کنسولهای من

alitriple

فعال تالار نینتندو
کاربر فعال
Nov 12, 2008
2,405
نام
Ali
سلام بر همگی دوستان

یادش بخیر من اولین باری که بازی کردم 6 سالم بود و یه 20 تومانی له شده در جیبم بود و به دوستم حجت گفتم باهاش چی بخریم و اون گفت یه مغازه هست که پول میگیره و میزاره با یه دستگاه بازی کنی و من که تا اون موقع چنین چیزی ندیده بودم کنجکاو شدم و با هم رفتیم و در مغازه فقط اتاری و نیتیندو(میکرو) بود و با 20 تومان کلی بازی کردیم و اولین بازی عمرم کنترا ماله نیتندو یا به قول خودمون رامبو بود و دیگه هر روز پولهام رو میبردم و در اونجا خرج میکردم و بعد از چند وقت خودم اتاری خریدم!!!

اتاری شده بود تمام زندگی من و از پیر تا جوون اعضای خانواده پای بازی کردن با این دستگاه میشستیم و خداییش دوران فراموش نشدنی بود و دستگاه هم بخاطر جنس خوبش اصلا خراب شدنی نبود و چند سالی داشتمش تا اینکه نیتندو یا همون میکرو خریدم و مدل اولیه این کنسول که خریدم 20 هزارتومن و با حافظه 10 هزارتایی هم بود و خیلی جنسش خوب بود و اصلا خراب نمیشد و بهترین خاطرات زندگی من در این کنسول بود و چه دوران خوبی داشتم باهاش و بعد از خراب شدن اون دستگاه تقزیبا 15 تا دیگه هم در طول زندگیم ازش خریدم که باز همشون خراب شدن و دیگه وقت خریدن سگا بود!!!

من تو دوران زندگیم کلا دوتا سگا خریدم که اولی ارجینالش بود با اون بازیهای گرون قیمتش و دومی 10 سال پیش خریدم همینجوری و اون اولی با کلی خاطره و بازی و چه ملالتهایی که برای خریدن یک بازی میکشیدم و از پول خرید کفش و لباس و خوارکم میزدم تا یه بازی براش بخرم و همیشه هم از طرف خانوادم بخاطر اعتیادم به بازی کردن ملامت میشدم و دوران سگا و حاکمیت این کنسول در طی سالهای متوالی برای من ادامه داشت تا اینکه یک روز رفتم بازار برای خرید بازی و دیدم تلوزیون تبلیغ بازی یک مغازه داره تصاویر واقعی و سه بعدی از یک بازی رو نشون میده که برای یک ساعت همونجا مثل چند نفر اطرافم خشکم زده بود و همون تصاویر باعث شد که من مصمم بشم تا پولهام رو جمع کنم تا بعدها ps1 یا پلی استیشن یک رو بخرم!!!

مدتها گذشت و من نتونستم پولی جمع کنم تا این دستگاه رو بخرم و خیلی حالم گرفته بود و میتونم بگم هر وقت میرفتم برای سگا بازی بخرم همش حسرت میخوردم و عصبانی برمیگشتم خونمون و همش تو خونه بهونه میگرفتم که چرا پدر و مادرم برام این دستگاه جدید رو نمیخرن و دیگه از خریدش داشتم نامید میشدم چون قیمتش واقعا گرون بود به پول اون زمان و 160 هزارتومان بود تا اینکه یه روز اولای تابستون رفتم یه ساندویچ خریدم و از بخت بد یا خوب اون ساندویچ فاسد بود و من مریض بدی شدم و تا یک چند روز همش بالا میاوردم و نمیدونم چی شد که مادرم دلش به حالم سوخت و گفت بیا بریم تا ps1 برات بخرم!!!!

اون روز دقیقا یادمه و در راه همش خودم رو پس از خرید دستگاه و بازی کردن با اون مجسم میکردم تا اینکه رفتیم به مغازه و دستگاه رو خریدم و چندتا هم دیسک بازی براش خریدم و دیگه در فامیل پیچید که من این دستگاه رو خریدم و خونه ما شده بود کلوپ بازی و بهترین بازهای که ازش خاطره زیاد دارم بازی فوتبال 98 فرانسه و کراش باش و سری رزیدنت اویل و سری بازی Road راش بود و از اون موقع تا خرید کنسول بعدی یعنی ps2 من حدود 800 یا بیشتر برای این دستگاه بازی خریدم که البته موقعی که میخواستم ps2 بخرم همش رو در یک اقدام ناشیانه به مفت فروختم و تا اخر عمر از این حرکت پشیمونم که یه ارشیو بازی به اون خوبی رو به مفت از دست دادم و البته بعدها بازم بازیهای ps1 برای اجرا بر روی ps2 خریدم!!!

راستش برای خریدن ps2 زیاد دردسر نکشیدم چون اون موقع حدودا 14 یا 15 سالم بود و کلی پول خودم پس انداز کرده بودم و اون رو براحتی خریدم و تا مدتها بازی براش نبود و اولین بازی که باهاش کردم بازی Unral تورنمنت بود و موقعی که میخواستم ps2 بخرم مطمئنم جزو اولینها در شیراز بودم که این دستگاه رو خریدم چون قبلش تبلیغ این دستگاه رو در ماهواره دیده بودم و هر روز میرفتم تا ببینم مغازه ها این کنسول رو اوردن یا نه و یه بار یه مغازه دار به شوخی بهم گفت بیا دوتا ps1 بخر بزن سرهم تا بشه ps2 و اون دستگاه رو هم به یه مغازه سفارش دادم تا برام اوردش و خدایش با بازی GTA 3 که مدتها بعد اومد تازه قدر این کنسول برای اولین بار دونستم و کلی خاطره دارم با gta 3 و از اون موقع تا خرید ps3 سالهای زیادی طی شد و بالای 1200 بازی از این کنسول دارم و 6 تا از این کنسول بخاطر خرابیهای مکرر که بعضیهاش واقعا بد شانسی بود خریدم و اخریش مدل سلیم هست و تنها مدلی که خیلی دووم اورد همون اولی بود مدل فت که اونم بخاطر جا به جایی از دستم افتاد و یه ای سی حساسش از جا کنده شد که هر جا بردم حتی فرستادم تهران و گفتم ما دستگاه لحیم این ای سی رو نداریم و ناچار فروختمش!!!

دیگه سنم خیلی بالا رفته بود و خرید ps3 برام چندان جذابیتی نداشت ولی طبق روال معمول اون رو خریدم و بعدها یه xbox360 و یه psp خریدم و البته یه xbox360 جیتگ شده هم خریدم و اخرین کنسولی بوده که تا حالا خریدم و البته من کنسولهای دیگه ای هم داشتم و اینها البته مهم ترینها و پر خاطره ترینها برام هستن و با PC هم دیگه با انواع امولاتورها بازیهای کنسولهایی که نداشتم رو تجربه کردم مثل دریم کست و مامی و......... و خود pc هم که دیگه بیشتر از 3000 بازی با دیسک به غیر از بازیهای کم حجم و فلش و .... که یه 20 هزارتایی هست دارم و الان تقریبا 27 سالمه و ماندیم اندر خم یک کوچه و عمری که تلف شد پای این دستگاهها و البته اصلا پشیمان نیستم چون دیگه این واقعیت رو به خودم فهموندم من یک گیمر هستم و شاید تا اخر عمرم هم کم یا زیاد در این ورطه بمونم و مشخصاتی هم از کنسولها و بازیهایی کنسولهای دیگه که با امولاتور و غیره کردم در زیر براتون میزارم!!!


MY Console Info

Xbox360 Jtag jasper 250 gb Internal HDD - 2 TB External HDD - 370 Game Xbox360 Original in HDD And More Xbox1 50 Game & XBLA Game & EMU GAME & Free DLC


PS3 FAT 640GB Internal HDD- jailbreak Hack- 1TB External HDD - 110 Game In Hdd


PSP slim 3004 Hack And 150 Game


PS2 - 1234 game Disc


And More Old console Ps1 - Dreamcast - Sega - Nintendo
 
آخرین ویرایش:

highlight

کاربر سایت
May 17, 2007
1,040
این هفته یه Commodore 64 گیر آوردم!!!!! از خونه یکی از فامیلها!! حیف که اون قسمت ریدر کاستش نبودش!!!
خودش که سالم هستش و روشن هم میشه.
این هم عکسش:


 

gharebaghi

کاربر سایت
Dec 18, 2010
145
نام
میلاد
سلام دوستان:d
یه بابایی رو میشناسم که 30 کارتریج نینتندو 64 رو همه رو یکجا میفروشه. میگه دونه ای 10 تومن. بنظر اساتید قیمتی که گفته چطوریه؟ بنظر میاد اصل باشن.
ممنون اگه پاسخ بدین
خيلي قيمت عالي و خوبي گفته من خودم يك سوپر ماريو و دانكي كنگ رو گرفتم 50 تومان البته بايد ببيني چه عناويني داره اگر ارزش داشت بگير اگر هم نخواستي و تونستي بگو تا ما ازش بخريم من دنبال خيلي از عناوين اين كنسول هستم كلا 5 تا كارتريج بيشتر ندارم
 

linux men

کاربر سایت
Mar 21, 2011
8
http://www.myup.ir/images/92811192957022250518.jpg اينم از كنسولي كه من دارم .يك دستگاه مكمل براي كنسول سوپر نينتندو ميباشد .بر روي ان سوار شده و به عبارتي adds_on ميباشد.اين دستگاه بازيها يا به عبارتي rom هاي كنسول سوپر نينتندو را خوانده و اجرا مينمايد .همچنين اين دستگاه از كارتريج back up تهيه نموده انرا بر روي فلاپي ديسك ذخيره كرده و بازي را مستقيما از روي فلاپي ديسك و بدون حضور كارتريج اجرا مينمايد.با در اختيار داشتن اين دستگاه ميتوان تمامي بازيهاي كه تا به حال براي كنسول سوپر نينتندو منتشر شده بازي نمود.بدين صورت كه rom مربوطه بازي را از اينترنت دانلود نموده روي فلاپي ديسك ذخيره كرده سپس با قرار دادن فلاپي در دستگاه super disk interceptor ميتوان بازي را اجرا نمود. نام دستگاه :super disk interceptor
 
آخرین ویرایش:

ramaz

کاربر سایت
Dec 31, 2010
494
نام
رضا
http://www.myup.ir/images/92811192957022250518.jpg اينم از كنسولي كه من دارم .يك دستگاه مكمل براي كنسول سوپر نينتندو ميباشد...
میشه مختصر بگی چجوری میشه روی فلاپی رام هارو ریخت؟
نرم افزار خاصی داره؟
اصلا فلاپی ش از همین معمولی هاست یا فرق میکنه
خودم یه جا یکی دیدم کنسول طرف usa بود (مثل شما) و از همینا داشت؛ میخوام ببینم این دستگاه اصلا ریجن داره یا نه؟ کنسول من PAL هستش.
 

linux men

کاربر سایت
Mar 21, 2011
8
rom هاي بازي رو مستقيما و بدون استفاده از هيچ نرم افزاري روي فلاپي ديسك كپي ميكنم .فلاپي هاي مورد استفاده اين دستگاه 3.5 اينچي و استاندارد بوده كه در بازار براحتي يافت ميشود.دستگاه ريجن خاصي ندارد و بر روي هر دو ريجن سوپر نينتندو (pal_ ntsc)كار ميكند. دستگاه توسط خود كنسول سوپر نينتندو تغذيه شده و احتياج به اداپتور يا تغذيه مستقل ندارد.
 
آخرین ویرایش:

linux men

کاربر سایت
Mar 21, 2011
8
سلام دوستان .ميخوام گل سرسبد كلكسيونم رو بفروشم.كنسول بي نظيري هست .اسم كنسول super disk interceptor . توضيحات كنسول هم در بالا موجوده.قيمت پايه هم 125 تومن.هر كي خواست بهم پيغام خصوصي بده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر