شخصیت محبوب شما در Tekken

شخصیت محبوب شما در TEKKEN


  • مجموع رای دهنده‌ها
    207

mohsen shafihy

کاربر سایت
Apr 9, 2011
43
نام
محسن شفیعی
تا مارشل لاو باشه،نیازی به نظر سنجی نیست!:x
مخصوصا تو تکن6،که 95% مثل برسلی طراحی شده بود و اگر لباساشو در فروشگاه می خریدید دیگه خوده برسلی میشد...!
ولی شخصا از شخصیت جک متنفرم )x
متعصفانه در همه ی قسمتهای تکن،پای ثابت قضیه ست...
 

ebi sat

کاربر سایت
Jun 2, 2011
20
سلام
دوستان کسی میتونه آخرین ورژن این برنامه رو برام بذاره؟
میشه دانلودش کرد و رایتش کرد و بدون دردسر ازش استفاده کرد؟یا بقول کد میخواد؟
 

Farahmand2

کاربر سایت
Jul 2, 2011
1
من عشقم paul
هیشکی هم نمی تونه جلو مشت هامو بگیره :biggrin1:
سلام.
من بغیر از تیکن تگ و تیکن 3 دیگر ورژن هایش را بازی نمیکنم و تا کنون صد ها مسابقه انجام داده ام.. بنظر من در این دو بازی شخصیتی قدرتمندتر از فورست لا و یا همان بروسلی وجود ندارد. اگر فورست لا را حرفه ای بلد باشین هیچکدام از شخصیت های دیگر بشمول جین کازاما نمیتونه در مقابلتان تاب بیاره و این تجربه منه.. بعد از فورست لا هم قوی ترین شخصیت اوگر هستش که البته من دوستش ندارم!! کینگ هم خیلی قوی هست و اگر کینگ را درست و حرفی ای بلد باشید خیلی ها رو به راحتی میزنید.. بعد از فورست لا جین کازاما، پاول و ادی را فقط برای حرکات قشنگ سبک برازیلی اش دوست دارم.. وقتی که در تیکن تگ مسابقه بدم اولین انتخابم فورست لا و دومین انتخابم جین کازاما هستش..
خدمت دوستانی هم که میگن "فقط HWOARANG" عرض کنم که برعکس HWOARANG از ضعیف ترین شخصیت های تیکن هست. درسته که لگد های خیلی زیبایی داره اما اگر در مقابل فورست لا یا بروسلی خودمون،جین، پاول، کینگ و یا اوگر قرار بگیره بعد میبینید که چقدر بیچاره میشه.. اگر با حرفه ای ها مسابقه بدین میبینین که هیچکدام HWOARANG را منحیث بازیکن اصلی انتخاب نمیکنن و حتی با HWOARANG میانه خوبی هم ندارن زیرا HWOARANG حتی یه بلوک عادی هم نداره که بتونه حملات را دفع کنه. در کل به ظاهرش بازی نخورید، اگر با من بیافتید انوقت میدونید که چه میگم. :d:d:d
 

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,651
در کل یه زمانی صفا میکردیم با این بازی که دیگه ارزش نداره رفت سمته این بازی الان انقدر چرت شده ........ ولی قدیما که بازی میکردیم از اون پسر خوشکله که کاراته کار می کرد وفقط با پا میزد خیلی حال میکردم متاسفانه اسمش یادم رفته انقدر قدیم بازی کردم.....:x

بعدشم از جین خوشم می اومد >:d<......... از کازویا هم به شدت متنفرم.)x
 

batman-love

کاربر سایت
Jul 5, 2010
831
anna با همون لباسه تيكن 2!!!بعدها لباسش تغيير كرد خوشم نيومد شلوارش شد دامن!!!
c2b690516158.jpg
 
آخرین ویرایش:

Allli

کاربر سایت
Aug 10, 2011
4
نام
علی
only reven & xiaoyu

سلام....به نظر من که قدرت و تعداد فن های REVEN{همون نینجاهه} و ling xiaoyu رو کمتر کسی داره تو تیکن.......این نظر من بود ..حالا خوبه یا که بده؟;)
 

Amir09

کاربر سایت
Aug 10, 2008
1,656
نام
امیر
قبلآ ninaرو دوست داشتم اما از وقتی Raven اضافه شده بیشتر با ریون بازی میکنم. از شخصیت جین هم خوشم میاد اما از سبک مبارزه اش نه! کینگ و لاو هم جالب هستن ولی اگر بخوام محبوب ترین رو انتخاب کنم همون Ravenــه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر