تریلر فیلم This is it از مایکل جکسون در 2009 MTV Video Music Awards

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
خب بعد از مدتها صحنه هایی از تمرینات و تلاش ها مایکل جکسون برای اجرای اخرین کنسرتش پرده برداری شد .
این صحنه ها همگی مربوط به اجرای های مایکل جکسون روی صحنه هست و قرار بود این نمایش را به صورت زنده برای عموم نمایش دهد ولی مرگ سراغ او را گرفت .

بعد از خبر مرگ مایکل جکسون کمپانی AEG به عنوان تهیه کننده کنسرت مایکل جکسون تصمیم گرفت تا از 100 ساعت فیلم ضبط شده تمرینات کنسرت را به فروش برساند تا در نهایت تبدیل به فیلم بشه تا در سینما ها برای عموم نمایش داده بشه و اتفاقی افتاد این بود که کمپانی سونی به قیمت 60 میلیون دلار این فیلم ضبط شده را خرید و قراره به صورت هم زمان در سرتاسر جهان و در 28 اکتبر روی پرده های سینما برود .

من الان خودم تریلر را دانلود کردم و باید بگم مهیج ترین کنسرتیه میشد دید واقعا در یک کلام خارق العاده هست و کاریست که فقط از بزرگترین صحنه گردان دنیا به نام مایکل جکسون از پسش بر بیاد واقعا که راست گفته بودند که این کنسرت بزرگترین نمایش تاریخ خواهد شد . البته همیشه اینطور بوده و مایکل جکسون کنسرتاش همیشه با عظمت و از جدیدترین تکنولوژی روز معرفی شده استفاده میکرد که برای اولین بار به نمایش در میومد و این کنسرت this is it هم قرار بوده بزرگترین نمایش مایکل جکسون و البته بهترین نمایش تاریخ موسیقی باشه .
همون طور که مسئولین سونی هم با دیدنش گفتن بزرگترین نمایشی هست که تا الان دیدیم و یه مایکل جکسون کاملا متفاوت خواهیم دید .
ولی روزگار نگذاشت تا چند روزی مایکل زنده بماند و این نمایش را برای عموم به صورت زنده اجرا کنه .

ارزش دیدن تریلر برای طرفداراش بسیار بالاست فقط باید دید که مایکل جکسون اسطوره چه چیزی میخواست نمایش مردم بده . بازگشت سلطان روی صحنه ها .

برای دانلود تریلر :

480p
http://largeassets.myspacecdn.com/creative/hd/thisisit/9873493287_480.mov
720p
http://largeassets.myspacecdn.com/creative/hd/thisisit/98734932874354_720.mov
1080p
http://largeassets.myspacecdn.com/creative/hd/thisisit/9873493287234_1080p.mov

تماشا در youtube :
http://www.youtube.com/watch?v=IqcoiyWFaQ8&hd=1



و اینم خبر مربوط به جوایز MTV که امروز صبح ساعت 5.5 بامداد به وقت تهران اجرا شد من خودم دیدم و مدونا هم سخنان تاثیر گذاری را داشت .
ولی در این مراسم جوایز با حظور معروفترین شخصیت های موسیقی یه گرامیداشت بسیار با شکوه برای مایکل جکسون بود.

اینم لیست خبر از سایت emjey که اینجا میزارم :

بزرگداشت مایکل در مراسم ام تی وی (عکس اضافه شد)

گاهی باید از دست بدهیم تا قدر بدانیم.

این جمله ای بود که مدونا در ستایش از مایکل روی صحنه بیان کرد. در مراسم امروز صبح (به وقت تهران)، پس از گذشت بیش از دو ماه از فوت مایکل جکسون، ام تی وی به هنرمندی که وامدارش است ادای احترام کرد. هنرمند سیاه پوستی که محدودیت های نژادی ام تی وی را از میان برداشت و برای هنرمندان سیاه پوست پس و پیش از خود ممکن ساخت که مدال هایشان را بر دیوار افتخارات موسیقی بیاویزند.

مجری مراسم و برندگان جوایز این دوره، هریک بر روی صحنه یاد مایکل را گرامی داشتند. برند، یک کمدین بریتانیایی گفت:

"امشب به مایکل جکسون کبیر تعلق دارد."

مراسم با یاد مایکل آغاز شد.

مدونا سخنرانی اثر گذاری را در بزرگداشت مایکل ایراد کرد. او که تماما سیاه پوشیده بود، پشت میکروفون از رابطه اش با سلطان پاپ گفت. از زمانی که در نوجوانی، مایکل برایش یک بت بود. و اینکه وقتی هر دو در اوج بودند، رابطه ی دوستانه ای بین آن دو برقرار شد و سپس بینشان فاصله افتاد. او سلطان پاپ را یکی از برجسته ترین استعدادهای تاریخ شمرد و از جنجال های منفی که آخرین سالهای زندگی مایکل رهایش نمی کرد، ابزار تاسف نمود.

MTV-2009-3.jpg


"او نه تنها شما را به رقص وامیداشت، بلکه حس پرواز را به شما میداد."

"او بی نظیر، بسیار خالص و اصیل و بسیار نادر بود و هرگز هیچ فردی همانند او نخواهد بود. او سلطان بود."

مدونا پس از ستایش از مایکل، به جنبه های تاریکی نظر انداخت و گفت وقتی مایکل به کمک نیاز داشت، هیچ کس در کنارش نبود.:

"من او را ترک کرده بودم. ما او را ترک کرده بودیم. و ما اجازه دادیم که روشنایی این مخلوق باشکوه که دنیا را با آتش خود فروزان کرد، بی سر و صدا از میان روزنه ها ناپدید شود. بیشتر ما به او پشت کرده بودیم. گاهی اوقات باید چیزهایی را از دست بدهیم تا بتوانیم واقعا قدرش را بدانیم. بله مایکل یک انسان بود، اما بله، او یک سلطان بود. زنده باد سلطان."
MTV-2009-2.jpg


پس از آن با آمدن گروه رقصندگان بر روی صحنه، که به شکل و شمایل سلطان پاپ لباس پوشیده بودند، اجرای موسیقی به یاد مایکل جکسون آغاز شد. آنها رقص های مشهور مایکل را انجام می دادند، در حالیکه در پشت سر آنها بر روی تلویزیون بزرگی، ویدئوهای مایکل پخش میشد. آنها همراه با آهنگ های مشهور مایکل، Thriller، Bad و Smooth Criminal صحنه را به لرزه در آوردند.

MTV-2009-4.jpg


MTV-2009-5.jpg


جانت جکسون برای اجرای تنها آهنگ مشترکش با مایکل، روی صحنه آمد. گروهی از بهترین رقصندگان مشهور چون تراویس پین، کریس جاد و وید رابسون، او را در اجرای آهنگ Scream همراهی کردند. پس از خاتمه، او رو به آسمان، بوسه ای فرستاد. در هنگامی که جانت روی صحنه سرگرم رقص بود، ویدئوی Scram در پشت سرش نمایش داده میشد.

MTV-2009-6.jpg


ویدئوی Scream بر روی تلویزیون صحنه پخش میشود

در پایان مراسم جوایز، تیزر فیلم This Is It بر روی تلویزیون بزرگ روی صحنه به نمایش گذاشته شد.

MTV-2009-1.jpg


نمایش تیزر فیلم و صحنه هایی از تمرینات مایکل

مایکل اولین مجسمه ی "مرد ماه" (MoonMan) - که به افتخار او نام گذاری شده است - را در اولین مراسم جوایز کلیپ موسیقی ام تی وی در 14 سپتامبر سال 1984 به خاطر ویدئوی باشکوه Thriller بدست آورد. در واقع می توان گفت مایکل با Thriller کار ی کرد که خلاء جایزه ای که تقدیر گر این ویدئو باشد، حس شد.

آلبوم Thriller در سال 1982 صنعت موسیقی را که به سمت فروپاشی پیش میرفت نجات داد. این آلبوم مردم را با فروشگاه های موسیقی آشتی داد. یکی از ویدئوهای این آلبوم با عنوان Billie Jean آن قدر قوی بود که سد نژادی شبکه ی تلویزیونی 24 ساعته ی پخش موسیقی ام تی وی را خرد کرد. پیش از آن موسیقی سیاه پوستان حق پخش از این شبکه را نداشت. ویدئوی Thriller نیز چیزی به نام کلیپ موسیقی را به جهان معرفی کرد. از آن زمان به بعد ام تی وی اعتباری دیگر به دست آورد و مایکل کاری کرد که نام این شبکه در مختصات دنیای رسانه ها با افتخار ثبت گردد.

منبع: eMJey / MTV
.
 
آخرین ویرایش:

snake_pianist

کاربر سایت
Dec 5, 2007
3,714
نام
امیر
سلام

اجازه بدين من دندونامو از روي زمين جمع كنم بعدا پست بدم ، مايكل چرا مُردي آخه
gaah.gif


تريلر شو ديدم ، خيلي خدا بود ، عجب صحنه هاي جنگولتينايي داشت
eyepopping.gif


اين كي سنما پخش بشه ، كي نسخه DVD ش بياد تازه اگه بياد ، كي ما pirate خورش كنيم
303.gif
! خدا ميدونه
63.gif


مايكل روحت شاد ! جالبه همه دنيا وقتي يكي رو از دست ميدن ، مي فهمن چقدر ارزش داشته !! يك نفر نيومد دستشو بگيره اون زماني كه تو خونش در كنج تنهايي نشسته بود !
62.gif
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
توصیه میکنم کسانی هم که دوستش ندارن هم نگاه کنن که ببینن اوج کارگردانی یه صحنه نمایش یعنی چی .
واقعا میخواست یه کار فوق استثنایی انجام بده .
 

slip_knot

کاربر سایت
Jun 6, 2006
2,502
نام
سپهر
شاهکاری که تکرار شدنش رو توی خواب هم نمیشه دید
خدا کنه هرچه زودتر بیاد......بهترین حرف رو مدونا زد
باید از دست بدیم تا قدر بدونیم
(THIS IS IT بهترین فیلم کنسرتی میشه که توی زندگی میشه دید)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر