تصاویر بازی Monster Hunter Frontier

Aʍir Rәzʌ

کاربر سایت
May 12, 2008
4,749
حتما خبر روز یکشنبه که به ائتلاف مجدد کمپانی‌های کپ‌کام و مایکروسافت پرداخته بود، به‌خاطر دارید. در اواسط هفته گذشته، مایکروسافت در شعبه ژاپنی سایت رسمی این کمپانی اطلاعیه‌ای تحت عنوان "کپ‌کام × مایکروسافت" منتشر کرد که در قسمتی از آن به تاریخ بیست‌وششم ژانویه سال جاری میلادی (امروز) اشاره شده بود. همچنین در قسمت انتهایی اطلاعیه، عبارت "نخستین نمایش عنوان کپ‌کام برای ایکس‌باکس360" به‌چشم می‌خورد.
انتظار چند روزه به پایان رسید. نه خبری از عناوین کلاسیک و دوباره‌سازی شده برای شبکه ایکس‌باکس‌لایو است و نه نسخه‌های دوباره‌سازی شده رزیدنت‌اویل1، 2 و 3 برای کنسول‌های نسل هفتمی.
کپ‌کام و مایکروسافت پورت عنوان نقش‌آفرینی Monster Hunter: Frontier را برروی پلت‌فرم‌های ایکس‌باکس360، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن2 در مناطق آمریکای شمالی و اروپا رسما تایید کردند.
بازی Monster Hunter: Frontier در سال 2007 میلادی در کشور ژاپن و به دنبال آن در سال 2008 میلادی در کشور کره منتشر شد، اما برای انتشار نسخه‌های مناطق چین، آمریکای شمالی و اروپا هرگز تاریخ مشخصی تعیین نشد. اطلاعات دقیقی در خصوص پورت این بازی بر روی ایکس‌باکس360 منتشر نشده است اما برطبق اطلاعات به دست آمده در شماره بعدی مجله ژاپنی‌زبان فامیتسو بطور مفصل به این عنوان پرداخته خواهد شد.
برطبق اطلاعات بدست آمده نسخه ژاپنی پلت‌فرم ایکس‌باکس360 در تابستان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد اما هنوز خبری از تاریخ انتشار نسخه‌های اروپایی یا آمریکایی نیست.
اطلاعات اندکی در خصوص Monster Hunter: Frontier توسط منابع غیر رسمی منتشر شده است:
• هزینه ماهانه بازی 1400 ین ژاپن خواهد بود.
• سرورهای پلت‌فرم ایکس‌باکس360 از سرورهای رایانه‌های شخصی جدا خواهد بود، اما کپ‌کام تمایل دارد با پیوستن این دو سامانه زمینه بازی مشترک بازی‌کننده‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس360 را فراهم کند.
در هر صورت انتشار Monster Hunter: Frontier چیزی نبود که انتظارش را می‌کشیدیم. احتمالا این خبر تنها برای دوست‌داران سبک چندنفره آنلاین کلان (MMO) جالب و جذاب خواهد بود.

تصاویر بازی :


 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر