Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,505
نام
سپهر
در مورد موفقیت بلک پنتر کسی چیزی نگفت؟
خوب خودم ندید میگم، همونطور که می دونید بازیگرهای اصلی فیلم سیاه پوست ها هستن این دقیقا دلیل تمام بازخوردهای مثبت به فیلمه، موفقیت تجاری احتمالی فیلم هم به همین موضوع بر می گرده و البته سیاست های کثیف هالیوود! فیلم که خودش چیزی نداره، زباله! 8-} اگر بازیگر سیاه پوست نداشت اون موقع عیار واقعیش مشخص می شد B-(
شت! کارگردانش هم سیاه پوسته! من دیگه حرفی ندارم :|

کاربر گرامی @Alkazar ، ایشون داره به طور مستقیم طعنه به کسانی مثل من و غیره که در فیلمی به نام Get Out به جای بحث در مورد محتوا و فرم فیلم، به حاشیه ی آن مسئلهسیاه پوست بودن آن که علت اصلی موفقیت فیلم بوده، داره میزنه که واقعا چنین فکری این کاربر یا بهتره بگم این بشر در مورد ما می کند؟ اگر چنین تفکری دارد دیگه من چه میتونم بکنم؟ خوب داشته باشه به من ربطی نداره!!!
خب قدم به قدم میرم جلو و به شدت حوصله بحث دارم. قدم اول این است که باز بر روی حرفم ایستادم تا آخر عمرم و می گویم فیلم Get Out بد است! به قول فراستی فیلم ما قبل بد است. کارگردانی ضعیف، فیلم نامه تو دیوار، بازی های خشک و ماسمالی شده، میزانس های نادرست و..... فیلم آن قدر بد است که مخاطبی مثل من جز دلیل موفقیت را این موضوع می داند و گرنه ده بیست تا فیلم دیگر می توانستند جای Get Out را در مراسم های گوناگون اهدای جوایز بگیرند. حتی اگر آن ده تا هم از دید من بد باشد، بهتر از Get Out هستند. البته بعد از Oscar 89 ، میلیم به اسکار کم شده.
حالا قدم دوم مربوط به Black Panther؛ نوش جون رایان کوگلر که فیلمی ساخته که تونسته رگ خواب منتقدان رو پیدا کنه . اما من هنوز فیلم را ندیدم و نمیتونم درموردش قضاوت کنم و متای 87 بودنش برام ملاک نیست هر چه قدر هم تریلر هاش خفن باشه که از اون طرف تریلر یه نوع تبلیغ گول زننده است، چون امسال پیش داوری در مورد امتیاز های فیلم های اسکار امسال کردم که بعد از تماشای آن، به شدت ناامید شدم و حتی بگویم که همگی به جز دو سه تا زیر متوسط بودند (اشاره کامل به لیدی برد و Get Out که هر دو راتن تومیتو 99 گرفتند!). رایان کوگلر قبلا حساب پس داده و فیلم اولی خوب به نام Fugutive Station داره که فکر نکنم اونم دیده باشی؟! Creed رو دوست نداشتم چون همانند سری فیلم های راکی کلیشه ای بود.
اما در مورد کارگردان Get Out که می خواهد در فیلم اولش حرف گنده تر از دهنش بزند و در ان هم ناموفق می شود، باید برود همان فیلم نامه گربه بازی Keanu بنویسد که همان حد هم استعداد دارد.

آقا، آنتونی فاکوئا که میشناسی؟ یکی از دوست داشتنی کارگردان های من است؛سیاه پوستم هست و دو تا فیلم خوب مثل اکولایزر و روز تمرین دارد که هر دو قهرمانش یک سیاهپوست هست که هر دو به من خیلی چسبید و یکی از صد تا فیلمی که دیدم هستند. جاگوی آزاد شده تارانتینو؛ قهرمانش سیاه پوست هست با بازی خوب جیمی فاکس، آن قدر شخصیتش عمیق است که در مدت سه ساعت از دیدنش سیر نمی شوی با این که موضوعش در مورد بردگی سیاه پوست و به شدت استقبال میکنم. دوازده سال بردگی، بازیگر و کارگردان و فیلم نامه نویس سیاه پوست، اما نحوه پردازش، فرم و محتوا به درستی در فیلم رعایت شده است و هیچ مشکلی در آن ندارد. عزیز من آدم رو اشتباهی گرفتی، ما ازوناش نیستم (زیادی روی کردم؟!)
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Alkazar

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
کارگردانی ضعیف، فیلم نامه تو دیوار، بازی های خشک و ماسمالی شده، میزانس های نادرست
گفتن چند عبارت سینمایی و گذاشتن یه صفت منفی در کنارشون، نظر رو فنی‌تر نمی‌کنه
اگر کارگردانی ضعیفه، چرا؟
اگر فیلمنامه تو دیواره، چرا؟
و ...
میشه خیلی نرمال فیلمها رو دوست نداشت نه اینکه هر چی صفت منفی از ابتدا تا انتها هست به نافش ببندی
یه عده وقتی جدایی تو آمریکا جایزه گرفت گفتن آمریکا با ما بده، تو اروپا جایزه گرفت گفتن کل غرب با ما مشکل داره. بعد رفت تو ژاپن جایزه گرفت دیگه روشون نشد بگن کل دنیا با ما بده و گفتن اصلاً خودمون لابی کردیم که ببره وگرنه خود فیلم که یه فیلم ما قبل بد و سیاه نما بود
حالا در مورد get out اینکه واسه اون همه گروه‌های مختلفی که جایزه دادن به فیلم و اون همه منتقدی که فیلم رو پسندیدن و اون همه مخاطبی که رفتن سینما و فیلم رو پرفروش کردن استقلال نظر قائل نیستی و نظر خودت وحی منزله، فوق‌العاده‌ست.

پ.ن.: نظر من در مورد get out نمره‌ای تو محدوده ۶.۵-۷ از ۱۰ هست.
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,505
نام
سپهر
گفتن چند عبارت سینمایی و گذاشتن یه صفت منفی در کنارشون، نظر رو فنی‌تر نمی‌کنه
اگر کارگردانی ضعیفه، چرا؟
اگر فیلمنامه تو دیواره، چرا؟
و ...
میشه خیلی نرمال فیلمها رو دوست نداشت نه اینکه هر چی صفت منفی از ابتدا تا انتها هست به نافش ببندی
یه عده وقتی جدایی تو آمریکا جایزه گرفت گفتن آمریکا با ما بده، تو اروپا جایزه گرفت گفتن کل غرب با ما مشکل داره. بعد رفت تو ژاپن جایزه گرفت دیگه روشون نشد بگن کل دنیا با ما بده و گفتن اصلاً خودمون لابی کردیم که ببره وگرنه خود فیلم که یه فیلم ما قبل بد و سیاه نما بود
حالا در مورد get out اینکه واسه اون همه گروه‌های مختلفی که جایزه دادن به فیلم و اون همه منتقدی که فیلم رو پسندیدن و اون همه مخاطبی که رفتن سینما و فیلم رو پرفروش کردن استقلال نظر قائل نیستی و نظر خودت وحی منزله، فوق‌العاده‌ست.

پ.ن.: نظر من در مورد get out نمره‌ای تو محدوده ۶.۵-۷ از ۱۰ هست.

من در مورد مشکلات فیلم قبلا در چند صفحه قبل گفتن و چند نفر دیگه هم موافقت کردند که فیلم چندان خوبی نیست. حالا برسیم به این جا که کسانیکه از فیلم دفاع می کنند و می گویند روایت آن جذاب و گیرا است. خب این سوالی که از من پرسیدید چرا فیلم نامه ضعیفه؟ چرا کارگردانی ضعیفه و ...... بپرسید از طرفداران، کجای فیلم روایت جذاب و گیرا داره؟ نکات مثبت فیلم کجاست؟ متاسفانه هیچ اشاره نمی کنند. دوم چرا هرکی میاد چند تا اصطلاح مثل اینا به کار میبره، فکر میکنید داره گنده میاد یا حرف زیاد تر از دهنش میزنه؟ طرز تفکر مشکل داره یا کلا بازیسنتر با این افراد متخصص مشکل اساسی داره که کسانیکه اینطوری نظر میدن به شدت دیس میشن؟ من حاضرم یک تاپیکی اینجا باز کنم که بحثی مناظره گونه در مورد Get Out آغاز کنم که هم نکات منفی و مثبتش رو با هم بحث کنیم.

سوم این که من امتیازی به Get Out دادم 5.5 بوده و چندان نکوبیدمش. 5.5 برای این فیلم کافی است و به نظر میاد که نمره 6.5 تا 7 یک نمره متوسط برای فیلم است و چندان هم از این فیلم یک نظر Rave به حساب نمیارید ؟ حالا نمیدونم چرا بحث جدایی رو کشیدید و چه ربطی داشت؟جدایی تمام جایزه ها حقش بود ببره و هیچ بحثی نیست و حاضرم در سه صفحه از فیلم تعریف کنم. در حالیکه فروشنده فیلمی متوسطی بود و اسکار را لایقش نمیدانم. اما بازم نوش جان فرهادی، چی به ما میرسه؟!

حالا میگنی Get Out توسط منتقد ها مورد تمجدید قرار گرفته؟ خب گرفته باشه. یه طوری میگید که فقط بنده مخالف درجه یک فیلم هستم و بقیه فیلم را خدای ژانر ترسناک می دانند. اینکه نصف شما ها فیلم Mother این جا به طور کامل دیس کردید در حالیکه متای 75 گرفته بود و منتقدان کم و بیش از فیلم خوششون اومد.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: amirv2

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
من در مورد مشکلات فیلم قبلا در چند صفحه قبل گفتن و چند نفر دیگه هم موافقت کردند که فیلم چندان خوبی نیست. حالا برسیم به این جا که کسانیکه از فیلم دفاع می کنند و می گویند روایت آن جذاب و گیرا است. خب این سوالی که از من پرسیدید چرا فیلم نامه ضعیفه؟ چرا کارگردانی ضعیفه و ...... بپرسید از طرفداران، کجای فیلم روایت جذاب و گیرا داره؟ نکات مثبت فیلم کجاست؟ متاسفانه هیچ اشاره نمی کنند. دوم چرا هرکی میاد چند تا اصطلاح مثل اینا به کار میبره، فکر میکنید داره گنده میاد یا حرف زیاد تر از دهنش میزنه؟ طرز تفکر مشکل داره یا کلا بازیسنتر با این افراد متخصص مشکل اساسی داره که کسانیکه اینطوری نظر میدن به شدت دیس میشن؟ من حاضرم یک تاپیکی اینجا باز کنم که بحثی مناظره گونه در مورد Get Out آغاز کنم که هم نکات منفی و مثبتش رو با هم بحث کنیم.

سوم این که من امتیازی به Get Out دادم 5.5 بوده و چندان نکوبیدمش. 5.5 برای این فیلم کافی است و به نظر میاد که نمره 6.5 تا 7 یک نمره متوسط برای فیلم است و چندان هم از این فیلم یک نظر Rave به حساب نمیارید ؟ حالا نمیدونم چرا بحث جدایی رو کشیدید و چه ربطی داشت؟جدایی تمام جایزه ها حقش بود ببره و هیچ بحثی نیست و حاضرم در سه صفحه از فیلم تعریف کنم. در حالیکه فروشنده فیلمی متوسطی بود و اسکار را لایقش نمیدانم. اما بازم نوش جان فرهادی، چی به ما میرسه؟!

حالا میگنی Get Out توسط منتقد ها مورد تمجدید قرار گرفته؟ خب گرفته باشه. یه طوری میگید که فقط بنده مخالف درجه یک فیلم هستم و بقیه فیلم را خدای ژانر ترسناک می دانند. اینکه نصف شما ها فیلم Mother این جا به طور کامل دیس کردید در حالیکه متای 75 گرفته بود و منتقدان کم و بیش از فیلم خوششون اومد.
چرا دور خودت میچرخی و از حرفی که زدی فرار می کنی؟ شما میگی فیلم بده! ما بگیم چرا خوبه؟
مگه این همه اصرار نمی کنی فیلم بده بگو چرا بده؟ کارگردانی بده؟ باشه ولی معنی کلمه کارگردانی که بد نیست! فیلم نامه همینطور میگی فیلم نامه بده ولی اصلا تعریفی از فیلم نامه بد تو ذهنت مطمئننا نداری چون اگه داشتی دور خودت نمی چرخیدی قطعا!
دفعه قبل هم که بحث شد شما رفتی دهه 90، دهه 2000 و فرافکنی کردی که نمی دونم با فلان فیلم مقایسه بشه فلانه و این حرفا که بعد من سعی کردم بیارمت وسط حرفی که زدی شما گفتی بگو چرا فیلم خوبه که من گفتم ولی شما اونجا هم نگفتی منظورت از اینکه کارگردانی، فیلم نامه و بازی ها بد هستن چیه؟
یک کلام دوست عزیز بگو فیلم بده چون دوست دارم! ببین کسی چیزی میگه. فیلم بده چون نمی دونم! اینم خوبه هیچ ایرادی نداره آدم با یه فیلم حال نکنه ولی وقتی شما بحث رو تخصصی میکنی باید بگی چرا!
یه طوری میگید که فقط بنده مخالف درجه یک فیلم هستم و بقیه فیلم را خدای ژانر ترسناک می دانند.
این جمله شما شاید یه چیزایی رو مشخص کرده باشه! کلا تصور و احتمالا انتظار اشتباهی از فیلم داشتی ظاهرا!
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,505
نام
سپهر
چرا دور خودت میچرخی و از حرفی که زدی فرار می کنی؟ شما میگی فیلم بده! ما بگیم چرا خوبه؟
مگه این همه اصرار نمی کنی فیلم بده بگو چرا بده؟ کارگردانی بده؟ باشه ولی معنی کلمه کارگردانی که بد نیست! فیلم نامه همینطور میگی فیلم نامه بده ولی اصلا تعریفی از فیلم نامه بد تو ذهنت مطمئننا نداری چون اگه داشتی دور خودت نمی چرخیدی قطعا!
دفعه قبل هم که بحث شد شما رفتی دهه 90، دهه 2000 و فرافکنی کردی که نمی دونم با فلان فیلم مقایسه بشه فلانه و این حرفا که بعد من سعی کردم بیارمت وسط حرفی که زدی شما گفتی بگو چرا فیلم خوبه که من گفتم ولی شما اونجا هم نگفتی منظورت از اینکه کارگردانی، فیلم نامه و بازی ها بد هستن چیه؟
یک کلام دوست عزیز بگو فیلم بده چون دوست دارم! ببین کسی چیزی میگه. فیلم بده چون نمی دونم! اینم خوبه هیچ ایرادی نداره آدم با یه فیلم حال نکنه ولی وقتی شما بحث رو تخصصی میکنی باید بگی چرا!

این جمله شما شاید یه چیزایی رو مشخص کرده باشه! کلا تصور و احتمالا انتظار اشتباهی از فیلم داشتی ظاهرا!

خوشبختانه من به طور صحیح و واضح در تاپیک Rate Movie، فیلم را بد دونستم و باید همانجا قضیه تمام می شد، اما متاسفانه افراد پرشور و همیشه صحنه، پست نظر من را ریپلای کردند و باز اومدند نظرشون رو بر من تحمیل کردند.خب آیا ایراد از من است یا شماها؟ من جز کسانی هستم که هیچ وقت زیر نظرات کاربران در مورد یک فیلم رپلای نمی کنم حتی به طوریکه مطابق میل من نباشد و برایم قابل اترام و جذاب است. دوم اینکه اشاره ای به فیلم های دهه 90 نسبت به Get Out کردم، به نظرم ایرادی نداره و معمولا در هر نقد و بحث، مقایسه ای فیلمی میشه. به طوریکه Get Out شباهتی با فیلم هایی ملاقات با والدین یا حدس بزن چه کسی برای شام می آید؟ داره.

دوم اینکه شما هم چندان به طور مستقیم مسئله رو باز نکردی که چرا فیلم از نظرت خوبه؟ فقط گفتی روایت جذاب و گیرا داره و چند چیز دیگر که آدم رو خسته نمیکنه و....... خب کجای فیلم روایت جذاب و گیرا داره؟؟؟؟ حالا من یکی از نکات منفی رو اشاره میکنم که باب میلت هست یا نه؛ وقتی فیلم نامه اصلی Get Out میخونی (لینک فیلم نامه پایین است)، یکی از چیزی هایی که مخاطب را عذاب می دهد این است که مخاطب در فهم داستان، چند قدمی از شخصیت اصلی یا پروتاگونیست جلوتر است و این جلوتر بودن دقیقا از وسطای فیلم کاملا آشکار هست، پس من به عنوان مخاطب اشتیاقم از ادامه دادن فیلم کاسته می شود. این قضیه یکی از بدترین نکات یک فیلم نامه نویس است. فیلم نامه باید یک طوری باشد که هم مخاطب و هم کاراکتر گام به گام هم حرکت کنند تا هم حس القای هیجان و جذابیت ایجاد شود (همانطوری که It Follows به عنوان هم سبک این فیلم دیده می شد) شخصیت پروتاگونیست به شدت رو اعصاب است و از طرف دیگر یک سوپر خنگ است که بعد از دیدن چند صحنه ی عجیب از سیاه پوستان آن خانه، متوجه نمی شد که هیچ چیز سر جایش نیست، اشاره ای می کند اما باز زود آن را فراموش می کند و سریع همه چی به نقطه ابتدایی برمی گردد. همین مسئله بر روی بازی های به خصوص بازی دانیل کالویا اثر فراوانی می گذارد. در چنین فیلم نامه ای به نوع خود هیجان و اضطراب، بازیگر باید خودش را به آب و آتش بزند و واقعا حس ترسی را در وجودش به وجود بیاورد که کاملا دارد در این محیط عجیب و غریب آن را حس کند. در حالیکه فیلم کمدی هم به نظر می آمد، اگر جای من بود، کوین هارت رو انتخاب می کردم که از جون و دل بازی را ارائه و هم بامزه بود. بحث دیگر این است که کارگردان فیلم را کمدی می خواند. خب کجای فیلم کمدی است؟ کمدی اصلا در فیلم احساس نمی شود، حتی اگر کمدی تلخ باشد که اونم هیچ عنصری در آن دیده نمی شود. تنها سکانس نسبتا کمیک همان سکانس تماس دوست پروتاگونیست به دوست دخترش که می خواهد سرنخی از وضعیت دوستش پیدا کند که اونم یک کمدی نا حرفه ای ترکیبی از کمدی لوده با بار جنسی است که معمولا در تمام کمدی های آمریکایی، اشاره ای به مسئله جنسی دارد. پس چیز تازه ای نیست و نمیشه با یک سکانس آن را کمدی دانست.

بخش های پایانی فیلم به شدت برای مخاطب غیرقابل درک است. شخصیت اصلی وقتی که رها می شود، قدرتی همانند ترمیناتور یا قاتل های فیلم های ترسناک پیدا می کند که با چند ضربه، دشمن خود را از بین می برد. کارگردان عاقل می توانست برای ایجاد احساس ترس و اظطراب و جذابیت فیلم، درگیری های پایانی را کمی با واقعیت بیشتر نشون می داد. آیا این قدرتی که شخصیت اصلی سوپر خنگ ما در پایان فیلم نشان می دهد، به این معنی نیست که می خواهد برتری فیزیکی سیاه پوستان بر علیه سفید پوستان را نشان دهد؟ فیلم و فیلم نامه و ذهن خود کارگردان به قول یکی از کاربر همین انجمن، قصد داشته فیلمی در مورد ظلم سیاه پوستان در جامعه مدرن نشون بده و من فیلم را یک «سفید پوست-گریز» می دونم که کارگردان این فیلم را می خواسته به دوران اوباما تقدیم کنه و کارگردان در نهان قلبش به شدت از سفیدپوست‌ها متنفر است. حالا اگر خواستی کارگردانی هم زیر سوال می برم و دلیلم را دارم.
https://scriptslug.com/assets/uploads/scripts/get-out-2017.pdf
 
آخرین ویرایش:

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
این پوستر skyscraper هم خودش فیلمی شده چند نفر اومدن شرایط پرش دواین جانسون داخل پوستر بررسی کردن گفتن تحت هر شرایطی دواین جانسون
میافته میمیره :D
View attachment 84105 View attachment 84106 View attachment 84107
مشکل حل شد:D
c8p8_photo_2018-02-09_21-43-08.jpg
 

amirv2

کاربر سایت
May 11, 2015
398

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,709
نام
Ebrahim
چند خبر کوتاه
----------------------------

x.jpg
احتمال می رود که ادامه فیلم Get Out ساخته شود. «جوردن پیل» کارگردان این عنوان موفق در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده است که به طور جدی به ادامه این فیلم فکر می کند و احساس می کند به واسطه دنیای آن باید داستان بیشتری در کار باشد.

:-":-":-":D:D:D

-------------------------------------------

DVnVuulVoAE0v46.jpg

پوستری جدید از انیمیشن مورد انتظار Incredibles 2 که نشان می دهد که یکی دیگر از شخصیت قسمت اول آن یعنی Edna Mode در ادامه این انیمیشن حضور دارد.

تاریخ اکران: 15 ژوئن

-------------------------------------------

Cloverfield-5-Daisy-Ridley-Jj-Abrams-Kolma.jpg

بنا بر شایعات منتشر شده، قسمت پنجم از سری فیلم های Cloverfield در دست ساخت است و قرار است ستاره این فیلم نیز «دیسی ریدلی» باشد.
از طرفی دیگر و بنا بر گفته های منابع مختلف، شبکه بزرگ «نت فلیکس» با پرداخت 50 میلیون دلار توانست حقوق Cloverfield را تصاحب کند که شامل قسمت چهارم آن با نام احتمالی Overlord نیز می شود.

--------------------------------------

NENKGgrmVN4ERR_1_2.jpg

تاریخ انتشار نسخه های بلوری و دیجیتالی فیلم موفق و پروفروش Jumanji: Welcome to the Jungle مشخص شد.

نسخه دیجیتالی: 6 مارس

نسخه بلوری: 20 مارس

از طرفی دیگر، تاریخ انتشار نسخه های بلوری و دیجیتالی برای ما پایرت بازا نیز مشخص شد.:D

نسخه دیجیتالی: بین 15 تا 20 فوریه

نسخه بلوری: 25 فوریه تا 1 مارس
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر