Crysis 2 | PC [پست اول خوانده شود]

قبل از ارسال هر گونه پست، به پست زیر توجه داشته باشید.
از دوستان خواهشمندم دوباره بحث اینکه اینکه "بازی روی سیستم من چوری جوری اجرا میشه" و امثالهم رو توی تاپیک انجام ندن چون نه کسی علم غیب داره که نسخه نهایی چه جوری میشه، نه کسی جادوگر هست که بدونه قرار هست این بازی چه جوری روی سیستم شما اجرا بشه. در صورت مشاهده این مدل پست ها برخورد خواهد شد.
اگر مشکلی هم در اجرای بازی دارید توی تاپیک مربوط پیگری کنید.
مشکلات Crysis 2 (نصب و کرک و مشکلات گرافیکی ......)

x973ct411697x6bs8s6.png


سازنده: Crytek, Crytek UK​
ناشر: Electronic Arts
موتور: CryEngine 3
سری: Crysis
پلتفرم: Microsoft Windows, Xbox 360, PlayStation 3
تاریخ انتشار: TBA 2010
ژانر: First-person shooter
مود: Single player, Multiplayer
رسانه: Blu-ray Disc, DVD
درجه: ESRB:Rating Pending




کرایسیس 2 بازی جدیدی است که توسط کرایتک ساخته شده و توسط EA برای پلتفرمهای PC, X360 و PS3 منتشر خواهد شد. این بازی به گفته ی سازندگان ادامه ی کرایسیس است که در سال 2007 بر روی PC منتشر شد. این بازی دومین عنوان از یک سه گانه خواهد بود و اولین بازی خواهد بود که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. یک تریلر 1 دقیقه ای در همایش E3 2009 نشان داده شد و بعد از آن تریلر دیگری در GDC 2009 پخش شد که قابیلت های CryEngine 3 را نشان میداد. در یک کامیونیتی مرتبط با این بازی یکی از مسئولین بخش گفته است که کرایسیس 2 در سال 2009 عرضه نخواهد شد.​


اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان بازی در دسترس نیست، اما بروشوری منتشر شده که نشان میدهد وقایع بازی 4 سال بعد از اولین کرایسیس اتفاق می افتد و کرایتک نیز Nanosuit جدید را که فعلاً Nanosuit 2 نامگذاری شده، معرفی کرده است. فعلا 2 تریلر وجود دارد که در یکی از آنها نانوسوت را در حالت wire-frame و رندر نشده نشان میدهد و در دیگری لباس کامل و با تمام تجهیزات است. شایان ذکر است که نسخه ی PDF این بروشور منتشر شده است و قرار است لباس جدید قابلیت های جدیدی بسیاری نسبت به نگارش قبلی داشته باشد.​


کرایتک این بازی را برای PC,X360 و PS3 عرضه خواهد کرد. نه تنها این بازی اولین بازی کنسولی است که این شرکت میسازد، که اولین عنوان نیز میباشد که از موتور CryEngine 3 استفاده میکند. کرایتک به این بازی به عنوان " یه قدم بزرگ رو به جلو " یاد میکند. جزییات دیگری در دست نیست. کرایسی 1 در سال 2007 عرضه شد و نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد و نماد بنچمارک و performance برای PC شد.​




y874x06s7f5m9qh6uokx.jpg


نسخه ی کنسولی کرایسیس 2 " یک پیشرفت بزرگ "


رییس کرایتک جوات یرلی توضیح میدهد که چرا بالاخره شرکت راضی به اعتراف شد که در حال ساخت بازی برای کنسولها است. و دلیل آن نیز این است که کرایسیس 2 یک عنوان بسیار کامل و بی نقص خواهد بود. یرلی به گیم اسپات میگوید: " 2 تا 3 زمان صرف تحقیقات تکنینیک در مورد کنسولها شد قبل از اینکه ساخت کرایسیس 2 شروع شود." ما باید یک پیشرفت عظیم تکنولوژیکی ایجاد میکردیم تا بعد اعلام میکردیم که در حال ساخت بازی هستیم.
بعد از اینکه کرایتک از کیفیت و عملکرد موتور مالتی-پلتفرم خود مطمئن شد، یرلی به سازندگان اجازه داد تا ساخت بازی را شروع کنند تا " بهترین بازی باشد که میتواند بر روی PC, X360 و Ps3 وجود داشته باشد." اگر میخواهیم موفق باشیم، باید بازی ما بهترین بازی بر روی Ps3 و X360 باشد... این سه نسخه با هم مبارزه نمیکنند بلکه آنها با پلتفرم خود در حال مبارزه هستند؛ یعنی ما سعی میکنیم از تمام توان PC و تمام توان X360 و تمام توان Ps3 استفاده کنیم. سیستم اچیومنت و تروفی و ... تماماً متفاوت هستند اما تمام سعی ما این است تا بیشترین سرویس را به گیمر بدهیم.
کرایسیس 2 در E3 2009 توسط EA معرفی شد. این اولین عنوان مالتی پلتفرم کمپانی کرایتک است که که هر 3 بازی قبلی شان - کرایسیس، فارکرای و کرایسیس وارهد - فقط برای PC عرضه شدند.


موتور قدرتمند CryEngine 3

CryTek مراحل ساخت CE3 را به اتمام رساند و یک تیزر تبلیغاتی جدید که قابلیت های Next Gen (نسل آینده ای)آن را به نمایش میگذارد را در کنار بازدهی که این موتور روی کنسول های X360 و PS3 را نشان میدهد منتشر کرد.چیزی که به وضوح قابل روئیت است توانمندی این موتور در نمایش تصاویر بزرگ و وسیع که احتمال نمایش این تصاویر بر روی یک PC با قدرت بالا را پررنگ میکنند.

برای مثال تصویر جنگل بسیار با جزئیات بالا نمایش داده و نورپردازی واقعاً شگفت انگیز بود،تصاویر بعدی رزولوشن بالای سایه ها را بسیار عالی نمایش دادند و پدیده ی Pop-Up (ظاهر شدن اشیاء به صورت ناگهانی)به هیچ وجه دیده نشد.
بعد از تمرکز بر روی بازدهی نسخه ی کنسولی این موتور،تصاویری که در ادامه نمایش داده شد به نظر میرسید مربوط به بخش مورد علاقه ی خود CryTek یعنی PC بود،بخشی که مشتاقانه منتظرند ببینند موتور جدید چه قابلیت هایی را در آینده همگام با سخت افزارها به نمایش خواهد گذاشت.
المان های دموهای X360 و PS3 با توجه به آنچه در نمایشگاه گذشته ی GDC از کرایتک دیده بودیم، بدیع و تازه هستند. فعلاً اسکرین شات های دقیق و شبیه به هم از مقایسه ی این عنوان روی 2 کنسول وجود ندارد اما واضح است که بین دو پلتفرم تفاوت هایی وجود دارد؛ به عنوان مثال نورپردازی مدل ها در 2 کنسول متفاوت است.
با توجه به عکس هایی که از یک محیط گرفته شده است، به نظر میرسد عملکرد به ویدیو اولیه GDC نزدیک است. به عنوان مثال هنگام نمایش سیستم تخریب پذیری و فیزیک روی کنسول X360 ، میبینیم که نرخ فریم حدوداً 20 است، دقیقاً شبیه به محصولات پیشین کرایتک. هر دو ورژن موتور گرافیکی در رزولوشن 720p کار میکنند و Anti-Aliasing نیز وجود نخواهد داشت.

cryengine3.jpg

عکسی از دموی تریلر CryEngine 3


فاکتوری که در 2 پلتفرم متفاوت است، ابزار V-Sync است. در دموی GDC به نظر میرسید که تصاویر نسخه ی PS3 با استفاده از V-Sync سه مرتبه بافر میشدند، در حالیکه در تصاویر نسخه ی X360 شکستگی تصاویر دیده میشد. در ویدیوی جدید با نام Rich Interiors واضح است که V-Sync مورد استفاده قرار نگرفته است. تمامی اینها مهم است و با توجه به مدیریت کرایتک میتوان گفت موتور تکمیل شده است. این تکنولوژی (موتور) قرار است در کرایسیس 2 که بر روی پلتفرم های PC و کنسولها در سال 2010 عرضه میشود مورد استفاده قرار گیرد.

موتور CryEngine 3 چیزهای زیادی دارد تا شما را، چه گیمر باشید چه بازیساز، هیجان زده کند. این موتور نسل فعلی بازی ها را کنترل میکند، خصوصاً در ژانرهای شوتینگ اول شخص یا سوم شخص. و این مساله ای تازه و قابل قبول است که امکان بوجود آوردن تصاویر با گرافیک بالاتر و قوی تر را ایجاد میکند.

برای بازیسازان قابلیت این موتور با نام Live Create یا "آنچه میبینید همان است که بازی میکنید"، ویرایشگری است که در تریلر نشان داده شد و عمل Cross-Platform (ساخت بازی برای چندین پلتفرم) را به آسانی محقق میسازد. نه تنها تغییرات به صورت real-time روی هر دونسخه کپی و اعمال خواهد شد بلکه ویژگی ها و المان هایی که موتور CryEngine 3 دارد به بازیسازان اجازه میدهد تا به آسانی عمل برنامه نویسی را برای بازیهای این نسل انجام دهند و در عین حال خود را برای کنسول های نسل بعد آماده کنند..
رئیس CryTek آقای Cevat Yerli گفت:با استفاده از CE3 ما بهترین راه حل برای تولید بازی نه فقط برای زمان حال بلکه برای آینده را هم ارائه میدهیم.

CE3 با استفاده از قابلیت افزایش گرافیک برای نسل آینده هم آماده است و با امکاناتی چون CE3 Live Create(خلق اشیاء به صورت زنده و آنی)بهترین انتخاب برای سازندگان بازی ها و شرکت هایی که قصد دارند بازی ها و نرم افزارهای جدی و پیچیده درست کنند است.CE3 تنها موتوری است که قادر به ساخت بازی به صورت Real Time(همزمان)است.
+

CryENGINE


چنانکه دیده شده در: Far Cry, Crysis, Crysis Warhead, Crysis 2, Aion: Tower of Eternity

برای سازنده آلمانی کرایتیک (Crytek) مدت زمان زیادی طول نکشید که نامش بر سر زبان ها بیفتد. Far Cry که در سال 2004 به عرضه عموم رسید و اولین بازی کرایتیک بود که به نمایش گذاشته شد،که چیزی کمتر از یک الهام نبود. درحالی که دنیا انتظار Half-life 2 و Doom 3 و S.T.A.L.K.E.R. را می کشید که برای بازی کامپیوتری اعلام شوند، کرایتیک با یک ضربه بیهوش کننده همه آن ها را شکست داد: صحنه تراپیکی (tropical) بازی FPS که به وسیله موتور درخشان کرای انجین (CryENGINE) خود قدرت گرفته بود.او سه سال دیگر آن را دوباره تکرار کرد و آن هنگامی بود که Crysis که رویCryENGINE 2 اجرا می شد، استاندارد جدیدی برای بازی های بصری بوجود آورد.
برای بیرون دادن بازی بعدی خود یعنی Crysis 2 کرایتیک کنسول ها را برای هماهنگی موتور CryENGINE 3 به میان می آورد.




بر طبق گفته Crytek "کرای انجین 3 اولین راه حل توسعه ای است که تمام بازی های Xbox 360, PlayStation 3, MMO, DX9 and DX10 را یک جا در بر می گیرد و نسل بعدی آماده با محاسبه مقیاس پذیر و فناوری گرافیک می باشد " برخلاف خیلی از رقبای خود، این موتور نیاز به حمایت اضافی از کنج کنسول های پارتی سوم ندارد و میتواند فیزیک ، صدا و انیمیشن های خود را انجام دهد. و به همان خوبی تصاویر بصری برجسته ای را تولید کند که بازی های کرایتیک برای آن ها معروف می باشند. اگر بازی های خود کرایتیک دلیل کافی برای این که CryENGINE را در این لیست وارد کنیم نمی بود ، آن گاه این حقیقت که توسعه گر همه آن چه را که می توانددارد انجام می دهد تا CryENGINE 3 را به عنوان راه حل کنسول برای دیگر سازندگان یا توسعه دهندگان جا بیاندازد ، خبر خوبی برای گیمرها بود و یک تهدید بزرگ برای Epic Games و Unreal Engine 3 است.

باید امیدوار باشیم که شایعات مربوط به TimeSplitters 4 بر روی موتور کرای انجین 3 تحقیق پذیرند.


تریلرها:


CryEngine 3

57637-cryengine3bsi.jpg

Beauty Speed Interaction Trailer

HD

SD

47046-t_cryengine3_gdc09_demo_hd_blank.jpg

GDC 09: Demonstration

HD

SD

47413-cryenginegdc09intpt1sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 1

HD

SD

47411-cryenginegdc09intpt2sd.jpg

GDC 09: CEO Interview Part 2

HD

SD

Crysis 2 - Nanosuit 1 [vid 1]

um_327978_66_638.jpg


SD

Crysis 2 - Nanosuit 2 [vid 2]

um_327979_58_253.jpg


SD


تصاویر



 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: kamyy

MohsenDesign

کاربر سایت
Sep 15, 2010
63
نام
محسن
دوستان سلام
من در قسمتی از بازی گیر کردم
جایی که یک تانک سر راهم ایستاده و تا من و میبینه شروع میکنه به شلیک
هیچ راهی هم برای خلاص شدن از دستش نمیبینم
باید چیکار کنم این قسمت رو
و سوال دوم، تا آخر بازی چقدر دیگه مونده ؟
 

castlevania

کاربر سایت
Oct 18, 2006
966
نام
yousef
کسی Black Fire Mod ـه جدید رو ریخته ؟! یکی جدیدا اومده من DL ـش نکردم اما انگار شاخه :biggrin1: قبلی ـه رنگبندی بازی رو الکی مصنوعی می کرد اما مثه این که این جدیده مشکلی نداره .
من این چند روزه افتادم تو خط دانلود مد بازی و...:d اگه منظورت همون نسخه دوم این مود باشه من الان دارم دان میکنم فردا میام نتیجه رو میگم(Black Fire Mod2 +MaLDoHD30)
اینم لینک دانلود Black Fire Mod2 :
http://www.4shared.com/get/qewIOC--/BlackFires_Mod_2__v108__CryMod.html

:x
 

castlevania

کاربر سایت
Oct 18, 2006
966
نام
yousef
البته اینی که من لینک دانلودشو بالا گذاشتم نسخه v2.08 هست ولی جدیدترینش v2.010 هست که نتونستم لینک دانلودشو پیدا کنم. اگه کسی لینک دانلودشو داره ممنون میشم بذاره.>:d
ویرایش:
الان نسخه black fire v2.08 رو تست کردم. به هیچ وجه فرقی با اون v2.01 نکرده. رنگ و نورپردازی بازی بشدت شاد میشه. و هم اینکه با اجرای این مود دیگه مود مالدو3 رو نمیشه لود کرد. پس به نظرم بیخیال این blackfire2 بشین بهتره. همون مود maldo3 رو نصب کنین. غوغا میکنه....:d
 
آخرین ویرایش:

mrbahram

کاربر سایت
May 3, 2008
433
sسلام دوستان من پچ 1.9 , dx11 رو نصب کردم واین مد (حدودا 130 مگ)BlackFire's2+Mod+v1.09
هم ریختم :1.چرا باید هر سری درون بازی این مد رو لود کرد ؟
2.این به بازی کنتراست اضافه میکنه که!!!
3.بعد خروج از بازی ودوباره میخوایم بازی رو لود کنیم کرش میکنه ...!!
4.این همون مدی هست که عکسشو گذاشتید صفحه قبل؟
ممنون میشم جواب بدید
 

Hesam_1994

کاربر سایت
Jun 9, 2008
1,459
نام
حسام
یه سوال ...
چطور میشه این رو 3d بازی کرد!
قسمت 3d Option غیر فعاله!
در ضمن، کارت گرافیکم 3d هم ساپورت میکنه ...
مانیتورت باید 3D Support باشه. در غیر این صورت نمیتونی 3D بازی کنی ...
 
آخرین ویرایش:

mrbahram

کاربر سایت
May 3, 2008
433
کلا مانیتور باید 3d باشه یا اینکه RefreshRate اون از 120 هرتز بالاتر باشه؟!
سلام نه دوست من , من الان بدون ال سی دی 3d فقط بایه عینک بازی میکنم فکر کنم باید اون d11 , patch1.9, Crysis2HighResolutionTexturePack رو نصب کنی چون برا من نصبن......
 

Tochini

کاربر سایت
Jun 16, 2009
122
من وقتی بازی رو اجرا میکنم اگر به اینترنت وصل باشه شروع میکنه به دانلود کردن v1.9
خواستم ببینم این چی هست و چه فرقی خواهد کرد ؟ 130 مگه تقریبا

بعد اگر این دانلود و نصب بشه، کرک از کار میفته ؟
ممنون
 

castlevania

کاربر سایت
Oct 18, 2006
966
نام
yousef
sسلام دوستان من پچ 1.9 , dx11 رو نصب کردم واین مد (حدودا 130 مگ)BlackFire's2+Mod+v1.09
هم ریختم :1.چرا باید هر سری درون بازی این مد رو لود کرد ؟
2.این به بازی کنتراست اضافه میکنه که!!!
3.بعد خروج از بازی ودوباره میخوایم بازی رو لود کنیم کرش میکنه ...!!
4.این همون مدی هست که عکسشو گذاشتید صفحه قبل؟
ممنون میشم جواب بدید
دوست عزیز منم گفتم که بهتره نصبش نکنی. چون بعضی جاها کنتراست رو خیلی زیاد میکنه. بهترین مود گرافیکی بازی همون مود مالدو3 هست. وسلام.:d
برای اینکه کرش نکنه باید روی آیکن بازی کلیک راست کنی و PROPERTIES رو بزنی و به آخرین پاراگراف TARGET یه چیزایی رو اضافه کنی که اون چیزا الان یادم رفته :dولی سایت خود همین سازنده بلک فایر این توضیحات رو گذاشته...
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
کسایی که این مود BlackFire's2 نصب کردن ، جدا از کنتراست و ترکیب رنگ که تغییر میکنه تو افکت ها تغییرِ احساس نکردن؟
من وقتی نصبش کردم با اینکه ترکیب رنگ بازی فوق العاده رئال تر شده ولی احساس میکنم یسری افکت ها از بین رفته مثلاً دیگه نورپردازی HDR رو تو بعضی سکانس ها نمیبینیم! یا light beam و
volumetric lighting به شدت ضعیف تر شدن ! از اون طرف یه فلو فوکوس خودکار بعد نصب BlackFire's2 به جود میاد که خیلی ایده جالبیه مثلاً مطابق با واقعیت وقتی رو یه چیزی متمرکز میشید یا فوکوس میکنید اطرف محو میشه ، کلاً افکت DOF بعد نصب BlackFire's2 خیلی زیبا تر و جذاب تر میشه :



ولی خوب همون طوری که گفتم یسری افکت های نورپردازی انگار حذف میشه یا کاسته میشه ، که از زیبایی بازی کم میکنه :
53266869486607381936.jpg

78276661354520307831.jpg
09551633617989099912.jpg

28367993214100732692.jpg
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,940
نام
حسین
کسایی که این مود BlackFire's2 نصب کردن ، جدا از کنتراست و ترکیب رنگ که تغییر میکنه تو افکت ها تغییرِ احساس نکردن؟
من وقتی نصبش کردم با اینکه ترکیب رنگ بازی فوق العاده رئال تر شده ولی احساس میکنم یسری افکت ها از بین رفته مثلاً دیگه نورپردازی HDR رو تو بعضی سکانس ها نمیبینیم! یا light beam و
volumetric lighting به شدت ضعیف تر شدن ! از اون طرف یه فلو فوکوس خودکار بعد نصب BlackFire's2 به جود میاد که خیلی ایده جالبیه مثلاً مطابق با واقعیت وقتی رو یه چیزی متمرکز میشید یا فوکوس میکنید اطرف محو میشه ، کلاً افکت DOF بعد نصب BlackFire's2 خیلی زیبا تر و جذاب تر میشه :



ولی خوب همون طوری که گفتم یسری افکت های نورپردازی انگار حذف میشه یا کاسته میشه ، که از زیبایی بازی کم میکنه :
53266869486607381936.jpg

78276661354520307831.jpg
09551633617989099912.jpg

28367993214100732692.jpg

الان این بهترین مدی هست که تا الان برا بازی امده !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر