسب و معقول در سواحل شرقی است.میلیون ها آمریکایی یا مجبور به فرار از کشور خود هستند یا باید در جوامعی که تحت نظارت شدید کره شمالی است به زندگی خود ادامه دهند.مردم تنها به یک گروه کوچک امید دارند که افراد آن از رزمندگان مقاومت تشکیل شده اند و قصد دارند کشور را در یک زمان از کره شمالی باز پس بگیرند(یک بازی تحریفی دیگر به کلکسیون عناوین تحریفی اضافه شد).این آمریکا است که امکان مبارزه در Homefront را به شما می دهد.این عنوان توسط شرکت Kaos در حال توسعه است.البته هنوز این شرکت در مورد اینکه کره شمالی چگونه قادر است به آمریکا حمله کند هنوز توضیحی نداده است.البته قبل از اینکه سازندگان توضیح دهند می توان این گونه پیش بینی کرد که کره شمالی با نیروی انسانی عظیمی شده که دارد به اولین و تنها ترین ابرقدت جهان تبدیل گردیده است.سبک بازی تیراندازی اول شخص مدرن است که فراتر از آنچه شما انتظار دارید خواهد بود.مقدار زیادی در بازی شما به این فکر خواهید کرد که چرا ما در حال جنگ هستیم؟ این بخش داستان بر جنبه ی عاطفی جنگ تکیه دارد که قصد دارد گیمر را تا عمق آن به پیش براند.دموی که ما دیدیم با یک شخصیت (خلبان هلی کوپتر به نام Jacobs) شروع می شود که در یک اتاق خواب از خواب بیدار می شود در حالی که ضعیف و ناتوان است یک افسر به نام بون بر بالای سر او ایستاده است.

960374_20100611_embed003.jpg

این مکان ویران شده محل زندگی پناهندگان است

بون می گوید که خوشحالم شما بیدار شده اید (ظاهرا Jacobs 14 ساعت در خواب بوده) و شما را به یک خانه ی دیگر که محل نگه داری گروه کوچکی از پناهندگان مخفی است می برد.وقتی که از پنجره به بیرون نگاه می کنید می فهمید که در حومه یک شهر خراب قرار دارید و بالای یک ساختمان یک توری برای استتار و پنهان کردن محل جاسوسان هوایی است.همانطور که در حال راه رفتن هستید بون به شما توضیح می دهد که این محل به پناهگاه امن تبدیل شده که همه چیز را می خوریم تا زتده بمانیم.وقتی که با دقت بیشتری به این جامعه ی کوچک می نگرید متوجه حیاط با باغچه های کوچک ، ردیف محصولات کشاورزی ، بخش تصفیه آب ، پانل های خورشیدی و حتی وجود دام می شوید.تعداد کمی از مردم را هم خواهید دید مثل: مادری که در حال شیر دادن به فرزندش می باشد ، مردی که یک ژنراتور را برای تولید برق به دوچرخه وصل کرده و چیزهای بیشتری که دیدنشان بستگی به میزان توجه شما دارد.بعد از اینکه مقداری در اطراف قدم زدید به پشت یک خانه می رسید که محل دیگر اعضای مقاومت است.شما نیز به این گروه می پیوندید و اولین ماموریت خود را دریافت می کنید.Jacobs تعدادی سلاح به همراه سه نارنجک به همراه دارد و وارد یک تونل مخفی می شود و در اینجاست که جنگ برای شما آغاز می شود.در مرحله ی دیگری شما باید به یک پایگاه مسحکم ارتش کره شمالی حمله کنید که این مرحله در تاریکی شب رخ می دهد.شما باید اول یک ون که در نزدیکی پایگاه قرار دارد را بمب گذاری کنید تا حواس سربازان کره ای به سمت آن پرت شود و تا جمع شدن آنها به دور ون صبر کنید و بعد با یک موشک فسفر سفید همگی را به روی هوا بفرستید.در نقطه ی دیگر شما باید حمله را از پایه آغاز کنید ، که توسط نیروهای تک تیرانداز از پشت حمایت می شوید.

960374_20100611_embed012.jpg

فسفر سفید اسباب بازی نیست

شما می توانید برای حمله به برج های دیده بانی از سلاح تک تیرانداز و یا راکت لانچر استفاده کنید.شما وقتی که در حال درگیری هستید سربازانی را خواهید دید که در حال فرار هستند زیرا توسط فسفر سفید مورد اصابت قرار گرفته اند(این صحنه به طور یکسان برای هر دو طرف درگیری رخ می دهد).یکی از سلاح های جالب شما یک وسیله نقلیه زرهی است که توسط کنترل از راه دور هدایت می شود.وقتی که نسخه ی نمایشی به پایان می رسد باز سوالی که در ذهن ما در مورد داستان بازی بود را دوباره پرسیدیم و سازندگان پاسخ دادند که رهبری دولت کره شمالی را فردی به نام تائه کیم بر عهده دارد که گویا قبلا عامل سازمان سیا بوده است! سازندگان می گویند دست است که کره شمالی دولتی به ظاهر ضعیف دارد اما در حال حاضر ارتش این کشور از بزرگترین کشورهای جهان محسوب می شود که همچنین دارای بهترین نیروهای ویژه نیز می باشد.همانطور که در طول داستان خواهید فهمید که چگونه کره شمالی به ابرقدرتی دست نیافتنی تبدیل خواهد شد در جدول زمانی که این بازی ارایه می دهد شاهد مرگ رهبر فعلی کره شمالی (کیم جونگ ایل) خواهید بود که پسر خود ، کیم جوان را به عنوان جانشین خود انتخاب می نماید.کیم جوان در غرب تحصیل کرده است! او خود را اصلاح طلب معرفی می کند و در عرض چند سال موفق می شود دو کره را متحد کند.کره یکپارچه شده و مردمش رگه ناسیونالیستی(وطن دوستی)خود را یافته اند.کره تصمیم می گیرد مرز های خود را گسترش دهد و در راستای همین هدف ژاپن و چند کشور آسیای جنوب شرقی را در عض ده سال به تصرف خود در می آورد.تا اینکه در سال 2021 کره کشوری با ملتی نیرومند ، رشد گسترده اقتصاد ، ارتش قوی و دستیابی به فن آوری حاصل از کشورهای فتح شده آسیایی است.

960374_20100611_embed007.jpg

هر لحظه امکان حمله به شما وجود دارد

اما در نقطه مقابل که آمریکا قرار دارد به سرزمینی کاملا با شرایط بد تبدیل گردیده و مردم زندگی فلاکت باری حاصل از شکست اقتصادی مداوم و میزان بیکاری بالا(به همراه بحران انرژی و هزینه های نفت)را تجربه می کنند و در یک کلمه ابرقدرت سنتی جهان در حال سقوط با سرعتی بالاست.این سقوط طبیعتا قدرت دفاعی و نظامی این کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است.نیروهای مسلح برش خود را از دست داده اند و به شدت کیفیت سلاح در دسترس سربازان را کاهش داده است.علاوه بر این بیماری آنفولانزای خطرناکی نیز این کشور را در بر گرفته است که باعث کشتار میلیون ها نفر می شود.شما در بازی به زمین زیر پای خود هم اطمینان نخواهید داشت زیرا هر لحظه امکان متلاشی شدن آن وجود دارد.البته برای انتشار جزییات بیشتر از گیم پلی بازی باید انتظار بیشتری کشید.همچنین بخش چندنفره که با توجه به سابقه شرکت سازنده باید منتظر یک شگفتی باشیم.در نمایشگاه E3 امسال منتظر رونمایی این بازی خواهیم بود تا از جزییات بازی اطلاعاتی بیشتر کسب کنیم.
 

hoshicameron

کاربر سایت
Jul 31, 2007
63
خداوکیلی این داستانی که واسه بازی نوشتن دیگه آخره سیاسیه لابد یه سال بعدش هم ایران با کمک موجودات کیهانی تمام جهان رو به زباله دانی تبدیل خواهد کرد . آخه کره شمالی چه جوری می خواد به آمریکا حمله کنه با کدوم نیروی نظامی . در چند سال اخیر داره استفاده سیاسی از بازی ها می شه که به نظر من در صورت ادامه یافتن ممکنه تهدید بزرگی برای دنیای بازی های رایانه ای باشه . نمونه اش call of duty : modern warfare2 بازی که واقعا سیاسی است و به نظر من حتی ارزش بازی کردن هم ندارد . نسخه جدید از کال هم به همین صورت است آخه وقتی آمریکا خودش با یه بهانه واهی به ویتنام حمله کرد دیگه بازیش چیه ؟؟ کشتن آدم های بیگناهی که برای آزادی کشورشون می جنگند واقعا تاسف باره . امیدوارم این بازی از طرف کلیه گیمرهایی که به اونچه بازی می کنند توجه می کنند تحریم شه . به امید فردایی بهتر
 

Bayonetta

کاربر سایت
Jul 6, 2010
2,377
نمونه اش call of duty : modern warfare2 بازی که واقعا سیاسی است و به نظر من حتی ارزش بازی کردن هم ندارد .
آقا جای دیگه نگو اینو ! جنگاوری نوین 2(!) یکی از بهترین شوترهای نظامیه.
 

The Hoss

کاربر سایت
Apr 7, 2010
1,148
نام
سِد حسین
سیاست اخه!

این چه کاراییه که انجام میدن آخه میایم بازی کنیم و لذت ببریم و دوتا چیز یاد بگیریم. نه اینکه بیایم یه کشورو بترکونیم و دستمالکشی یه کشور دیگه رو بکنیم.
یه مطلبی رو میگم شاید بهتون کمک کنه! توی کره ی شمالی زمان جام جهانی فقط قسمت هایی از فوتبال رو نشون میدن که خودشون بهتر بازی کنن یا اینکه ببرن یا خلاصه بازی به نفع اینا باشه. فیلم ها در حد اعلایی سانسور میشه که مبادا کسی انگشت پاش بره تو چشمش!
و کلی اخبار دیگه. من اینا رو زیاد شنیدم حالا هرکسی که رفته کره ی شمالی بیاد و این حرفو رد کنه تا ماهم یه مقداری آگاه بشیم. احتمالاً این موضوع توی بازیشونم تاثیر میذاره.
کلاً سیاست موضوع چرتیه. باید از صفحه ی روزگار پاکش کرد.
و در مورد دوستمون هم اینکه مادرن وارفیر 2 به جز چند تا صحنه سیاست زیادی توش به کار نرفته بود. اونم اول جای سیاسیش اخطار میداد که این موضوع مخربه و نه در روند بازی و نه در جایزه ها میتونه تاثیر بذاره و میتونید رددش کنید. و یک شاهکار بود و برعکس نظر شما خیلی هم بازی کردنی بود!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر