Gran Turismo - PSP Version

به نظر شما این بازی چگونه عمل خواهد کرد ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    19

Buyma

Your Onestop Merchshop
کاربر سایت
Mar 6, 2008
1,547
نام
سام
Gran Turismo (که با نام های Gran Turismo 4 Mobile، Gran Turismo PSP و Gran Turismo Mobile نیز شناخته میشود) پروژه ـی است که 5 سال پیش در E3 2004 تائید و معرفی شد، اما 5 سالی بود که خبری از ان نبود و به صورت پیاپی زمان انتشار ان به تعویق می افتاد. کم کم نام بازی به فراموشی سپرده شده بود تا اینکه در E3 امسال کارگردان بازی -استاد Yamauchi- بر روی سن امد و وجود GT PSP را بهمراه PSP Go تائید کرد.
وجود 800 اتومبیل، 35 پیست و با تمامی اینها اجرای بازی بر روی 60 فرم بر ثانیه ان هم بر روی PSP خود ادم را متحیر میکند. برای اولین بار در این سری اتومبیل های دو شرکت Lamborghini و Bugatti نیز در بازی حضور خواهند داشت. در Gran Turismo برخلاف تمامی نسخه های پیشین تمامی پیست ها و ماشین ها از همان اول بازی در دسترس خواهند بود. در این نسخه متاسفانه به اون شکل خبری از Career نخواهد بود و به طور کلی بازی به چندین Driving Mission و Event محدود میشود، با تمامی هر Event درجه سختی ان Event بیشتر میشود و ارزش تکراری هر Event را بالا میبرد اما با این وجود نقد هایی که تابحال از بازی نوشته شده بازی را مقداری کسل کننده و بی هدف نشان میدهد. با برد هر Event به شما intelligence points داده میشود که به تدریج و با جمع اوری این intelligence pointها مهارت های راننده شما بالا میرود و شما راحت تر بازی کرده و کنترل بازی به مقدار خیلی کمی اسان تر میشود. همچنین با بالا رفتن مهارت های راننده شما تفاوت هایی میان شما و دوستانتان در Multiplayer ایجاد میشود و فرق یک راننده ماهر با یک راننده مبتدی را نشان میدهد! یکی از قابلیت های بسیار جالب این نسخه انتخاب یکسری ماشین به عنوان Favorite Car میباشد که شما میتوانید قبل از شروع مسابقه بجای انتخاب از بین ان همه ماشین که واقعا حوصله ادم را برای پیدا کردن ماشین مورد نیاز سر میبرد به لیست Favorite Cars خود بروید و ماشین مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
اگر شما یکی از طرفداران سری GT باشید این را میدانید که یکی از جذاب ترین قسمت های بازی کنترل ماشین های ان میباشد، این نسخه هم به قوانین سری پایدار بوده و دارای GP ـی بسیار گیرا میباشد به طوری که در Gran Tirusmo PSP احساس بازی با یک کنسول دستی به شما داده نخواهد شد بلکه شما را به درون تک تک ماشین ها میبرد! باز هم در این نسخه هر ماشین Handle خود را خواهد داشت و نمیتوانید مثلا با یک Corvette به همان شیوه ـی که با یک Nissan GT-R میرانید بازی کنید و سر اولین پیچ به مشکل برخواهید خورد!
سری GT همیشه از نظر گرافیکی زبان زد خاص و عام بوده است و وجود نامی چون GT 5 و گرافیک بالای ان این موضوع را بیش از پیش تائید میکند، این نسخه نیز از این قاعده مستثنی نمیباشد و در بازی با یکی از بهترین گرافیک های PSP مواجه خواهید شد. تمامی 800 ماشین به بهترین نحو ممکن ساخته شده و هر ماشین Option مربوط به خود را خواهد داشت، البته باز هم خبری از سیستم Damage در بازی نخواهد بود. در این نسخه نیز قابلیت تنظیم و تغییر Hod های نمایان در تصویر وجود خواهد داشت با این تفاوت که مقداری تغییر درون Hod های بازی ایجاد شده است.
بخش Multiplayer Ad-hoc قابلیت پشتیبانی از 4 نفر را دارا میباشد! همچنین بازی دارای بخش Online هم میباشد که بعد از عرضه به صورت یک Upgrade برای دانلود بر روی PSN قرار خواهد گرفت. همچنین Polyphony Digital تائید کرده است که هیچ ماشین ویا پیستی به صورت اضافه برای بازی به صورت DLC عرضه نخواهد شد.
چند وقت پیش Sony باندلی برای GT تائید کرد که بسیار به صرفه و جالب میباشد ! این باندل که دارای یک PSP 3000 نقره ـی، UMD بازی، رنگ سفید Chevrolet Corvette ZR1 (که درون خود بازی وجود ندارد)، یک مموری کارت 2 گیگا بایتی، بن خرید یک فیلم از PSN و 10 عدد اهنگ میباشد به قیمت 199.99 دلار عرضه خواهد شد، و با توجه به اینکه قیمت اصلی پک چیزی حدود 234 دلار میباشد بسیار به صرفه تر از خرید جداگانه هر کدام از این وسایل میباشد! این پک در 20 اکتبر عرضه خواهد شد.
Gran Turismo در 1 اکتبر و به همراه لانچ PSP Go عرضه خواهد شد و به نوعی یک Launch Title برای PSP Go میباشد. تابحال منتقدین تنها ایراد بازی را بی هدف بودن ان دانسته اند اما باز هم باید تا عرضه بازی صبر کرد.
 

Attachments

  • GT Screen 1.jpg
    GT Screen 1.jpg
    28.9 KB · مشاهده: 0
  • GT Screen 2.jpg
    GT Screen 2.jpg
    53.5 KB · مشاهده: 2
  • GT Screen 3.jpg
    GT Screen 3.jpg
    49.6 KB · مشاهده: 4
  • GT Screen 4.jpg
    GT Screen 4.jpg
    66.2 KB · مشاهده: 6
  • gran turismo psp pack.jpg
    gran turismo psp pack.jpg
    24.7 KB · مشاهده: 4

SaDrA-HhH

کاربر سایت
Sep 15, 2008
3,831
نام
به یوزر کاربری مراجعه شود
يه چيزی ثابت شده اسم GT فروش يه بازيو تضمين ميکنه.....
اين بازی ممکنه در سطح بقيه GT ها نباشه ولی وايسيد ببينيد مثل چی فروش ميکنه

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر