1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

طرفداران بازی های Rpg

گفتگو در 'Game Communities' ایجاد شده توسط Kain, ‏Nov 14, 2005.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    153
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 24, 2012
    نام:
    Single Forever
    اطلاعات تازه از Dark Souls III:
    New Details On What***39;s Returning For Dark Souls III - Features - www.GameInformer.com
    چون واسه‌ی دسترسی به Game Informer حتماً باید قفل‌شکن داشته باشید و ممکنه بعضی‌ها نداشته باشن، مستقیماً مطلبش رو نقل می‌کنم:
    از بخش Fast Travel خوشم نیومد. نسخه‌ی اول از نظر طراحی مرحله به نظرم خیلی قوی‌تر بود و لوکیشن‌ها، خیلی قشنگ به هم ربط پیدا می‌کردن و هرچی جلوتر می‌رفتی کلیدهای بیش‌تری پیدا می‌کردی که یک‌سری درها رو باز می‌کردن و مناطق مختلف به ‌زیبایی به هم مرتبط می‌شد اما توی نسخه‌ی دوّم چون اکثر مناطق یه‌جورایی به هم بی‌ربط بودن از همون اول FT گذاشتن تا این ضعفِ طراحی مرحله پوشیده بشه. الان هم گویا همون وضعیته!

    NG+ رو هم که کلاً باهاش مخالفم و اصلاً توی هیچ بازی‌ای ازش خوشم نمیاد و اصلاً برام مهم هم نیست اما نکته‌ی بدش (حداقل واسه‌ی من) اینه که خیلی زورم میاد که یه‌سری سلاح‌ها و آیتم‌ها رو سازنده‌ها نگه داشتن واسه‌ی NG+ و توی اصلاً NG بهشون دسترسی نخواهیم داشت! خب شاید یه‌نفر اون‌قدر بی‌کار نباشه که بخواد بازی شما رو شونصد بار تموم بکنه. نمی‌دونم این ژاپنی‌ها کِی می‌خوان بی‌خیال این تفکرات فضایی‌شون بشن. :|

    متاسفانه با Respecialization هم مشکل دارم. :( دلیلش رو هم بارها گفتم.

    خلاصه این‌که گویا با همون بازی قبلی طرفیم. راستش من چیزی به نام پیشرفت توی این سری نمی‌بینم. همه‌چیز همونه، با این تفاوت که یه‌کم مکانیک‌ها رو توی هر شماره دست‌دست می‌کنن. مثلاً FT از اول باشه یا یواش‌یواش اضافه بشه؟ فلان آیتم رو بذاریم توی بازی یا یه‌چیز دیگه به جای اون آیتم با همون کارایی؟ نحوه‌ی Summone کردن و ... رو یه خورده تغییر بدیم؟
    البته این رو هم بگم که بازی یه‌سری تغییرات خوب هم داشته مثل میان‌پرده‌های خیلی‌بیش‌تر، تغییرات خوب توی هوش مصنوعی (نحوه‌ی به‌دست‌گرفتن سلاح‌ها توسط دشمن‌ها) و ... ولی اون‌قدرا زیاد نیست به نظرم. به نظرتون با Dark Souls 2.5 طرف نیستیم؟

    چیزایی که من از این بازی می‌خوام:
    کات‌سین‌های بیشتر (تایید شده)، بخش آموزشی درست‌وحسابی واسه‌ی ماوس و کیبورد و کنترل Optimizeـشده روی PC، طراحی متفاوت‌تر لوکیشن‌ها، کم‌کردن میزان Grind-Based بودن بازی، حذف‌کردن Covenant Leaderـها از بخش تک‌نفره و اضافه‌کردن NPCـهای بهتر به بخش تک‌نفره که در حد پشمک نباشن، منصفانه‌تر شدن بازی و کم‌ترشدن درجه‌ی Punishingـش و ...



    راستی GameSpot یه مطلب کوتاه نوشته که توش گفته شده هزینه‌ی ساخت و بازاریابی (مجموع) The Witcher 3 مبلغ 81 میلیون USD (دُلار آمریکا) بوده. GS توی این مقاله، هزینه‌ی تولید این بازی رو با Star Wars: The Old Republic MMO و GTA V مقایسه کرده که به ترتیب 200 و 265 میلیون دُلار خرج داشتن. :d
    This is How Much The Witcher 3 Cost to Make - GameSpot
     
    Clegane این نوشته را Like کرده است.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    776
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 19, 2014
    کسی Legend of Grimrock 2 بازی کرده؟ تو steam مردم خیلی خوب ازش تعریف کردن، میخواستم بپرسم سبک بازی چجوری هست؟
     
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    817
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 24, 2014
    نام:
    مصطفی
    حالا تخفیفش که تموم شد بی زحمت یه تعریف از بازیش بدین چیز جالبی به نظر میومد:d
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    153
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 24, 2012
    نام:
    Single Forever
    Steam که کاربراش اصلاً فضایی نمره می‌دن. :d
    من راستش فقط نسحه‌ی اول رو بازی کردم و تقریباً اصلاً پیگیر نسخه‌ی دوم نبودم.
    سبک بازی Dungeon Crawler اول‌شخصه. 4 تا زندانی گناه‌کار (یا یه همچین‌چیزی) رو می‌اندازن توی یه سیاه‌چال بسیار بزرگ و پیچ‌درپیچ که بمیرن. اینا هدف‌شون اینه که از این سیاه‌چال فرار کن. داستان خاصّی نداره بازی. 4 تا کاراکتر رو Create و Customize می‌کنی با کلاس‌ها و Stat های مختلف (ساده است از این نظر) و شروع می‌کنی به قدم‌گذاشتن توی یه راه پُرخطر. :d بازی اول ساده است ولی هرچی می‌ری جلوتر سخت‌تر می‌شه، باید معماهای نسبتاً سختی رو حل کنی (اون آخراش) و مبارزات بازی هم یادمه خیلی عجیب بود. کاراکترهات مثل صفحه‌ی شطرنج فقط توی چهار جهت اصلی (عقب، جلو، چپ، راست) حرکت می‌کردن و ...
    کلاً بازی به‌شدت Old-Schoolـیه.
    نسخه‌ی دوم رو من زیاد در جریانش نیستم اما تا جایی که اطلاع دارم دو تا تفاوت اصلی داره با نسخه‌ی اول؛ یکی این‌که محیط‌ها متفاوت‌تر شدن؛ مثل جنگل و ... و دیگه خبری از سیاه‌چال‌ها نیست (فکر کنم) چون توی پایان نسخه‌ی اول، زندانی‌ها از سیاه‌چال فرار می‌کنن و تفاوت دوم هم اینه که دیگه راحت می‌شه توی محیط، آزادانه حرکت کرد و مثل نسخه‌ی اول نیست که مثل مهره‌های شطرنج، فقط بشه خونه‌به‌خونه و توی چهار جهت اصلی حرکت کرد، یعنی بازی رو یه‌جورایی روون‌تر کردن.
    احتمال می‌دم LoG2 هم مثل LoG بازی خیلی خوبی باشه و به نظرم ارزشش رو داره که امتحانش کنی. من LoG رو خیلی دوست داشتم.

    والّا من که بازی نکردم. :d
     
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    153
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 24, 2012
    نام:
    Single Forever
    Dark Souls III روز 24 مارس 2016 (5 فروردین 1395) برای PS4 و X1 منتشر می‌شه.
    نسخه‌ی PC هم همچنان یه لنگ‌درهوا هستش و معلوم نیست کِی میاد.
    Dark Souls 3 Japanese release date confirmed
     
  6. The Death Fleet Descends ناظم انجمن

    ارسال ها:
    7,951
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    نام:
    Blue Shadow
    فکر کنم نسخه غربی هر سه پلتفرم باهم منتشر بشن،انصافا دیگه واسه RPG از این بازی‌ها نداریم. :D
    بیشتر فکر کنم مربوط به مارکتینگ و چیز‌های فنی می‌شه تا ترجمه. وگرنه ترجمه یه بازی با دیالوگ‌های کم دست یه استودیو خوب در بدترین حالت دو ماه طول میکشه که اونم احتمالا نمیذارن به عنوان مرحله آخر.
     
    آخرین ویرایش: ‏Sep 16, 2015
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    153
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 24, 2012
    نام:
    Single Forever
    مطمئن نیستم ولی قاعدتاً نسخه‌ی غربی باید دیرتر بیاد، حالا چه‌قدر رو نمی‌دونم ولی واقعاً واسم تعجب‌آوره؛ آخه مثلاً Fallout 4 نیست که مثلاً 2 سال بخوان دیالوگ‌ها رو ضبط کنن. :d کلاً بازی دو خط دیالوگ داره. نمی‌دونم مثلاً فرق نسخه‌ی غربی با ژاپنی چه‌قدره که اینا هنوز مشخص نکردن نسخه‌ی غربی کِی میاد؟!
     
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    153
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 24, 2012
    نام:
    Single Forever
    CDPR هم یکی از Backerـهای Divinity: Original Sin 2 شده و قراره 10000$ پول به Larian بده و یکی از کاراکترهای Divinity: Original Sin 2 رو هم طراحی کنه. حالا معلوم نیست CDPR دقیقاً چی‌کار می‌کنه؛ یعنی مثلاً خودشون می‌شینن از اول تا آخر اون کاراکتر (ظاهر، لباس‌ها، نژاد، دیالوگ‌ها، نقش در داستان و ...) رو درست می‌کنن یا با Larian همکاری می‌کنن و بهشون مشاوره می‌دن یا کمک می‌کنن و ... به‌هرحال می‌دونید که CDPR توی داستان و شخصیت‌پردازی رقیب نداره. :d
    در مقابل اسم CDPR روی باکس‌آرت و به عنوان یکی از Developerـهای بازی ثبت می‌شه.
    به هرحال پول‌داری و دردسر ... :d
    احتمالاً CDPRـی‌ها خیلی از D:OS خوش‌شون اومده و از طرفی اون‌قدر از کیفیت D:OS2 مطمئن هستن (با توجه به این‌که توی کیک‌استارتر هم داره موفق عمل می‌کنه) که هم به سازنده‌هاش کمک مالی کردن و هم این‌که می‌خوان Co-Developer بازی باشن. (هرچی باشه پای اسم و رسم‌شون در میونه)
    CD Projekt Red to design a character in Divinity: Original Sin 2 | PCGamesN
     
  9. The Death Fleet Descends ناظم انجمن

    ارسال ها:
    7,951
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    نام:
    Blue Shadow
    سود هم برمی‌دارن؟ اگه آره به نظرم کل قسمت شخصیت پردازی رو بدن CDP خودشون هم رو گیمپلی تمرکز کنن متا بالا 90 تضمین شده هست :D
     
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    153
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 24, 2012
    نام:
    Single Forever
    نه بابا چه سودی! به خاطر طراحی یه کاراکتر (اونم داوطلبانه) که پول نمی‌دن به اینا. حالا به قول خودت اگه واقعاً کل شخصیت‌پردازی رو می‌دادن دست CDPR یه‌چیزی و اون‌موقع واقعاً حق‌شون بود که سود بردارن. :d تازه اینا خودشون حمایت مالی کردن از Larian، حالا اگه بیان سود بردارن از فروش بازی که حرکتِ به این خوشکلی رو خراب می‌کنن. :d
    من هنوز دارم کامنت‌های بامزه‌ای که بعضی از کاربرا در مورد این خبر گذاشتن رو می‌خونم...
    Good Old Geralt. =))
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    153
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 24, 2012
    نام:
    Single Forever
    Destruction این نوشته را Like کرده است.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    153
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 24, 2012
    نام:
    Single Forever
    تایید شده که Chris Avellone اسطوره‌ای هم که چند ماه پیش، بعد از مدت‌ها Obsidian رو ترک کرده بوده به Larian ملحق شده و قراره روی Divinity: Original Sin 2 کار بکنه.
    واقعاً چرا این‌قدر اخبار پیرامون D:OS2 داره رویایی می‌شه؟ :d
    اصلاً نیازی نیست راجع‌به Chris Avellone هیچ صحبتی بکنم، چون کارنامه‌ـش کاملاً مشخصه. من فقط توی این چند ماه داشتم به این فکر می‌کردم که مقصدش از Obsidian به کجاست؟ CDP؟ inXile؟ یا Larian؟ چه‌قدر ذوق‌زده شده بودم که اگه بره CDP چی می‌شه! :d البته واقعاً هیچ فرقی هم برام نداره چون همه‌شون رو دوست دارم. الان هم Larian بیش‌تر از هر استودیوی دیگه‌ای به Chris Avellone نیاز داره.
     
  13. The Death Fleet Descends ناظم انجمن

    ارسال ها:
    7,951
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    نام:
    Blue Shadow
    این تاخیر Sword coast خیلی‌ بد شد :D من کلی‌ نقشه ریخته بودم و زمان گذاشته بودم که کلا چند وقتی‌ باهاش زندگی‌ کنم که پنج روز مونده به عرضه بردنش گذاشتن کنار فالوت :D البته بعید بدونم تو فروشش تاثیر زیادی داشته باشه ولی‌ واسه کسایی‌ مثل من که میخواستن جفت بازی هارو کامل بازی کنن, با توجه به محدودیت زمانی خوب نشد. حالا امیدوارم این قولی‌ که دادن و گفتن تجربه بازی با این تاخیر چندین برابر (!) بهتر می‌شه ,درست باشه :D
     
    آخرین ویرایش: ‏Sep 25, 2015
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    776
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 19, 2014
    قبلا خودش هم اعلام کرده بود که در نوشتن داستان Torment جدید هم نقش داره, من گزارش PC Gamer(لینک) رو خوندم و با توجه به اینکه درجاهای دیگه هم نقش داره فکر میکنم که قرار نیست بصورت رسمی به Larian بپیونده البته خیلی خوب میشه این اتفاق بیفته(شاید هم اشتباه کنم، سَرم درد میکنه یکم :-s) درکل خیلی خوشحال شدم که بعنوان Stretch goal به کمپین kickstarter اضافه شده و از الان هم رسما D:OS2 به مورد انتظارترین بازیم تبدیل شده :d لازمه بگم که بنظرم یکی از بهترین ها و(شاید بهترین) نویسنده دنیای گیم باشه :d
     
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    153
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 24, 2012
    نام:
    Single Forever
    فعلاً اون‌قدرا هم مهم نیست که رسماً بیاد جزء کارمندای Larian بشه یا نه، مهم اینه که قراره روی D:OS2 کار بکنه که قطعاً باعث بالارفتن کیفیت بازی می‌شه. چی از این مهم‌تر واسه ما؟ :d حالا بعدش هم خدا کریمه. به قول خودت Chris Avellone روی Torment: Tides of Numenera کار کرده، روی Wasteland 2 هم کار کرده، تازه روی Bard's Tale IV هم کار می‌کنه؛ تمام این مدّت هم توی Obsidian بوده. :d حالا دیگه جزء Obsidian نیست اما توی پروژه‌ی D:OS2 نقش داره.
    فکرش رو بکن:
    Larian + CD Projekt + Chris Avellone = :bighug: + :x
    در واقع منم موردانتظار‌تر از این سراغ ندارم.
    آره واقعاً. انصافاً حیفه این‌همه بازی خوب با هم توی یه سال بیان و همه‌شون هم برن زیر سایه‌ی The Witcher 3 و Fallout 4.
    Torment: Tides of Numenera هم دقیقاً به همین سرنوشت دچار می‎‌شه. :((
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید