Toki | Arcade Game

Darkkahn

کاربر سایت
Sep 30, 2006
888
lre2je592slzmv7t9hah.jpg

"2D Refuses To Die"

این شعار استودیوی بازی سازی Golgoth است.
این استودیو فرانسوی در ماه اکتبر 2009 اعلام کرد که بازی Toki را با همان داستان قدیمی برای شبکه لایو (XBL) و PC بازسازی خواهد کرد ، این بار برای نسل جدید با کیفیت HD.
اولین نسخه از بازی در سال 1989 و در سبک Platformer منتشر شد. سازنده بازی آن زمان TAD Corporation بود.
داستان بازی :
شخصیت اصلی بازی Toki (در نسخه های ژاپنی و برخی دیگر از نسخ JuJu) است ، جوانی قوی با پوششی شبیه Tarzan از پوست شیر که همراه معشوقه خود Miho ساکن جزیره ای واقع در "دریاهای جنوبی (South Seas)" هستند و به همراه دیگر ساکنان جزیره روزگار خوشی را می گذراندند.
تا اینکه Miho توسط جادوگری بنام Vookimeldo (یا Dr. Stark) ربوده شده و در بالاترین نقطه جزیره درون قصر طلایی جادوگر زندانی می شود. بعد از آن Vookimedlo با جادویی تمام انسان های جزیره را به میمون ها و دیگر حیوانات وحشی تبدیل می کند. و Toki نیز که در فکر نجات دادن Miho بود دچار این جادو شد. اما خوشبختانه جادوگر قادر به کنترل او نبود و Toki بعد از مدتی فهمید که این قابلیت را پیدا کرده که با دهان خود آتش و گلوله های عجیبی بوجود آورد.
به این ترتیب Toki بار دیگر تصمیم گرفت تا با استفاده از قدرت جدید خود برای نجات Miho و از بین بردن جادو ، به جنگ با Vookimeldo برود. ولی در این راه با خطرات و موانع زیادی روبرو می شود.

Developer : Golgoth Studio
Genre : Platformer
Coming On : PC , XBL
Release Date : TBA

این هم تصاویری که توسط Golgoth منتشر شده اند:


رام بازی Toki مخصوص سگا که اگر خواستید ، ببیند بازی قدیمی چطوری بوده:
Download Toki - Going Ape Spit ROM
شبیه ساز سگا : Gens Sega Genesis Emulator

موفق و پیروز باشید :rose:
 

D joKeR

کاربر سایت
Oct 18, 2009
152
یادش بخیر من چقدر دنبال این بازی بودم خیلی بازی کردم این بازیو اون زمان که سگا داشتم
یادمه زغال داغ رو یوهو برداشتم کفه دستم قشنگ جا زغاله موند(7سالم بود داشتن کباب میپختن یوهو گفتم اینا چیه برداشتم جیغم رفت هوا:4:)بعد هی بچه ننه بازی در اوردم دیدم بابام شبش برام 4 5 تا فیلم سگا گرفته یکیش همین بود خدایی همخیلی باهاش حال میکردم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر