امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط Meysam, ‏Sep 17, 2009.

  1. Meysam

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 11, 2006
    ارسال ها:
    4,908
    سلام
    تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
    پايين ترين امتياز 0
    بالاترين امتياز 10
    همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

    اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

    Wolfenstein
    Wanted Weapons of Fate
    Left 4 Dead
    Bionic Commando
    Call of Juarez Bound in Blood
    Street Fighter IV

    جواب لیست امتیازات سری اول :

    http://www.bazicenter.com/forums/showpost.php?p=816311&postcount=44


    اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

    Batman Akham Asylum
    Resident Evil 5
    Mini Ninja
    NFS: SHIFT
    Red Faction Guerilla
    Darkest of days
    Section 8
    overlord 2
    ARMA II
    Trine
    X-Men Origins: Wolvorine

    جواب لیست امتیازات سری دوم :

    http://www.bazicenter.com/forums/showpost.php?p=828839&postcount=68

    اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

    Assassin's Creed
    Bioshock
    Brothers In Arms 3
    Crysis
    Crysis Warhead
    Dark Sector
    Dead Space
    Far Cry 2
    F.E.A.R 2
    Gears of War
    GTA IV
    GRID
    Mirror Edge

    لیست امتیازات سری سوم :

    http://www.bazicenter.com/forums/showpost.php?p=835380&postcount=102

    بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

    Splinter Cell: Double Agent
    STALKER: Shadow of Chernobyl
    STALKER: Clear Sky
    Call of Duty 4
    Call of Duty: World At War
    Fallout 3
    H.A.W.X
    Resident Evil 4
    Prince of Persia 2008
    Burnout: Paradise
    Mass Effect
    Devil May Cry 3
    Devil May Cry 4
    Pro Evolution Soccer 2009
    Colin Mac Rae: Dirt
    Silent Hill: Homecoming

    لیست امتیازات سری چهارم :

    http://www.bazicenter.com/forums/showpost.php?p=842456&postcount=135
     
    #1 Meysam, ‏Sep 17, 2009
    آخرین ویرایش: ‏Jul 8, 2011
    MASOUD-CRASH, BatmanGame, kourooshkabir25 و 7 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. king of north

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 5, 2012
    ارسال ها:
    5,422
    نام:
    سهند
    این بازی کلا مولتی پلیرش مهمه به نظرم که اونم بخاطر حضور بتلفید و کالاف و همزمانی عرضش با این دو اثذ زیاد دیده نشد
     
    kamyy این نوشته را Like کرده است.
  3. HITMAN ISO 9001

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 27, 2018
    ارسال ها:
    58
    نام:
    hkgjhgfj
    [​IMG]
    سوال: آیا Ninja Gaiden سه گانه افسانه ای میکرو بازگشته است؟!:wow:
    جواب: زرشک!:D
    خب تا اینجای کار اصل مطلب رو جواب دادیم. بقیه اش دیگه جزئیاته اگه کسی خواست میتونه ادامه بده:

    نکات مثبت:
    - گرافیک 8-بیت و کمی تا قسمتی 16-بیت چشم نواز
    - موسیقی 8-بیت
    - داستان و دیالوگ پردازی
    - پلات توئیست و سوپرایز جالب در نیمه بازی
    - سفر در زمان و ترکیب با گیمپلی
    - باس فایت های نسبتا متنوع

    نکات منفی:
    - دشمنان تکراری و محدود
    - گیمپلی نه چندان "نینجایی" و نه چندان سخت.
    - باس فایت ها میتونن بعضا سخت باشن اما بهیچ وجه مردافکن نیستن. (چیزی که از یه بازی نینجایی انتظار داریم!)
    - ایده سفر در زمان چندان به یه بازی نینجایی نمیخوره. بعلاوه اینکه نیمه دوم بازی شامل backtrackingـهای زیاد و خسته کننده میشه.
    - نمیدونم چه مرضیه که جدیدا همه بازیهای AAA باید اپن-ورلد باشن، بازیهای indie هم Metroidvania باشن! /:) هر مترویدونیایی که خوب نیست! سازنده باید بلد باشه درش بیاره.
    - موسیقی retro هست اما الزاما ترک هایی که پخش میشه جالب نیستن.

    در کل این بازی باعث میشه ارزش سه گانه اورجینال میکرو بیش از پیش نمایان باشه! سی سال پیش چی ساختن که هنوزم رقیبی براش نیست! (به جز شینوبی های سگا البته;) ) همینطور ارزش بازی shovel knight: specter of torment بیشتر نمایان میشه! اگه میخواین یادی از دوران میکرو کنید همون سه گانه اورجینال فعلا که از همه چیز بهتره.

    امتیاز متاکریتیک: 8.3/10
    امتیاز من (با توجه به انتظارات): 4/10
     
    ravi, MK_COD, mondas و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  4. mondas

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 23, 2013
    ارسال ها:
    386
    نام:
    سعید
    [​IMG]

    The Messenger

    سوال: آیا Ninja Gaiden سه گانه افسانه ای میکرو بازگشته است؟!(لطفا پاسخ خود را در چند سطر با رسم شکل شرح دهید...)

    نمیشه در مورد این بازی سخن گفت بدون اینکه در مورد Ninja Gaiden های NES حرفی نزد...احتمالا کسانی که اینجا حضور دارند سِندوسالشون به این حرف ها نمی خوره و فقط چند تن محدود از اعضای بازی سنتر که در حال گراییدن به فسیل هستند با این بازی آشنایی داشته باشند....

    [​IMG]
    اولین شماره Ninja Gaiden در سال 1988 منتشر شد شماره دوم با عنوان شمشیر تاریک آشوب! در سال 1990 , و سوم با عنوان کِشتی باستانی شرور!! در سال 1991 ...همونطور هم که می دونید کنترل همین ریو هایابوسای فعلی رو به دست داشتید البته اون موقع خون و خونریزی در کار نبود و دشمن ها در جهات مختلف با یک ضربه از هم می گُسستند و برای حفظ پاکیزگی و طهارت نیازی به لباس چرمی نبود....لباس پارچه ای آبی رنگ می پوشید...

    داستان زیبا, میان پرده های فوق العاده , باس فایت های هیجان انگیز و پر ابهت, گیمپلی سخت و سریع , موسیقی ماندگار در ذهن....دیگه هر چی تعریف کنم کمه....این ها باعث شد که این سری از همون اول جای پاش رو در این صنعت محکم کنه....و کاری کنه که میلیون ها فن سینه چاک از جمله خودم در سراسر جهان متولد بشند و 30 سال آزگار تو هر نمایشگاه دنبال نشونی از گم کرده خودشون باشند....[-o<...

    من خودم بازی رو از شماره 3 شروع کردم و بعد 2 و در نهایت یک....عجب ابتکار هایی هم داشت مرحله مرداب تاریک شماره دوم که شب بود و در تاریکی باید رعد و برق می زد تا راه تون رو پیدا کنید یا مرحله برف و بوران شماره یک که وزش باد مانع درست پریدن شما بود یا مرحله آخر شماره 3 که چه جلوه ای می کرد تو تلویزیون های اون زمان...موسیقی شروع مرحله که همراه تصویر ریو و اسم مرحله بود هنوز تو گوشم هست....ولی یک مشکلی همیشه با این بازی داشتم که اون قدیما کسی اطرافم جرئت نمی کرد اسم بازی رو کامل بخونه برام همه تا نینجا می خوندن...تلفظ اسم بازی مثل راه رفتن روی لبه تیغ می مونه من خودم الان جرات نمی کنم اسم بازی رو به فارسی بنویسم مبادا بازی سنتر فیلتر بشه دیگه از یک پدر یا مادر در مورد بچه 6 ساله چه انتظاری دارید....بچه هست دیگه زبونش درست نمی چرخه که ,کافیه یدونه " ی چسبان " اضافه کنه به اسم بازی و هی تکرار هم بکنه شما باشید در مورد خانواده و تربیت این بچه چه فکری میکنید..!! در مورد Ninja Gaiden تو تایپیک nioh و هر جا گوش مفت پیدا کردم حرف زدم بهتره بریم سراغ این بازی البته قول نمی دم شاید وسطش دوباره حرف زدم.....

    [​IMG]


    نینجاها , این انسان های کم توقع و سخت کوش

    اومدن سوییچ باعث شد که خیلی از بازی هایی که روی pc عرضه شده بودند بهتر دیده بشن و شاید قدرشون بیشتر دونسته بشه این هم یکی از اون بازی هاست که فقط برای pc و نینتندو سوییچ اومده ....

    نینجا های تاریخ بازی های ویدئویی دو دسته هستند دسته اول اون هایی هستند که تو کار خفت کردن و تاریکی و اینا هستند و کلا خفه کار میکنند مثل ریکیمارو و آیامه از تِنچو......دسته دوم کسانی هستند که چیزی برای مخفی کردن ندارند و رو بازی میکنند مثل ریو یا حالا شاید بشه گفت ویلیام آدامز و همین نینجای تازه وارد به عرصه گیم....البته یک مورد دیگه ای هم که در مورد این عزیزان صدق می کنه اینه که همیشه طرف حسابشون شیاطین و موجودات افسانه ای هستند....

    مصائب آقای نینجا

    کاراکتر بازی تریپش که کپ جوانی های ریو هایابوسا هست ولی مثل اون سنگین و با وقار و متانت نیست و یخورده خُل مَشنگ می زنه....!! پس قراره تو بازی کمی هم بخندید...شما همون اول بازی شاهد نابود شدن قبیله و استاد و ...به دست شیطان اعظم 4 سر هستید و همون جا مامور میشد که نامه ای رو به سر کوه بلندی برسونید (البته این چیزی هست که تو اینفو ها نوشته ولی در اصل اول بازی یک نفر از گذشته میاد , و طوماری رو می سپاره به شما و شما هم طی فراز و نشیب هایی میرید 500 سال بعد و می سپارید به دیگری...تقریبا شبیه دو امدادی در زمان....از اونجا که طرف از این کاراکتر های جدید شات گان بدست هست و خیلی انسان اُست و قُس داری نیست از هم می پکه و طی رایزنی های انجام شده ادامه کار نیز به شما واگذار میگرده... نمی خوام داستان رو اسپویل کنم ولی اینو بدونید که هم زیباست هم شیرین و خنده دار .....:-bd

    اوایل بازی گفتم خب خوبه حالا که این بازی شبیه اون بازیه لااقل مثل اون سخت نیست....ولی با گذشت چند مرحله از گفته خود پشیمون شدم هر چی ابراز شکر خوری کردم فایده نداشت دیگه بازی حرفم رو جدی گرفته بود...!

    توی مرحله Tower of Time آرزو می کنیدکاش بشه یک قرار ملاقات خصوصی هر چند کوتاه , با همشیره یکی از سازنده ها داشته باشید...!!

    این نینجا بلد نیست دابل جامپ کنه و از سیستمی به نام Cloudstepping استفاده میکنه یعنی بپرید بعد یک موجودی , چراغی چیزی رو , روی هوا بزنید حالا اجازه دارید دوباره بپرید..... که این قابلیت خودش کافیه که به اندازه تاریخ مرگ و میر هاتون در نینجا گایدن مرگ رو تجربه کنید...! ولی از حق نگذریم این نینجا کارایی بَلَته که ریو که هیچ باباشم بلد نبود...

    طراحی مرحله ها واستیج ها حرف نداره اینقدر تیغ و لیزر و چاله برای نیافتادن توش جلوتون هست که تمام نیاز های پلتفورمری شما رو ارضا میکنه...! شن های روان رو دیدم می خواستم خودم رو توش خفه کنم .. قابلیت گلاید در هوا رو بدست بیارید تازه بازی حال و حولش رو , رو می کنه...!! و با دادن چنگک دهن شما رو آسفالت....و وقتی پاتون به حفره های زمانی باز بشه می بینید چقدر همه چیز خوب سر جاشه....قسمتی از بازی یادآور پاس داده شدن سیمبا توسط کرگدن ها توی شیر شاه هست ....:x

    با انجام این بازی متوجه می شید که یک نینجا علاوه بر دست بردن به قبضه کاتانا ,کارهای دیگه ای هم از دستش بر میاد و ریو هایابوسا اولش این قدر ظالم و وحشی نبوده که دست و پا وکله قطع کنه و زیر نقابش بخنده....زمونه باعث شد اینجوری بشه....البته ایتاکی هم بی تقصیر نبود...

    باس فایت های بازی سخت هستند...نمی دونم چه انتظاریه که از بازی نینجایی داریدکه باید باس فایت خیلی خفن و سخت باشه ( البته من خودم هم همچین انتظاری دارم ...) بابا با داعش که طرف نیستین حالا چون مثل اونا لباس می پوشه باید همه بلاهای عالم سرش بیاد! طرف بد کرده در کسوت نینجا در اومده ...هر چی اون اژدها پرنده اذیتم کرد باس فایت کالو و سِسوس حال داد.... اینا دو تا به معنی واقعی کلمه غول هستند که شما رو با تبسمی بر لب و چهره ای خندان راهی دیار باقی می کنند....

    گِل های زمان

    نیمه اول بازی درست مثل بازی های قدیمی مرحله به مرحله طی میشه و غول به غول....تا اینکه میرید به زمان جلو تازه بعد 6 ساعت بهتون نقشه میدن و بازی میشه مترویدوانیا اونم با قابلیت سوییچ بین زمان ها در مکان ها...!وقتی متوجه می شید که باید بارها به مکان هایی که با هزار نذر و نیاز ازشون عبور کردید برگردید ...از شدت خوشحالی , دوباره دوست دارید همشیره یکی دیگه از دست اندکاران ساخت و تولید این بازی رو سخت در آغوش بکشید...

    حال این سفر ناخواسته شما در زمان باعث میشه گرافیک و صدای بازی از 8 بیت به 16 بیت ارتقاء پیدا کنه یعنی در همون مکان 500 سال قبل 8 بیت از خط زمان عبور کنید حالا 16 بیت....تعامل سازنده بین NES و SNES ...لباس هاتون هم همون وسط عوض میشه...حتی یکی از غول آخر ها براتون توی تابوتش نامه نوشته و آدرس گنجش رو داده و یا مثلا در نظر بگیرید شما دانه گیاهی رو 500 سال قبل می کارید به زمان جلو سفر میکنید گیاه چایی نایاب بعد از 500 سال دراومده میچیندش و میرید 500 سال قبل پیش استاد و تقدیمش می کنید به امید به دست آورن بصیرت واقعی....استاد هم چایی رو دم میکنه و می خوره و به جاش یک شمع معمولی بهتون میده این است بصیرت واقعی ....تا باهاش بتونید خوب در تاریکی ببینید ....:-"
    ولی خوب زیاد نگران نباشید بعد کراماتی چون راه رفتن روی آب رو به دست میارید و همینطور به کسب فضایلی چون شنیدن اصوات اعماق اقیانوس نایل می شید.....

    تعداد دشمن های طراحی شده کمه..واقعا کمه...نینجا گایدن قدیمی که تو 70 دقیقه تموم میشد 3 برابر این جک و جونور خلاف داشت...! این که قراره شما رو 15 ساعت سرگرم کنه....دشمنان اینجا بیشتر شبیه Koopa Troopa های ماریو هستند فقط با ظاهری ترسناک تر....و خبری از نینجاهای قبیله عنکبوت سیاه که قاعدتا نمی تونه باشه , ولی قرمز یا نارنجی شون هم تو بازی نیست...چک پوینت های بازی هم بعضی فرسنگ ها با هم فاصله دارند...اینجاست که دوباره دوست دارید پای یکی دیگه از همشیره ها رو وسط بکشید...

    گیم اسپات به بازی 8 داد این بازی کلی جایزه حتی قبل از ریلیزش گرفته مثل بهترین موسیقی و گیم پلی بازی های ایندی مونترال 2017 لیست نمره های نسخه سوییچ رو هم اینجا بذارم بد نیست یه نگاهی بندازید....

    [​IMG]

    خیلی از شما گیمر های جدید هستید و پیش خودتون میگید این یارو کیه دیگه ما در انتظار رد دد و در آستانه ریلیز اسپایدی هستیم اونوقت این دیونه تو 2018 داره چی بازی میکنه.... خیلی ها هم بهار عمرگیمری تون با ps1 آغاز گذشته ...و شاید من رو کامل درک نکنید ...

    چون گیمر حرمت داره چه تازه چه کهنه اش و من از همینجا شصت های آنالوگی پینه بسته و سر انگشت های پوست داده WASD نواز همه شما عزیزان رو می بوسم...( البته فقط پسرها رو ...دختر ها رو شرمنده ...اگه مامانم بفهمه اینقدر با دمپایی کمبو روم می زنه که هِلث بارم خالی کنه بعد فلفل قرمز می پاشه تو صورتم و با فرو کردن همون دمپایی ها در حلقم من رو Finish Him میکنه :-q و تهش یک flawless victory هم جایزه می گیره...)

    اگه مدتی از عمرتون رو با کارتریج 4 لبه دابل دراگون ,کنترا , نینجا گایدن و روبوکاپ گذروندید....

    اگه مثل من کودکی هاتون بوی میکرو و بازی های هشت بیتی , تابستون های خنک و کارت بازی تو کوچه رو میده برید سراغش اگر نه شما به نیت و قصد قربت Shovel Knight برید سراغش....بازی قشنگی هست , تا اسپایدرمن ارزون بشه ممکنه چند روز یا ماه شاید هم سال طول بکشه... این بابا هم دست به دیوارش بدک نیستا.....

    ...نمره 8

    [​IMG]
    اینم Ghost of Tsushima یِ ما فقیر بیچاره ها....

    [​IMG]
    سازنده ها روی هر چی نامرد هست سفید کردند ...جون کاراکتر بازی فقط هشت تا خونه داره و 5 دونه شوریکن...تازه با انجام تمام آپگرید ها.....آخه یکی نیست بگه این کاراکتر ریقوی مردنی قراره دنیا رو نجات بده...!

    [​IMG]

    اینجا بازی گریزی هم به استرایدر زده هر چی نباشه تو اون بازی هم یکی از نینجاهای نامی بازی ها حضور داره...!

    [​IMG]
    غول آخر های بازی اصلا شوخی ندارند و از هر طریقی شده قصد دارند به شما آسیب بزنند
    حتی شده با لونگ دور تنبونشون...یعنی حاضرند آبروشون بره ولی شما زنده نمونید...
    ببین کجاش رو هم خالکوبی کرده نکبت..!

    [​IMG]
    پیدا کردن نوت های موسیقی تازه اول بدبختی هست...اینجا هم دوست داشتید که فقط و فقط یکی از آرزوهاتون ,تاکید میکنم فقط یکی , برآورده بشه و اون هم اینه که آدرسی , نشونی , چیزی از...
    همشیره یکی دیگه از سازندگان پیدا می کردید....

    [​IMG]

    موجودی شمارو همراهی میکنه که بی شباهت به کارگرهای زحمتکش کارخونه هیولاها نیست....
    گویا با فرشته مرگ زد و بند داره و در ازای دریاف مبلغی گزاف نمی زاره شما بمیرید
    دقیقا کارش همون کاری هست که الیکا با پرنس می کرد فقط یخورده از زیبایی هاش کاسته شده ..
    . خب دیگه شانس این نینجا بیچاره هم این طوری دیگه....

    [​IMG]
    گرفتن همه 45 تا power Seal پروژه ای هست بس عظیم , که می تونه سلامتی انتهای روده بزرگ شما رو به خطر بیاندازه...! مال من به خطر افتاده هفته دیگه وقت گرفتم برم دکتر ...فقط موندم , برم بگم چی شد که اینجور شد...!

     
    #2463 mondas, ‏Sep 4, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Sep 6, 2018
    Sir Daniel, Dinosaur, Sunderland و 17 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. HITMAN ISO 9001

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 27, 2018
    ارسال ها:
    58
    نام:
    hkgjhgfj
    دهنت...:)) حتما میدونی تو ایران برای دور زدن فاجعه گفتن اسم بازی چطور تلفظش میکردن که. /GEEDEN/ میگفتن!! :D

    ولی خب من هنوزم معتقدم رسول (!) یا همون messenger یه بازی مدرنه تا کلاسیک. اومده ایده سفر در زمانش رو ارائه بده و از اونجاست که دیگه هر چه بیشتر با نینجا گ*** فاصله میگیره. یعنی شما جای نینجا یه خرگوش سبزرنگ که چوب دستشه هم بزاری کاراکتر اصلی، هیچ چیزی از ماهیت بازی عوض نمیشه.:D نقد گیم اسپات رو هم بیخیال. polygon رو بچسب. :Shrewd::D

    راستی به این ویدئو هم اشاره میکردی بد نبود. من خودم سر همین ویدئو جوگیر شدم دانلودش کردم. :D

    پ.ن: سوال اول نقدت هم بی جواب موند.
     
    mondas این نوشته را Like کرده است.
  6. ce7en44

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 4, 2009
    ارسال ها:
    1,019
    نام:
    مسلم
    Final Fantasy IX
    [​IMG]
    8/10​

    بعد از سه ماه بلاخره این بازی هم تموم شد. اولش میخواستم بعد از تموم کردن شماره 8 برم سراغ 7 معروف ولی شماره 9 یه جورایی خودش رو بهم تحمیل کرد و حالا اشکالی نداره ایشالا بعد از تموم شدن شماره 10 و 10-2 و 12 اگه ریمیک 7 نیومده بود و همچنان با همین سیستمی که شماره 15 رو بالا نمیاره سر میکردم شماره 7 رو هم تموم میکنم (شماره 6 رو هم با اینکه خیلی تعریفش رو شنیدم ولی وجداناً خیلی قدیمیه و اصلاً حسم نمیکشه برم سمتش:D).
    اول از همه بگم که شاید شماره 8 یه ذره انتظاراتم رو زیادی بالا برده بود و باعث شد که با شروع شماره 9 حسابی توی ذوقم بخوره. داستان بازی به هیچ وجه شاهکاری نیست که انتظار داشتم و فقط یه در حد یه داستان فانتزی معمولی هست. شخصیت ها هم با اینکه خوب هستن ولی بعضی هاشون مثل کوئینا (؟!) و آمارات اضافی هستن و اصلاً نیازی بهشون نبود. از طرف دیگه ستینگ و جهان بازی بیشتر به سمت فانتزی رفته و به نظرم این یه نکته مثبت به حساب میاد چون بلاخره این فاینال فانتزی هست و بیشتر توقع دارم فانتزی باشه تا سیاسی و ...
    یه مورد دیگه که خیلی منو ناامید کرد عوض شدن گیم پلی بازی بود که بعداً با یکمی تحقیق فهمیدم که هر سری این اتفاق میوفته و هر شماره از فاینال فانتزی گیم پلی به کل زیر و رو میشه. هر چند با جلو رفتن و باز شدن قابلیت های جدیدتر از سختی زیاد بازی هم کاسته شد به گیم پلی جدید عادت کردم ولی بازم به نظرم گیم پلی شماره 8 خیلی خیلی بهتر از این بود و شخصاً برای اولین بار بود که میدیدم به جای سیستم قدیمی لول آپ با اختصاص دادن جادوهای مختلف به ویژگی های هر شخصیت بشه ضعف هاش رو پوشوند یا قابلیت هاش رو بهبود بخشید (یه چیزی مثل همون کاری که در پرسونا با استفاده از پرسوناهای مختلف انجام میدن). مینی گیم کارت بازی هم دوباره در این سری تکرار شده بود ولی برعکس شماره 8 کاملاً اهمیت خودش رو از داد و جایگاه خودش رو به مینی گیم چوکوبو هانت داده بود که به خاطر اینکه خیلی طولانی و حوصله سربر بود من انجامش ندادم و به همین خاطر هم خیلی از آیتم های خوب بازی رو به صورت خودکار از دست دادم.
    از نظر موسیقی بازی خیلی خوب بود و آهنگ بک گراند بعضی از مکان ها یادآور آهنگ قلعه اولتمشیا در شماره 8 بود و قشنگ میشد حس ناامیدی، ترس و پوچی رو درشون احساس کرد.
    از نظر گرافیک و انیمیشن باورش سخته که بفهمی این شماره با اینکه فقط یه سال بعد از شماره 8 اومده و روی همون کنسول هم اجرا شده ولی تا این اندازه پیشرفت کرده باشه.
     
    REZA TAEL, kamyy, HITMAN ISO 9001 و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  7. mondas

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 23, 2013
    ارسال ها:
    386
    نام:
    سعید
    فکر نمی کردم کسی اینجا اصلا این بازی رو بشناسه یا عجیب تر از اون Ninja gaiden های میکرو رو انجام داده باشه....خیلی خوشحال شدم :x و واقعا به این جمله ایمان آوردم که هیچ کس تنها نیست...قبل از نوشتن می خواستم بهتون پیام بدم که با اجازه شما من هم در مورد این بازی چند یا چندین خط بنویسم لطفا حمل بر اسکی رفتن نفرمایید....^:)^

    در مورد مدرن یا کلاسیک هنوز به اون حد از هوشمندی نرسیدم که تفاوت رو احساس کنم...ولی بازی به من خیلی حال داد...کلا من هر بازی که نینجا توش باشه خیلی دوست دارم نمونه اش mini ninjas ..درسته حق با شماست ,هیچ بازی نمیتونه جای اون 3 شماره نخست رو بگیره....بیشترین شباهت این بابا هم به ninja gaiden طرز لباس پوشیدنش هست تا چیزهای دیگه....[-(

    ویدئو رو دیدم خیلی جالب بود اینا چقدر پیر و پلاسیده شده بودند در مقابل اینا , به زنم به تخته میاموتو خیلی خوب مونده... خدا ازشون نگدره اینا که خودشون این طور ناشیانه بازی میکردند چطور دلشون میومد اینقدر تو بچگی ما رو پرت کنن تو دره و رودخونه و مواد مذاب....:Angry:

    اون سوال هم که متعلق به خودتون هست استاد , ما فقط زحمت کپی پیست رو کشیدیم ...ولیکن من به جواب مستقیم اعتقادی نداشتم و ندارم و بیشتر از حق الجوهر نمره میگرفتم....
    حق الجوهر : هر آنچه که نصیب شاگرد گردد به واسطه استاد به زیادت مصرف جوهر قلمدان نه صرفا صحت مطالب عنوان.....:-??
     
    #2466 mondas, ‏Sep 4, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Sep 4, 2018
    SMB2VF, kamyy و HITMAN ISO 9001 این نوشته را Like کرده اند.
  8. HITMAN ISO 9001

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 27, 2018
    ارسال ها:
    58
    نام:
    hkgjhgfj
    نزن این حرفارو. صاحب مجلس خودتی. اصلا این تاپیک بدون پست های طولانی جنابعالی (اشاره تلویحی به نظر یکی از کاربران بازیسنتر:D) از صفا میافته. چه برسه بخواید از یکی مثل من اجازه بگیرید!!

    بله بله البته من اون موقع سنی نداشتم که بخوام نینجا گ**** رو با اون درجه سختی مراحلشو رد کنم!! برادرهای بزرگترم سهم زیاد در آشنایی من با این فرنچایز داشتن. الان مُد شده ملت تو یوتیوب میرن let's play میبینن، ما از همون اول تو این کار بودیم. :D بعدش که دیگه سن رفت بالاتر خودمون هم دستی در این فرنچایز دوست داشتنی پیدا کردیم.

    بله دقیقا. صحیح میفرمائید. ارادتمندیم. لیگن حقیقتش اون کلمه بولدشده رو نگرفتم یعنی چی. ارادتمندیم.

    استاد؟ :oجوهر؟:o قلمدان؟:-t شیب؟ بام؟ ...... ولش کن بابا اصلا بی خیال. خودتان را عشق است:D
     
    #2467 HITMAN ISO 9001, ‏Sep 4, 2018
    آخرین ویرایش: ‏Sep 5, 2018
    kamyy و mondas این نوشته را Like کرده اند.
  9. hitman68

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 6, 2011
    ارسال ها:
    3,865
    call of duty ww2
    upload_2018-9-5_18-59-29.jpeg
    بازی رو تموم کردم. فک کنم 12 مرحله بود. بازی خوبی نبودمتاسفانه.
    انتظار داشتم بعد از چرت پای فضایی دوباره ی چیزی مثل نسخه ww1 باشه
    ولی خیلی ضعیف نر بود.بازی از لحاظ گیم پلی مثل نسخه های قبلی خوب و رووانه
    ولی باز گرافیک و صداگذاری ضایع

    آخرین بازی جنگ جهانی من بتل 1 بود ک در مقایسه با اون بازی
    کال اف واقعا ضعیف بود. حتی بخش داستانی کال اف ک همیشه سرتر از
    بتل بود اینجا کم میاره


    نقاط مثب : گیم پلی
    گات سین ها با گرافیک خوب

    نقاظ ضعف : گرافیک داخل بازی
    صدا گذاری : صدای اسلحه ها و بمب و نارنجک ها انگار صدای اسباب بازی میدن
    باگ ها چرت پرت ک البته مشکلی در روند داستان نداشت

    بالانس نبودن مراحل : مراحل اول نمی تونستی از جات بلند بشی زرتی کشته میشدی
    مراحل وسط راحت میتونستی دست بزاری روی دکمه شیفت و بری:|:))

    امتیاز نهایی :7​
     
    MK_COD این نوشته را Like کرده است.
  10. Jack.bauer

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 17, 2012
    ارسال ها:
    292
    نام:
    Arash
    البته اول با احترام به نظر شما:D
    فقط یه نکته ای که هست اینه که این COD داستان یه سربازی بوده از نرماندی تا راین.. خداییش انتظار دارین مرحله نرماندی رو آسون بسازن ؟ روایت از لوکیشن های واقعی گرفته شده .. جنگ بعضی جاها آسون تر میشه مخصوصا اون آخرش که آلمان ضعیف میشه.من خیلی به اتفاقات جنگ جهانی علاقه دارم و خیلی راجبش حالا به هر طریقی فهمیدم! این که اون چیزایی که شنیدم و خوندم اینقدر دقیق و خوب تو بازی اورده.. شما اگرم اصلا از بازی لذت نبری همین که یه دور بریش یه چیزایی از جنگ دستت میاد.. نرماندی.آزادکردن پاریس. شهرهای آلمان که تو جنگ چقدر ویرون شدن.تانک تایگر که ضعفش پشتش بود. حمله به راین اردوگاهای کار اجباری..مفصل سرما.
    سوال اینه:
    به نظر شما باید نرماندی آسون باشه فقط چون اول بازیه؟ اصلا به نظر شما قصد بازی اینه؟
     
    Natural Killer, kamyy و hitman68 این نوشته را Like کرده اند.
  11. hitman68

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 6, 2011
    ارسال ها:
    3,865
    داداش دیگه آلمان هرچقدرم ضعیف بشه دلیل نمیشه ک وسط رگبار 100 نفر از وسطشون رد بشی چیزی نشه:D
    من متوجه نشدم یعنی چی جنگ بعضی جاها آسون تر میشه!! هرچقدرم آسون بشه خلاصه گلوله ک نمیفهمه آسونه سخته:D وقتی مثلا اول مرحله با 3 گلوله میمیری باید وسط بازی هم با 3 گلوله بمیری نه اینکه بگی اون مرحله آلمان ضعیف بود با 5 گلوله میمردی:D
    نمیدونم خلاصه مطلب رسوندم یا نه
     
  12. Jack.bauer

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 17, 2012
    ارسال ها:
    292
    نام:
    Arash
    من نتونستم رو veteran شیفت بگیرم برم.. نهایت با 3 تا تیر میمردم. کاور گیریام بعضا طولانی هم میشد.
    فرق تیر ها هم اینه که یکی از mg42 بوده یکی از m1 یکی از مسلسل ...
    توجیه نداره بازی رو درجه آسون بازی کنید بیاید بگید چرا اینقدر آسونه!من هنو آخر مرحلهhill رو که یه تایگر با کلی نیرو میانو یادمه همون مرحله ای که شما دویدی رفتی رو من زخم شدم تا رد کنم
    من تا فردا میتونم دلیل بیارم به شرطی که شما قانع شی
     
    kamyy این نوشته را Like کرده است.
  13. kamyy

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 20, 2013
    ارسال ها:
    1,188
    نام:
    بنیامین
    موافقم . خیلی بازی عالی بود و واقع گرایانه
     
  14. hitman68

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 6, 2011
    ارسال ها:
    3,865
    داداش من نه این بازی و نه هیچ بازی دیگه ای رو روی درجه سختی آسون بازی نکردم
    یا روی نرمال میرم یا سخت اینم روی نرمال رفتم. حالا اینجا برای امتیاز دادنه
    اگه دلیل دارین توی تایپک بگین و منو منشن کنین تا جوابتون رو بدم
    حتی با چاقو هم باشن دلیل نمیشه با شیفت بری از وسطشون بعد دیگ اونا یهو غیب بشن دیگ نیان سراغت. این اتفاق دقیقا تو مرحله قطار افتاد ک من فرار کردم توی ی اتاق و کل دشمنای پشت ب فنا رفتن از در نیومدن تو:D
    الان ک متا رو دیدم متاشم همین حدوداس
    بهرحال باز نظری داشتین توی تایپک بازی بگین منشن کنین تا بحث اونجا ادامه بدیم:D
     
  15. mohsen 24

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 19, 2015
    ارسال ها:
    717
    دقیقا این نسخه از کال به جرات میگم یکی از بهترین نسخه ها بود به خصوص که پک احیای سلامتی اضاف شده بود و مرحله ازاد کردن پاریس یکی از بهترین لول دیزاین ها رو داشت و البته یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین مراحل تاریخ بازی ها طراحی فیس ها لیپ سینک گفتنا هم بی نظیر بود
     
  16. mohsen 24

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 19, 2015
    ارسال ها:
    717
    images.jpg
    خو رفتم سراغ یه بازی تو سبک Beat 'em up یا همون سبک شورش در شهر خودمون بازی توسط یه شرکت تقریبا تازه تاسیس که تو انگلستان هست به نام Paw Print Games ساخته شده.
    داستان بازی از این قراره که زامبی به لندن حمله کردن گروه شما که 4 نفر هستن که 3تاش مرده و یه زن باید با زامبی ها مقابله کنید داستان بازی همینه و بس که البته بازی های تو این سبک داستان نیست که کاربر جذب میکنه بلکه گیم پلی هست
    گیم پلی بازی هم که در ابتدا شما میتونید از 4 شخصیت موجود یکی رو انتخاب کنید که دقیقا مثل هم هستن و اینجوری نیست که هر کدوم قابلیتهای ویژه داشته باشن فقط قابلیت مشت و لگد و یه قدرت ویژه که برای تمام شخصیت ها یکسانه و درست مثل شورش در شهر هر بار استفاده کنید از خط جونتون کم میشه و استفاده از سلاح سرد تو محیط دارید و البته یه سری اسکیل هستن که با پیدا کردنشون تو محیط یا با خرید از بخش فروشگاه تو بازی میتونید به دست بیارید که حرکات جدیدی رو رو زامبی پیاده کنید تنوع دشمن ها تقریبا میشه گفت قابل قبوله و باس فایت ها در اوایل بازی تنوع خوبی داشت اما تقریبا بعد از 3یا 4 مرحله بازی همون باس فایت های تکراری رو مجبور میکرد باهاشون مبارزه کنی که یه ضد حال بود این قضیه بازی هم در کل 11 مرحله هست ومحیط و مراحل بازی هم متفاوت هستن و طراحی خوبی دارن.
    گرافیک بازی هم سبک کارتونی جالبی داره طراحی شخصیت ها و زامبی ها جالبه و این گرافیک کارتونی با خشونت بازی حس جالبی میده.
    صداگذاری موسیقی هم مناسبه هر چند که موسیقی ها بازی میتونست بیشتر از این باشه و به تکرار نیفته.
    در کل بازی ارزش تجربه رو داره و میتونید برای تقریبا 2 ساعت وقتتون پاش بذارید
    نمره : 6.5
     
    ce7en44 و mondas این نوشته را Like کرده اند.