Arcania: Gothic 4 | PC

939672_88195_front.jpg


بخش 1) اطلاعات بازی:

سازنده: Spellbound
ناشر: JoWood Entertainment AG/DreamCatcher Interactive
سبک: Computer RolePlaying - RPG
پلتفرم: PC/PS3/Xbox 360
تاریخ انتشار: October 19, 2010


بخش 2) لینک ها:

سایت رسمی بازی
تصاویر بازی 1 (Game Wallpapers)
تصاویر بازی 2 (Cheathappens)


بخش 3) توضیحات:

بدون شک سری بازی Gothic جز بهترین عناوین سبک RPG در تاریخ هست.

بعد از افتضاحی که Gothic 3 به بار آورد میشد گفت خیلیها دیگه کار این بازی رو تموم شده می دونستن. شرکت Piranha Bytes سازنده اصلی سری Gothic به خاطر مشکلاتی که با JoWood (ناشر بازی) داشت دیگه کار خودشو با JoWood و Gothic تموم کرد و به خاطر همیم موضوع هم ساخت قسمت چهارم بازی به استودیوی Spellbound (سازنده Desperados) سپرده شد.

سازنده ها قول دادن دیگه اشتباهات نسخه سوم رو تکرار نکنن، بخصوص در رابطه با گرافیک بازی که پر از باگ بود و یکی از بدترین ها در زمان خودش بود.

همچنین سازنده ها عنوان کردن انتشار این بازی علاوه بر PC بر روی کنسولها (PS3/Xbox 360) گامی اساسی و مهم در پیشرفت این بازی به شمار میره.


ین بازی در تاریخ 19 اکتبر برای پلتفرمهای PC/Xbox 360 و درتاریخ 29 مارس 2011 برای PS3 منتشر میشه.

 
آخرین ویرایش:

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,226
نام
امیرحسین
باگستانی بود این G3 ولی این یکی شاید خاطرات G2 رو برام زنده کنه!
توی دینای G2 یک اورک خوب یک اورک تکه تکه شدست!
 

MAXXX

کاربر سایت
Jul 19, 2006
265
من با سری elder scroll خیلی حال میکردم ولی گوتیک رو هیچوقت بازی نکردم
یادمه تریلر گوتیک 3 رو دیدم یه نشون میداد میایم تو یه شهر خراب شده یه سری اورک نشسته بودن دور آتیش داشتن کباب میکردن و بارون میومد کف کردم رفتم بازی رو گرفتم دیدم بیشتر شبیه سوپر ماریو بود به همراه باگ !
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
من با سری elder scroll خیلی حال میکردم ولی گوتیک رو هیچوقت بازی نکردم
یادمه تریلر گوتیک 3 رو دیدم یه نشون میداد میایم تو یه شهر خراب شده یه سری اورک نشسته بودن دور آتیش داشتن کباب میکردن و بارون میومد کف کردم رفتم بازی رو گرفتم دیدم بیشتر شبیه سوپر ماریو بود به همراه باگ !
اصلی ترین دلیل شکست Gothic 3 باگستان بازی و شتابزدگی سازندگان برای عرضه سریعتر بازی بود. به همین خاطر هم بازی خوب پولیش نشده بود و شد عامل شکست بازی.
من هم وقتی می خواستم Gothic 3رو بازی کنم خیلی ذوق کردم ولی همین که نیم ساعت fبازی کردم از شدت عصبانیت بازیرو پاک کردم و انداختمش تو باقالیا.
 

پژمان

کاربر سایت
May 21, 2007
1,277
نام
پژمان
نسخه سه بازی رو خریدم تا شاید مثل twoworld یکم بهم حال بده ولی نگو اون موقع انقدر باگ داشت که من همون اول بازی هنوز راه نیافتاده می افتادم پایین و همین طور پیشمی رفت تا اینکه ....
امیدوارم به این بازی پر وسعت یکم برسن چون من عاشق بازی های رول پلی و اوپن وردم
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
والا همون جور که دوستان گفتن ، ما هم مثل بقیه شماره 3 رو بازی کردیم و چیزی سر در نیاوردیم که کی هستیم چی هستیم و به کجا باید بریم ؟؟؟؟؟8-}8-}#-o
یه دشت و صحرا جلوم بود که لاین تناهی بود ... چقدر هم بازی سخت بود .... پوستمون کنده میشد . کلونی باگ هم که بود .. تنها نکته خوبش گرافیک بالاش بود !!! البته تو زمان خودش هر سیستمی هم توانایی اجراشو نداشت !!!. البته بیشتر تریلر هایی رو که از بازی دیدم مثل 3 بود !!!:-&:-&:-&. حتی رغبت نکردم دموشو دانلود کنم ... حالا وایسیم بیاد ببینیم چی میشه ... البته یه نگاهی که به سیستم پیشنهادی بندازیم متوجه میشیم که دوباره با یه فاجعه سنگین طرف هستیم.....
Recommend : Geforce GTX 295
OMFG!!!=((=((
 

Blood Wars

کاربر سایت
Apr 22, 2008
87
نام
Symbolic
بهترین نوع از Role play می باشد، آزادی کامل در انتخاب هر عمل، موارد بسیار متنوع از جمله یادگیری بسیاری از قابلیت هاک کیمیاگری، پخت و پز، اسلحه سازی، شکار، معدن و و و و .... Risen یک نمونه از معرفی نامه ای است که برای Gothic 4 آمد و بسیار عالی بود، من که هر چیزی از یه rpg انتظار دارم برام مهیا کرده اللخصوص مورد دنبال کردن سرنخ ها توسط دیالوگ- تصمیم در تغییر دادن سرنوشت یک ماجرا به دلخواه... در کل امیدوارم سریع تر بازی منتشر بشه و به دسنم برسه !!! :))
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,912
نام
فرهاد
نسبت به شماره 3 بازی از نظر داستان و محتوا و qest ها خیلی بهتر شده البته از نظر گرافیکی بسیار ضعیف کار شده نوع مبارزات خیلی مسخره است
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر