1. به منظور آشنایی هرچه بیشتر با علاقمندی ها و همچنین ایجاد زمینه های تعامل و همکاری بیشتر با شما یاران وفادار و همیشگی بازی سنتر، پرسشنامه ای تحقیقی تهیه شده است که در بر گیرنده اطلاعات و علاقمندی های شما کاربران عزیز است. با پاسخ گویی به آن ما را یاری نمایید. برای مشاهده پرسشنامه کلیک کنید
    بستن اطلاعیه

Lost Planet 2 - Interview

گفتگو در 'اخبار بازی ها' ایجاد شده توسط T@ntaL 73, ‏Apr 7, 2010.

  1. T@ntaL 73

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 10, 2008
    ارسال ها:
    950
    نام:
    امید
    سلام​




    [​IMG]



    LP2 یک شوتر , دارای co-op با گنجایش 4 نفر و Bossهای بزرگیست که از مناطق یخبندان تا صحراهای خشک و جنگل های سرسبز ادامه دارد. سایت VG247مصاحبه ای با Jun Takeuchi (به فول VG247 آقای Resident Evil) که بعد از عناوین محبوب RE حالا producer سیاره ی گم شده است انجام داده , برویم و نظاره گر اتفاقات درسیاره ی E.N.D III باشیم :

    VG247: آخرین تریلری که از این بازی نشان دادید بسیار بزرگ و شگفت آور بود.آیا مطمئنید که این روند سرعت و هیجان در جریان بازی نیز ادامه پیدا میکند؟


    Jun Takeuchi: قطعا!به هر حال این بازی از محتویات بسیار بیشتری برخوردا است که ما نمیتوانیم آنها را در تریلر ها به نمایش در آوریم – به طوری که شما با دیدن آنها سورپرایز خواهید شد و این عنوان را به چیزی بیشتر از یک اکشن هیجان انگیز تبدیل میکند.​

    VG247: میتوانید توضیح دهید در تجربه ی نهایی چه اندازه customizeکردن V-Suit مهم هستند؟

    Jun Takeuchi: شما میتوانید اسلحه هارا از از VSها جدا کرده یا VSها را به اسلحه های جدید مجهز کنید.و همچنین VSها میتوانند تغیر شکل یا با VSهای دیگر ادغام شوند. اما من نمیگویم این customization است, چون ممکن است مردم دلسرد و ناامید شوند.​

    چون LP2 یک شوتر است, ما نمی خواستیم آن را با customization های سبک PRG آن را پیچیده کنیم. قرار دادن سلاح های بزرگ روی VSها موضوع قابل تفکر و تقریبا مهمی بود.​

    VG247: در بازی شما Bossها بزرگ هستند.آیا Boss ‘’خیلی بزرگ’’ هم در این بازی وجود دارد ؟ آیا قادر به خلق این چنین Bossهای بزرگی بدون بوجود آمدن عوارض و عواقب آن با سخت افزار این نسل شدید؟

    Jun Takeuchi: در خلال زمان ساخت Bossهای عظیم این بازی, ما تشخیص دادیم, سایز Bossهای بازی هیچ محدودیتی در gameplay بوجود نمی آورد. بنابراین هیچ Boss فوق العاده بزرگی در بازی وجود ندارد ; نکته ی مهم هماهنگ کردن این Bossها باgameplay بازیست.​

    VG247: شما قطعا به نمایش خاطره انگیز GOWIII نیز چشم داشتید.آیا راهنمایی از آن در بازی خود گرفتید؟

    Jun Takeuchi: ممنون.من از هیچ بازی به خصوصی راهنمایی نگرفتم.ولی تجربه ی رسانه های (Media) مختلف برای من خیلی مهم است.بنابراین, نتنها بازی های مختلف را بازی میکنم بلکه فیلم نیز تماشا میکنم, و نیم نگاهی نیز به انیمه دارم, وهمچنین از معماری و طبیعت نیز خیلی لذت میبرم.​

    این روزها, همه ی ما به tool های مناسب در اینترنت دسترسی داریم, همچنین با سرچ کردن در آن به عکس های زیادی دسترسی داریم, ولی نمیتوانیم به صورت فیزیکی آنها را لمس کنیم.​

    VG247: شما رئیس هر دو پروژه ( نسخه ی اول و شماره دوم) بودید.آیا توانستید ایده هایی را که در شماره ی اول به آنها نرسیدید را کامل کنید؟

    Jun Takeuchi: فکر میکنم ما توانستیم ایده هایی را كه نتوانستیم در LP1 جای دهیم در LP2 کامل کنیم.ولی به هر حال فکر میکنم الان ایده های جدیدی دارم.من فکر میکنم ‘’یک بازی کامل’’ خیلا باطلی بیش نیست.​

    VG247: و در آخر, طراحی گنجایش چهار player در co-op با هم چگونه بود؟ چرا احساس کردید که باید از مسیر معمول خارج شوید؟

    Jun Takeuchi: اولین انتظار playerها وجود co-op در بازی بود.خب من در مورد امکان هایی را که میتوانستیم در بازی جای دهیم , با تیم بحث کردم, و به یک سبک جدید از gameplay رسیدیم.​

    به عنوان نتیجه, Campaign modeی که قرار بود به صورت تکنفره باشد با gameplay متفاوتی که بازیبازهای دیگر نیز در آن شرکت میکردند, تغییر کرد.و فکر میکنم که این یکی از قسمت های سیر تکاملی بود, که LP2 به آن دست پیدا کرد.​


    ......................................................................................................​

    Lost Planet 2 در تاریخ یازدهم ماه May برای هر سه پلتفورم PC,PS3 و Xbox360 منتشر خواهد شد.​
     
    #1 T@ntaL 73, ‏Apr 7, 2010
    آخرین ویرایش: ‏Apr 7, 2010
برچسب ها: