سلام
با توجه به اینکه قسمتی برای نظر در قسمت نقد ها قرار نگرفته تصمیم گرفته شد که اینجا این تاپیک رو بزنم و در مورد این نقد بحث بکنیم
پ.ن:داخل چهار چوب
خودم هم شروع می کنم. بعد از یه نگاه سریع این مشکلات به نظرم اومد امیدوارم نویسنده مطلب بیاد و توضیح بده
اصولا مشکلی که به خاطر پایرت بودن منتقد به وجود می آید نباید اصلا هیچ اشاره ای بهش کرد. البته می دونم که سرور های یوبی مشکل داشته ولی اصولا مشکلات بیشتر در مورد AC2 بوده.
یکی از نکات ضعف اصلی بازی !
واقعا جای تاسف داره برای استفاده از این نوع ادبیات برای یک نقد
با تشکر
با توجه به اینکه قسمتی برای نظر در قسمت نقد ها قرار نگرفته تصمیم گرفته شد که اینجا این تاپیک رو بزنم و در مورد این نقد بحث بکنیم
پ.ن:داخل چهار چوب
خودم هم شروع می کنم. بعد از یه نگاه سریع این مشکلات به نظرم اومد امیدوارم نویسنده مطلب بیاد و توضیح بده
اگر موفق شدید و از سد DRM یوبی و مشکلات آن بگذرید
اصولا مشکلی که به خاطر پایرت بودن منتقد به وجود می آید نباید اصلا هیچ اشاره ای بهش کرد. البته می دونم که سرور های یوبی مشکل داشته ولی اصولا مشکلات بیشتر در مورد AC2 بوده.
اصولا چه جوری یه سورپرایز که جذاب هم هست میتونه کلیشه ای باشه !؟همه مهمتر سورپرایزهای هرچند کلیشهای اما جذاب؛
برای این کار یوبی برای شما یک سیستم دوستداشتنی به نام Mark and Execute طراحی کرده است. شما میتوانید تا چهار نفر از دشمنان را علامتگذاری کرده و با فشردن یک کلیک در یک صحنه سینمایی از شر هر چهارتای آنها خلاص شوید؛ باور کنید دیدن صحنه آهسته از اثابت گلوله به دشمنان، صدای پاره شدن گوشت و پوست آنها و فریادشان یکی از بهترین چیزهایی است که این بازی برای ارائه دارد.
یکی از نکات ضعف اصلی بازی !
پارادوکسمحیط بازی طراحی خوبی دارد
طراحی محیط در این بازی چندان قوی نیست
برای اعتراف گیری که از یک دکمه فقط استفاده میشه !این موقعیت عالی برای درست کردن یک سیستم فوقالعاده هیجان انگیز وقتی خنثی میشود که در باقی اعترافگیریها شما دائما باید ریتم دکمه را فشار بده و سرش را به جایی بکوب را دنبال کنید و مطمئن باشید حوصلهتان از این ریتم سر خواهد رفت،
روی اعصاب شما چاچا برقصد
واقعا جای تاسف داره برای استفاده از این نوع ادبیات برای یک نقد
باز هم همون نمونه قبلیاگر ماجرای "فیشر یه کاری نکن تا بیام دهنتو سرویس کنم
با تشکر