Hands On - Halo: Reach Multiplayer Beta

گفتگو در 'اخبار بازی ها' ایجاد شده توسط T@ntaL 73, ‏Apr 25, 2010.

  1. T@ntaL 73

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 10, 2008
    ارسال ها:
    950
    نام:
    امید
    سلام.

    [​IMG]

    اين HO رو قرار بود سه روز پيش بزارم كه به دلايلي نشد.


    همونطور كه ميدونيد Halo: Reach multiplayer beta سوم ماه مي در دسترس هست. Adam Hartley در جريان يك نمايش در لندن فرصت پيدا كرده كه بازي رو تجربه كنه و اين Hands-On رو نوشته كه مطمئنم حتي تو ايران اين بازي و مخصوصا قسمت مالتي پليرش طرفداران خيلي زيادي داره (كه يكيش خودمم) و دارن براي بازي لحظه شماري ميكنن, بالاخره طرفداران هيلو نسخه ي بتاي اين بازي رو سوم مي ميتوانند تجربه كنند.

    اگر از طرفداران هيلو هستيد نيازي به ياد آوري نداريد كه multiplayer beta جديدي براي تست بازي Bungie’s Halo: Reach - استوديوي قبلي Microsoft - در سوم ماه مي در سرتاسر دنيا در دسترس است. براي اين كار شما احتياج به يك نسخه از Halo 3: ODST داريد - كه حتما هم داريد - كه ميتوانيد با آن از سوم مي به multiplayer beta بازي Reach دسترسي پيذا كنيد.

    گرچه اگر هنوز Xbox 360 نداريد و به دلايل ژرف و منطق عدم لذت بردن, هنوز فكر ميكنيد كه از طرفداران Halo نيستيد, بنابراين ما فقط ميتوانيم اصرار بكنيم كه اين كار را بكنيد و يك نسخه از ODST تهيه كنيد و از حساب بانكيتان براي روز يكشنبه (سوم May) كنار بگذاريد تا با لذت, بيگانه هاي بزرگ و ترسناك را با دستهايتان بكشيد. براي كساني كه هنوز نميدانند, Halo: Reach پروژه ي عظيم بعدي از اين سري خواهد بود, كه امسال عرضه خواهد شد. ورژن تك نفره ي اين بازي قرار است اتفاقاتي را روايت كند كه قبل از تمامي قسمت هاي اصلي اين فرانچايز اتفاق ميفتند. كه شما نقش واحد بسيار كوچك از نيرو هاي ويژه به نام Noble Team را ايفا ميكنيد. و ما انتظار داريم چيزي كمتر از يك بازي باورنكردني پوليش شده, با توجه به جزييات, customisation توانايي هاي كاركتر ها و كلا يك گيم پلي با كيفيت بالا نبينيم.

    با وجود اين, الان ما مخواهيم كه تمام نگرانيمان را به طرف ديگر قضيه, يعني قسمت مالتي پلير بازي منعطف كنيم. VG247 زماني 'جدي' به بازي Halo: Reach beta كه هنوز منتشر نشده در جريان همايشي كه در لندن برگذار شد, اختصاص داد. سحتي با حدود نيم ساعت بازي آشكار ميشود كه چرا chapter پنجم و پاياني قرار است بانگ خداحافظي و وداع را به ياد آورد.

    [​IMG]


    No limits to player numbers

    در مقوله ي تعدار بازيبازهايي كه ميتوانند در تست بتا شركت كنند, در جريان اين اتفاق در لندن يكي از سخنگويان مايكروسافت تاييد كرد كه هيچ محدوديتي در تعداد بازيباز ها وجود ندارد. و همچنين طراح ارشد مولتي پلير بازي يعني Chris Carney و مدير انجمن بازي Brian Jarrard قبلا به Seattle Times گفته بودند كه اين بازي ميزبان سه ميليون نفر در ريجن مورد نظر است.

    طرفداران Hardcore , با خواندن اخبار كه Bungie هيچ استفاده اي از هيچ گونه motion-controlled و المنت هاي Natal براي كشتن هاي تن به تن جديد در بازي نكرده است, آهي از جهت رفع نگراني كشيدند. وقتي كه شما در شروع به استفاده از اين حمله ي جديد اقدام ميكنيد, (كارهاي زيادي در ابتدا ميتوانيد بكنيد و لذت بردن از خيلي از انيميشن هاي كشتن متفاوت كه به عقب ميرويد و با ديد سوم شخص از آن تعجب و حيرت ميكنيد) در نظريه ها فهميدن اينكه چرا مايكروسافت ساختار Natal را كنار گذاشت, ساده است.

    با تمام تشكر, اين كار انجام نگرفت, چون مردان Bungie گفتند: “Reach” يك اساس و بنيان است, يك حركت ناگهاني كه واقعا وابسته به چيزيست كه ميليون ها نفر 10 سال صرف كردند تا به آن نزديك شوند, بنا براين ما به دنبال دوباره سازي آن در حال حاظر نيستيم.
    به اضافه اينكه اين انيميشن هاي كشتن در واقع جزييات كوچكي به چيزي كه يك بازي مولتي پلير زيباست, اضافه ميكند, در واقع آنها اين كار را انجام داده اند, به صورتي كه به بازيباز ها اجازه ميدهد كه از عقب براي چند ثانيه اي شاهد اين صحنه و حمله ي حيرت آور مربوط به آن باشند كه در نظر - كه هنوز در مسيري قرار دارد كه هيچ گاه احساس قطع ارتباط با اكشن هاي بازي به شما دست نميدهد - يك تست از مهارت سازندگان است كه چگونه گيم پلي را در اولويت قرار ميدهند. - چيزيست در اولين تجربه ي Halo: Reach فكر وذهنم به سمت Manhunt 2 ميرود , چون Rockstar نتوانست اين گونه انيميشن هاي كشتن را با موفقيت در بازي قرار دهد و حالا Bungie به همه نشان داد كه اين كار بايد چگونه صورت گيرد.

    Halo noobs welcome

    آن نوب هاي هيلو كه در دهه ي اخير, خود را با بازي ها خفه نكردند, نيازي نيست كه در مورد اين كه سختي بازي آنها را از بازي منصرف خواهد كرد صحبت كنند, زيرا كنترل در اين شماره به گونه اي با مهارت و هنر درست شده كه به جايي رسيده كه به صورت ذاتي, سريع و راحت آن را مياموزيد. حدود يك ساعتي با آن سر و كله بزنيد به سرعت عمل مطلوبي دست پيدا ميكنيد.

    Bungie مدت زيادي به صورت دقيق, طولاني و سخت به Activision’s Call of Duty: Modern Warfare 2 توجه داشت و متوجه شد كه نياز دارد كه در زمينه ي ساخت بازي آنلاين براي Xbox 360 و به صورت يكه تاز جايگاه اول را, امسال (چندي ديگر) در اختيار گيرد, توجه خاصي به خرج دهد. به نظر من , با چند ساعت نخستين بازي Halo: Reach, فكر ميكنم به راحتي به اين هدف دست پيدا كنند. به اضافه ي جزييات جديد و جالب بازي, مثل همان اشاراتي كه به مبارزات و كشتن هاي تن به تن داشتم.

    Okay, details

    قابليت هاي جديد armor و گيم پلي مربوط به آن قابل توجه ترين مورد اضافه شده به بازيست. قابليت هاي armor شما, قابليتهاي استفاده ي دوباره كه براي كاركتر شما نقاط برتري تاكتيكي در ميدان نبرد بوجود مياورد. اين قابليت ها شامل "Sprint" (قابليتي تنها براي اسپارتانها كه يك burst در سرعت شما, هر گاه كه لازم بود به وجود مياورد) ; "Active Camo" (قابليت نامرئي شدن) ; "Evade" (قابليتي تنها براي Elite ها) ; "Jet Pack" (وحشتناك! به مراتب مورد علاقه ي ما) ;و "Armor Lock" (كاركتر شما را براي مدتي آسيب نا پذير ميكند)

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    همچنين بازيباز ها قبل از شروع بازي, بايد قابليت ويژه ي Armor و سلاح اسلي و جانبي خود را انتخاب كنند. و اين كليديست براي تغيير نحوه ي گيم پلي كه البته بسيار خوب است, كه به شما اجازه ميدهد بهتر از قبل روي گيم پلي تمركز داشته باشيد. براي بازي هاي تيمي (team-based) مطمئن بودن از اينكه قابليت ها و اسلحه هاي متفاوتي در تيم داريد ميتواند موجب پيروزي شما شود. اسلحه هاي جديد هم شامل (Designated Marksman Rifle (DMR كه جاي Battle Rifle در Halo3 را گرفته, يك timed-detonation grenade launcher (نارنجا انداز با انفجار زماني), يك Covenant Focus Rifle and - و احتمالا مهيب ترين آنها - anti-vehicle Plasma Launcher.

    به دليل تايپ بازي, Halo: Reach شامل بسياري از آپشن هاي كلاسيك مثل Catch the Flag , Slayer or King of the Hill و همچنين 4 تاي جديد - Generator Defense, Stockpile, Headhunter and و محبوب ترين اين ها Invasion. بتا, همچنين شامل چهار محيط جديد است كه هر كدام نوع مختلفي از آپشن ها را به شما پيشنهاد ميكند. Powerhouse و Swordbase براي بازي هاي جمعي و آپشن هاي party game خوب است, مثل Headhunter و Slayer. Overlook براي Generator Defense ايدئال است, و Boneyard مپ اختصاصي براي Invasion است.

    Halo Invasion and Headhunter

    Invasion و Headhunter ,دو نوع جديد بودند كه به نظر با اقتدار در نمايش مايكروسافت در لندن, محبوب ترين بودند. Invasion به صورت يك مود با objective چند فاز كه يك تيم از اسپارتان ها را به رقابت با تيمي از اليت ها واميدارد. اليت ها يورشي را آغاز ميكنند كي طي آن بايد يكي ازobjectiveها را از اسپارتان ها در اختيار بگيرند. در دور بعد قسمت بزرگي از نقشه همراه با آشنا سازي و به كار گيري از وسايل نقليه باز ميشود (هنوز وسيله ي نقليه ي جديدي معرفي نشده) اين اتفاق همراه با آشكار شدن سه objective ديگر به منظور دفاع براي اسپارتان ها, ميفتد. بعد از آن اگر اليت ها موفق به در اختيار گرفتن سه منطقه شدند يك Phantom به منظور انتقال اطلاعات از اين سه پايگاه منتظر است كه اگر اين اتفاق بيفتد آنها پيروز ميشوند.
    روي هم رفته Invasion يك مود ميلتي پلير شگفت انگيز و جالب است كه احساس سرعت را به طور كامل و بدون نقص به بازيباز منتقل ميكند.

    [​IMG]

    Bungie ديگر تايپ محبوب ما را شرح داد, Headhunter به عنوان '' party' game' جديدي كه كه هدف جمع آوري و گرفتن بيشترين تعداد جمجمه (skulls) است. يك party game فاني. ولي ... خوبه و كار ميكنه ... وقتي كه كشته ميشويد يك جمجمه از جسد شما ميفتد. هدف در اين بازي جمع آوري هر تعداد جمجمه ايست كه ميتوانيد بدست آوريد, و سپس انتقال آن به مكان ها و ناحيه هاي علامت گذاري شده است.

    [​IMG]

    Stockpile پارتي گيم ديگريست كه Territories را با Capture the Flag تركيب كرده كه پرچم ها رندم وار در نقشه (در جاهاي مشخص شده كه پرچم ها ظاهر ميشوند) ظاهر ميشوند. و آخرين game type جديد بازي, Generator Defense است كه در آن سه اسپارتان در مقابل 3 اليت قرار گرفته ,و هدف در اين مود از بين بردن ژنراتور هاست, البته قبل از اينكه زمان تايمر به صفر برسد.

    بيرون از دنياي multiplayer هيلو, Bungie همچنين محيط هايي براي اجتماع, انجمن و matchmaking تدارك ديده است, بتا براين شما ميتوانيد با دوستان خود, با افراد در level شما, كساني كه در منطقه ي شما هستند و يا 'همگروه هايي با طرز فكر همانند شما' (بر اساس پر حرفي, انگيزش, كار تيمي و ضرب آهنگ و تون كار و بازيتان) بسيار سريع تر و راحت تر وارد بازي شويد. همچنين تيم شما ميتواند به مود و نقشه اي كه ميخواهيد بازي كنيد راي دهد كه گزينه ي بسيار خوبيست. مگر اينكه شما آشوب طلي باشيد و از دموكراسي متنفر باشيد.


    و در آخر, Bungie يك matchmaking جديد را معرفي كرده است كه "Arena" نام دارد. كه حرفه اي ها را هدف قرار داره.
    Noobs (and Activision): beware !



     
  2. Tommy Fisher

    Tommy Fisher Shit happens
    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 5, 2009
    ارسال ها:
    5,953
    نام:
    رضـا
    واقعاً قسمت مولتی پلیر این بازی فوق العادس, گرافیک زیبا و رنگبندی شاد ـش چشم هرکسی رو به سمت خودش جلب میکنه!
     
  3. jetalpha

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 15, 2009
    ارسال ها:
    1,706
    نام:
    متوئیدی
    من از قدیم گفتم که دیونه ی مود headhunter هستم .
     
  4. keivan_depp

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 9, 2010
    ارسال ها:
    303
    نمیشه زود تر بیاد ؟:(
     
  5. The Origami Killer

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 24, 2009
    ارسال ها:
    129
    حالا این بتا رو فقط انلاین می شه بازی کرد
     
  6. Wrath OF Joker

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 3, 2008
    ارسال ها:
    2,589
    نام:
    ايمان
    این بتا مولتی هستش که باید آنلاین بزنین !!
     
  7. SOL!D 5NAK3

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 26, 2008
    ارسال ها:
    2,678
    نام:
    meyti
    با حال بود !
    ممنون اميد جان ، به خاطر زحمتي كه كشيدي !
     
برچسب ها: