Max Beland :در Conviction شما علاقه مند به مخفی کاری خواهید بود، نه مجبور به انجام آن.

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,250
نام
امیرحسین
splintercellconv580inter.jpg

آقای Max Beland کارگردان عنوان جدید سری محبوب Splinter Cell یعنی Conviction در پاسخ به انتقاد های برخی طرفداران درباره ی گیم پلی متحول شده ی بازی نکات جالبی را بیان کرده و اینکه چرا آن ها دست به چنین اقدامی زدند.

"به نظر من بازی های سام فیشر برای بعضی افراد تا حدودی سخت هستند واین باعث میشد که حتی برخی نتوانند یا به این دلیل نخواهند بازی را به پایان برسانند واین به نوعی برای ما ناامید کننده بود که بازی ما آنچنان که باید گیم روان و اعتیاد آوری را ارائه نمیکند."

وی همچنین در ادامه بیان میکند:

"این نکته یعنی سختی بازی باعث شد ما در سری بازی های سام از شماره ی 1 تا مامور دوجانبه شاهد یک سیر نزولی در فروش آثار باشیم که به نظر من برای ما واین فرنچایز بزرگ امری ناامید کننده بودو ما احساس کردیم باید دست به تغییراتی بزنیم تا شرایط دوبازه مطلوب شود."

"ما میخواهیم شما مایل به مخفی کاری باشید و از انجام آن لذت ببرید ما میخواهیم شما یک شکارچی مخوف باشید نه یک مادربزرگ بی دست وپا که قادربه هیچ کاری نیست ،شما تاریکی را دوست خواهید داشت چون به کمک آن زنده می مانید و بدون آن هدف گلوله قرار خواهید گرفت دشمنانتان در تاریکی از شما به شدت خواهند هراسید واز پا در خواهند آمد...."

"ما چیزهای بی نظیر زیادی در بازیهای قبل داشتیم که شما عاشق آن ها هستید ،در Conviction آن ها نه تنها حذف نشده اند بلکه به صورت لذت بخش تری برگشته اند،سایه ها به دوست داشتنی ترین محیط بازی برای شما تبدیل خواهند شد زیرا میتوانید با استراتژی وتاکتیک آن طور که میخواهید دشمنانتان را در تاریکی از پا دربیاورید.و درنهایت اینکه ما با تکیه بر موفقیت های قبلی خودمان و با وفاداری به اصالت سری چیزهای جدیدی را به شما ارائه خواهیم داد که از آن لذت خواهید برد"


منبع
 

Francis Drake

کاربر سایت
Dec 24, 2008
7,756
نام
کیارش
تازه کاری رو کردن که کوجیما با متال گیر کرد. واقعا استفاده از اسلحه توی سری های Splinter Cell امکان پذیر نبود و اگر هم بود زیاد مکانیزمش جالب نبود. ولی هیچی لذت جلو رفتن بدون تفنگ رو برای من نداره:biggrin1:.
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,250
نام
امیرحسین
واقعا بعضی مواقع اینکه نمیتونی با اسلحه 2-3 تا گارد درپیتی رو بزنی برامن زجر آور بود....
جریمه ی مخفی کاری نکردن خیلی سنگین بود:Game over
و به نظر من این از حالت واقع گرایانه بازی تا حدی می کاست ...
البته کیه که منکر گیم پلی مخفی کاری بی نظیرChaos Theory باشه....
اگه اینی که میگن بتونن عملی کنن به نظر من با کامل ترین Splinter cell طرف خواهیم بودکه توانایی رقابت با شاهکار کوجیما رو هم در حد بالایی خواهد داشت.

ما میخواهیم شما یک شکارچی مخوف باشید
 

devil eyes

کاربر سایت
Feb 18, 2010
486
اره واقعا راست میگه من تو اخرین تریلری که دیدم مخفی کاری های جالبی انجام میداد و واقعا لذت بردم
به شدت باید منتظر بازی بود :love:
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
درود
خُب همون حرفایی رو زده که من از موقع اومدن دمو تا الان هی دارم میگم.
پس 100% باهاش موافقم(یجورایی اون با من موافقه:biggrin1:)
امیر حسین(؟) جان فقط اینهارو اگه درست کنی ممنون میشم(:smile:):
آقای Max Beland کارگردان
ایشون کارگردان بازی نیستن.Creative Director یا یجورایی مدیر تولید هستن!کارگردان بازی آقای Patrick Redding هست.

سام
سَم:smile:
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
شما تاریکی را دوست خواهید داشت چون به کمک آن زنده می مانید و بدون آن هدف گلوله قرار خواهید گرفت دشمنانتان در تاریکی از شما به شدت خواهند هراسید واز پا در خواهند آمد...."
این قسمت کجای متن گفته شده ؟
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
تازه کاری رو کردن که کوجیما با متال گیر کرد.
منظورت حمل 1000000 قبضه اسلحه اعم از رگبار به علاوه ظاهر شدن بشکه روی سر اسنیک برای مخفی کاری هست؟ :confused:
 

Francis Drake

کاربر سایت
Dec 24, 2008
7,756
نام
کیارش
منظورت حمل 1000000 قبضه اسلحه اعم از رگبار به علاوه ظاهر شدن بشکه روی سر اسنیک برای مخفی کاری هست؟ :confused:
جعبه که از قبل بوده. فقط بشکه اضافه شد:biggrin1:. منظورم از کاری که کوجیما کرد این بود که استفاده از اسلحه رو تو بازی به یه استاندارد تبدیل کرد. طوریکه میشد اکثر قسمت های بازیرو بدون مخفی کاری رفت.
اگه به این ایراد ها باشه که ...
هیچی ولش کن:biggrin1:
 

ramin cybran

کاربر سایت
Mar 1, 2009
901
نام
رامین
بعضي از دوستان فقط بلدن حرفهاي منتقدا رو بلغور كنن;) اين يه واقعيته اميدوارم كسي منظور منو به خودش برداشت نكرده باشه . هر وقت ميان ميگن يه بازي بده همه به سمته بازي (يعني به نفع اون سايتا)موضع ميگيرن .

من بعد از تجربه دموي بازي يكي از بهترين بازياي عمرمو شاهد بودم . براي من خيلي لذت بخش تر از يكي از بهترين بازيم يعني gow 3 بهتر بود .(البته از لحاظ لذت نه سبك;))

اولش با گيم پليش چون با همه ي برادرانه قديمش تفاوت داشت كمي نا اشنا بودم اما بعد از اندكي بازي متوجه مخفي كاري شبيه batman: dark knight و البته خيلي زيباتر و پخته تر شدم
و حالت واقع گرايانه بازي بسيار به من لذت داد چون اون چيزي نبود كه پيش بيني ميكردم بلكه يه چيزه جديد و جذاب بود. اين بازي به طور قطع بهترين تجربه ي من خواهد بود
 

FARAVARTISH

کاربر سایت
Feb 25, 2009
150
نام
از همین اسما
سلام بر همه
من دموی قابل بازی رو چند بار تجربه کردم و می خوام کمی در موردش بنویسم
به عنوان یکی از طرفدارای قدیمی سام فیشر باید بگم که تجربه ی واقعا نویی بود. سکانس ابتدایی بازی که باید برای اعتراف گرفتن یکی رو شکنجه می کردیم بسیار تاثیر گذار بود و من شخصا به خوبی خشم و ناراحتی فیشر رو درک کردم. از طرفی این سیستم جدید حرف کشیدن خیلی طبیعی تر از چیزی بود که قدیم تنها با یک فشار چاقو انجام می شد. اما در ادامه باید بگم که همه چی بستگی به توقع شما داره. اگر یک سیستم گیم پلی روان می خواهید که راه های مختلف و البته هالیوودی برای به نتیجه رسیدن رو در اختیارتان قرار بده همین اسپلینتر سل بهترین اسپلینتر سل عمرتان خواهد بود. اما اگر به دنبال حسی می گردید که در بازی های گذشته بود باید بگویم که اشتباه آمده اید. اینبار حتی قابلیت برداشتن اجساد و مخفی کردن آن ها نیز دیگر وجود ندارد که واقعا به حس مخفی کاری بازی لطمه می زند.
در نهایت باید بگم که همه چیز بستگی به خودتان و علایقتان دارد. سایت ها و نشریات همن امتیاز های متفاوتی به بازی خواهند داد. چرا که کانویکشن تجربه ای کاملا متفاوت از سری اسپلینتر سل است.
در نهایت باید بگم که من از این بازی لذت بردم و از نسخه ی نهایی هم لذت خواهم برد. اما آن را اصلا یک اسپلینتر سل به حساب نمی آورم.
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
من دموی بازیو پیش یکی از بچه ها بازی کردم قبلا اسپلینرسل بازی نکرده بودم فقط به زور بگم شاید کلا نیم ساعت از بازی دیگرانو دیده بودم برای همین راجب مقایسه این با بازیای قبلی نمیتونم نظر بدم ولی تو یه جمله این بازی به نظر من 100 برابر مخاطب بیشتری نسبت به شماره های قبلی پیدا میکنه در مجموع تجربه من از دموی بازی خیلی عالی بود شاید به خاطرش یه بار دیگه 360 بخرم.
 

leonk13

کاربر سایت
Sep 8, 2009
2,151
نام
سجاد
من كه خودم ترجيح ميدم بازي رو روي درجه سختي هارد برم تا مجبور به مخفي كاري باشم.
به شخصه از قابليت برداشتن اسلحه از روي زمين خوشم نميومد ولي به نظرم اينطوري بازي طبيعيتر ميشه. ضمنا سم قبلا كاملا(بيشتر مواقع!) با نقشه قبلي كار ميكرد و كاملا آماده بود. ولي الان همه چي خيلي غير منتظره هستش و سم ساپورت درست حسابي هم نداره بنابراين بعضي كار ها مثل برداشتن اسلحه از زمين بايد وجود داشته باشه.
پ.ن: چرا من تازگي ها اسم "سام" به جاي "سم" رو بيشتر ميبينم؟! نكنه "سم" گفتن خز شده؟! :biggrin1:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر