The Fight: Lights Out

Noirique

کاربر سایت
Jan 17, 2009
3,179
نام
امیرحسین
درود

در جریان نمایشگاه GDC امسال بالاخر نام رسمی Motion Controller سونی مشخص شد . PlayStation Move نمایش کاملی در کنفرانس اختصاصی سونی داشت و دموهای زیادی از آن به نمایشی در آمد ، یکی پس از دیگری به نمایش در می آمدند ، از گلف و تیراندازی تا تنیس روی میز قابلیت های جالب Move رو به تصویر کشیدند . پس از همه این نمایش ها نوبت به Motion Fighter رسید ، بازی با خشونت بالا که با استفاده از قابلیت های حرکتی Move بازی جالبی را رقم خواهد زد .

اگر نمایشگاه و معرفی رسمی PlayStation Move رو از دست دادید ، Motion Controller سونی که برای اولین بار در E3 سال گذشته معرفی شد اینبار یک نمایش رسمی داشت و با نام PlayStation Move به همگان معرفی شد . یک کنترلر با دکمه های معمول و یک توپ رنگی در بالای آن که با استفاده از این توپ PS Eye حرکات را تشخیص می دهد . حرکات شما بدون تاخیر و بلافاصله روی تصور به نمایش در خواهد امد . همانطور که در Motion Fighter می توانید با استفاده از Move می توانید دشمنان را مشت ها و لگد ها و ضربات خود ویران کنید .

* اطلاعات بیشتر درباره PlayStation Move که توسط دوست خوبم آریا نوشته شد رو میتونید تو این تاپیک بخونید : PlayStation Move را بیشتر بشناسیم

motion-fighters-20100310070431289-000.jpg

سونی Motion Fighter را خیلی زود به عرصه نمایش گذاشت ، بازی در مرحله Pre Alpha قرار دارد و تنها 20 درصد مراحل ساخت و توسعه آن تکمیل شده است . با این حال چیزی که من دیدم و تجربه کردم من رو تحت تاثر قرار نداد . گرچه که به من اشاره میشد که باید واقعا مشت خود را بکویم و نباید تنها ماهیچه هایم رو تکان دهم ولی با این حال این چیزی نبود که من وقتی Move رو در دستانم گرفتم بتوانم آن را درک کنم .

برای اولین بار شما می توانید وقتی کنترل یک شخص با هیکل تنومند و بدن خالکوبی شده را به دست گرفتید با دشمن خود مبارزه کنید . به جز خون و چند افکت بصری ، همه چیز در بازی سیاه و سفید است . وقتی من دو کنترلر را در دست گرفتم - در این بازی نیاز به دو کنترلر اصلی است نه یک کنترلر و یک Sub Controller - دکمه دایره رو زدم تا حرکات به دستان من منتقل شود .

Motion Fighter یک تجربه کاملا یک به یک نیست . Sport Champion امروز به عنوان مجموعه ای از ورزش ها از جمله رزمی و مبارزه شناخته می شود که به طور مثال با حرکت دست راست شما ، شمشیر نیز در صفحه نمایشگر تغییر می کند ، اما اینجا در Motion Fighter وقتی می خواهید از مشت خود استفاده کنید تاخیر جزئی وجود دارد . در دمو 12 حرکت به شما نشان داده می شود که می توانید آنها را انجام دهید . حرکات از مشت ها و ضربات ابتدایی شروع می شود که خیلی ساده و واضح هستند اما اگر شما دکمه Action در جلوی کنترلر سمت راست و دکمه T مانند را در پشت کنترلر سمت راست نگه دارید ، می توانید سر دشمن خود را زیر بقلتان نگه دارید و با کنتلر سمت چپ به ان ضربه بزنید !

وقتی برای اولین بار شروع به بازی کردم ، دست هایم را رها کردم تا عکس العمل شخصیت بازی رو ببینم ، او جواب من رو نداد . همچنین وقتی سر دشمن رو در اختیار داشتم و با کنترلر سمت چپ به آن ضربه میزدم به نظر میرسید از هر سه مشت ، مشت آخر کمی با تاخیر زده می شد . در کل Motion Fighter یک تجربه کاملا یک به یک نبود و کمی گیج کننده بود .
در بخش عمده بازی بازیکن در حالت Autopilot قرار دارد و دور و اطراف دشمن خود می چرخد و او را به مبارزه دعوت می کند اما اگر می خواهید مبارزه کنید و به طرف مقابل حمله کنید باید یک یا دو دکمه را فشار دهید .

مدت زمان زیادی برای سونی وجود دارد تا روی Motion Fighter کار کند و نسبت به نمایشی که ما از ان دیدیم تغییر کند ، با Move بیشتر هماهنگ باشد تا تاخیر آن به حداقل برسید و جوابگویی آن بیشتر شود .


Pictures :


 
آخرین ویرایش:

Captain Mitchell

کاربر سایت
Sep 21, 2007
4,228
چندروز پیش برهان جان راجع به بازی بهم گفت... ویدئو ها رو دیدم ... انصافا قشنگه ...

فقط اگه کسی گرفته بگه که ... سرعت ضربه زدن تو Gameplay های که دیدم خیلی کند هست ... کسی که بازی کرده یک توضیح بده ...
Demo بازی هم توی PSN - US نیست ... جای دیگه رو نمیدونم ...

مرسی امیر حسین جان بابت زدن تاپیک ...
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
احتمالا چند رو دیگه باید اینجا بیاد چون خود بازی حدود 1 هفته هست که اومده. البته من که فعلا قصد خریدش رو ندارم چون بازی های مهم تری هم داره میاد ولی اگه از دوستان کسی گرفت بیاد توضیحی بده مثل کاری که من سر Shoot کردم:D
 

MELI360

کاربر سایت
May 2, 2009
215
نام
مهراد
من این بازیرو دارم.
گرافیکش بسیار بالاست وعالیه.
هم با دسته موو میشه بازی کرد و جالبیش اینه با دسته sixaxis هم میشه بازی کرد.
یه دست دسته موو و دست دیگر دسته sixaxis برای ضربه زدن.
شرکت sony واقعآ بیست با این کنسولی که زده.
vxdxyafyxwxikfi2lxf.jpg
 
آخرین ویرایش:

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
ببین میگه باید دوربین و موشن کنترل رو داشته باشی در کنارش میتونی دسته رو هم بگیری دستت
بدون دوربین فکر نکنم بشه!
مثلا یه دستت دسته یه دست موشن کنترل یا یه دستت موشن یه دستت نویگیشنه چیه همونو میگیری:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر